#1
Posted 24 June 2016 - 10:35
Ovaj je poseban iz razloga sto je njegova masina zavrsila na gileri (sa 7500km), od gilere agregat koji sam ja izmaltretirao onako posteno je i dalje ovdje. Agregat trenutno ima 35280km i ostati ce dok ne crkne, odnosno ovdje ovjeravam svoje pretpostavke o purejet masini, a istovremeno samo vozim vozim i vozim, bez ikakvih stelanja, cackanja, jedino sto sam mu ja zamjenio su karike i nove brtve na inspekciji koja je usljedila na 21 000km, karike su imale zazor 0.3 i 0.35mm.
Tada nisam znao da je ta kilometraza za purejet agregat zanemariva.
Stok izgled, performanse bez komentara, odrzavanje takodjer
Dakle agregat je 50ccm full stock osim sljedeceg dodanog:
- leovince TT
- malossi multivar 2000 i 5.8gr
- malossi ljubicasta centralna
- odblokiran ecu FY
Neki dan je i odradjen senon, leca, zarulja i hid balast
Jedini veliki problem su gume, marke Dunlop GT301 opasne po zivot, poslje 80 volan trese ko lud, a o neprekidanom proklizavanju zadnje gume svjedocim svaki dan. Ali stize Bridgestone molas ml50 uskoro.
Evo kako se redovito lozi masina po sitiju (zuto kmh predstavlja 90 gpsa), a za nenormalno treskanje volana kakvo jos nisam dozivio je zahvalna, pogadjate vec, legendarno djubre od gume danlop gt301, dani su joj odbrojani, jos 5 dana...
A ovo je trenutni top speed, sto se tice okretaja idu do 10000, a kroz ubrzanje ima 8800
#2
Posted 24 June 2016 - 12:23
#3
Posted 24 June 2016 - 12:39
Sent from my GT-I9192
#4
Posted 24 June 2016 - 14:49
#5
Posted 24 June 2016 - 15:26
A gilera je isla i vise zbog getribe.
Situacija je vrlo jednostavna, 811x18.5 do vrha multivara + 10 000rpm na piaggio lc.
Nismo se dzabe odrekli karbosa hehe
#6
Posted 24 June 2016 - 15:43
Sent from my GT-I9192
#7
Posted 24 June 2016 - 15:55
AcaPostar, on 24 June 2016 - 15:43, said:
Sent from my GT-I9192
E ovo je za plavog nrga, a upravo olaksavam rolice da ubodem ZXra... Genralno razlika je jasna, GP ima mocan start i navala snage lupi od zid, dok gp vise moze izvrtiti masinu , uz zeru slabiji mozda start, ali kad se zavrti ide.
#8
Posted 24 June 2016 - 16:17
Sent from my GT-I9192
#9
Posted 24 June 2016 - 17:10
Budem ih stavio na drag jedan do drugog, cine mi se kao copy paste.
#10
Posted 27 June 2016 - 20:21
Pocela je pumpa stekcat, prvi simptomi sporo nabija pritisak ujutro na prvo paljenje, pa vergla po par sekundi vise dok ne upali, inace ok u voznji. I onda krece pomalo nagore, tu i tamo ne isporuci gorivo pa se na sekund ugusi, ali vozi, znakovi upozorenja su jasni. Kaze burazer da je zbog goriva, tocio je na benziskoj koju inace ne koristi i od tad je pocelo izrazenije, medjutim ja sa runnerom cesto stajem tu tako da ne vidim problem.
Nista odlucio sam reparirati pumpu, a usput promjeniti i crijeva goriva zajedno sa filterom posto imaju taloga u sebi, uglavnom, na ulazu u pumpu je bilo nekakvog djubra, a to nije moglo proci kroz filter, neko samo obilazno kroz crijevo za odzracivanje, a djeluje mi kao talog od starih crijeva.
Stavljena sva nova crijeva, filter goriva, i pumpa sredjena. E sad cemo vidjeti dokle ce posto je pumpa dosla sa njim i ne znam od kada je.
Usput kad sam vec radio, malo sam i prijenos dotjerao pod konac, umetnuo malossi TC i taman dobio onu dlaku koju sam trazio, usput stavio malo tvrdje oprugice da jos malo izvucem iz starta.
Zatim sam sam malo obratio paznju na radilicu kod variomata, nevjerojatno, nema nista od lufta, nije savijena. Uljna pumpa suha. Jedino sta primjecujem da je oprugica koja vraca bendix omekanila, kako i nebi nakon +35tkm iskljucivog paljenja na anlaser, ali jos ne predstavlja problem. Sve ostalo u prijenosu je super i tu nema vise otvaranja za ovu godinu.
#11
Posted 29 June 2016 - 00:32
#12
Posted 29 June 2016 - 13:54
#13
Posted 29 June 2016 - 13:56
Sent from my GT-I9192
#14
Posted 29 June 2016 - 14:28
Sent from my C5503 using Tapatalk
#17
Posted 04 July 2016 - 14:15
Konacno sam skinuo djubre, a prije skidanja iscrtao ulice, dobro je proparao od ostre kamene ivice na 10000rpm odradio nekoliko kilometara SA ZAKOCENIM ZADNJIM KOTACEM, da sa jos jednim razlogom ide u đubre, danlop gt301. Treba proslaviti, zbog tog đubreta sam skoro izginuo.
Nije se dala do zadnjeg momenta normalno voziti pa sam ke izgazio na najnenormalnije, vec jutros sam imao nezeljeno blanjanje prilikom izlaska iz zavoja.
Dakle djubretu je dosao kraj, nema vise lebdenja zadnjeg kraja, nema vise u ubrzavanja kad zablokiram zadnji kotac, nema vise nikad klizavije gume.
Konacno su stigle nove gume, Bridgestone Hoop b02 i tu lezi pravi razlog zasto je ZALEPIO!!!
Kakav preporod ja ne mogu da dodjem k sebi, skuter doslovno LEPI cestu, kao da ga magneti vuku prema asfaltu, zakucan, direktan, precizan i siguran.
I taman sam imao hitnu intervenciju, gorucu, i izgasirao sam ih posteno, to lepi da nisu istine, totalno drugaciji skuter, s njim bi na stazu izasao.
Usput sam stavio nove sinter plocice, posto su stare bile na rezervi, gotovo trenutno su sjele i skidaju sa sjedala. Provjereno vec vise puta posto sam ih ugradjivao drugima, proizvodjac ebc.
Ovaj set kotaca cu rado koristiti za runnera posto ima jedna dionica koja trazi ovakav profil guma.
POGLEDAJTE SAMO KAKO LEPI, SVE SA PODA!!!! Odvaja cestu!!!
Usporedba bocnice:
bridgestonea
i danlopa gt301 đubreta
Evo jedan snimak od njih jedno desetak, odlična je za paljenje danlop gt301
E sad nek se jos malo razrade, ali mislim da cu definitivno preci na ovu dimenziju gume i na runneru.
Gume nisam balansirao niti necu jer volan nimalo ne tresu, dok je dunlop gt izbijao zube poslje 80kmh
#18
Posted 04 July 2016 - 15:18
Послато са 6039Y уз помоћ Тапатока
#19
Posted 04 July 2016 - 15:31
To su u dimenziji 120/70-12 i 130/70-12?
Sent from my C5503 using Tapatalk
#20
Posted 04 July 2016 - 15:41
Runner ima 130/70-12 i 120-70-12, po meni mnogo losija dimenzija po pitanju nagiba, zato cu odraditi jos jedan zavrsni test na runneru.
Ja sam platio 84 evra obadvije i to sa dostavom na kucnu adresu. Jedino se jos hoop i molas rade u japanu.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users