Jump to content


Peugeot Elyseo 50cc 2T - tuning


606 replies to this topic

#81 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 18 June 2016 - 19:34

Danas sam stavio napunjen akumulator na skuter da bi ustvrdio da kad skuter radi na leru ima napon punjenja samo 11 volti,kad se doda gas bude 12. Ocito je crko regler tako da je tu problem. Ako mi netko moze reci gdje se nalazi regler,bilo bi super,jer zbilja nemam pojma di je na elyseu. I jos nesto,skuter je upalio ali dosta dimi,moguce zbog coka, mozda bi ga trebalo samo malo provozit pa bi se to rijesilo. Dok je bio kod mene desetak dana ja sam se normalno vozio i nije dimio pretjerano kao sad. Hvala unaprijed na odgovorima !

#82 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 19 June 2016 - 08:10

Dajte ljudi pomagajteeeee

#83 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 21 June 2016 - 18:33

regler predpostavljam da je kao na speedfightu na prijelazu podnice sa protuoklopom. Aklo je4 do sada normalno vozio i nije dimio onda je samo do previse paljenja i rada na leru. Budi bez brige sto se toga tice.

#84 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 21 June 2016 - 22:27

Do sad je normalno vozio i dimio uobicajeno. Znaci regler je ispred akumulatora, ok. Jer da ne bi rastavio podnicu pa skuzim da je regler negdje ispod sica. Znam da je tako na speedfightu,ali za elsyea nisam uspio nista naci na Googleu,osim user manuala. Znam da je na peugeotu elystar regler isto dole u podnici,pa je tako valjda i ovdje.

#85 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 25 June 2016 - 12:41

Nakon promjene reglera spojim ja akumulator,doduse krivo pa je crko osigurac odmah,ali sam ga promijenio. Skuter je upalio iz prve i radio na leru 3-4 minute sasvim normalno. Ugasip sam skuter kad odjednom pocne nesto dimit ko ludo iz prostora oko cilindra. Nakon skidanja zastitnih plastika ustvrdio sam da ili su se spalili namotaji,sto je manje vjerojatno,ili je neka zica dirala masu,jer nakon toga akumulator je imao 0 v. Ne vjerujem da je spalilo namotaje jer se to dogadjalo dok skuter nije radio,bice da je negdje izbio kratki spoj. Sto vi mislite ?

#86 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 June 2016 - 18:30

Kada počne da dimi to je znak da žica gori od prevelike struje. Jedino akumulator ima toliku snagu da svojom strujom izgore ove klasične provodnike koji su u instalaciji od 0,75 mm2... odspoji aku i sad detaljno pretresi gde je izgoreo provodnik...

Najčešće tamo gde je najtanji, na nekoj stopici ili sastavu, možda se i samo nažuljala instalacija, negde prema masi...

#87 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 26 June 2016 - 18:41

To i ja mislim Mario,mislim da negdje neka zica dira masu i da to sa namotajima nema veze. Sve cu rastavit i detaljno pregledat iduci tjedan. Doduse dim je izlazio ispod zastitnih plastika oko cilindra ali ne ispod poklopca ventilatora nego negdje okolo,najvise je dimilo bas oko cilindra,tako da sumnjam na zice koje idu od magneta na cdi,tu je negdje nesto diralo masu.

Edited by mrgood, 26 June 2016 - 18:42.


#88 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 26 June 2016 - 19:18

Sad sam gledao malo onako izvana i definitivno je neka od zica koje izlaze sa paljenja tj. namotaja bila u kratkom spoju jer je odatle dimilo. Morat ce magnet van i detaljno cu sve pregledat. Ne znam jel alat za vadit magnet isti kao na piaggio,ako nije pravim alat za ovo.

#89 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 June 2016 - 19:27

Ako je iz namotaja onda moraš skinuti da pregledaš... radapciger za pežolu je isti kao za gy6

#90 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 June 2016 - 12:10

Elyseo je prevezen danas kod mene. Tu je netko nesto krpario,jer je jedna od zica koje idu sa pickup senzora (plus od senzora) izvadjena iz originalnog plasticnog buzira i sprovedena solo na mjesto gdje treba ic. Magnet jos nisam skinuo, moram prvo napravit alat. Ovako sa magnetom gore nista se ne vidi odn. nema nagorjelih zica niti icega slicnog.

Edited by mrgood, 30 June 2016 - 12:10.


#91 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 June 2016 - 17:31

Situacija je slijedeca: Skuter pali i sve radi, ali cim ga se ugasi, pocne dimit i smrdit iz namotaja. Skinuo sam magnet i to izgleda ovako:

Posted Image


Posted Image


Posted Image


Posted Image

Na slikama se jasno vidi da su ova tri namotaja koja su tamnija nekako spaljeni, a i plastika je oko njih otopljena. Jasno je da se oni griju i to dimi, medjutim, nije mi jasno sto se na njima ima grijati jer su oni ti koji prave struju, tako da ispada da sami sebe griju, sto mi uopce nije jasno mada sam elektrotehnicar po struci. Drugo, ovdje se vidi nekakva plava zica koja meni izgleda kao da ju je netko dodavao tj. nesto prespajao ovdje, medjutim ako i je skuter je sa tim radio normalno sve do nedavno. I ovaj senzor magneta mi je malo cudan ali surfajuci sam nasao da tako izgleda senzor za Peugeot. E sada, sto mi je ciniti ? Nabavljati nove namotaje ? Ne vidim svrhu u tome jer ovi nisu u prekidu, mada se griju i dimi iz njih. Da li je mozda problem negdje drugdje pa se zbog toga iz namotaja dimi ? Jer koliko sam vidio ovdje ni CDI nije originalan, po njemu je isto netko nesto prespajao jer na njega nije ustekan nikakav dzek nego su na pinove lemljene zice, mogu i njega slikati ako treba. Pomoc molim !

Edited by mrgood, 30 June 2016 - 17:40.


#92 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 June 2016 - 17:37

Pa da, vidi se da su gorili namotaji. Jesi provjerio da nemas negdje kratak spoj na relaciji namotaj <-> potrosac?

#93 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 June 2016 - 17:44

Kako mislis namotaj - potrosac, malo mi pojasni ako nije problem ?

#94 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 June 2016 - 18:25

Mislio sam na svjetla, odnosno prvenstveno do reglera. Mozda postoji kratak spoj negdje, da se neka zica oslanja na masu i da to pravi problem.

#95 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 June 2016 - 18:31

Sada sam probao otkopcati jack sa dvije zice koje idu sa namotaja na regler i nista se ne grije. Cim je regler spojen i ako je prikopcan akumulator pocinje grijanje namotaja,znaci bez davanja kontakta namotaji se griju. E sad,gdje je tocno problem ja nemam pojma, regler je inace nov tako da nije do njega.

#96 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 June 2016 - 19:45

Sve skupa meni izgleda kao da regler umjesto da uzima struju sa namotaja i salje na akumulator,radi u kontra smjeru pa struju sa akumulatora prosljedjuje na namotaje. A posto namotaji imaju jako mali otpor,dolazi do brzog praznjenja akumulatora i grijanja namotaja. Kako ovo rijesiti ?

#97 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 June 2016 - 20:46

Cek, ti si skoro mijenjao regler?
Da nisu na regleru obrnuli raspored pinova? Vidjao sam takav problem da recimo kod kineskih reglera raspored bude drugaciji nego na originalnom.

Druga stvar, ne vidim kakve akumulator ima veze sa namotajima kada je ugasen skuter osim sto je u vezi preko reglera, tako da mogu tvrditi sasvim sigurno da je regler taj koji nije isparavan i pravi problem.

Najbolje nadji neki polovan regler pa testiraj ili ispitaj taj novi unimjerom pa utvrdi tacan raspored pinova.

Sent from my C5503 using Tapatalk

#98 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 June 2016 - 21:00

Pa ne znam,regler je narucen odavde http://mstrgovina.hr...ler?filter=1930 . Izvana je isti kao original,a raspored pinova ne bi znao kakav je,moze li se to kako ispitat ?

#99 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 01 July 2016 - 07:12

Probat cu danas sa starim reglerom da vidim da li se namotaji griju sa njim. Ne vjerujem da je stari regler pokvaren na nacin da i on grije namotaje,moze jedino ne punit kao sto sam i ustvrdio mjerenjem prije zamjene reglera.

Edited by mrgood, 01 July 2016 - 07:16.


#100 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 01 July 2016 - 15:58

Nasao sam raspored pinovas za originalni regler koji je bio na skuteru, oznaka reglera je SH634A-12

Posted Image

Posted Image

Sad samo ostaje da se novi regler skine pa da se vidi ima li na njemu nekih oznaka. Ova druga slika bolje pokazuje jer je takav raspored zica i kod mene na jacku. Prije skidanja novog reglera pristekat cu stari pa cu ga zasarafit na masu na neko drugo mjesto, da vidim jel do toga ili ne, jer se regler nalazi ispod bocne plastike sa desne strane, mora se rastavit pol skutera da se do njega dodje.

Edited by mrgood, 01 July 2016 - 16:12.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users