Jump to content


Sprint Max Black Edition


  • This topic is locked This topic is locked
96 replies to this topic

#41 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 22 April 2016 - 10:18

Recimo da u medjuvremenu mozes koristiti neki eksterni provajder za upload slika.

#42 Daki91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 22 April 2016 - 19:23

Hvala vam na pomoci :)

Imam problem, sklopio sam skuter i usledilo je paljenje ali ni da cuje. Kurblam 5 min i nista. Sve je valjano povezano, namotaji, cdi, brava, sauh itd. Svaka zica je na mestu, baca varnicu i svecica je vlazna ali nece da kresne.

Da li neko zna u cemu moze biti problem?

#43 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 22 April 2016 - 22:30

Jel dobro uzupcen?

#44 Daki91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 23 April 2016 - 04:11

Neso uzupcen je kako treba i sa te strane je u redu. Jedino mi nije povezan prekidac na kocnici i tj kill swich. Da li to ima neke veze?

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#45 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 April 2016 - 05:55

ako kill nije povezan onda nema veze, uostalom imas varnicu

#46 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 23 April 2016 - 08:41

Pre par nedelja sam radio generalnu na svom gy6, nije hteo ni da drcne dok nismo sipali benzin kroz svećicu špricem. Par doza mu je trebalo da lepo sastavi.

#47 Daki91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 23 April 2016 - 15:01

E sada, varnica mi deluje da je slaba nego inace. Svecica je nova Ngk R, a pokusavao sam i sa starim ispravnim i nista. Ne znam do cega moze, sumnjam na namotaje ali nisam siguran.

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#48 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 April 2016 - 21:51

Premeri pritiske manometrom. Nova glava i novi ventili, ponekad kinezi napakuju samo bez uslajfljivanja siceva, hoce da cure jos kao novi.

Ako ima varnice, eliminisao si struju, dakle sve na relaciji od namotaja do svecice nije problem.

Posto kazes da je svecka ponekad i vlazna, znaci da ima i goriva.

Treca stvar u jednacini potrebna za rad je kompresija, dakle kreni od stvari za koje ne moras da rasklapas agregat, premeri pritiske pa po utvrdjenom stanju resavacemo dalje.

Manometar se postavlja na mesto svecice i potrebno je drzati otvoren leptir (pun gas) i verglati 5-6 sekundi, dok kazaljka na manometru ne prestane da se penje.

#49 Daki91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 23 April 2016 - 22:17

@ Aca Postar - kompresija ne bi trebala da pravi problem, ventili su uslajfovani i sve je u najboljem redu. Udarac na kurbli je toliko jaci nego ranije... ali ni to nije merodavno. Uradicu merenja. Da goriva ima, struje takodje. Plasi me sto je ta elektronika bila na otvorenoj terasi preko zime pa se plasim da zice nisu povukle kondenz.

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#50 Daki91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 24 April 2016 - 19:02

E ovako, pre god dana sam kupovao el. instalaciju za moj skuter ali se ispostavilo da je od drugog modela. Vecina stvari pase ali bih voleo vi da mi kazete sta je koja boja zice, jer je za mene ovo visa matematika. Pa da pokusam da je povezem.


Evo slike i instalacije.


U gornjem levom delu instalacije imam dzek belu i zutu sa namotaja i crveno-crnu i zuto-plavu takodje sa namotaja i to je reseno.
Posle ide dzek crna i zelena za bobinu i to je reseno.
I ostala su jos 3 dzeka od sauha, plovka i releja anlasera. Znaci taj zadnji deo elektronike je resen, samo sto tu nije dzek od cdi-a vec na sredini tj kod patosnice.


Na sledecem racvanju ka dole imamo dzek debela crvena i zelena sto nemam predstavu sta je i dve odvojene deblje crvenu i crveno-belu. Crvena bi trebala da ide na bateriju ili ti akumulator ya ovu drugu nemam predstavu.


Sledece racvanje je jedna roze koja ne znam gde ide ali je ima i na dzeku za cdi, pa su tu opet neke crvene, zelene zice i dzek za cdi.


I kako se penjemo prema kraju odnosno pocetku instalacije uocavamo prvo tri mala dzeka koja ne znam sta predstavljaju, tu su zice za bravu, regler i ostatak je za prekidace, svetla, sirenu i km sat.


Na nekim mestima sam citao da roze oznacava blokadu. Ako mozemo nekako da sredimo ovu struju pa da napokon upalim motor, jako se patim oko te struje. Hvala :)



Posted Image

#51 Daki91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 24 April 2016 - 20:53

Posto imam CDI MF Racing sa 5 pinova pase na ovu instalaciju s tim da sam na netu nasao kako trebaju zice da se povezu sa ovim Cdi-em.

Evo i slike gde se vidi lepo koja zica gde ide. I dzek na mojoj instalaciji gde se vidi da su zice izmesane i da nisu bas sve iste boje. Sutra cu pokusati da povezem i uklopim zice kako treba pa saljem.

Na ovoj prvoj slici vidim da je kill swich crno bela, crno crvena ide sa namotaja i zelena bi trebala da je masa ili gresim, ispravite me. Ispod zelene je plavo bela sto je u mom slucaju plavo zuta i ide takodje sa namotaja,

i zuta koja bi trebalo da je bobina sto je u mom slucaju crno zelena. Nadam se da sam ispravno rasclanio.

Posted Image

Posted Image

#52 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 April 2016 - 08:22

reci mi jer misliš da mi imamo u glavi kinesku instalaciju koja boja je gde ?

ne bi bilo loše prvo da nabaviš crtež ili uputstvo za motoforce na koji pin se šta vezuje... to što odgovara konektor je slabo dovoljno jer kod kineza ima dosta varijacija, eto vidiš raspucavaju se i sa bojama žica....

uglavnom je crna sa belom prugom - kill switch, zelena - masa, crna sa crvenom prugom - namotaj za nabijanje, plava sa žutom prugom ili bela sa crvenom prugom - pick up, dok je narandžasta ili žuta izlaz ka bobini....

mada to sve treba proveriti Ohm metrom i uveriti se kako očekuju da se na Motoforce CDi spoji...

ako se sve svodi na to uštekaj radi, ako ne radi vraćaj pod garancijom onda je mrka kapa... tu baš nemamo šta da polemišemo....

#53 Daki91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 25 April 2016 - 08:56

Ne, naravno da ne mislim vec sam cisto postavio da bih se informisao.

Prvi put se susrecem sa ovim i iskreno strana mi je materija.

Nasao sam neke seme instalacija ali u vecini slucajeva se ne podudaraju.

Razvezacu ovu instalaciju pa cu prekontrolisati zice.

@Mario - hvala puno :)

#54 Daki91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 29 April 2016 - 20:37

Da osvezim temu...

Posto je uradjeno merenje kompresionog odnosa kao poslednje stavke i mozda uzroka zasto motor nece da upali, a u sta sam ja najmanje sumnjao...

Situacija je sledeca. Kompresiju sam merio sam nekim Hawkovim manometrom i on izgleda ovako pre merenja, prva slika.

Na drugoj slici se vidi rezultat merenja i on je sledeci:

200 PSI sto iznosi 13,78 BAR

Jako mi je smetao ram motora tako da manometar nije mogao najbolje da legne ali mislim da je kompresija u redu.


Posted Image

Posted Image

#55 Daki91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 29 April 2016 - 21:00

Masinu i dalje nisam uspeo da upalim, imam osecaj da kablove nisam dobro povezao ali i bez obzira na to trebao bi da sastavi jer gorivo baca, a i svecica ima varnicu..

Kada prodju praznici vracam se radovima, a evo sta se radilo u medjuvremenu...

Prednju felnu sam sigao da sredim ali ne i zadnju. I ona ce doci na red.

Kombinacija je zlato-hrom i ja sam zadovoljan. Postupak mislim da sam okacio u nekim od predhodnih postova. Slike pre i posle..


Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#56 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 April 2016 - 22:24

Odlican je pritisak za novosklopljenu masinu, recimo da ce se posle razrade i naleganja karika i ventila pritisak podici do nekih 15bar-a a kasnije tokom upotrebe i habanja delova polako opadati. Ok, utvrdili smo da je pritisak dobar, a posto znamo da ima goriva a i varnice, sledeca stavka je utvrditi momenat kada baca varnicu. Prvenstveno, prekontrolisati "fazu" odnosno potvrditi pravilnost zupcenja, zatim utvrditi tip paljenja (1 ili 2 varnice u ciklusu) i na kraju izmeriti tacan ugao kada baca varnicu.

Postoji mogucnost da baci varnicu kada je klip u dmt umesto u gmt.

#57 Daki91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 29 April 2016 - 22:37

U pravu si Aco... Hvala na savetima.
Radim merenja uskoro.
Mada, da sam imao elasticni nastavak sigurno bi nabio na

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#58 Daki91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 29 April 2016 - 22:41

na 250 psi imam osexaj da nije dobro dihtovao.. jer nisam mogao lepo i da drzim manometar i gas i kurblam. Po povratnom udarcu kurble vidi se da je kompresija jaka. Znajuci kako je skuter isao ranije sa delovima pre modifikacija na istim jako sam nestrpljiv i verujem da ce se pokazati mnogo bolje.

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#59 Daki91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 30 April 2016 - 20:14

Nove plastike su predjene sa 600 vodobrusnom i farbane u 2 sloja. nova plastika je i kod nogu.

Namontirano cisto da vidim kako je ispalo :)

Posted Image


Posted Image

Posted Image

Komentari...? :1kokice:

#60 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 30 April 2016 - 21:20

Pa super ovo izgleda...svaka čast za majstora farbara :)





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users