Peugeot Elyseo 50cc 2T - tuning
#41
Posted 11 May 2016 - 18:43
Airsal sport je precnika klipa 46mm i na ustrp snge su isli malo sa podignutim izduvom... nije nesto veliki potrosac, mene je dobro sluzio ali nije to merilo za tezak skut za dvoje kao sto je elyseo.
Ti si suhy mozda mislio na airsal t6 koncept, ali to je vec cilindar sa 2 "leptir" izduva i trazi da se vrti. Tu se kvacilo podesava na 6k rpm i nije neki izbor za skut koji ce nositi dvoje svaki dan...
#42
Posted 11 May 2016 - 19:04
#43
Posted 11 May 2016 - 19:13
#44
Posted 11 May 2016 - 19:14
Ti cilindri nisu kultivisani za voznju po gradu, svako malo kreni-stani je na 6k rpm, mora se imati posebna kutura voznje, drndanje rucice na igli non stop...
Polini i mallosi su mnogo upotrebljiviji i voziviji, kao da vozis elektricni, od milimetar gasa sa 4k rpm pa dokle izvuce.. a sa next-r i dobrim variom imace i zavidnu krajnju, snage nece faliti cak ni sa stok karbom. E takvi cilindri su u startu skuplji, al se isplate jer ne treba da se bacaju pare na karb, kvaclo i ostalo.. plug&play uz minimalnu stelu karba. Idelano za voznju u dvoje, mala potrosnja, bez muke. Ja sam to tako doziveo, verujem da mu to treba za skut koji je dosta veci od ovih nasih zujalica i na kome ce se voziti sa curom...
Sto se tice 12mm gurtnera, imate temu u base 50, yamaha aerox od clana Zilke17 koju je Mario osvezio novim klipom i postelovao karb. Auspuh je tecnigas trek, sve ostalo je stok minareli, ima video u temi od 0 do 82 gps. Potrosnja smesna
Edit: mislim da je video premesten, naci cu pa cu postavti da cujem komentare
#45
Posted 11 May 2016 - 19:28
Aca -> kako god okrenes pežu u startu moras zavrtiti kao i minareli jer zbog malog prijenosa (Male polutke naspram pigga) nema toliki šus iz niskih okretaja. Jer peži remen stoji nekih 1cm nize nego sto to stoji na piaggu nadam se da kužiš što hocu reci... remen peže je 760 piggov je 810 + duga grana auspuha i opet gubi na momentu.
Štrumf -> kolko vidim ti bi nesto a nezz ni sam kaj. Znaci ovako bi ti ja predlozio 2 solucije.
1. Base kit + serijski spuh +variomat
2. Airsal T6 + rezonatni spuh + variomat
Na kraju krajeva lako kupiš rezu ako ti se nece svidjeti ali vjerujem da hoce
#46
Posted 11 May 2016 - 19:44
Negde na 2:05 je ubrzanje.
#47
Posted 11 May 2016 - 20:19
Doduse priznajem da ja NE ZNAM kako je na Peugeotu, ali moj Tecnigas na Piaggio cupa "iz podruma", i na Libertyu sa 70 ccm Italkitom i Tecnigasom mogu se voziti po ravnom sa cetvdtinom gasa 80 kmh. Vjerujem da je tako i ovdje i da nema sanse da ce ovo smece od stock auspuha raditi isto kao i Tecnigas Next R.
Edited by mrgood, 11 May 2016 - 20:19.
#48
Posted 11 May 2016 - 20:52
Štrumf nista te ne kosta da probas , i ne mjesaj piaggo i pežo jer to su skroz dva razlicita skutera. Razlike u usisu , položaju cilindra fegazeru ,prijenosu , duljini ispusne grane. Pežo u svemu tome kaska za piaggom :/ . Kažem ti nista te ne kosta.
Znaci na ovaj tvoj setup samo stavi kit 70cc i gram lakse rolice. Prava picona ce biti. I samo da znas katalizator ako se raspadne nisi ni svjetan kolko gusi skuter. Pogotovo na peži jer on ti padne prakticki (gledajuci s lijeva na desno) na ovu bananu iza rosfraja i tako gusi skuter. a najvece sranje nastane kada se smrvi katalizator i onda pocinje stopati i pregrade unutra.
Probaj samo sa Dr.evom za pocetak , usis nabavi od sf100 a dapace i karb od sf100 bi sjeo ko meni 100E u džep
Da sa rezonatnim ce ici bolje ali vjeruj mi ne tolko bolje da se isplati dati 1200kn za auspuh. Ako vec hoces rezu uzmi ona Ginaelli extra i leovince TT koji su naj naj jeftiniji a jako dobro igraju na 70cc
Edited by Suhy, 11 May 2016 - 20:57.
#49
Posted 11 May 2016 - 21:00
Malossi Sport je odlican cilindar. Dobrog je kvaliteta, vrlo lako se steluje, daje odlicne performanse i sto je najbitnije pouzdan.. Po meni nema nikakve logike drzati bojler na takvim cilindrima. Cist primjer je Tecnigas Trek (i njemu slicni - NextR, ZX/TT, itd) koji cupaju iz podruma, a vrlo rado se znaju izvrtiti i do 10k obrtaja.
Treba pustiti cilindar da dise i izvuci potencijal iz njega, to bojler sigurno ne moze. Za opustenu voznjicu kroz grad Sport + Trek/NextR/ZX je odlicna kombinacija.
Naravno, da ne bude sve tako lako za to su se pobrinule sitnice koje je potrebno dovesti u red. Npr. dobro provjeriti lezajeve, semeringe, usis srediti, itd. Bice tu finog posla ali ce i rezultat biti fin.
P.S @mrgood zamolio bih te da postavis slike skutera u naredna 2-3 dana da tema ne bude obrisana.
#50
Posted 11 May 2016 - 21:22
Slike cu staviti sutra jer je skuter kod cure trenutno, ona ce poslikat pa ce mi poslat.
#51
Posted 11 May 2016 - 21:33
Za takvu razliku se definitivno isplati kupiti Treka kao "best buy".
Sent from my C5503 using Tapatalk
#52
Posted 11 May 2016 - 21:40
#53
Posted 11 May 2016 - 21:53
Sad ako ti je bitan bas hromirani auspuh to je druga stvar...
#54
Posted 11 May 2016 - 21:56
#55
Posted 11 May 2016 - 22:17
Ja sam napravio gresku kod sebe na novom Treku, pa sam nakon rada u leru odmah odvalio pun gas (krenuo u stelovanje) i na pocetku grane mi odmah stradao lak, jbg...
#56
Posted 11 May 2016 - 22:32
#57
Posted 11 May 2016 - 22:34
#58
Posted 12 May 2016 - 07:21
Evo sad sam zapekao RS2 i ako se ispoštuje vreme nema greške, jedino što se boja karamelizira i potamni
#59
Posted 12 May 2016 - 08:49
#60
Posted 12 May 2016 - 11:30
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users