

Sprint Max Black Edition
#41
Posted 22 April 2016 - 10:18
#42
Posted 22 April 2016 - 19:23

Imam problem, sklopio sam skuter i usledilo je paljenje ali ni da cuje. Kurblam 5 min i nista. Sve je valjano povezano, namotaji, cdi, brava, sauh itd. Svaka zica je na mestu, baca varnicu i svecica je vlazna ali nece da kresne.
Da li neko zna u cemu moze biti problem?
#43
Posted 22 April 2016 - 22:30
#44
Posted 23 April 2016 - 04:11
Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока
#45
Posted 23 April 2016 - 05:55
#46
Posted 23 April 2016 - 08:41
#47
Posted 23 April 2016 - 15:01
Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока
#48
Posted 23 April 2016 - 21:51
Ako ima varnice, eliminisao si struju, dakle sve na relaciji od namotaja do svecice nije problem.
Posto kazes da je svecka ponekad i vlazna, znaci da ima i goriva.
Treca stvar u jednacini potrebna za rad je kompresija, dakle kreni od stvari za koje ne moras da rasklapas agregat, premeri pritiske pa po utvrdjenom stanju resavacemo dalje.
Manometar se postavlja na mesto svecice i potrebno je drzati otvoren leptir (pun gas) i verglati 5-6 sekundi, dok kazaljka na manometru ne prestane da se penje.
#49
Posted 23 April 2016 - 22:17
Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока
#50
Posted 24 April 2016 - 19:02
Evo slike i instalacije.
U gornjem levom delu instalacije imam dzek belu i zutu sa namotaja i crveno-crnu i zuto-plavu takodje sa namotaja i to je reseno.
Posle ide dzek crna i zelena za bobinu i to je reseno.
I ostala su jos 3 dzeka od sauha, plovka i releja anlasera. Znaci taj zadnji deo elektronike je resen, samo sto tu nije dzek od cdi-a vec na sredini tj kod patosnice.
Na sledecem racvanju ka dole imamo dzek debela crvena i zelena sto nemam predstavu sta je i dve odvojene deblje crvenu i crveno-belu. Crvena bi trebala da ide na bateriju ili ti akumulator ya ovu drugu nemam predstavu.
Sledece racvanje je jedna roze koja ne znam gde ide ali je ima i na dzeku za cdi, pa su tu opet neke crvene, zelene zice i dzek za cdi.
I kako se penjemo prema kraju odnosno pocetku instalacije uocavamo prvo tri mala dzeka koja ne znam sta predstavljaju, tu su zice za bravu, regler i ostatak je za prekidace, svetla, sirenu i km sat.
Na nekim mestima sam citao da roze oznacava blokadu. Ako mozemo nekako da sredimo ovu struju pa da napokon upalim motor, jako se patim oko te struje. Hvala


#51
Posted 24 April 2016 - 20:53
Evo i slike gde se vidi lepo koja zica gde ide. I dzek na mojoj instalaciji gde se vidi da su zice izmesane i da nisu bas sve iste boje. Sutra cu pokusati da povezem i uklopim zice kako treba pa saljem.
Na ovoj prvoj slici vidim da je kill swich crno bela, crno crvena ide sa namotaja i zelena bi trebala da je masa ili gresim, ispravite me. Ispod zelene je plavo bela sto je u mom slucaju plavo zuta i ide takodje sa namotaja,
i zuta koja bi trebalo da je bobina sto je u mom slucaju crno zelena. Nadam se da sam ispravno rasclanio.


#52
Posted 25 April 2016 - 08:22
ne bi bilo loše prvo da nabaviš crtež ili uputstvo za motoforce na koji pin se šta vezuje... to što odgovara konektor je slabo dovoljno jer kod kineza ima dosta varijacija, eto vidiš raspucavaju se i sa bojama žica....
uglavnom je crna sa belom prugom - kill switch, zelena - masa, crna sa crvenom prugom - namotaj za nabijanje, plava sa žutom prugom ili bela sa crvenom prugom - pick up, dok je narandžasta ili žuta izlaz ka bobini....
mada to sve treba proveriti Ohm metrom i uveriti se kako očekuju da se na Motoforce CDi spoji...
ako se sve svodi na to uštekaj radi, ako ne radi vraćaj pod garancijom onda je mrka kapa... tu baš nemamo šta da polemišemo....
#53
Posted 25 April 2016 - 08:56
Prvi put se susrecem sa ovim i iskreno strana mi je materija.
Nasao sam neke seme instalacija ali u vecini slucajeva se ne podudaraju.
Razvezacu ovu instalaciju pa cu prekontrolisati zice.
@Mario - hvala puno

#54
Posted 29 April 2016 - 20:37
Posto je uradjeno merenje kompresionog odnosa kao poslednje stavke i mozda uzroka zasto motor nece da upali, a u sta sam ja najmanje sumnjao...
Situacija je sledeca. Kompresiju sam merio sam nekim Hawkovim manometrom i on izgleda ovako pre merenja, prva slika.
Na drugoj slici se vidi rezultat merenja i on je sledeci:
200 PSI sto iznosi 13,78 BAR
Jako mi je smetao ram motora tako da manometar nije mogao najbolje da legne ali mislim da je kompresija u redu.


#55
Posted 29 April 2016 - 21:00
Kada prodju praznici vracam se radovima, a evo sta se radilo u medjuvremenu...
Prednju felnu sam sigao da sredim ali ne i zadnju. I ona ce doci na red.
Kombinacija je zlato-hrom i ja sam zadovoljan. Postupak mislim da sam okacio u nekim od predhodnih postova. Slike pre i posle..





#56
Posted 29 April 2016 - 22:24
Postoji mogucnost da baci varnicu kada je klip u dmt umesto u gmt.
#57
Posted 29 April 2016 - 22:37
Radim merenja uskoro.
Mada, da sam imao elasticni nastavak sigurno bi nabio na
Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока
#58
Posted 29 April 2016 - 22:41
Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока
#59
Posted 30 April 2016 - 20:14
Namontirano cisto da vidim kako je ispalo




Komentari...?

#60
Posted 30 April 2016 - 21:20

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users