#181
Posted 31 March 2011 - 09:09
https://shop.scooter...size-240mm.html
ništa još za trakice to ide sa katerisanjem...
#182
Posted 31 March 2011 - 10:52
Mario, on 31 March 2011 - 09:09, said:
https://shop.scooter...size-240mm.html
ništa još za trakice to ide sa katerisanjem...
Vidim da mi sledi ovako nesto http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
#183
Posted 31 March 2011 - 22:34
fale nalepnice...šta je s tim katerom, jel ide na gurku?
#184
Posted 16 June 2011 - 16:03
#185
Posted 16 June 2011 - 23:13
za cilindar i spuh je sve jasno, teško da ima boljeg i skupljeg...
#186
Posted 16 June 2011 - 23:27
#187
Posted 21 July 2011 - 08:21
Ovde nemam slika kako sam montirao, hhhh jednostavno ove vrućine i ova gužva zadnjih dana me je totalno izbacila iz fotografskog fazona, te sam pozaboravljao... Airsal cilindar je polovan, nije mnogo prešao, jednom je čišćen, nikasil je potrošen 1-2/100, imao sam novi Airsal klip za Kymco sa 12 bolcnom, ne razlikuje se u odnosu na minareli ni u čemu osim u debljini bolcne.. Namestio sam squish na 0,8mm, jedva pronađoh neke brezone i šrafove od kymca jer sam originalne već negde ubacio, a MHR brezoni su kraći.. Mikuni sam za početak ostavio sa 95 diznom i skroz podignutom iglom, da bi mi se kasnije javio kako valja sa 90 diznom i airbox-om bez lulice, kao i sa skroz podignutom iglom.. Imam osećaj da još sledi jedno fino štelovanje, kao da mi za neku nijansu prebacuje gorivo na igli, ima vremena za taj potez... Reverse je u poluzarđalom stanju, i on će otom potom dobiti neku farbu ili poliranje videćemo, za sada ide ovako gore..
i evo posle par paljenja u mestu i podešavanja karburatora sada se već odaziva
uspeo sam da spustim polini 2G kvačilo na mekše oprugice, one metalne što nisu farbane koje su došle u pakovanju, i najteže rolnice koje sam imao u 19x15 veličini 5,75g, čak sam i žutu centralnu stavio ne bih li uhvatio setup na oko 9000-9200 jer od ovog auspuha ne treba očekivati snagu preko 10000 obrtaja...
uvidim da mi se prenos završava na oko 90-95 po satu i da obrtaji kreću da rastu, nelogično mi je da se sa sve 15% produženim primarom i overrange variom i remenicama ovo dešava, ali činjenica je da je tako...
ovde se vidi kolika je izlaznost remena, onaj tačkasti deo na variu je prljavština od vode i pranja, gde se vidi da remen nije izlazio, i posle svega odlučim da promenim ugao na torque driveru...
koji je naravno doprineo da sada imam međuubrzanje na 9300 obrtaja, međutim prenos se opet završi u istoj tački..
sad evo razmišljam šta je u pitanju, jer sam imao dobru izlaznost na variu ranije, i prosto ne mogu da verujem da je Pollini 2G kvačilo graničnik koji ne dozvoljava torque driveru da se otvori i da zbog toga nemam izlaznost..
Usput sam uvideo da su mi prednje viljuške pretvrde, da mi prednji disk osciluje, da mi se čuje Malossi primar gore nego stage6, čak štaviše i nešto melje, i evo da nemam izlaznost, pa mi uošte nije žao što sam smirio setup da bi sve ove sitnice pohvatao i doterao na mesto...
#188
Posted 21 July 2011 - 11:09
Fino ovo ide... Samo mu fali neki city 19mm karb na airboxu i to bi bilo taman.
Inace cini mi se da malo bolje ide na prvom snimku
#189
Posted 21 July 2011 - 12:27
što se tiče 19mm karburatora sasvim si u pravu, međutim ovo je sada do sredine avgusta gore dok ne pohvatam ove detalje koji me nerviraju, ako u avgustu bude drag, možda vratim mhr natrag i upregnem onu 30-ku mikuni-ja.. itd
i meni se učinilo da malo bolje ubrzanje ima na 9600, mada je sigurno da ovaj reverse ne ide preko 10000 vidi se i čuje se...
#190
Posted 21 July 2011 - 14:08
Jer u pravu si, ne bi trebalo da završi s prenosom na 90-95 s obzirom da imaš i primar i OR prenos...malo mi tu nešto čudno...
Inače čuje se da lepo prima gas, i vidi se da ide lepo...Napokon je Sr na putu, mašala...
#191
Posted 21 July 2011 - 16:54
#192
Posted 21 July 2011 - 19:15
Nesto je bilo i sad za vikend, znam da je komsija isao, samo nisam siguran da li je drag ili su bile kruzne trke.
Mario koliko laze taj fabricki sat od sr-a u odnosu na gps?
#193
Posted 21 July 2011 - 23:10
http://svet-skutera....ce-horgos-2008/
ovo ima snage za izvoz, uopšte nije pitanje, samo me nervira što nemam teže rolnice pri ruci, ovaj Reverse ubija ispod 9500, danas sam već hteo da ga zakucam, ali na kraju se sredilo... pisaću sa slikama o svemu...
sat laže oko 15 na 100-ki je 85 GPS-a, proveriću tačno...
#194
Posted 22 July 2011 - 06:30
#195
Posted 22 July 2011 - 11:47
#196
Posted 22 July 2011 - 14:50
#197
Posted 23 July 2011 - 10:13
i naredni dan rešim da pregledam situaciju polini kvačila, ovog piaggio toque-a, i za divno čudo sve stoji u najboljem redu, imam možda 0,5mm koje pritegnuto kvačilo ne dozvoljava torque driveru da se otvori, međutim kao što ne na slikama vidi to potiče od toga što je ivica poklopca nešto višlja... mogla bi ovde da se podmetne jedna tanka podloška, međutim ovo sada neću raditi... po meni je ovde sve ok...
i ovde nađem još jednu malossi belu centralnu koja je došla u kompletu sa nekim multivarom, deluje mi nešto mekša...
i odlučim da proverim stanje izlaznosti remena sa ovom šajbicom koju koristim debljine 1mm, ovde je remen dobro utegnut i imam odličan start.. remen izlazi oko 1-1,5mm iz zadnjih remenica..
i stanje bez šajbice, remen stoji u ravni, obeležio sam markerom vario i evo izlaznosti, oko 3-4mm pred kraj, bolje je..
sad već sve želim da proverim, šta bi drugo nego da premerim rolnice, ako sam ranije imao izaznost do kraja, ostaje da vidim šta imamo ovde.. i vidi se da su mi 5,75 potrošene 8/100, dok su malossi koje sam vozio na HE setupu 3/100 jače od 19mm mere..
i uhvatim se da merim i neke nove stage6 od 3,75, koje su 3/100 manje, i neke malossi koje nisam nešto ni vozio pa su i te 1/100 manje i sad je već polemika, uhvatim ponovo malossi 3,8 koje sam vozio jer ne verujem očima i neke su 1/100 veće, moguće da se poneka deformiše pa mi je zato bila 3/100 jača mera gore...
na kraju izmerim nove stage6 od 5g i dobijem da su sve uredno 1/100 manje.. zaključak je da se rolnice troše i deformišu, a da je njihova i dimenzija bitna za izlaznost remena.. sa starim rolnicama kakve god da su proizvodnje ne treba očekivati rezultat, ostavio sam ove od 5g..
i još jednom da otvorim ovaj prenos, zadnji put sam zaboravio jednu tanku podlošku iznad osovine prenosnika, od kako sam kupio ovu racing deklu, dvoumio sam se oko ovih podloški, fabrički su bile dve, jedna od 1mm i jedna tanka od 0,3mm, međutim ovi torrington ležaji u dekli imaju otvore za podmazivanje, tako da vraćam obe podloške i testiram situaciju...
#198
Posted 10 August 2011 - 22:50
uradio sam od aluminijumskog lima debljine 1,5mm držač koji ga fiksira u početak sedišta, i sproveo kablove 2x4 mm^2, koji možda i nisu potrebni jer nema alansera i velike impulsne potrošnje, opet hteo sam da zaobiđem svaki mogući pad napona, koji bi se kroz dugačke i tanke provodnike uneo...
ovde sam samo povezao sa istim papučicama i izolovao, možda bude ideja da se lampe vežu na mali akumulator a pumpa na veliki, ili da se upregnu oba, za sada sledi proba samo sa velikim, kadica ostaje prazna
na kraju na insistiranje podmladka u porodici, a krajnje je vreme bilo natrčale su poneke malossi nalepnice, sad mora brže ići, svaka nalepnica 5km i tako redom...
rezultat dobrog provetravanja i jakih 12,5V napona rezultuju da je normalna temperatura oko 65C a da na punom gasu ne prelazi 70C...
#199
Posted 10 August 2011 - 23:01
Ali i dalje ne razumem kako je sa MHR setupom mogao drzati radnu temperaturu 50-ak stepeni?!
#200
Posted 10 August 2011 - 23:18
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users