

#241
Posted 07 April 2016 - 23:13
#242
Posted 07 April 2016 - 23:49
Ne znam sta da kazem za svecicu, tu nesto ne stima.
Realno, ako smanjis precnik protoka vazduha sa 20 na 12, tu bi trebalo da bude razlika preko 10 brojeva glavne dizne, tako da mi uopste nije logicno. Takodje, nije ni logicno da od 2 broja vece dizne zalije svecicu, to se obicno desi kada je dizna toliko velika da ne moze da je proguta, ono kad drzis pun gas a on trokira i ne prelazi 3-4000 obrtaja, pa kad pustis gas on se ugasi i nema vise paljenja. A svecica mokra...
Molim te slikaj pilotku i iglu sledeci put kada budes otvarao karburator.
#243
Posted 13 April 2016 - 07:51
Motor zagrejan stoji na tockovima dobro i mirno radi na leru kad ga podignem na centralne nozice on povecava ler gas i to znacajno, kad ga opet spustim na tockove smanji.
#244
Posted 13 April 2016 - 08:33
#245
Posted 13 April 2016 - 08:41
Nema podesavanje nivoa goriva plovak je komplet plastican i onaj deo gde se kaci iglicasti ventil je plastican.
Proveri cu da li je iglicasti or dellorto.
#246
Posted 13 April 2016 - 11:59
#247
Posted 13 April 2016 - 12:34
Lauda, on 13 April 2016 - 11:59, said:
Izvini Depe, ni na kraj pameti mi nije bilo...
#248
Posted 13 April 2016 - 12:44
Sent from my C5503 using Tapatalk
#249
Posted 13 April 2016 - 15:13
#250
Posted 14 April 2016 - 06:32
#251
Posted 14 April 2016 - 06:42
dajteh, on 14 April 2016 - 06:32, said:

#252
Posted 14 April 2016 - 08:03
Isto kad nalije u karter pa se posteno ispusi uz obilato troksanje.
Rezultat?
Ne desavaju mi se crknute i zalivene svijecice.
#253
Posted 14 April 2016 - 09:19
Sad sto se tice stelovanja Aco je u pravu sve zivo na forumu sam procitao o stelovanju karburatora i gledao Mariove klipove o pedesavanju, vecunu sam savladao teoretski ali fali prakse.
Malo sam sredjivao karburator, promeni sam osovinu plovka koja se potrosila pa je klaparala u lezistu sa jedne strane je bila 1.8mm a sa druge 1.9mm a treba 2mm. Osovinu sam napravio od prohromske zice 2mm duzine 20mm i sad ne klapara osovina u lezistu. Eto kako aluminijum potrosi celicnu osovinu.
Konacna postavka karburatora Glavna dizna Polini 78, Pilot dizna 34, Igla A22 na sredini.
Ne znam zasto trazi ovoliku glavnu diznu mada reko bih da i sa njom nema razlike u zadnjoj 1/4 gasa mozda je cak i malo slabiji. Moram izaci van grada da bih probao kako ide malo duze na punom gasu i video boju svecice jer u gradu smem da ga vozim najvise do pola gasa i to retko gde uglavnom mi je maksimum 1/4 i tada ide kao zmaj.
Boja svecice na mesovitoj voznji u gradu je kao nes kafa nisu mi nesto snimci uspeli pa boja na slici nije adekvatna zato ne postavljam sliku svecice
Attached Files
#254
Posted 21 April 2016 - 15:19
Pitanje veca ili manja glavna dizna.
Promenjen bendiks sad se iznenadim kako pali cim pipnem dugme motor radi.
Kais na variomatu od 100mm precnika obrisao marker do vrha. Rolnice su 6gr. Kais nov micubosi 811 x 17.5
Polozaj kaisa u zadnjoj remenici posle predjenih 300km
Malo ujutru posto je hladno motor malo teze krece dok se ne zagreje kao da trokira. Pustim ga da radi jedno minut na leru pre polaska. Posle predjenih 300-400 metara prima dobro gas i ide.
Attached Files
Edited by Depe, 21 April 2016 - 15:22.
#255
Posted 21 April 2016 - 15:33
Ako ti pak na toj poslednjoj cetvrtini propada gas (cuje se malo drugacije "booo") i imas osecaj da se vracas u nazad, negativno ubrzanje, a popustanjem tih 1/4 dozivis ubrzanje, onda motor trazi vecu diznu.. to mozes i utvrditi podizanjem igle za jedan podeok, imace malo vise goriva na punom gasu.
#256
Posted 21 April 2016 - 17:53
#257
Posted 21 April 2016 - 17:58
Da li onako izgleda priblizno i fabricka lula za airbox
#258
Posted 21 April 2016 - 18:56
Ja nisam siguran za sr3, ali piaggio na ostalim modelima pravi negde unutar airboxa fabricko suzenje, restriktor tipa 14-15-16mm, proveri.
#259
Posted 21 April 2016 - 21:15
#260
Posted 21 April 2016 - 22:46
Taj reducir sto smanjuje ulaz je pod br 19 na slici
Attached Files
Edited by Depe, 21 April 2016 - 22:47.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users