Ja i dalje ne razumem sta vi u Makedoniji jurite od 34mm a sta je standard 33mm?
Na otpadu uzmi od Suzuki Katane ( suzuku-morini agregat) remenice od 123mm koje su linearne, to svi voze na minareli / kina bloku i daje odlicne rezultate, a kosta 20 eura sa sve kvacilom
Hahaha Aca jos teze je da najdem morini ,inace evo pojasnicu,ja imam 33mm minarelli na kinezu,kupio sam samo rotiracku sa linearnim ,ta rotiracka je 34mm,i zato sad baram sa 34mm osovinom da bi mogao staviti ovu linearnu,ako ne stavim onda za dzabe bacio 60eura.
Danas nisam imao puno vremena,samo sam osmirglao sajmnu,sa brusalicom postrugao mehanizam kurble,jer mi hvaca u ovog ventilara oversize od malossi jer je dosta veci.
Pozicija kaisha je dosta bolje od prethodno,al tacno mi hvali jos 0.5mm/0.6mm sajmna da bide perfektno,samo dali cu moci da stavim ono za kurblu to cu probati videcu.
Zaboravio sam da kazem,posto sam oglasio da trazim kaisnicu,jedan lik mi je pisao ima od apriliju sr50 1997god,slikao mi je rekao sam da mu izmeri,videcu dali je 34mm ,ako je onda super.
Sredio ja sve napraivo jos jednu sajmnu, odvrtio da stavim i posto sam otvorio kaisnicu do kraj, rekao ajde da proverim ovaj bando kais stavim ga opet ista izlaznost na varijatora, nije do vrha i nemoze do vrha da izadje izacice jos malo u voznji naravno sa rukom nije pravilno,ali opet nema sanse do vrha, i onda sam gledao razmisljao zasto ne bi moglo, uzeo zavrtio kaisnicu sta da vidim iskrivljena haha, i spakovao ja sve zatvorio i batalio motor, dok ne nadjem 34mm kaisnicu ili morini motor ne pipam, ne planiram da kupujem standard opet istu,nije da nemam para nego necu , necu odustati ali prosto sam izgubio volju, glupi kinez ne kapiram kako se iskrivila uopste, a za idenje ide i ubrzanje je super i krajna i to sa kratkim kaisom i ne izlazi do vrha , za tog 50cc kineski je vise nego dobar, al evo glupi prenos.
To je neko pre tebe stavljao u stegu (srafstuk) da bi otpustio maticu kvacila, pa je iskrivio...
Ako je serijski variomat, nemaju staze za rolnice dovoljnu duzinu pa nece ni jedan remen da izadje do vrha. Resenje malossi multivar.
Nije seriski Aco,ako si video od pocetka kad sam predstavio,imam polini hi-speed,nije problem varijator ovde vec sam mislio kais al sad ispade ni duzi kais ne pomaze,neznam ja sam zbunjen neznam sta cu raditi dalje.
Po pravilu, duzi remen daje kraci prenosni odnos, a kraci remen daje duzi prenosni odnos.
Duzi remen stoji vislje u remenicama, ali manje izlazi na variomatu, dok kraci remen stoji na pocetku nize u remenicma, losiji je start, ali izlazi vislje na variomatu i daje vecu krajnju brzinu.
Znam sve to Aco sve mi je jasno, al ne kapiram sto nemoze da hvati ovaj bando 788 do vrha , uh neznam jedino resenje vidim morini ako naleti neka, a u ovom scooter-shopu kod nas nasao sam komplet celu kaisnicu i lamela i zvono za minarelli , na odmoru su u ponedeljak otvaraju ,zovem da vidim dali je osovina 34mm , trebalo bi da je.
Inace evo je ,ima lepo na scooter-attack ali nemogu kupiti ,jer nema dostavu do MKD Capture.JPG83.05K41 downloads
Danas bio u kargo uzeo minarelli kaisnicu od aprilia 1997 ,lik nije imao subler merio sa metrom hahahah ispala je 33mm,danas sam je uzeo vidim otvara vise od onu kinesku,odem do garazu probam ja onu topracing linearnu kad ono hvata se ,znaci ova 34mm ispala haha ,ssamo mora malo pocekati jer sam se razboleo da se oporavim malo,zdravje pred svega.Kad sklopim bice slike I klipove ,ako vreme omoguci ,a I ovi zemjotresi 2dana potresli su nas 😂
Izgleda da sam se ispalio ,al tako kad imas temperaturu ceo dan 39 nemozes da razmisljas hahaha.Evo ispade ova da 3pinovima ,izgleda da ce morati scooter attack.
Gledao po netu sad ova sa 3 pina ispada da je od speedfight ? E ako je tako onda sutra zovem ove gde sam kupio ako oce ovu da mi zamene za istu topracing ali za speedfight vidim da imaju,ako nece onda cu sklopiti ovu standardnu jbg.
Danas malo sam bolje ,pa ajde rekoh da sklopim skuter.Uzeo sve stavio kaisnicu stavio zvono za test da vidim ,kad sta da vidis ona sa 3 pina je duza za 2-5mm od ovu ,plus zvono hvaca grebe od unutra i nista ne biva ,uzeo vratio ja ovu staru iskrivenu ,nece biti ta naravno cu smeniti ali mi treba skuter za skolu sa njim idem svaki dan ,napakovao sve stavio sam jos jednu samjnu kod kapak od varijatora i sastavio sve ,i vidim polozba kaisa perfektna.
Posto mi je auspuh bio izvaden ,a dihtun sam izgbio pa sam napravio novi ,pravim od ovog kingerita jako dobro drzi nema gajle. DSC_0319.JPG3.51MB35 downloadsDSC_0320.JPG1.57MB30 downloads
Kad sam sve sklopio ,zapalio motor ,okey radi ,posle toga stavio novu svecicu NGK BR8HS i zapalio i motor ugasio,onda probao pod malim gasom kad drzis radi ,a kad dodam punu motor se gusi, uzeo zavrteo straf za smesu dodao benzin probam opet eto okey je ali mi nije nesto naj, posle sam otisao test voznju 5km. E sad imam 2 stvari koji su mi nejasni prvo sa lamelom, imao sam pre ovoga stage6 najmekse opruge na drugu poziciju motor krece na 4500-4600rpm,sad sam stavio sredjne isto na drugu poziciju sad krece na 5000rpm ,to me buni sta tako malo ja sam ocekiva na vise ,znaci sad mi jos preostaje da stavim najtvrdje definitivno jer motor posle povuce malo je 5000rpm ,meni treba bar 5500 nadam se da cu dobiti sa najtvrdjim ako ne onda neznam. Druga stvar koja me buni sa pilotkom 38 nije palio sa krenutim sauhom , e sad kad sam stavio 32 opet ista prica kad krenem sauh motor ugasi ,a sa spusten radi i pali bez problema ,dali sam ja loso namestio sauh ili sta je stvar ne kapiram? I ovo za svecicu sto ne bi odgovarala 8ca hmm, probacu sutra 7cu koju sam imao siguran sam bolje ce da bude ,a i alspuh takodje trebacu da uradim jos jedan dihtun disi dole na granu cuje se ,sutra ide sredijvanje pa videcu, razmisljao sam i o ovom diznom 70 mislim da mi je mala malo videcu sutra boju , negde 76 bi odgovaralo dobro mislim al nema to kod nas nazalost ne nalazim to ja , evo i video palenje i ubrzanje nista posebno kratko.
Danas sam vozio skuter malo vise , vratio sam 7cu svecicu , nesto brzo mi izvrtava na 70km/h imao je oko 8300rpm ,ubrzanje je na 7000 isto , sad ocu da stavim lakse rolnice 5gr sad su 5.33gr ali njih ce jos brze da izvrti , i primetio sam na punu gas mn vise se dernja motor , daj pomozite sta da radim sa rolnicama centralni je polini , a mislio sam ubaciti beli malossi pa da stavim teze , pomagajte ja nemam ideje vise...
Imam stavljeno ja izmedju ventilara i bolcne ova je plus ovamo kod vario. Uzecu sutra 5gr rolnice da vidim da probam i izgleda defintivno trebacu da stavim belu malossi oprugu i posle da nakacim rolnice.