#101
Posted 21 February 2011 - 22:31
on definitivno mora da ide natrag ili sa subfrejmom ili sa izbacivanjem bloka, pa da izradim neku drugu prirubnicu... prema napred čisto sumnjam da će biti mesta mada i ovde moram podizati prirubnicu, u nešto je iskositi...
za prvo vreme se zadržavam na stage6 tm24 karbu koji imam od ranije, i ovde krećem sa poznatim parametrima, 138 glavna dizna i skroz podignuta igla za otvoren difuzor odnosno nešto manje za neki otvoreniji drag filter... evo kako on stoji, mada sam i ovde sećam se morao da malo spustim nivo goriva u plovku jer je na granici da preliva...
brembo originalna dvoklipna sam očistio i rasklopio i proverio, originalne gumice na klipovima još ni trunke ne puštaju, to za sada ne menjam... montiran je 200mm RMS novi disk, i za divno čudo ulazi u čeljusti taman, i ako je fabrički 190mm, tih 5mm u poluprečniku klešta predviđaju.. unutra su nove ferodo pločice...
i naravno novo teflonosko čelično armirano crevo, hebo pakovano, međutim galfer je proizvođač... sipao sam Motul dot 5.1 ulje... ogromna je razika u pritisku ručice, dobio sam tvrdu kočnicu najzad.. videćemo kako će na putu raditi...
toliko od vikenda...
#102
Posted 22 February 2011 - 04:41
Jedino ne uspevam da provalim, jesi li stavio onaj adaptirani subframe ili je postavljeno u originalnoj verziji, bez produženja?
#103
Posted 22 February 2011 - 10:04
#104
Posted 22 February 2011 - 23:25
danas sam uradio od aluminijumskog lima nosač pumpe, najzad će bosch biti pričvršćena kako valja, ranijih sezona je visila na vezici... eto i ko kaže da corteco semerinzi koji su potrošeni ne mogu biti ponovo od koristi...
dalje sam se bavio montažom eprom-a i bobine, tu se krojila guma i majstorisalo na razne načine kako bi bilo čvrsto fiksirano, a opet preko gumenih prenosa, da umanjim vibracije koje mogu oštetili spojeve u elektronskom kolu... mada je sve zaliveno u epoksi ali opet...
dalje sam povezao pumpu ovoga puta na prekidač pozicije, nisam još siguran da li je to pametno, ranije mi je bila na kontakt bravi direktno, pa pošto nema termostata, bilo je potrebno dobro vreme da postigne radnu temperaturu.. imao sam ideju da uradim elektronsko praćenje temperature i uključivanje pumpe preko određene temperature.. za sad ovako, manualno, kasnije ćemo videti.. da ne zaboravim da sam prevezao instlacaciju na dva mesta i sada svetla rade na akumulatorski napon a ne na namotaj kako je u orginalu bilo, žuta žica...
i ovde me je nervirala veza bobine preko stopica... sve je to ok, samo ja neću da razmišljam o kontaktu ovde gde se prenosi napon sa korekcijama u miliseknudama, i okida bobina do 15000 puta u minuti... lemljenje i termoizoliranje..
evo kako to sve izgleda ispod patosnice... crevo za toplu vodu sam prebacio iznad rama, jer ima mesta, a učinilo mi se kratko crevo.. i zaista tako je bilo i ranije sezone....
i da ne zaboravim da sam sklopio masku sa starim satom, prekontrolisao prekidače i sajle, za sada ide ovako, sledi ugradnja Koso RX1N, kad bude vremena i volje..
za danas sam gotov...
#105
Posted 23 February 2011 - 00:06
#106
Posted 23 February 2011 - 00:12
#107
Posted 23 February 2011 - 07:59
A Mikuni prava krmaca morace subframe da se montira nema druge,ona metalna ploca mi je mnogo ruzna i odskace od ostatka skutera.
#108
Posted 23 February 2011 - 09:58
#109
Posted 23 February 2011 - 11:17
#110
Posted 23 February 2011 - 11:28
#111
Posted 23 February 2011 - 11:43
@Pita ne znam kad će to famozno... ne može brže, sve i da hoću, šta sad upalim a sve mi visi ko crevca....
#112
Posted 24 February 2011 - 11:44
dakle u situaciji kada se direktno prišrafi nosač na blok imam da je gore zazor 0,7mm a dole 0,2mm
sledi podmetanje jedne platne debljine 1,5mm pod gornji šraf nosača kalemova...
i pošto to nije urodilo plodom, previše veliko odstojanje nosača od bloka imam i sada sam dobio minimalni zazor sa gornje a ogroman sa donja strane, mislim tačno obrnuto 0,2mm gore i 0,7mm dole...
nakon toga sam prekopao sve platne po radionici koje umam za M6 a da nisu preširoke u spoljnom prečniku, i nađem jednu koja je 0,6-0,7mm debljine, dve-tri zvezdaste od koji sam jednu malo čekićem doradio da bude 1mm, ostale su 1,2mm, i još neke 1,4mm
tu je usledila proba prvo sa 0,6mm koja je bila premalo odstojanje nosača kalemova, situacija se nije značajno promenila, da bi na kraju sa platnom debljine 1mm, imao identično odstojanje dole i gore koje je 0,35mm
u rashladni sistem je stalo 1,2L tečnosti, mešao sam antifriz G12 -40C i vodu u razmeri 1:1, imam još nešto Shell V-power 100 benzina sa Castrol 2T racing-om zamešano, i posle 4-5 kurblanja...
pali mašina...
pratio sam malo temperaturu, definitivno bez pumpe po ovoj hladnoći može da se održi temperatura do 50-ak stepeni, kako uključim pumpu na par sekundi sruši ispod 30 stepeni...
radila je 2x 20min, na leru... posle 10-ak minuta se počelo osećati u betonu kako kuca kompresija, biće dobro...
#113
Posted 24 February 2011 - 11:50
#114
Posted 24 February 2011 - 12:00
#115
Posted 24 February 2011 - 12:25
#116
Posted 24 February 2011 - 13:02
#117
Posted 24 February 2011 - 14:17
#118
Posted 24 February 2011 - 16:44
EDIT:
mile prodaje hladnjak od sf-a, onaj sto je bio kod zoksija...
#119
Posted 24 February 2011 - 22:37
evo juče a pogotovu danas sam imao pomoćnika, moja mlađa ćerka Nina je plastike već sklapala i to je njen resor, ne može ključ od nje u ruke čovek da uzme...
na žalost zeznuo sam se moraju oba creva ići sa gornje strane, jer nema dole mesta, plastika prolazi tik uz ram, pa sam morao puštati vodu iz sistema i prebacivati i hladnu vodu gore, sad se već sećam tako je i bilo, crevo za hladnu vodu taman obilazi kadicu akumulatora... i naravno puče šelna na crevu, pa ide nova.... ove današnje šelne su kvalitet za pritegnuti dva najviše tri puta... i naravno bobina ne stoji kako sam zamislio, morao sam je iskositi i prebaciti napred, nema mesta u plastikama...
za danas smo gotovi.. uspeo sam danas da okrenem i prednji disk, i vratim puž i sajlu, do ugradnje dugog multimera, ostaje mi da se pozabavim sa prednjim farom i žmigavcima, i da postežem prednjicu... pa ću najverovatnije u sledećoj etapi raditi dalje...
#120
Posted 24 February 2011 - 22:48
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users