Jump to content


Aprilia SR-1 Pyrotherm team



976 replies to this topic

#61 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 January 2011 - 00:21

radilica se okreće odlično, i naravno klima, uduvao sam u ležajeve wd40, da ipak pobijem kondenzat vode koji je nastao jer su ležajevi iz zamrzivača izašli... i sada definitivno može pod rukom da se osti zračnost C4 ležajeva.. nema više dileme svaki je isti i mora da klima ukoliko je dobro centriran...

na redu su semerinzi, ja stavljam Corteco, malo litijumske masti ubacujem u unutrašnjost kanala, da lakše klizi i da ovde sigurno zaustavi prašinu...

alati su cev ključ sa gedore 27, i ova cevka od cola, i mali čekić, sledi tanko kuckanje... za sada ovoliko, kasnije sam proverio može još unutra...

Posted Image Posted Image

i druga strana

Posted Image Posted Image

po postavljanju semeringa hod se nešto umanjio, ali je ipak osetan pod rukom, radilica se okreće lagano bez problema

#62 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 January 2011 - 00:29



#63 ivanm

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 97 posts
  • MestoZagreb

Posted 26 January 2011 - 07:59

znači stavio si C4 poliamid..
zanimljiva metoda, ja sam uvijek koristio samo fen a idući put bi mogao probati ovo..

#64 Muhi

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimPiaggio Zip SP

Posted 26 January 2011 - 12:15

a cek koji je onda bolji nacin stavljanja radilice?
kao po cveletovom tako da kazem ili posebno lezajeve i posebno radilicu?i koje se to ulje koristi za to grejanje lezjeva?

#65 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 January 2011 - 13:16

kod poliamidnih kaveza je rizik grejati fenom, pa se koristi ovo sa uljem, tu proizvođač kaže da može do 120C da se greje, ove sa metalnim kavezima možeš i na klasičan način da stavljaš, prvo ugreješ blokove, pa kasnije blokove sa ležajevima u njima..

ovo ulje sam imao to je neko za automatske menjače, u principu možeš koristiti bilo koje SAE40 ili slično ulje koje ne izgara na 100C...

#66 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 26 January 2011 - 15:19

dobra fora za lezhajeve , ja sam se zeznuo prosli put jer sam stavljao lezaj na radilicu pa onda u blok , previse sam ga zagrejao i onda upao do kraja , jedva sam ga skinuo posle , semering u velikom bloku sam uchukavao gedorom 32 i uchukao je u blok :D

#67 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 27 January 2011 - 22:30

 Mario, on 26 January 2011 - 00:29, said:


Sigurno se vecina seca da sam pisao o tome, ali isti slucaj je bio i kod mene nakon zamene lezajeva odnosno radilice..
Vec nakon nekih 100-ak kilometara kad sam krenuo u stelovanje prenosa primetio sam potpuno identican luft u lezajevima, ali evo nakon vise od 1000km i dalje sve savrseno funkcionise, nema nikakvih nezeljenih zvukova itd..
Jednostavno takvi su lezajevi da luft mora postojati. Jedina razlika je sto kod mene nema problema jer su obrtaji manji od 10k, dok se u uvom slucaju radi o puno vecim obrtajima tako da se nadam da ni na Aprili nece biti problema http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/laugh.png

#68 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 January 2011 - 23:07

mora da lupa, to je sad već sasvim jasno, ako ne lupa onda sredine C4-kama nisu u centru već su malo nategnute u jednu stranu, i to je isto problem, sad jedino ako se od rada kasnije ne pomere u centar...

tako da sam do sada radio pogrešno, ja sam se zadovoljio stadijumom da se lagano okreće, a mislio sam da je do loših ležajeva ukoliko klima

#69 VLADA

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 53 posts
  • MestoNovi Sad

Posted 28 January 2011 - 00:09

Imam slicno iskustvo sa C4 lezajevima. kad je motor hladan ima malo lufta gore-dole,a kada se ugraje nista.

#70 DuXy

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Posted 28 January 2011 - 00:27

zato se i ubacuju C4 lezajevi kod vecih obrtaja, opterecenja... da bi tek na radnoj temperaturi nestao taj luft, i onda bi bili u pravoj toleranciji...

#71 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 February 2011 - 01:35

tako je duxy amerika je otkrivena...

kažu ljudi polirati ne treba, ja sam se bavio ovom materijom i pre 23 godine i nemam takav stav... a i kada je ovaj MHR stigao, bilo je poliranja, samo nije baš bilo mnogo vremena, pa sam odradio sam najgrublje delove.. evo neke posvete ponovo...


Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image



sve u svemu nisam zadovoljan postignutim rezultatom....

#72 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 February 2011 - 01:52

i ovde sam se latio merenja, cilindar je 1/100 milimetra u plusu, moguće je da imam greške u kalibraciji komparatera,,.. prešao je svega 500km

Posted Image Posted Image



imao sam i nešto ručnog rada čišćenja aluminijuma, naime stari klip se potpisao iznad izduvnog kanala, nešto malo, loše ulje kritična podešavanja karburatora i prevelika opterećenja učinila su svoje.. evo kako izgleda očišćen.. radio sam sa 800 u 1000 gradacijom rukom pod česmom 3-4 sata..

Posted Image Posted Image



ovde su stari klip i novi koji planiram da ubacim....

Posted Image



uočićemo i razilike na suknjicama, na ojačanjima unutar klipa, i otvore za hlađenje klipa iznad predela bolcne novog tipa

Posted Image Posted Image



podsetimio se radi se o klipu fi=50mm, i 77cc-a, odnosno neku stotu manje....

stari klip je u suknjici 49,88mm

Posted Image



novi klip je u suknjici 49,92mm

Posted Image



stari klip je u kruni 49,785, i novi isto toliko

Posted Image Posted Image


stari klip je bez bolcne i karike težak 90,23 grama

Posted Image



dok je novi klip bez bolcne i karike težak 88,31 grama

Posted Image

#73 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 14 February 2011 - 08:37

samo cu ti reci-sta trazis u sitne sate na internetu?Umesto da zagrlis zenu povodom dan zaljubljenih ti nama o tezini i merama klipa http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sign0188.gif
Ali dobro nisi ti tako los kakav je Blacky,on u 3,4 sata ujutru vec pocinje da pise po forumu.....
Salu na stranu,nego samo se u suknjici istrosio klip?Sad mi nije jasno zbog cega je Malossi napravio laksi klip(vidi se da nema donjaojacanja) od fabrickog?Jel to bolje?Ili je to neki klip koji pase za vise Big Bore cilindra?

#74 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 February 2011 - 10:44

MHR - MHR ja sam ga kupio kada i termogrupu, ovaj isti klip se koristi i za 86cc-a, samo sa dužom klipnjačom... U međuvremenu je rađena ta inovacija 6 transfera, 7 transfera...

ima tu nekih izmena jer je sastav karike gore i trči po onom stubu kod cilindra sa 6 transfera, to je kao kod tebe, dok su isti klip spakovali i za ovaj novi cilindar pa su pisali da ivica karike mora da se obori, jer trči tačno preko centralnog boost-a...

#75 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 14 February 2011 - 11:38

jel ocekujes bolje perfomanse sa novim klipom?Ako mozes uopste i osetiti neku razliku posto nisi se ni navozio sa ovim (starim).

#76 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 14 February 2011 - 13:01

ja stvarno ne znam šta očekivati...poboljšanja mora biti jer si se ovoga puta potrudio momački da sastaviš to sve kako bog zapoveda...prvog puta si bio malko pod pritiskom i u stisci sa vremenom, ovoga puta je sve natenane odrađeno...3. put kad bude išlo sve dole očekujem dorade cilindra!

Opet ušteda u proizvodnji i štancanje istog klipa za više različitih cilindara...da li je dobro što sastav karika trči preko boosta? svakako je bolje ako trči preko stuba, sigurnije je ipak..zar ne?

#77 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 February 2011 - 23:50

@zox nemam pojma, nisam sad nešto razmišljao hoće li biti bolje performanse, ovo mi je sad potrebno da zamenim, samo sam primetio razlike... kažem u istom trenutku su kupljeni termogrupa i ovaj rezervni klip sa SA...

@pita cilindar mora da se završi, videćemo koliko i šta, ovakav svakako ne ide gore... sastav karike je takav i tu nema mnogo izbora, u mom slučaju a i u svim slučajevima gde su TEAM2 cilindri sastav trči preko boost-a, i tu je u knjizi napomenuto da se ivice obaraju, na sastavu... naravno da je bolje kada ima stub koji vodi sastav, ja mislim da su klipovi projektovani za stare tipove cilindara...

#78 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 15 February 2011 - 00:01

dalje izmerio sam zazor na kariki starog klipa... za nepoverovati posle 500km pređenih zazor je 0,35mm..uočićemo da na staroj kariki nisu oborene ivice, jer sam ja zaboravio taj detalj kada sam sklapao prošli put...

Posted Image Posted Image Posted Image


i da su na kariki novog klipa ivice već fabrički oborene i da mi je zazor 0,10mm

Posted Image Posted Image


i da proizvođač piše da je neophodno ručno doraditi da zazor na kariki u mom slučaju bude 0,15mm

Posted Image


pa sam taj posao uradio sa dijamantskim frezerom...

Posted Image Posted Image


uhh nije baš dobro, leva strana na hromiranom delu nije u meri... ovo sam video tek kada sam uveličao sliku, na računaru... sledi popravni..

Posted Image

#79 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 15 February 2011 - 00:15

u međuvremenu sam rešio da proverim koji zaptivač treba da koristim za squish 0,55mm, i da se i njemu posvetim...

Posted Image

ovde se vidi koliko ima da se obradi, ivice Alu zaptivača koje štrče na sastavu, su meni smetnja i njih dovodim u meru kanala odnosno kartera

Posted Image Posted Image

i ovde još jednom da se popravi ona ivica sastava nove karike...

Posted Image Posted Image Posted Image

sledi ponovo rad na cilindru, dosta je teško prići svim površinama jer je izduvni kanal ogroman a mesta na otvoru izduva malo..

Posted Image Posted Image


grub rad je ponovo u toku, radilo se sa malim kamenom, rotacionom šmirglom gradacije 100, i dijamantom u predelima gde je nikasil u kanalu uliven...

Posted Image Posted Image Posted Image

ludilu nikad kraja

Posted Image

a evo i rama koji verno čeka.. Black-ova lampa je uspešno namontirana od strane najmlađeg majstora u porodici... dosta će to biti za ovu mašinu... http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif

Posted Image

#80 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 15 February 2011 - 09:44

koliko se secam meni su vec bile oberene ivice karike,jel da?
nemoj da preteras za obradom kanala jer posle ni Roost ti nece pomoci nego neki sulundar od Smederevca http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users