

Sprint Filly 50cc 4t
#81
Posted 16 September 2016 - 15:23
Malossi centralna opruga ti odgovara od honda/kymco/peuget i pase i od piaggio grupacije (precnik opruge 50mm), a oprugice kvacila kupujes prema dimenziji (za 107 kvacilo trazis oprugice za 107) a 107mm kvacilo nose piaggio, peugeot, kymco, neke honde i ima dosta aftermarket proizvoda u toj dimenziji. Na primer, malossi, polini, proizvode svoja kvacila u precniku 107mm ali su oprugice krace, specijalne za njihova kvacila. Znaci premeris kvacilo ili zvono, (za 107 zvono, kbacilo je malo uze, oko 105mm a naziva se 107) i premeris duzinu oprugica i kada kupujes oprugice izimas tu meru za svoje serijsko kvacilo.
#82
Posted 16 September 2016 - 17:06
Malopre sam uzeo 6203 lezaj i izbio njegov unutrasnji prsten i stanjio ga na meru matica koje sam vec postavio kao odstojnike za suportarm. Prilicno sam zadovoljan kako je ispalo.


Attached Files
#83
Posted 17 September 2016 - 14:55




karike imaju mali razmak koji je isti na gornjem delu kao i kod suknjice cilindra.


bolcna lepo prolazi kroz klip

#84
Posted 19 September 2016 - 12:55
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#85
Posted 19 September 2016 - 13:18
Ali svakako mozes premeriti kompletno sve i litrirati tu glavu, pa preko Mariovog kalkulatora izracunati koliki je stepen kompresije bio a koliki ces sada dobiti.
#86
Posted 19 September 2016 - 13:29
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#87
Posted 21 September 2016 - 07:57
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#88
Posted 21 September 2016 - 08:49
#89
Posted 21 September 2016 - 09:02
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#90
Posted 21 September 2016 - 09:08
karburator mora da ti je pod konac, a i prenos snimi pa odradi da imaš izlaznost kako valja....
na kraju ne znam šta očekuješ od 4T mašine ?
#91
Posted 21 September 2016 - 09:32
Jedini fabrikant koji se posvetio malo dublje problemu je naraku, proizvidi kit sa cilindrom precnika 52mm, glava je projektovana prema cilindru i to je jedina glava na trzistu koja ima vece ventile. Naravno, za kit ima i sport bregasta, i snaga je osetna. Kosta sve skupa dosta vise, ali vredi svaku paru. Sledeci po ceni ti je airsal aluminijumski, tu dobijas samo cilindar i klip, dobija se znacajno na snazi obzirom da je projektovani stepen kompresije 11,5:1. Naravno, uz malo znanja i volje mozes kombinovati sa komponentama pa postaviti naraku glavu na airsalov kit ili recimo bregastu ili nositi postojecu glavu u neku masinsku radionicu da se upucaju ventili veceg precnika i prosire usisni i izduvni kanali.
#92
Posted 07 October 2016 - 11:55
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#93
Posted 07 October 2016 - 11:57
Probaj ustima da napravis vakuum i tako dovuces gorivo u lonce, to je osnovni problem gy6 agregata.
#94
Posted 07 October 2016 - 13:02
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Edited by Reloaded, 07 October 2016 - 13:16.
#95
Posted 29 October 2016 - 09:23
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#96
Posted 29 October 2016 - 09:45
Dakle, ove deblje klingerit/karton mozes tanko kroz prste osveziti tovatnom mascu cisto zbog lakseg skidanja kasnije (nece se zalepiti za metal) a gornji, metalni samo dobro ocistis pre montaze. Takodje, sve povrsine (blok, cilindar, glava) moraju da budu idealno ravne i ociscene.
Diht masu svakako mozes da pribavis jer je dobra stvar da je imas i primena je velika. Victor reinz se prodaje u tubi za oko 700din u svim vecim auto shopovima, otporna je na benzin i bazna ulja, trpi do 300c, koristim je vec duze vreme.
#97
Posted 29 October 2016 - 11:07
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#98
Posted 29 October 2016 - 11:22
Po pravilu bi trebao da sve rastavis i odneses blok da se porvavna, cilindar i glavu, pa tek onda sklapanje.
Ako ces prelaziti na neki ozbiljniji kit, sada samo zameni karike i dihtunge, ovo ce ti biti odlicna vezba za ono sto ces raditi recimo za sezonu ili dve, kada zatvoris finansije.
Karike ce biti istog kvaliteta materijala kao i te sto su na skutu i nece se one pojesti za 2 sezone ili 10000km, njih jede fina prasina od polomljenog airboxa ili pecurke i los kvalitet ulja.
#99
Posted 29 October 2016 - 12:07
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#100
Posted 29 October 2016 - 13:45
Reloaded, on 29 October 2016 - 12:07, said:
Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Blokove i cilindar ravnas sam, u smislu guljenja starih dihtunga sa povrsina gde se dodiruju cilindar i blok, pritom moras da pazis da spahlom, skalpelom, nozem, turpijom ne pravis brazde i skidas metal, gus, aluminijum vec samo cistis stare dihtunge i prljavstinu.
Glava je vec malo vise izlozena termickim devijacijama i pre nego sto krenes u sklapanje treba da proveris da li je kriva, recimo vidi se golim okom kada se polozi na staklo, pa ako je u pitanju jedva primetan deformitet obzirim da je nalegajuca povrsina glave mala, mozes da je poravnas na staklu na kome si razvukao finu smirglu, recimo 1500 i laganim kruznim pokretima uz konstatan i ravnomaran pritisak. Ako je ipak malo vise kriva, recimo par desetih delova milimetra, onda mora da ide na masinsko ravnanje a to nosis u neku specijalizovanu radionicu, recimo MR u Bg-u, Cubi u Ns-u ili Spankus u So, ne znam odakle si...
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users