Jump to content


Aprilia SR-1 Pyrotherm team



976 replies to this topic

#181 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 31 March 2011 - 09:09

da disk je za više modela, evo koji je model u pitanju... koliko vidim aprila modeli su u pitanju i 13 su točkovi

https://shop.scooter...size-240mm.html

ništa još za trakice to ide sa katerisanjem...

#182 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 31 March 2011 - 10:52

View PostMario, on 31 March 2011 - 09:09, said:

da disk je za više modela, evo koji je model u pitanju... koliko vidim aprila modeli su u pitanju i 13 su točkovi

https://shop.scooter...size-240mm.html

ništa još za trakice to ide sa katerisanjem...
Sve sam nasao na Scooter centru.. U pitanju je 240-58mm 3 rupe, potpuno identicno kao kod mene na Vivi.
Vidim da mi sledi ovako nesto http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif

#183 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 31 March 2011 - 22:34

prelepa aprilija, a disc je brutalan...Da je manji ne bi valjalo, ipak za takvu mašinu trebaju jake kočnice!! opasno izgleda sa ovim diskom :D
fale nalepnice...šta je s tim katerom, jel ide na gurku?

#184 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 16 June 2011 - 16:03

Mozda bi moglo da legne na apriliju, a? :D

http://s3.postimage....s3fm5/Turbo.jpg

#185 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 June 2011 - 23:13

neki dan sam video, slične turbine, iskreno malo mi je ludo to da sa remenom prenose 15000 obrtaja preko valjaka...

za cilindar i spuh je sve jasno, teško da ima boljeg i skupljeg...

#186 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 16 June 2011 - 23:27

Ma to je samo uljna pumpa, to moze i elektro... Ali kako bi punila aprilija kad bi se stavilo, morao bi da ojacavas ram... :D

#187 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 July 2011 - 08:21

Posle dugo razmišljanja odlučio sam da uradim replika setup, čak sam i ranije u nekim postovima slikao i honovao street race cilindar koji sam još u zimu planirao da implementiram na SR-ku kada nema potrebe za trkama, i evo najzad uradih setup sa Airsal T6 LC cilindrom, Mikuni 16 karburator na otvorenom airbox-u, i Reverse DUO auspuh.. Razlozi su vrlo jasni, potreban mi je još jedan setup za vožnju po gradu, koji je dovoljno brz, a nije veliki potrošač, usput zadržavam na njoj sve prateće komponente koje su već planirane za HE setup..


Posted Image Posted Image Posted Image



Ovde nemam slika kako sam montirao, hhhh jednostavno ove vrućine i ova gužva zadnjih dana me je totalno izbacila iz fotografskog fazona, te sam pozaboravljao... Airsal cilindar je polovan, nije mnogo prešao, jednom je čišćen, nikasil je potrošen 1-2/100, imao sam novi Airsal klip za Kymco sa 12 bolcnom, ne razlikuje se u odnosu na minareli ni u čemu osim u debljini bolcne.. Namestio sam squish na 0,8mm, jedva pronađoh neke brezone i šrafove od kymca jer sam originalne već negde ubacio, a MHR brezoni su kraći.. Mikuni sam za početak ostavio sa 95 diznom i skroz podignutom iglom, da bi mi se kasnije javio kako valja sa 90 diznom i airbox-om bez lulice, kao i sa skroz podignutom iglom.. Imam osećaj da još sledi jedno fino štelovanje, kao da mi za neku nijansu prebacuje gorivo na igli, ima vremena za taj potez... Reverse je u poluzarđalom stanju, i on će otom potom dobiti neku farbu ili poliranje videćemo, za sada ide ovako gore..



i evo posle par paljenja u mestu i podešavanja karburatora sada se već odaziva





uspeo sam da spustim polini 2G kvačilo na mekše oprugice, one metalne što nisu farbane koje su došle u pakovanju, i najteže rolnice koje sam imao u 19x15 veličini 5,75g, čak sam i žutu centralnu stavio ne bih li uhvatio setup na oko 9000-9200 jer od ovog auspuha ne treba očekivati snagu preko 10000 obrtaja...





uvidim da mi se prenos završava na oko 90-95 po satu i da obrtaji kreću da rastu, nelogično mi je da se sa sve 15% produženim primarom i overrange variom i remenicama ovo dešava, ali činjenica je da je tako...

ovde se vidi kolika je izlaznost remena, onaj tačkasti deo na variu je prljavština od vode i pranja, gde se vidi da remen nije izlazio, i posle svega odlučim da promenim ugao na torque driveru...

Posted Image Posted Image Posted Image



koji je naravno doprineo da sada imam međuubrzanje na 9300 obrtaja, međutim prenos se opet završi u istoj tački..





sad evo razmišljam šta je u pitanju, jer sam imao dobru izlaznost na variu ranije, i prosto ne mogu da verujem da je Pollini 2G kvačilo graničnik koji ne dozvoljava torque driveru da se otvori i da zbog toga nemam izlaznost..

Usput sam uvideo da su mi prednje viljuške pretvrde, da mi prednji disk osciluje, da mi se čuje Malossi primar gore nego stage6, čak štaviše i nešto melje, i evo da nemam izlaznost, pa mi uošte nije žao što sam smirio setup da bi sve ove sitnice pohvatao i doterao na mesto...

#188 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 21 July 2011 - 11:09

Zar u planu nije bio neki Street Race tuned?!
Fino ovo ide... Samo mu fali neki city 19mm karb na airboxu i to bi bilo taman.
Inace cini mi se da malo bolje ide na prvom snimku :)

#189 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 July 2011 - 12:27

jes bio u planu, samo nisam nešto dovršio to honovanje a i predomislio sam se po pitanju klipa, hteo sam MHR 70cc da uguram sa jednom karikom, kasnije sam odlučio da će ipak ići sa dve, samo da još nabodem neki klip u dimenziji druge specijale itd.. sad kako sam se situirao po pitanju ovog T6 cilindra za minareli ne mislim dalje u pravcu street race-a, ovo mi je na dohvat ruke itd..

što se tiče 19mm karburatora sasvim si u pravu, međutim ovo je sada do sredine avgusta gore dok ne pohvatam ove detalje koji me nerviraju, ako u avgustu bude drag, možda vratim mhr natrag i upregnem onu 30-ku mikuni-ja.. itd

i meni se učinilo da malo bolje ubrzanje ima na 9600, mada je sigurno da ovaj reverse ne ide preko 10000 vidi se i čuje se...

#190 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 21 July 2011 - 14:08

Ono što mi pada na pamet je da postojeći setup prenosa ne može da sabije centralnu oprugu skroz do kraja pa otuda rast obrtaja...Jesi probao sa lakšim rolnicama i mekšom oprugom da vidiš kako će se ponašati? Uopšte kakva je ta žuta po tvrdoći?
Jer u pravu si, ne bi trebalo da završi s prenosom na 90-95 s obzirom da imaš i primar i OR prenos...malo mi tu nešto čudno...

Inače čuje se da lepo prima gas, i vidi se da ide lepo...Napokon je Sr na putu, mašala... :)

#191 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 21 July 2011 - 16:54

gde se planira taj drag?

#192 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 21 July 2011 - 19:15

Na Batajnici valjda..
Nesto je bilo i sad za vikend, znam da je komsija isao, samo nisam siguran da li je drag ili su bile kruzne trke.

Mario koliko laze taj fabricki sat od sr-a u odnosu na gps?

#193 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 July 2011 - 23:10

drag će biti u Horgošu na starom graničnom prelazu, imamo neke slike iz 2008-e, na istom mestu se planira... evo link
http://svet-skutera....ce-horgos-2008/

ovo ima snage za izvoz, uopšte nije pitanje, samo me nervira što nemam teže rolnice pri ruci, ovaj Reverse ubija ispod 9500, danas sam već hteo da ga zakucam, ali na kraju se sredilo... pisaću sa slikama o svemu...

sat laže oko 15 na 100-ki je 85 GPS-a, proveriću tačno...

#194 MILPER

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 posts

Posted 22 July 2011 - 06:30

I sta kazes Mario i Malossi primar pisti? Isti zvuk kao da nesto "melje" se meni javljao sa S6 primarom...sto puta sam skidao proveravao i sve stoji kako treba...

#195 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 22 July 2011 - 11:47

I meni je bio takav zvuk sa S6 primarom. Vremenom se malo smanji, ali opet ostaje taj neprijatni zvuk.

#196 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 22 July 2011 - 14:50

Ma izgleda da sa svakim produzenjem prenosa ti "cudni" zvuci postaju pravilo...vec sam oguglao :) pa mi i ne smeta...

#197 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 July 2011 - 10:13

hah melje i zviždi nego ja to do sada nisam čuo, kada su MHR i onaj TM24 bili ukomponovani, nema drugog zvuka osim mlaznog pogona...

i naredni dan rešim da pregledam situaciju polini kvačila, ovog piaggio toque-a, i za divno čudo sve stoji u najboljem redu, imam možda 0,5mm koje pritegnuto kvačilo ne dozvoljava torque driveru da se otvori, međutim kao što ne na slikama vidi to potiče od toga što je ivica poklopca nešto višlja... mogla bi ovde da se podmetne jedna tanka podloška, međutim ovo sada neću raditi... po meni je ovde sve ok...

Posted Image Posted Image Posted Image



i ovde nađem još jednu malossi belu centralnu koja je došla u kompletu sa nekim multivarom, deluje mi nešto mekša...

Posted Image Posted Image



i odlučim da proverim stanje izlaznosti remena sa ovom šajbicom koju koristim debljine 1mm, ovde je remen dobro utegnut i imam odličan start.. remen izlazi oko 1-1,5mm iz zadnjih remenica..

Posted Image Posted Image Posted Image



i stanje bez šajbice, remen stoji u ravni, obeležio sam markerom vario i evo izlaznosti, oko 3-4mm pred kraj, bolje je..

Posted Image Posted ImagePosted Image



sad već sve želim da proverim, šta bi drugo nego da premerim rolnice, ako sam ranije imao izaznost do kraja, ostaje da vidim šta imamo ovde.. i vidi se da su mi 5,75 potrošene 8/100, dok su malossi koje sam vozio na HE setupu 3/100 jače od 19mm mere..

Posted Image Posted Image



i uhvatim se da merim i neke nove stage6 od 3,75, koje su 3/100 manje, i neke malossi koje nisam nešto ni vozio pa su i te 1/100 manje i sad je već polemika, uhvatim ponovo malossi 3,8 koje sam vozio jer ne verujem očima i neke su 1/100 veće, moguće da se poneka deformiše pa mi je zato bila 3/100 jača mera gore...

Posted Image Posted Image Posted Image



na kraju izmerim nove stage6 od 5g i dobijem da su sve uredno 1/100 manje.. zaključak je da se rolnice troše i deformišu, a da je njihova i dimenzija bitna za izlaznost remena.. sa starim rolnicama kakve god da su proizvodnje ne treba očekivati rezultat, ostavio sam ove od 5g..

Posted Image



i još jednom da otvorim ovaj prenos, zadnji put sam zaboravio jednu tanku podlošku iznad osovine prenosnika, od kako sam kupio ovu racing deklu, dvoumio sam se oko ovih podloški, fabrički su bile dve, jedna od 1mm i jedna tanka od 0,3mm, međutim ovi torrington ležaji u dekli imaju otvore za podmazivanje, tako da vraćam obe podloške i testiram situaciju...

Posted ImagePosted Image

#198 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 10 August 2011 - 22:50

pošto mi je temperatura skakala i do 85, snimio sam da stari akumulator baš i nije nešto dugo kapacitativan, od kako se vozi sa lampama, ukupna potrošnja sve zajedno sa pumpom je značajna i jedan akumulator od 4-5Ah taman i ako je nov, ne drži više od 2-3 sata... u planu je i da uradim neku kontrolu napona, ali pre svega odlučih da ugradim akumulator nov od 18Ah , gel varijanta od nekog UPS-a, koji mi je na polici od prošle godine, spreman za ovu zgodu...

uradio sam od aluminijumskog lima debljine 1,5mm držač koji ga fiksira u početak sedišta, i sproveo kablove 2x4 mm^2, koji možda i nisu potrebni jer nema alansera i velike impulsne potrošnje, opet hteo sam da zaobiđem svaki mogući pad napona, koji bi se kroz dugačke i tanke provodnike uneo...

Posted ImagePosted ImagePosted Image

ovde sam samo povezao sa istim papučicama i izolovao, možda bude ideja da se lampe vežu na mali akumulator a pumpa na veliki, ili da se upregnu oba, za sada sledi proba samo sa velikim, kadica ostaje prazna

Posted Image


na kraju na insistiranje podmladka u porodici, a krajnje je vreme bilo natrčale su poneke malossi nalepnice, sad mora brže ići, svaka nalepnica 5km i tako redom...

Posted Image


rezultat dobrog provetravanja i jakih 12,5V napona rezultuju da je normalna temperatura oko 65C a da na punom gasu ne prelazi 70C...

#199 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 10 August 2011 - 23:01

Odlicno, to je ta temperatura.. Tako je i kod mene sad kad je malo zahladnilo, normalna voznja 65-68c, full gas 70-72.

Ali i dalje ne razumem kako je sa MHR setupom mogao drzati radnu temperaturu 50-ak stepeni?! ;) ;)

#200 Muhi

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimPiaggio Zip SP

Posted 10 August 2011 - 23:18

i gde si na kraju mario tacno stavio ove podloske u menjacu?gde si stavio ovu od 1mm a gde ovu od 0,3mm?





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users