

Tehnički pregled
#1
Posted 20 May 2016 - 09:01
Evo jedan hit od juče, Konkretno radi se o VW Cady pick-up vozilu koje ima u fabričkim podatcima npr.
ukupnu težinu 1400kg
nosivost tereta 650kg
ukupnu nosivost 2230kg
sad po našem novom zakonu ukupna težina vozila u zbiru sa dozvoljenom nosivosti može imati toleranciju od 75kg, jer je verovatno u našem zakonu predviđeno da je to jedan vozač od 75kg, dok je VW predvideo dva putnika od 90kg težine..
pošto se razlikuje 105kg vrednost VW iz saobraćajne od našeg zakona i propisane tolerancije ti moraš da nosiš fabričko vozilo na reatest koji se radi konkretno kod nas na svakih 14 ili 20 dana i plaća neku sumu novca...
zbog ovoga su inače pozatvarali tehničke preglede na 3 meseca i naplatili kaznu od 90k dinara, jer je zakon donet negde početkom godine a skoro svaki teh ga je na bar jednom takvom slučaju prekršio...
#2
Posted 20 May 2016 - 09:32
Evo još jednog bisera.. prilikom prve registracije moje SRke u Srbiji, prethodni vlasnik je morao da pribavi gomilu papira jer je bila uvezena iz inostranstva, i uz to i potvrda da je max. brzina do 45kmh. OK, piše u fabričkim papirima.. sve je to podneto prilikom registracije, prošao tehnički i registraciju, okačena žuta tablica.. vozilo se.. ja kupio od čoveka iz Futoga, odjavio odmah tablicu, preneo osiguranje na novu tablicu SO.. vozilo se.. sledeće godine produženje registracije, al traže mi potvrdu o maksimalnoj brzini na tehničkom, kao da je to prva registracija a ne produženje već proverenog i registrovanog vozila, ja tu popiz*im, pokažem papire koje sam dobio od vlasnika, jedva se provučem.. sledeća registracija, druga kuća za tehnički, da me ovi ne maltretiraju ponovo, kad ovaj zapeo za odnos snaga/težina vozila, filozofira.. popiz*im opet, uzmem papire pa u treću kuću, e kad tamo opet ista pesma, FTJP, tj fali ti jedan papir, naravno max. brzina, treba mi opet potvrda, kao da već nije dokazano u fabričkim dokumentima, aa NE!! To ne važi, moraš doneti potvrdu od ovlaštenog uvoznika, ta se važi, fabrička ne, šta zna italijan šta je napisao.. IDIOTIZAM iliti KAKO DA VAM OTMEMO JOŠ PARA!! Opet uzmem papire pa u sledeću kuću za tehnički, neka nova, oni pojma nemaju, bleje u skuter kao da su videli vanzemaljca, nemaju pojma gde se nalaze broj šasije i motora, ja im pokažem, ne pitaju za potvrdu, logično jer je već registrovan na žutu tablu, i tu se nekako provučem ovaj put. Šta će me dočekati sledeće godine ne mogu ni da zamislim, možda će tražiti potvrdu o kvalitetu vazduha u gumama...
#3
Posted 20 May 2016 - 10:22
Idem danas s curinim diesisom na tehnički, pa ću poslikat papir da vidite sta je idiotizam

#4
Posted 21 May 2016 - 23:35
#5
Posted 22 May 2016 - 00:19
#6
Posted 22 May 2016 - 09:08
Ali je ubedljivo najbolje kad oteraš skuter i on krene da filozofira kako po zakonu ne može da bude za dvoje, ja mu kažem kakav zakon?
Italijan, švaba kinez projektovali, testirali u fabrici, atestirali na sve evropske propise o uvozu/izvozu prošli to sve dobili dozvole za upotrebu, i onda "Mika švercer" koji slučajno drži tehnički pregled krene da pametuje i izmišlja kako mora da napiše da je za jednu osobu. Ja ga pitam a hoćeš onda da odradiš atest da je za jednu osobu, pošto ne možeš tek tako da promeniš namenu/tehničke podatke nekog vozila.
Vezano za italijane, priča jedan što je bio na tehničkom, uvezo motor i zbog neke homologacije po našem zakonu ne može da ga registruje, čak ni ako atestira, pa čekaj bre mi za 50 godina napravili 3 modela zastave (od toga jedan crtan i projektovan od strane italijana) italijani uložili toliko truda, znanja i tehnologije za projektovanje tog motora da bi se mi sad pravili pametni našim zakonom koji po svim pričama iz prakse blage veze sa životom nema.
#7
Posted 23 May 2016 - 18:11

Edited by mrgood, 23 May 2016 - 18:12.
#8
Posted 25 May 2016 - 08:32
Sent from my D6603 using Tapatalk
#9
Posted 25 May 2016 - 09:18
Na ulicama se ( jos uvek ) tolerisu bele tablice i njihovi vozaci nemaju nikakvih problema sto se tice registracije , potvrda o brzini i bilo cega drugoga ...ni to nije u redu , iako i ja imam jednog takvog ( Matica ) ...
Zakon kaze da je obavezna zastitna kaciga ( ne slem ) koja mora biti homologovana i zakopcana ... nista vise i nista manje od toga ...one koji voze teske motore , a imaju onaj slemic na glavi koji jedva pokriva veliki mozak , a ne stiti srednji i mali , streljao bi na licu mesta ...cak su se i Kinezi dosetili , pa na one njihove nikakve kacige od 2000,00 din nasivaju znak o homologaciji , iako to nemaju ...neko im rekao ...dok zakon tolerise, vazi pravilo - kakvu kacigu nosis - toliko cenis svoju glavu ...
#10
Posted 30 March 2017 - 10:47
#11
Posted 30 March 2017 - 12:21

Imao sam u rukama nove plastične saobraćajne od skutera 50ccm i od maxi skutera, nigde nisam video taj podatak, možda mi je promaklo.
#12
Posted 30 March 2017 - 13:54
#13
Posted 30 March 2017 - 13:56
Ko ti traži, zašto registruješ u čemu je reč ?
#14
Posted 30 March 2017 - 19:18
#15
Posted 30 March 2017 - 20:18
#16
Posted 30 March 2017 - 21:09
Razredni, on 30 March 2017 - 12:21, said:

Imao sam u rukama nove plastične saobraćajne od skutera 50ccm i od maxi skutera, nigde nisam video taj podatak, možda mi je promaklo.
Aco,ona oznaka cat,jel to za verziju sa katalizatorom?
Edited by vlayco85, 30 March 2017 - 21:09.
#17
Posted 30 March 2017 - 22:12
#18
Posted 26 April 2017 - 09:33
Iako je situacija kristalno cista sa njene strane , nema nikakve krivice , ipak , nesto mora da bude ...naravno , panduri traze dozvolu da vide i kategoriju ...dozvolu ima , to je PSP...nju ima od kad je polozila kao trajnu dozvolu bez obaveze produzenja i roka vazenja ...pandur koji je zaduzen za sacinjavanje zapisnika je duzan da uzme dozvolu na uvid i upise podatke sa nje ....stavio je primedbu da je dozvola na STAROM , PAPIRNOM OBRASCU , UMESTO NA NOVOM PLASTICNOM , ali ( posto je na nasoj strani ) gledace da to tako prodje ...inace, mogla bi da bude zestoko kaznjena , skoro kao da je nema ??? Interesantno je da je vise puta zaustavljana od strane saobracajne policije ( ko bi to trebao da zna , ako ne oni ) , a i pitala ove sto cesto radarisu ispred naseg servisa , i kazali joj da nema nikakve potrebe da menja , da oni to priznaju ???Pa, znaj ga sad ?
Da ne bi imali problema po tom pitanju , predlozim zeni elegantno resenje - da zameni PSP sa papirne na novu , plasticnu , ne bi trebalo da bude nekih problema , to sve jedno , mora , pa mora pre ili kasnije ...time bi ujedno ako kome padne na pamet u toku postupka u korenu sasekla ideju da makar i formalno nema dozvolu na odgovarajucem obrascu ...MUP je duzan da po zahtevu stranke izda novu dozvolu , sta da je npr . izgubila istu ? Morali bi je izdati na novom plasticnom obrascu ...Ali , osim placanja taksi koje drzava zahteva , uvek mora da postoji neki zajeb...u ovom slucaju radi se o cistoj otimacini para od gradjana , trazili su joj lekarsko uverenje koje kosta oko 3000,00 dinara i pola dana na pregledima na medicini rada ...za nesto sto vec ima , bez roka trajanja , ajde da ima preko 65 godina , pa jos nekako , ali ovo ???Sramota kako drzava otima pare od gradjana ...
Dakle , da ne bi jos neko ko poseduje PSP na starom papirnom obrascu imao problema kao mi sada , savet je da se odradi to i uzme na novom obrascu , to je jednokratni trosak , pa ako vec mora , nek` ide i to ...
#19
Posted 26 April 2017 - 10:59
#20
Posted 28 April 2017 - 00:13
Naravno, famozna potvrda za max 45kmh je ovog puta bila neizbežna iako sam se do sada izvlačio na logično objašnjenje da je već sve što je trebalo od papira predato u MUP prilikom prve registracije na žute table kao i prilikom prepisa na moje ime na SO tablice jer je bila na NS. Kaže ovaj na tehničkom da sada ta potvrda treba njima na tehničkom bez obzira dali potvrda postoji u MUP-u. Tu sam prs'o načisto, opasno se posvađao sa radnicima na tehničkom, u smislu dokle više izmišljanja po principu FTJP (fali ti jedan papir), pokupim papire demonstrativno i krenem na drugi tehnički, kad i tamo mi kažu, malo ljubaznije, da sve razumeju i da nema logike ali da su naterani da traže tu potvrdu svake godine, što je idiotluk neviđenih razmera.
Ok, vidim ja da nemam kud, rešim tu potvrdu ali prvo trknem kod koleginice u firmi da mi isfotokopira u boji par komada, sreća pa je aparat nov laser color i radi extra kvalitetno da sam jedva mogao da prepoznam koji je original, pa sa originalom i kopijama nazad na taj drugi tehnički i pokažem mu original i dam mu fotokopiju, uzeo je bez pitanja tu kopiju, kao to je samo njima za arhivu..
Eh, taman sam pomislio da sam se rešio muka, kad šipak... kaže radnik na tehničkom, zašto vam stoji u saobraćajnoj broj osovina kad to ne treba, kao i odnos snaga/težina? Pogledao sam ga tako da je prebledeo... pa jel ja upisujem podatke ili vi? Šta me se tiče šta treba a šta ne, ako ne treba vi brišite. E tu je u listu tehničog ovaj izbrisao te podatke pa tako odštampao iako na plastici piše, ali je dodao napomenu da je izbrisao nepotrebne podatke. Kaže nadam se da vam MUP neće tražiti da menjate saobraćajnu... i još jedna budalaština, neko je upisao u čip da je boja crna, a nije nego siva metalik, vidi on i sam, al ok, kaže ima dosta crne boje, nek bude da je crn... vratim se u agenciju i sve to ispričam, radnica agencije zove nekog u MUP-u, očigledno se poznaju sudeći po načinu razgovora, čujem kako ponavlja reči MUPovca.. ok, znači nećete praviti problem, dobro hvala ti puno...
Pao mi je kamen sa srca i duše, konačno sam odahnuo, ali opet ono ali... prošle godine sam platio oko 2500din sve, ovog puta 1500 samo tehnički plus 2500 ostalo, znači sad je i to poskupilo na 4000din, kakva pljačka, za šta 1500 na tehničkom, prošle godine je bilo ako se ne varam 500din, a ostalo je bilo još još 2000... niti je terao na valjke (na svu sreću, hehe) niti je imao šta da gleda osim broja motora i šasije, a kao da je pregledao svemirski brod.
Šta li će da smisle dogodine..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users