Jump to content


Peugeot Jet Force TSDI


54 replies to this topic

#1 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 11 April 2016 - 16:49

E ovako skuter sam kupio prosle godine prvi put se susrecem sa direktnim ubrizgavanjem i cuo sam dosta negativnih stvari ali sta je tu je.Skuter sam sredio po svom zamisljanju i veoma je dobro ispao samo sto me sad muci cuje se pucanje iz auspuha kao ispustanje kompresije (pssshh pshhh..) To se desava pri punom gasu ili na uzbrdnici u startu dobo povuce.
Na skuteru je sve fabricki presao je 19000km pre 5 meseca su zamenjene samo karike
Skuter je trenutno skroz rastavljen pokusao sam sam da pronadjem problem i planiram da ga sredim prefarbam i tako..
Slike cu da postavim cim ga slopim i ofarbam plastike nadam se da ce dobro ispasti :)

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 April 2016 - 17:16

koliko poznaješ sistem direktnog ubrizgavanja ?

#3 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 April 2016 - 17:39

Postavi slike kroz sledecih par dana da tema ne bi otisla na brisanje. To "cim sklopim i ofarbam" je ucestala pojava na forumu i zna da potraje i par mjeseci. Pravila foruma nalazu da su slike obavezne u ovoj sekciji, pa bez obzira u kakvom je stanju skuter. Svakako postavi slike i kada ga ofarbas da vidimo masinu u kompletu.

#4 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 11 April 2016 - 18:05

Znam osnovno kod ubrizgavanja plava dizna zelena dizna kompresor vazduha pumpa goriva
Na ubrizgavanju ima tri creva jedno za vazduh drugo za dovod goriva i trece za odvod i sve to kontrolice kompijuter
Plastike su na farbanju stizu za neki dan slikacu ih kad stignu i izbacicu malo nekih slika
Sad kako da postavim slike :)

#5 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 April 2016 - 18:19

Vidi, sve pise na forumu. Pogledaj slobodno u druge sekcije.

http://forum.pyrothe...slika-na-forum/
http://forum.pyrothe...je-fotografija/

Preporuka je da kacis slike direktno na forum. Na taj nacin si siguran da nece biti izbrisane posle N dana, kao sto je slucaj sa raznim image provajderima.

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 April 2016 - 08:13

imaš u ovoj temi dosta sličnih simptoma, pa navali...

konkretno ovde
http://forum.pyrothe...397#entry111397

#7 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 12 April 2016 - 15:55

Evo nekih slika motore je rasturen
Motor je normalno palio samo sto se desava to pucanje na auspuhu kao sto mi je Mario poslao link
Nisam ga probao na nogarima pucao je uz brdo na punom gasu i kad se voze dvoje
Slikao sam i cilindar da li je dobar?

Attached Files



#8 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 13 April 2016 - 17:52

Moze neko da mi kaze u kakvom je stanju cilindar jel dobar?

#9 jovan139

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 406 posts
  • MestoBanovci
  • VozimAprilia Sr1

Posted 13 April 2016 - 17:58

View PostMladen95, on 13 April 2016 - 17:52, said:

Moze neko da mi kaze u kakvom je stanju cilindar jel dobar?
Ubaci kariku u cilindar i izmeri zazor mernim listicisma,i proveri da li pro vrhu ima "stepenik" i da li ima riseva koji se osecaju pod noktom kad predjes
Attached File  big-10466533_spij.jpg   16.38K   18 downloads
Attached File  729_aprilia.jpg   28.82K   17 downloads

Edited by jovan139, 13 April 2016 - 18:02.


#10 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 April 2016 - 18:09

Cilindar izgleda onko, ne vide se tragovi, medjutim vidi se da je jedan bocni prelivni kanal malo nazuljan, kao i glava da je izubijana? Od cega je to?

Cilindar da li je dobar, moze ti reci samo merenje subitorom, to su ti razlike u ovalnosti u merama od 5 do 10 stotih milimetara, to ne moze niko da ti kaze jer se ne vidi okom.

Ako imas novu kariku u fabrickoj meri, onda mozes da je ubacis u cilindar bez klipa i da premeris koliki je razmak na krajevima karike, pa matematickom formulom precnika da izracunas koliko je pojeden cilindar i da li je klip i dalje u toleranciji ili treba specijala.. sa polovnom karikom, mozes samo da izmeris koliko se utrosila karika... klip meris mikrometrom u najsiroj tacki, dole u suknjicama.

#11 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 15 April 2016 - 15:05

Izmerio sam ima razmak 2mm na kariku
Mario procitao sam sto si mi poslao ali kod mene ne pusta ta gumica na to mesto sve je uredu ima dobar pritisak
Sta da proveravam odakle da pocnem
Jel moguce da stublina nije dobra pa ispusta kompresiju kad idem uz brdo i kad se voze dvoje?

#12 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 April 2016 - 15:16

2mm zazor karike??

#13 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 April 2016 - 15:44

Ako ti nije tesko, slikaj taj zazor, ako si pravilno izmerio to nije normalno, karika koja ima veci zazor od 1mm je za zamenu, sad pitanje je da li su i cilindar i klip potroseni ili je samo karika...

#14 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 15 April 2016 - 16:36

Evo slike
Nasao sam i sad sam izmerio tacno ima1,5mm
Majstor koji je popravljao ovaj motor je stavio nove karike i rekao mi je da ne zna koliko cu km da predjem jer se valjda orginal nisu uhvatile
Ja sam presao negde oko 1000km i pocelo je to pucanje iz auspuha konstantno

Attached Files



#15 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 April 2016 - 17:08

Jasno, vidi se da su karike loseg kvaliteta, bukvalno se ostrugala. Ovo vise nije za voznju, veoma losu slabasnu kompresiju ce imati. Trebalo bi odneti cilindar i klip u neku bolju masinsku radionicu na precizno merenje, da bi znao na cemu si, zbog daljeg rada na skuteru.

#16 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 15 April 2016 - 17:15

Placao sam karike 10e komad jel treba uzeti neke kvalitetnije?
Razmisljao sam o kupivini stubline uz nju ide klip i karike kosta 9700 e sad to je od c-tech ja mislim da bi se uhvatio i na ovaj?

#17 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 April 2016 - 17:28

Heh, nije poenta u ceni vec u kvalitetu (marka) delova.

Nisam siguran da li su isti cilindri na pezo horizontalnom bloku za karburator i ubrizgavanje,provericemo.

Zbog ustede, predlozio sam da odnes na merenje, pa ako je cilindar ok, mogao bi samo da kupis kvalitetniji klip sa karikama i da resis problem.

#18 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 15 April 2016 - 17:43

To si upravu za kvalitet sto bi kupio cilindar on je TNT
A karike su bile RMS
Trazicu neku radnju koja ce da mi izmeri tacno pa cemo videti dalje kako 😊

#19 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 April 2016 - 17:56

Ne nikako. Tnt je istok-brand, neko kaze taiwan, medjutim to je kina. Rms karike su se pokazale izuzetno lozeg kvaliteta, medjutim, ima tu jos jedna zackoljica, ja bih sa slika rekao da je tvoj cilindar aluminijumski, odnsno kosuljica je nikasilirana, tu idu karike sa tvrdo hromiranim omotacem, ne mogu obicne koje idu na gusane cilindre.

Nista od toga ne moze da se poredi sa fabrickim delovima, a opet nikasil cilindar je izuzetno tvrd i postojan, ne verujem da se pojeo, ali svakako moras premeriti.

Od zamenskih klipova na nasem trzistu imas recimo prox, koji pravi klipove za alu-nikasil cilindre i koji su odlicni za nekih 40-50eura sa sve karikama.

Ako cilindar bude morao da se menja, onda je bolje potraziti dobar originalni polovan, opet sa novim klipom i karikama, naravno i premeriti taj polovan pre kupovine klipa, ili kupiti neki aftermarket kit od 50 ili 70ccm u boljem kvalitetu, jer za malo vise novca dobijas tuningovan a nov agregat. Moramo jos samo utvrditi da li su isti cilindri za karb i ubrizgavanje.

#20 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 15 April 2016 - 18:22

Hvala na informaciji.
Gledao sam na netu hvata se to su sve isti cilindri kao na ludix,sf 3,karburator i ubrizgavanje
Ja sam razmisljao i o obradi i honovanju cilindra kosta 45e
Prvo cu do nekog boljeg majstora da izmeri pa cu videti
Plastike sa farbanja su stigle sutra kacim slike da vidite kako je ispalo 😊





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users