

#81
Posted 02 May 2013 - 09:14
krajnja je 85 po satu, a to je za 10-12 manje po GPS-u.. lagano dođe do 80 i posle nabere tih 5 još postepeno... juče sam doneo nove baterije za obrtomer pa stavljam da se malo upoznam sa režimom rada....
#82
Posted 10 May 2013 - 16:47

#83
Posted 11 May 2013 - 11:45
onako kako ga je kinez i predvideo, nije loše ali može mnogo bolje, pa unapređivanje kočionog sistema će još da usledi... sada ok koči, i velika je razlika na pritisku ručice prednje kočnice.. evo nekih slika


dakle crevo je predviđeno za ovu aplikaciju i sve štima... cena ovog creva je 23e, malo manje od pola cene nekih brendiranih tipa Hebo ili Galfer

e sledi prednji ventil, njega sam predvideo u nekim ranijim postovima, na jednom testu 3km od kuće je samo rešio da izleti... i naravno ostavi me sa praznom gumom.. hahh znao sam da će biti tako.. kad kinez reši da guma popušta, onda svi gumeni delovi na motoru počinju da se raspadaju evo i timing 2007 je kupljen , prešao je oko 2500 km što nije ni neka eksploatacija.. rećićemo 5-6 godina i menjaj !!

dalje sam radio na podešavanju karburatora, u motoru sada ima nekih 400km pa počinjem polako da se bavim glavnom diznom, evo i svećke sa stock diznom koja je oko 102 večine u poređenju sa dellorto M5 diznama


bledunjavo mi je to... ali pošto su ove M5 dizne za 4T karburatore sa manjim glavama, tačno mi dodiruje dizna ivicu jednog zakrivljenja lončeta, pa nije baš zgodno klasične M5 dell dizne upotrebljavati, ali nemam druge...

proverio sam još jedan put, 105 je nešto veća od ove stock, i krećem sa testom 105 i 108 na kratkim relacijama


stigao sam do 110-ke , i preformanse su počele da opadaju značajno... evo i svećice, dakle ostajem na 108 dizni, šraf za pilotku radi besprekorno, pozicija je na nekih 45 min, i period gušenja od previše vazduha --prema-- previše goriva je nekih pola kruga , tako da mi to deluje korektno...

#84
Posted 11 May 2013 - 12:04
Na ovu ideju sam došao kada sam ugledao na jednom jednom Agility-ju KEB7 šifru na variomatu koja je identična variu sa 2T devetke.. nema mnogo filozofije osovina radilice je svakako 14mm bilo je samo pitanje širine i hoda...
evo kakva je izlaznost

kako stoji remen koji je malo potrošen u prvoj , nema podloški, skratio sam bolcnu za 0,4mm na strugu, pa kada naiđe novi remen imam šajbice sa 14mm otvorom

a evo kako sada stoji u zadnjoj remenici, fabrički 729 x 17,7 remen

sa 5,7g rolnicama mi je međuubrzanje na 8000 obrtaja, sa 6g je nešto niže, lomim se gde je najbolje, pa testiram dalje,... u ovakvom stadijumu obrtaji ne kreću da rastu do nekih 85 po satu, tako da toliko ima fabričkog prenosa.. pričam o međuubrzanju na 8000...
nisam još posebno zadovoljan karburatorom... prenos ostaje ovakav do daljnjeg imam još dosta posla... želim dovesti ovaj karburator u fazu kada se na svim otklonima javlja kako valja... a želim i osetiti punu snagu 24mm otvora difuzora,...
po meni ovo još nije dobro... čeka me još dosta posla.. ali evo razlika u odnosu na stock je značajna, reklo bi se da ima snage kao 2T 50cc za rezonantnim spuhom, oko 5KS-a ako uzmemo u obzir da sam ja na njemu sa 123Kg na ovom snimku...
#85
Posted 11 May 2013 - 12:40
Ide lepo na snimku, puni cager fino za razliku od fabričkog gde kilavi kazaljku u večnost...a treba i uzeti u obzir tvoju elegantnu liniju od 120kg, pa to je maltene kao ja i žena na motoru 85+55kg..ajd sad, rieju bi npr mene nosio kao vrapca..
#86
Posted 14 May 2013 - 01:37
evo i nekih slika svećice kada je dizna ok


nadalje sam otvorio klipić koji je ovde povezan sa membranom pa deluje na principu vakuma, i za divno čudo u njemu je podešavajuća iglica... na starom fabričkom karburatoru je kod mene ona fiksna, pa nisam očekivao da će ovde biti ovakva...
iglica je bila skroz podignuta pa je jasno da nije bilo usklađenog napajanja gorivom na pola i na punom gasu... krećemo ponovo od sredine...


i sada je bilo potrebno povećati broj dizne... kupio sam naraku set 100-120 ali pošto neke dizne nisu odgovarajuće oznakama morao sam da proveravam situaciju...

evo i slike svećice.. sada je već ok, samo mi se čini da je malo slabašan na otklonima do polovine ručice...

na kraju sam podigao iglu za još jedan stepenik, i umanjio diznu na 108 po naraku set-u, i ovako mi se javlja karburator na svim otklonima odlično, a na punom gasu imam najveću krajnju brzinu, odnosno u punom prenosu nabere najviše obrtaja...
evo i neke slike svećica kada je karb ok, na svim otklonima


evo i jedan video, koliko sam mogao da snimim, vidi se da u maksimalnom prenosu podigne obrtaje još do 8500-8600...
kasnije sam uspeo bez kamere da ga dovedem 2mm pred kraj sata, a to je po GPS-u tačno 77,7 Kmh

pošto je karburator ok... preostaje mi da doteram još malo prenos... ubacio sam malo mekše oprugice u kvačilo, jer sam se pre par godina vodio teorijom da utegnem kvačilo, mada na 4T motoru nema potrebe.. nije to baš toliko više ali recimo da sam spustio da kvačilo hvata na 4500 umesto na 6000... u tom kompletu sam ubacio i malo teže rolnice da bi motorić bio voziv do 75-80 i sa malo otklona ručice gasa, računam da će ga žene u mojoj porodici uglavnom tako voziti...
evo i slike multivara, zaista je očuvan... u njemu su sada 6,9g rolnice i nova stock centralna opruga u zadnjoj remenici...

verovatno bi mogao da ponese još prenosa, ali ne moju težinu od 120 kg već nekog lakšeg vozača.... sada je međuubrzanje na nekih 7600-7800 veoma je raspoloživ, čini mi se da je ovde nekako najbolji... videćemo..
sledi mi reparacija prednjih viljuški i zamena zadnjeg amortizera, katastrofa je kako se ponaša na putu, i kako poigrava pri većim brzinama...
#87
Posted 14 May 2013 - 01:57

Ko bih rekao da ce da se vrati.
Mario ovde vidim da je kajs 729 x 17.7,a za Kymco dodje 737x17.5 onaj kevlar ako se ne varam ? Mislis da ce odgovarati ?
#88
Posted 14 May 2013 - 09:36
#89
Posted 14 May 2013 - 09:54
U tom slucaju bi po mom misljenju i sa arreche karburatorom na 2t trebalo tako postupati jer vidim da mnogi imaju problema sa bojom svecice pa svaljuju krivicu na hladno vreme...
Primetio sam da je dosta velik zazor elektroda, cini mi se da je dosta veci od 0,7mm koliko se obicno preporucuje. Jel to namerno tako?
#90
Posted 14 May 2013 - 12:01
inače mogla je smeša biti još malo posnija, ali tada mi nedostaje malo snage, mada ide više u obrtaje kada je posnija... eto vidiš slike, bela kafa je boja, tek tek malo braon nijansi ima...
#91
Posted 14 May 2013 - 20:12

#92
Posted 15 May 2013 - 00:00
nego moram da vidim kakav prenos ima... zanima me koliko može da izgura na tim srednjim obrtajima, razumljivo je da ne možemo očekivati da će ovaj setup biti najbolji na 9000 obrtaja jer sada tako izlazi, kraj prenosa i još digne obrtaje do 8600...
meni se čini da će napeglati još brzine na 7000 ??
#93
Posted 15 May 2013 - 00:29
http://scootertuning...naraku-gy6.html
http://scootertuning...-gy6-18-50.html
#94
Posted 15 May 2013 - 00:43
evo slike ovog s6 što ga prodaju za GY6

a evo i nekih mojih slika od ranije kada sam menjao na devetki tu su stock sa kosim zubcima i s6 koji je produžen sa ravnim


#95
Posted 15 May 2013 - 00:58
#96
Posted 15 May 2013 - 00:59
#98
Posted 21 May 2013 - 00:37
rešio sam da to sve rakslopim i izmenjam što mogu odnosno poručim delove koji su mi potrebni da bi vožnja bila udobnija i bezbednija...

poskidao sam prednji blatobran, km sat sajlu, puž, disk obloge i prednji točak.. nadalje jednostavnim odvrtanjem steznih šrafova u T račvi vile još ne kreću napolje..


neophodno je odvtnuri i gornji šraf koji inače i priteže glavnu oprugu.. ovde je moguće i dolivati ulje...

koje u mom slučaju već odavno nedostaje

i usledio je košmar... kako viljušku rastaviti... imbus šraf sa donje strane sam pokušao i vazdušnim pištoljem i rukom i na moju nesreću okreće se ceo umetak sa prizvukom još jedne opruge unutar svega


tri puta sam brisao i svetlio sa lampama, ne bi li bolje uvideo koji ključ ulazi u osovinu amortizera... dakle imbus 8 proklizi a imbus 10 je nemoguće ubaciti jer je prevelik... a pošto nemam imbus 9, a nisam siguran da li uopšte postoji... isprobao sam nekoliko ovih torx nastavaka i za divno čudo ovaj 55 sa ukupno 6 krakova je ušao taman tesno, u šestokraki imbus otvor... poslužio sam se dugim produžetkom male gedore i 10 nastavkom


i sa druge strane kontrirao sa imbusom 6... to je ustvari dno prednje viljuške


jednu sam uspeo rukom da popustim, za drugu sam morao da zatražim pomoć osovine točka kao prihvat, i stege na radnom stolu kao i vazdušnog pištolja,... pritegao kinez, nema zaje***je..





ispod štitnika prašine nalazi se semering, koji iznad sebe ima čeličnu kao krivu žicu, oprugu - osigurač..




semering mi ne deluje trošno.. možda je nešto malo krući ali to mi je teško da procenim... ulje je deluje prljavo, nikakvo... sve sam isprao i očistio ... mere semeringa su 31 unutrašnja 43 spoljašnja... 8,5 debljina.. dok je ova kapa čistač prašine istih dimentija sa 12,5 debljinom ..
dajem im još jednu šansu... litijumska mast će da popunjava kanale za prvo sklapanje i za bezbrižniji rad u prvim opterećenjima... nadam se da neće popustiti...

sklopio i montirao bez šrafova gore... sledi punjenje uljem


napunio sam svaki štap sa 0,7 dl sintetičkog Fork ulja 15W viskoznosti... nisam siguran koliko ide kod kineza pa sam usvojio meru za Apriliju SR



prednjica je gotova, malo sam još doterao prednje pločice, iz kojih očekujem maksimum naleganja i kočenja... sve sam dobro isprao i pobrisao sa razređivačem jer se uvek potkrade negde tog ulja...

zadnji amortizer nije baš za filozofiju, on ide u đubre a njega menja novi uljani YSS dužine 290mm

#99
Posted 21 May 2013 - 01:00
ubacio sam malossi belu centralnu, i mislim da će sa ovim sada već mekšim oprugicama na kvačilu rezultovati ok... izmenjao sam rolnice na 6g pa idem u probu...
međutim , stari fabrički remen je već gotov i njega moram menjati, preti pucanje... u radionici imam samo novi Naraku za mina mašine koji je 738x16,5 .. dužina je kao 9mm duža od fabričkog, a širina je za 0,2mm jača od potrošenog stock-a...

neverovatno koliko ulazi u zadnje polutke... da li je uopšte duži ili se stari toliko opustio... napred stoji na samoj bolcni , tek pritegnut


posle par krugova vožnje imam i izlaznost

moguće je da će se ovaj remen isto malo opustiti, a možda budem morao uklopiti neki drugi, malo duži ili širi... u svakom slučaju zadovoljan sam kako motor ide.. sada imam nešto veću krajnju brzinu, i kasniji porast obrtaja usled završetka prenosa...
vidimo na snimku da je maksimala na 8250 obrtaja... i da najzad cager udari u patos, sa mojom težinom 123Kg
pošto je remen sada kraći i ima manju izlaznost, ja ne vidim drugu logiku ovog sada "dužeg" prenosa, osim da mekše oprugice na kvačilu ne proklizavaju, kao one u prvim merenjima...
evo i krajnje po GPS-u

veoma sam zadovoljan ciklistikom, iako ovaj skuter nije za mene projektovan, jer nemam noge gde da spakujem.,.. više ne talasa, lepo leži na putu i kvalitetnije koči... sada se utapa kada navučem prednju kočnicu... ne osciluje i ne poigrava...
očekujem neki duži prenos i lekšeg vozača, pa testiramo dalje... u narednom periodu ću uraditi analizu potrošnje goriva... sada je karburator dobro naštelovan, i radi na svim otklonima ručice kako valja...
#100
Posted 21 May 2013 - 12:21
Što se tiče vila i amortizera, to je bilo neophdodno uraditi pogotovo što sad motor ima snage i postiže ne malu brzinu pa se nije igrati sa ciklistikom...
ovaj Rieju je sada već za klasu iznad u odnosu na fabričku verziju, i pretpostavljam da je interesantno i voziti ga...
ostaje da mu nabaciš neki lonac pa da i zagrmi kako valja i trebuje!!!

17 user(s) are reading this topic
0 members, 17 guests, 0 anonymous users