Jump to content


Sprint Filly 50cc 4t


154 replies to this topic

#81 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 September 2016 - 15:23

Razumem te sta zelis ali ne delim misljenje po pitanju bacanja para... airsal za gy6 ima za oko 70eura a to je neuporediva razlika u kvalitetu. Airsal je aluminijumski-nikasiliran cilindar, odlicne performanse i dugovecnost, moli Boga da ti taj kit dodje u normalnim merama i da nije neki bofl koji inace zavrsi kod nas trzistu, pa realno zato i losta 2-3 crvene..

Malossi centralna opruga ti odgovara od honda/kymco/peuget i pase i od piaggio grupacije (precnik opruge 50mm), a oprugice kvacila kupujes prema dimenziji (za 107 kvacilo trazis oprugice za 107) a 107mm kvacilo nose piaggio, peugeot, kymco, neke honde i ima dosta aftermarket proizvoda u toj dimenziji. Na primer, malossi, polini, proizvode svoja kvacila u precniku 107mm ali su oprugice krace, specijalne za njihova kvacila. Znaci premeris kvacilo ili zvono, (za 107 zvono, kbacilo je malo uze, oko 105mm a naziva se 107) i premeris duzinu oprugica i kada kupujes oprugice izimas tu meru za svoje serijsko kvacilo.

#82 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 16 September 2016 - 17:06

Naravno da delim isto misljenje, nego sam ovde video projekte sa kineskim kitevima, pa sam odlucio i ja da probam, sad pred kraj sezone i ako budem zadovoljan, a mislim da hocu sa 70cc, onda preko zime stekam i kupujem Airsal ili Naraku.
Malopre sam uzeo 6203 lezaj i izbio njegov unutrasnji prsten i stanjio ga na meru matica koje sam vec postavio kao odstojnike za suportarm. Prilicno sam zadovoljan kako je ispalo.
Attached File  20160916_165058.jpg   1.27MB   22 downloadsAttached File  20160916_172141_Burst01.jpg   2.3MB   23 downloads

Attached Files



#83 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 17 September 2016 - 14:55

Stigao kit. Cilindar deluje ok, klip me iskreno strah da stavim :D , dosta je lak i grubo obradjen. Karike izgledaju ok. Klip dosta lako klizi nepodmazan kroz cilindar, ne zapinje, i nema velikog lufta u cilindru.
Attached File  20160917_145308.jpg   1.21MB   24 downloadsAttached File  20160917_145530.jpg   1.15MB   22 downloadsAttached File  20160917_145703.jpg   955.47K   21 downloads
karike imaju mali razmak koji je isti na gornjem delu kao i kod suknjice cilindra.
Attached File  20160917_150919.jpg   1.4MB   21 downloadsAttached File  20160917_150947.jpg   1.19MB   22 downloads
bolcna lepo prolazi kroz klip
Attached File  20160917_151106.jpg   2.02MB   23 downloads

#84 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 19 September 2016 - 12:55

Posto nisam nasao glavu 70cc a da ima vece ventile, koliko je sigurno privremeno staviti standard glavu od 50cc, zbog kompresije. Mozda je obraditi na strugu u sirinu, napraviti sqush ako moze od ventila, ili ostaviti tako dok se ne uzme glava sa vecim ventilima?

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#85 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 September 2016 - 13:18

Za pocetak, moras utvrditi koliko klip u starom cilindru ima prostora do ivice cilindra kad je u gmt, pa uporediti sa ovim novim, vece zapremine. Obicno proizvodjaci ostave prostora, tako da sa sirim klipom ima vise do ivice cilindra i na taj nacin kompezuju volumen koji se znacajno smanjuje kada se zadrzava glava majeg precnika.

Ali svakako mozes premeriti kompletno sve i litrirati tu glavu, pa preko Mariovog kalkulatora izracunati koliki je stepen kompresije bio a koliki ces sada dobiti.



#86 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 19 September 2016 - 13:29

Ok, nadam se da cu danas imati vremena da zamenim cilindar, pa cu premeriti sve.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#87 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 21 September 2016 - 07:57

Krenem ti ja tako juce u zamenu cilindra, da stavim ovaj kineski 70cc kad ono na mom skuteru vec kit od 70cc. 😀 Skinuo sam i njega dole, procenio da je on kvalitetnije uradjen, bolji odlivak cilindra i klipa, tako da ce ostati na skuteru. Nove karike cak ne mogu ni da udju u stari cilindar, preklapaju im se krajevi. Tako da se sve vraca na staro. Smesa je bila malo bogatija, to cu resiti manjom diznom, i videcu da nabavim negde glavu sa vecim ventilima, poato je sadasnja sira za 70 cc al su ventili standardni za 50cc.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#88 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 September 2016 - 08:49

to će biti neki uži ako se preklapaju krajevi, premeri koji je promer FI cilindra stari i novi

#89 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 21 September 2016 - 09:02

Oba su 47mm samo sto je ovaj kineski cini mi se malo siri. Na ovom ima neka oznaka na klipu i cilindru dok na ovom novom nema, slikacu danas pa cu postaviti. Jos mi ostaje da povadim pregrade iz auspuha i namestim smesu, ne bi li dobio nesto na brzini snazi. Malo sam se razocarao jer sam mislio da cu dobiti jos javi skuter ovim kitom ali ok, sta je tu je.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#90 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 September 2016 - 09:08

nemoj da vadiš iz auspuha, ništa nećeš sa time dobiti... .meni stock auspuh čak za nijansu više vrti od ovog bullet-a, tako da je to isprobano

karburator mora da ti je pod konac, a i prenos snimi pa odradi da imaš izlaznost kako valja....

na kraju ne znam šta očekuješ od 4T mašine ?

#91 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 September 2016 - 09:32

Heh, to je ono sto smo pisali, nema snage u tim kineskim cilindrima za 2-3 crvene, jednostavno su toliko loseg kvaliteta da se proizvodjac sam odlucio na nizak stepen kompresije i to se jedva oseti u snazi u odnosu na stok 50ccm.
Jedini fabrikant koji se posvetio malo dublje problemu je naraku, proizvidi kit sa cilindrom precnika 52mm, glava je projektovana prema cilindru i to je jedina glava na trzistu koja ima vece ventile. Naravno, za kit ima i sport bregasta, i snaga je osetna. Kosta sve skupa dosta vise, ali vredi svaku paru. Sledeci po ceni ti je airsal aluminijumski, tu dobijas samo cilindar i klip, dobija se znacajno na snazi obzirom da je projektovani stepen kompresije 11,5:1. Naravno, uz malo znanja i volje mozes kombinovati sa komponentama pa postaviti naraku glavu na airsalov kit ili recimo bregastu ili nositi postojecu glavu u neku masinsku radionicu da se upucaju ventili veceg precnika i prosire usisni i izduvni kanali.

#92 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 07 October 2016 - 11:55

Zanima me koja toplotna vrednost je preporucljiva za 70cc kit. Sinoc sam namestao ventile na 0.05 usis i 0.10 izduv. Ima varnicu, dobije gorivo ali samo se ponekad javi. Nikako da upali.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#93 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 October 2016 - 11:57

Jesi siguran da je dobro uzupcen?
Probaj ustima da napravis vakuum i tako dovuces gorivo u lonce, to je osnovni problem gy6 agregata.

#94 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 07 October 2016 - 13:02

Vidim da kad anlasujem gorivo curi, a uzupcen je dobro, t na magnetu sa zarezom na kucistu, dok su one dve male rupice na bregastoj paralelne sa zidom cilindra.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Edited by Reloaded, 07 October 2016 - 13:16.


#95 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 29 October 2016 - 09:23

Ovih dana nameravam da rasklapam skuter i kompletno ga sredim za sledecu sezonu. Skinuo sam masinu sa rama, rastavio cilindar. Druga karika ima dosta velik luft, tako da ce se menjati karike. Zanima me koju diht masu preporucujete za dihtung ispod cilindra i da li da ga stavljam i na gornji dihtung glave?

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#96 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2016 - 09:45

Na klingeritne/kartonske zaptivace nema potreba da mazes diht masu, to su oni koji pod cilindar. Na spoju glave i cilindra nije preporucljivo uopste stavljati diht masu jer ravni koje se spajaju moraju biti idealno ravne a i pritisci su dosta veci kod 4t u odnosu na 2t agregate pa bi diht masa veoma brzo "prdnula" od temperature sagorevanja.

Dakle, ove deblje klingerit/karton mozes tanko kroz prste osveziti tovatnom mascu cisto zbog lakseg skidanja kasnije (nece se zalepiti za metal) a gornji, metalni samo dobro ocistis pre montaze. Takodje, sve povrsine (blok, cilindar, glava) moraju da budu idealno ravne i ociscene.

Diht masu svakako mozes da pribavis jer je dobra stvar da je imas i primena je velika. Victor reinz se prodaje u tubi za oko 700din u svim vecim auto shopovima, otporna je na benzin i bazna ulja, trpi do 300c, koristim je vec duze vreme.

#97 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 29 October 2016 - 11:07

Znaci sklapanje cilindra samo uz ciste dihtunge i povrsine. Uzecu je za druge stvari oko motora, zatrebace. Razmisljam da li da kupim samo karike, ima ih za 300 dinara ili da se odlucim za naraku klip sa karikama. Bojim se kakav je kvalitet ovih karika, da ne rasklapam masinu opet za sledecu sezonu

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#98 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2016 - 11:22

Heh, ovo je precizna nauka, sve mor da bude tip top. Znaci treba da se ispostuje tilerancija izmedju cilindra u klipa, ne mozes napamet kupivati klip, obzirom da je gusani cilindar treba da se izmeri subitorom koliko je utrosen, pa ukoliki nije ovalan, po pravilu treba uzeti klip koji je oko 5/100 uzi u odnosu na stublinu. Mislim da naraku ne prodaje po specijalama, vec samo originalnu dimeziju kao zamensku za svoj kit.

Po pravilu bi trebao da sve rastavis i odneses blok da se porvavna, cilindar i glavu, pa tek onda sklapanje.

Ako ces prelaziti na neki ozbiljniji kit, sada samo zameni karike i dihtunge, ovo ce ti biti odlicna vezba za ono sto ces raditi recimo za sezonu ili dve, kada zatvoris finansije.

Karike ce biti istog kvaliteta materijala kao i te sto su na skutu i nece se one pojesti za 2 sezone ili 10000km, njih jede fina prasina od polomljenog airboxa ili pecurke i los kvalitet ulja.

#99 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 29 October 2016 - 12:07

Znam i ja da se klip treba prilagoditi cilindru mislio sam da od tog klipa uzmem karike. Ali kupicu onda ove i dihtunge pa sklapam masinu. Da li bi mozda ja mogao da poravnam blokove ili moram nositi kod majstora?

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#100 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2016 - 13:45

View PostReloaded, on 29 October 2016 - 12:07, said:

Znam i ja da se klip treba prilagoditi cilindru mislio sam da od tog klipa uzmem karike. Ali kupicu onda ove i dihtunge pa sklapam masinu. Da li bi mozda ja mogao da poravnam blokove ili moram nositi kod majstora?

Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Nisam se tehnicki napisao, mislio sam da me razumes :)

Blokove i cilindar ravnas sam, u smislu guljenja starih dihtunga sa povrsina gde se dodiruju cilindar i blok, pritom moras da pazis da spahlom, skalpelom, nozem, turpijom ne pravis brazde i skidas metal, gus, aluminijum vec samo cistis stare dihtunge i prljavstinu.

Glava je vec malo vise izlozena termickim devijacijama i pre nego sto krenes u sklapanje treba da proveris da li je kriva, recimo vidi se golim okom kada se polozi na staklo, pa ako je u pitanju jedva primetan deformitet obzirim da je nalegajuca povrsina glave mala, mozes da je poravnas na staklu na kome si razvukao finu smirglu, recimo 1500 i laganim kruznim pokretima uz konstatan i ravnomaran pritisak. Ako je ipak malo vise kriva, recimo par desetih delova milimetra, onda mora da ide na masinsko ravnanje a to nosis u neku specijalizovanu radionicu, recimo MR u Bg-u, Cubi u Ns-u ili Spankus u So, ne znam odakle si...





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users