Jump to content


Aprilia sr 50 2006. karburator



954 replies to this topic

#241 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 07 April 2016 - 23:13

Da li nesto smeta kada sam ulaz vazduha u filter smanjio sa 20 na 12mm i ako unutar filtera ima onu gumenu savijenu cev koju verovatno zovete lula. Tada mi je super radio na punom gasu. Sada bez nje jos nemam pun gas a kad stavim vecu diznu obavezno mi nalije novu NGK 9 i ona crkne. Pokusavao sam da brenerom na map gas ugrejem ovako pokvarenu svecicu dovodio sam je do usijanja, posle toga radi na leru i cim dam gas ona opet zataji i vise ne radi. Jedina svecica koja radi i trpi sva podesevanja i ne crkava je NGK B8ES koliko vidim iz oznake bez otpornika je a i lula svecice mi je bez otpornika.

#242 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 April 2016 - 23:49

Ne smeta nista, samo treba da se nasteluje dizna shodno kolicini protoka vazduha. Naravno, snaga motora ce biti manja. Ako si zadovoljan sa snagom (ubrzanjem) i krajnjom brzinom na 12mm luli, steluj tako, svakako ce i potrosnja biti manja...

Ne znam sta da kazem za svecicu, tu nesto ne stima.

Realno, ako smanjis precnik protoka vazduha sa 20 na 12, tu bi trebalo da bude razlika preko 10 brojeva glavne dizne, tako da mi uopste nije logicno. Takodje, nije ni logicno da od 2 broja vece dizne zalije svecicu, to se obicno desi kada je dizna toliko velika da ne moze da je proguta, ono kad drzis pun gas a on trokira i ne prelazi 3-4000 obrtaja, pa kad pustis gas on se ugasi i nema vise paljenja. A svecica mokra...

Molim te slikaj pilotku i iglu sledeci put kada budes otvarao karburator.

#243 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 13 April 2016 - 07:51

Jedno pitanje u vezi rada zagrejanog motora na leru.

Motor zagrejan stoji na tockovima dobro i mirno radi na leru kad ga podignem na centralne nozice on povecava ler gas i to znacajno, kad ga opet spustim na tockove smanji.

#244 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 April 2016 - 08:33

Jedina razlika izmedju skutera na tockovima i na stenderu je ugao agregata i karburatora. Hoce da podigne ler gas kada se umanji nivo goriva u loncetu, zato sto zagrejenaom motoru treba manje goriva nego hladnom. Problem je verovatno u nivou goriva u loncetu. Secam se da je bio neki problem sa loncetom, lepio si.. da li tvoj model karburatora ima podesavanja (metalni limic) na plovku unutar lonceta? Jel iglicasti ventil plovka original dellorto,ima natpis <inc> ?



#245 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 13 April 2016 - 08:41

Nisam krpio lonce karburatora vec poklopac gde dolazi sajla.
Nema podesavanje nivoa goriva plovak je komplet plastican i onaj deo gde se kaci iglicasti ventil je plastican.
Proveri cu da li je iglicasti or dellorto.

#246 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 April 2016 - 11:59

Provjeri da ne zapinje negdje sajla gasa.

#247 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 April 2016 - 12:34

View PostLauda, on 13 April 2016 - 11:59, said:

Provjeri da ne zapinje negdje sajla gasa.
Bravo Lauda. Nije mi palo na pamet, a imao sam na vespi takav slucaj, fiksirao sam sajlu gasa plasticnom vezicom uz instalaciju, u visini pregiba nosaca motora, pa kada se promeni ugao agregata, sajla (buzir) se nateze, bukvalno kao da vuces rukom...

Izvini Depe, ni na kraj pameti mi nije bilo...

#248 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 April 2016 - 12:44

Da, da. Imao sam slican slucaj sa sajlom, pa iz iskustva...

Sent from my C5503 using Tapatalk

#249 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 13 April 2016 - 15:13

Lauda je u pravu sajla je bila u pitanju.

#250 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 April 2016 - 06:32

Za takve probe oko stelanja, najbolje neku topliju svijecicu koristiti tipa 7-ica, ili super bosne s izbacenom elektrodom.

#251 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 April 2016 - 06:42

View Postdajteh, on 14 April 2016 - 06:32, said:

Za takve probe oko stelanja, najbolje neku topliju svijecicu koristiti tipa 7-ica, ili super bosne s izbacenom elektrodom.
Eto ti sad... pa kako ce nastelovati sa pogresnom svecicom? Toplija svecica laze, i po boji i po zvuku. Kad sve nasteluje i onda postavi odgvarajucu, a ono ne valja, zaliva i trokira. Heh, nije ovo trkacka masina, ovo je serijski skuter. Konacno, lako je kad radi neko ko to radi svaki dan, udje zvuk u usi i znas sta mu treba cim cujes rad motora. Depe je kolega koji se prvi put susrece sa ovim stvarima, nemoj ga buniti :)

#252 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 April 2016 - 08:03

Ja tako stelam kad imam problematican slucaj nepoznanicu za koju pretpostavljam da ce sigurno nalivati. Tek kad ga pocnem dobivati i kada omjer smjese ne bude povoljniji onda uvrcem pravu svijecicu.

Isto kad nalije u karter pa se posteno ispusi uz obilato troksanje.

Rezultat?

Ne desavaju mi se crknute i zalivene svijecice.

#253 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 14 April 2016 - 09:19

Imam svecicu koja podnosi sva maltretiranja i radi bez problema to je svecica koja je dosla kad sam kupio motor i to je NGK B8ES, sve ostale su propadale od nalivanja 2kom NGK BR9ES i Jedna Denso 27
Sad sto se tice stelovanja Aco je u pravu sve zivo na forumu sam procitao o stelovanju karburatora i gledao Mariove klipove o pedesavanju, vecunu sam savladao teoretski ali fali prakse.
Malo sam sredjivao karburator, promeni sam osovinu plovka koja se potrosila pa je klaparala u lezistu sa jedne strane je bila 1.8mm a sa druge 1.9mm a treba 2mm. Osovinu sam napravio od prohromske zice 2mm duzine 20mm i sad ne klapara osovina u lezistu. Eto kako aluminijum potrosi celicnu osovinu.

Konacna postavka karburatora Glavna dizna Polini 78, Pilot dizna 34, Igla A22 na sredini.
Ne znam zasto trazi ovoliku glavnu diznu mada reko bih da i sa njom nema razlike u zadnjoj 1/4 gasa mozda je cak i malo slabiji. Moram izaci van grada da bih probao kako ide malo duze na punom gasu i video boju svecice jer u gradu smem da ga vozim najvise do pola gasa i to retko gde uglavnom mi je maksimum 1/4 i tada ide kao zmaj.
Boja svecice na mesovitoj voznji u gradu je kao nes kafa nisu mi nesto snimci uspeli pa boja na slici nije adekvatna zato ne postavljam sliku svecice

Attached Files



#254 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 21 April 2016 - 15:19

Napravio sam gumenu lulu na ulazu u airboks duzine 20cm i unutrasnjeg precnika 25mm koji taman nailazi na ulaz u airboks. Pocetak sam reducirao sa parcetom creva duzine 5cm koje knap ulazi i unutrasnjeg je precnika 16mm. Sad mi je trenutna postavka glavna 66 igla A22 skroz potopljena. Motor super ide do 3/4 gasa stim da se u zadnjoj 1/4 nista ne dogadja a kad vratim osetim pojacanje rada motora.
Pitanje veca ili manja glavna dizna.

Promenjen bendiks sad se iznenadim kako pali cim pipnem dugme motor radi.

Kais na variomatu od 100mm precnika obrisao marker do vrha. Rolnice su 6gr. Kais nov micubosi 811 x 17.5

Polozaj kaisa u zadnjoj remenici posle predjenih 300km

Malo ujutru posto je hladno motor malo teze krece dok se ne zagreje kao da trokira. Pustim ga da radi jedno minut na leru pre polaska. Posle predjenih 300-400 metara prima dobro gas i ide.

Attached Files


Edited by Depe, 21 April 2016 - 15:22.


#255 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 April 2016 - 15:33

Ako je isto na zadnjih 1/4 gasa (bez promene boje zvuka i obrtaja motora), bukvalno nista se ne desava, treba manja dizna tipa 2-3 broja.
Ako ti pak na toj poslednjoj cetvrtini propada gas (cuje se malo drugacije "booo") i imas osecaj da se vracas u nazad, negativno ubrzanje, a popustanjem tih 1/4 dozivis ubrzanje, onda motor trazi vecu diznu.. to mozes i utvrditi podizanjem igle za jedan podeok, imace malo vise goriva na punom gasu.

#256 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 April 2016 - 17:53

Pia remen nov u fabrickoj meri treba da je 811x18,5 a ne 17,5

#257 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 21 April 2016 - 17:58

Da remen je 811 x 18.5 moja greska u kucanju.

Da li onako izgleda priblizno i fabricka lula za airbox

#258 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 April 2016 - 18:56

Sad sam procitao da ti je problem ujutru. To je zato sto je elektronski sauh aktivan pa naliva. Definitivno imas visak goriva. Mozes probati istu ovu postavku karburatora sa 2 mm vecim precnikom restriktora.

Ja nisam siguran za sr3, ali piaggio na ostalim modelima pravi negde unutar airboxa fabricko suzenje, restriktor tipa 14-15-16mm, proveri.

#259 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 April 2016 - 21:15

Fabricka lula ti se samo nabije u ovu postojecu na airboxu, unutrasnji fi lule je 13 ili 14mm mjerio sam neki dan bas na takvoj srki

#260 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 21 April 2016 - 22:46

Zato svi postovi koje sam citao o podesavanju karburatora na motoru kao sto je moj govore o nekim malim diznama od 60 do 64 po skidanju blokada, za mene je to bila misaona imenica jer je meni tu bio cist otvor od 20mm. Sad kad sam smanjio na 16mm uspeo sam sa 66 ali cu izgledami morati staviti 68 jer fali jos za pun gas ili da jos smanjim otvor na 14mm.
Taj reducir sto smanjuje ulaz je pod br 19 na slici

Attached Files


Edited by Depe, 21 April 2016 - 22:47.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users