#61
Posted 26 January 2011 - 00:21
na redu su semerinzi, ja stavljam Corteco, malo litijumske masti ubacujem u unutrašnjost kanala, da lakše klizi i da ovde sigurno zaustavi prašinu...
alati su cev ključ sa gedore 27, i ova cevka od cola, i mali čekić, sledi tanko kuckanje... za sada ovoliko, kasnije sam proverio može još unutra...
i druga strana
po postavljanju semeringa hod se nešto umanjio, ali je ipak osetan pod rukom, radilica se okreće lagano bez problema
#62
Posted 26 January 2011 - 00:29
#63
Posted 26 January 2011 - 07:59
zanimljiva metoda, ja sam uvijek koristio samo fen a idući put bi mogao probati ovo..
#64
Posted 26 January 2011 - 12:15
kao po cveletovom tako da kazem ili posebno lezajeve i posebno radilicu?i koje se to ulje koristi za to grejanje lezjeva?
#65
Posted 26 January 2011 - 13:16
ovo ulje sam imao to je neko za automatske menjače, u principu možeš koristiti bilo koje SAE40 ili slično ulje koje ne izgara na 100C...
#66
Posted 26 January 2011 - 15:19
#67
Posted 27 January 2011 - 22:30
Mario, on 26 January 2011 - 00:29, said:
Vec nakon nekih 100-ak kilometara kad sam krenuo u stelovanje prenosa primetio sam potpuno identican luft u lezajevima, ali evo nakon vise od 1000km i dalje sve savrseno funkcionise, nema nikakvih nezeljenih zvukova itd..
Jednostavno takvi su lezajevi da luft mora postojati. Jedina razlika je sto kod mene nema problema jer su obrtaji manji od 10k, dok se u uvom slucaju radi o puno vecim obrtajima tako da se nadam da ni na Aprili nece biti problema http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/laugh.png
#68
Posted 27 January 2011 - 23:07
tako da sam do sada radio pogrešno, ja sam se zadovoljio stadijumom da se lagano okreće, a mislio sam da je do loših ležajeva ukoliko klima
#69
Posted 28 January 2011 - 00:09
#70
Posted 28 January 2011 - 00:27
#71
Posted 14 February 2011 - 01:35
kažu ljudi polirati ne treba, ja sam se bavio ovom materijom i pre 23 godine i nemam takav stav... a i kada je ovaj MHR stigao, bilo je poliranja, samo nije baš bilo mnogo vremena, pa sam odradio sam najgrublje delove.. evo neke posvete ponovo...
sve u svemu nisam zadovoljan postignutim rezultatom....
#72
Posted 14 February 2011 - 01:52
imao sam i nešto ručnog rada čišćenja aluminijuma, naime stari klip se potpisao iznad izduvnog kanala, nešto malo, loše ulje kritična podešavanja karburatora i prevelika opterećenja učinila su svoje.. evo kako izgleda očišćen.. radio sam sa 800 u 1000 gradacijom rukom pod česmom 3-4 sata..
ovde su stari klip i novi koji planiram da ubacim....
uočićemo i razilike na suknjicama, na ojačanjima unutar klipa, i otvore za hlađenje klipa iznad predela bolcne novog tipa
podsetimio se radi se o klipu fi=50mm, i 77cc-a, odnosno neku stotu manje....
stari klip je u suknjici 49,88mm
novi klip je u suknjici 49,92mm
stari klip je u kruni 49,785, i novi isto toliko
stari klip je bez bolcne i karike težak 90,23 grama
dok je novi klip bez bolcne i karike težak 88,31 grama
#73
Posted 14 February 2011 - 08:37
Ali dobro nisi ti tako los kakav je Blacky,on u 3,4 sata ujutru vec pocinje da pise po forumu.....
Salu na stranu,nego samo se u suknjici istrosio klip?Sad mi nije jasno zbog cega je Malossi napravio laksi klip(vidi se da nema donjaojacanja) od fabrickog?Jel to bolje?Ili je to neki klip koji pase za vise Big Bore cilindra?
#74
Posted 14 February 2011 - 10:44
ima tu nekih izmena jer je sastav karike gore i trči po onom stubu kod cilindra sa 6 transfera, to je kao kod tebe, dok su isti klip spakovali i za ovaj novi cilindar pa su pisali da ivica karike mora da se obori, jer trči tačno preko centralnog boost-a...
#75
Posted 14 February 2011 - 11:38
#76
Posted 14 February 2011 - 13:01
Opet ušteda u proizvodnji i štancanje istog klipa za više različitih cilindara...da li je dobro što sastav karika trči preko boosta? svakako je bolje ako trči preko stuba, sigurnije je ipak..zar ne?
#77
Posted 14 February 2011 - 23:50
@pita cilindar mora da se završi, videćemo koliko i šta, ovakav svakako ne ide gore... sastav karike je takav i tu nema mnogo izbora, u mom slučaju a i u svim slučajevima gde su TEAM2 cilindri sastav trči preko boost-a, i tu je u knjizi napomenuto da se ivice obaraju, na sastavu... naravno da je bolje kada ima stub koji vodi sastav, ja mislim da su klipovi projektovani za stare tipove cilindara...
#78
Posted 15 February 2011 - 00:01
i da su na kariki novog klipa ivice već fabrički oborene i da mi je zazor 0,10mm
i da proizvođač piše da je neophodno ručno doraditi da zazor na kariki u mom slučaju bude 0,15mm
pa sam taj posao uradio sa dijamantskim frezerom...
uhh nije baš dobro, leva strana na hromiranom delu nije u meri... ovo sam video tek kada sam uveličao sliku, na računaru... sledi popravni..
#79
Posted 15 February 2011 - 00:15
ovde se vidi koliko ima da se obradi, ivice Alu zaptivača koje štrče na sastavu, su meni smetnja i njih dovodim u meru kanala odnosno kartera
i ovde još jednom da se popravi ona ivica sastava nove karike...
sledi ponovo rad na cilindru, dosta je teško prići svim površinama jer je izduvni kanal ogroman a mesta na otvoru izduva malo..
grub rad je ponovo u toku, radilo se sa malim kamenom, rotacionom šmirglom gradacije 100, i dijamantom u predelima gde je nikasil u kanalu uliven...
ludilu nikad kraja
a evo i rama koji verno čeka.. Black-ova lampa je uspešno namontirana od strane najmlađeg majstora u porodici... dosta će to biti za ovu mašinu... http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif
#80
Posted 15 February 2011 - 09:44
nemoj da preteras za obradom kanala jer posle ni Roost ti nece pomoci nego neki sulundar od Smederevca http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users