Jump to content


Aprilia SR-1 Pyrotherm team



976 replies to this topic

#561 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 November 2015 - 00:26

Jbg ti MHR-ovi su zajebani sa tim sastavom karike koji trci preko boosta, nadam se da nista ozbiljnije ne planiras za sledecu sezonu, ok je i tako neki mhr t6 ili t7 :D

#562 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 November 2015 - 00:31

Ta karika se morao obarati rucno malom dijamantskom turpijom, ima lepo objasnjeno na netu, mora se paziti i u kom smeru se vuce turpija i sve jbg..

Ako treba pomoc za nabavku nekog polovnog cilindra ko sto je moj za lepe pare javi mi pa cemo nesto naloviti..

#563 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 November 2015 - 00:31

Nisam znao za ovo da karika trci preko boosta?? Zar je to moguce i u normalnim aplikacijama?


Jer bas sam neki dan gledao jedan cilindar od ditecha 50 i neko je ubacio zamjenski prox klip, medjutim donja karika takodje trci preko boosta i to ga kaci za 1-2mm do ruba. Vidjeli su se tragovi potpisivanja, od cega nisam isao dalje.

#564 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 November 2015 - 00:32

Dajteh ovi cilindri nisu pravljeni dugo da traju, a nikasil je tvrdji mnogo neg gus tako da je tesko po njemu karika da se potpise..

#565 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 November 2015 - 00:32

Malocas sam pričao viber-om sa Acom i sa Pitom nešto pre toga, ne znam šta ću stavljati još... Ovaj cilindar je kod mene od 2008-e i željan sam novih izazova. Sa druge strane vozim 39,2 radilicu koja ne odgovara hodom novijim konceptima i time automatski dovodi ovaj 77- T7 cilindar kao najjači u ponudi (26cv) na vretenu po fabričkoj deklaraciji...

Razmisliću u svakom slučaju, mašina je od Mitrovice sa 6% ulja išla tako da je konzervirana.. može da prezimi.. glava nije kriva samo mi se učinilo da je emulzija ali nije...

#566 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 November 2015 - 00:39

View Postbojan681, on 23 November 2015 - 00:32, said:

Dajteh ovi cilindri nisu pravljeni dugo da traju, a nikasil je tvrdji mnogo neg gus tako da je tesko po njemu karika da se potpise..

Fascinantno mi je sto uopce moze da potraje karika koja trci preko otvorenog kanala.

#567 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 23 November 2015 - 00:56

Au gadno izgleda... Ako se moze reci sreca u tome je sto se desilo sad na kraju sezone..

Sto se tice novog cilindra mislim da se nista jace ne moze ni nabaviti u toj klasi za radilice 39.2mm, sve jace je u BigBore klasi i trazi 45mm hod...

Bilo bi fora vidjeti na djelu npr onaj Airsal Xtreme 88cc :)

#568 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 November 2015 - 02:53

E jbg, a ja čekam da čujem kako lepo prede na leru i zavrće obrtaje. Šta da se radi, dešava se. Možda je to znak da je vreme za nove izazove.

#569 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 November 2015 - 23:03

Dalje rešio sam da ipak nešto sklopim, ranijih godina sam imao back-up setup, ko je pratio temu vidi se kroz nju u jednom trenutku s6 street race, koji nikad nije dospeo gore, zatim Airsal T6 koga sam isto prodao i sada bi njegovo mesto trebao da zauzme neki cilindar tog ranga..

Jasno je meni uvek bilo da je HE sklon havarijama i da s vremena na vreme treba kupovati skupe komponente i menjati po potrebi, zbog toga sam i odlučio da pakujem 39,2 radilicu da bih bio kompatibilan, u tom početku sam za iste pare mogao i 86cc uzeti sa 44mm stroker radilicom pa nisam...

Da ne dužim imam jedan Due plus od PhantomBG-a bez klipa u relativno dobrom stanju i jedan MF racing koji je uništio klip i koji je pokopan u nikasilu sa obe strane jer su poispadali segeri... Za ovog bi mi trebalo baš dosta vremena da ga sredim, prvo ručno po bregovima nikasila pa posle honovanje... Imam i jedan MF racing klip 47mm sa 12mm bolcnom, naravno polovan ali ispravan...

I tako rešio sam da Due sredim, hvala Damiru na donaciji, moram se odužiti nekom klopom u xxl količini, honovao sam ga na najfinije što sam mogao i polirao sa 600,800 i 1000 kako bi dobio što manje linije i unanjio oscilacije na već utrošenom konceptu...

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image


Slede merenja, zazor na kariki mi je 0,28mm

Posted Image Posted Image


Cilindar je utrošen gore 3-3,5/100 i svega 5/1000 ovalan, dok je dole 4,5/100 što mi u principu i odgovara..

Posted Image Posted Image Posted Image


Klip je 10/100 u minusu dakle utrošen je 4/100 ispod nazivne mere...

Posted Image

#570 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 November 2015 - 23:04

Dalje pokušao sam da ga sklopim i premerim kakve postavke donosi sa 0,2mm zaptivačem koji sam imao od MHR-a

Posted Image Posted Image Posted Image


DMT mi je na 39,65 dakle C=39,65-39,2= 0,45mm

Posted Image

Squish u glavi mi je oko 1mm +/- 5/100 i ovako imam mereni sqiush 1,50

Posted Image

Kao i stepen kompresije 12,3:1 , preostaje mi da skinem zaptivač i lepim direktno za nekih 13:1

Posted Image

#571 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 November 2015 - 23:57

Dakle to sam odradio danas

Posted Image

I dobio mereni squish 1,39mm nije podjednako zakrivljenje i sqish band u glavi pa je i merenje žice malo različito..

Posted Image

Sutra proveravam pritisak i pakujem na ram, nadam se da će ovaj backup opravdati svoje mesto, ako ne ide u smeće...

#572 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 November 2015 - 01:05

Dobro je da si ipak odlucio da ne prespava do proleca pod krpom..

Nedoumice su mi oko klipa koji koristis, dosta je potrosen u odnosu na kariku, nisu iz istog seta?

Podrzavam koncept veceg stepena kompresije u odnosu na manji C parmetar, treba dovesti 2+ u spektar gde ga nece zaklati ostale jake komponente.

Zanimljivo je da vidimo za koji karb i auspuh ces se odluciti :)

#573 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 November 2015 - 02:53

Opaaa, Due+! E ovo me baš zanima, dopao je u prave ruke, ima da ispljune i poslednji atom snage iz sebe. Mada, kako to neverovatno zvuči, gus na prvoj violini foruma. Time je još interesantnije.
:1kokice:

#574 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 November 2015 - 03:14

Ocekujem do proleca nesto jace, da sledeca sezona ne bude bez konkurencije... Tebi otisao cilindar, Pita ima problem sa blokovima, ispada na kraju mozda ja jedini budem potpuno spreman..

#575 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 November 2015 - 03:41

Siguran sam da Mario nece docekati sezonu sa mid-race cilindrom! Moram priznati da jedva cekam rezultate, bas da vidim kako ce se pokazati due+ u ovoj kombinaciji.

Inace ja tipujem da ce u ovoj temi pasti neki airsal racing xtreme i to onaj u izvedbi sa klipom od 50mm na hodu 39.2 odnosno 77cc. To ce biti prava stvar ako je Mario vec zeljan eksperimentisanja i izvlacenja 30+ hp :)
Kako god, nece biti dosadno za pratiti i uvijek se nesto korisno nauci u ovoj temi.

#576 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 November 2015 - 09:44

Za havariju MHRa nemam sta puno da kazem...jednom ranjen cilindar uvek pravi probleme!

Mogao bi ti voziti taj cilindar i dalje al da ne trazis punu performansu od njega, a s obzirom da to za tebe nema smisla jasno je da mora ici nov!

Imas vremena do proleca, nakopace se nesto...

Bojane, nemam problem s blokovima tako da me ne moras izbacivati iz konkurencije...Znas kako kazu: ''kera koja puno laje ne ujeda''...

Due+ ce biti lepo prelazno resenje...uvek je zanimljivo videti neki base-midrace cilindar na HE podlozi...Airsal je onomad pevao kao slavuj!!

#577 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 November 2015 - 09:56

@Aca , klip i karika su iz istog "sela", znajući da kod nas nije baš tako ni jednostavno kupiti 47x1mm hrom kariku, istorija klipa i cilindra su na linkovima dole
http://forum.pyrothe...9495#entry79495
http://forum.pyrothe...mance-due-70cc/

što se tiče kompresije, moram još jednom rasklopiti, mada sam sinoć već premerio i imam stabilan pritisak, brine me prsten koji je od prethodnog klipa u otisku, radio sam pojačano honovanje u tom predelu, međutim 3/100 ne može tako jednostavno ni da se uradi, a ne bih želeo da mi se ovde karika "klacka"... najverovatnije je to novi limit po pitanju stepena kompresije...

@Gogi.. violina je uvek imala backup setup, ti bar razumeš šta to znači da ti ne pojašnjavam, naravno da će se kupovati neki HE, samo da saberem utiske, misli, analize, ponude i mogućnosti... mnogo faktora utiče na tu odluku, i vremena ima do proleća.. do tada backup

@Bojan, ne treba da se brineš, sa backup-om mogu da konkurišem u midrace pa ćemo videti koga bude bilo, ako me singe pokrpi onda ću imati medalju za drugo mesto, ako ne onda možda imam šanse da se oprobam kao prvoplasirani iz manje kategorije...

@Lauda.. vidi taj xtreme 77cc sa 50mm klipom je baš primamljiva ponuda, i verujem da je to kopija ovog koncepta, juče je Pita stavio slike, koje su u temi bile falične ali na žalost još ne znamo gde je sastav karike,.. cilindar ima 3 boost-a identično kao MHR, čitao sam da ga pakuju sa Vertex-om.. pa sve obećava, i cena je relativno pristupačna, ali je to ipak B klasa proizvoda...

obzirom da ni nemamo gde i kako da se trkamo, ispada da je sasvim sve jedno šta je na motoru, juče baš razmišljam o ovim HE setupima, u Srbiji ih uglavnom koriste za prženje na zadnji točak i qrč**nje po ulicama, tamo gde ih uopšte i ima.. malo je to deprimirajuće,... kod mene svakako dolazi neki set koji će biti primeran i mojoj telesnoj težini, uglavnom vreme je tu da se misli saberu, do tada ide backup...

#578 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 November 2015 - 11:01

Znam ja da se ti nećeš zaustaviti na ovom setapu, nije ni za očekivati, ali stvarno me živo zanima šta može Due+ kad ga ti sebi ušteluješ. Odavno me kopka taj Due, al jbg ne paše kod mene zbog specifičnog oblika pa nemogu da okačim PJ glavu, inače bi već bio na mašini. Dali ima još prostora za turpiju?

#579 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 November 2015 - 12:07

Posted Image



i tako,... razgovaramo se na više platformi, pa da ne bude da nije diskusija, tipa "mladi tuneri"

#580 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 November 2015 - 12:30

Pricali smo vec, nije to ni toliko skupo u odnosu na one cene koje su bile nekada za tvoj sadasnji setup. Testarossa se pravi i za 70cc i 94. Svi su presli na koncept duze klipnjace.

Vreme ti ide na ruku, treba videti sta trziste nudi. Malossi nova radilica 39,2 sa titanijum 85mm klipnjacom je oko 500e slicno kao i 44hod sa 90mm klipnjacom. Polini ima malo jeftinije cene, a opet na italijanskim oglasima se mogu naci radilice koje su vozene 2 trke za 150-200eura ili one koje su pregazile sezonu od 9 takmicenja za 80-120eura.. isto tako za slicne pare i cilindri, polini big evo3(94cc) ili malossi trofeo big bore (86cc). Pricam iskljucivo o delovima sa takmicenja koje prodaju timovi.

Realnost je da treba ici u korak sa novinama, opet sa druge strane je nase trenutno stanje po pitanju takmicenja i opravdanosti ulaganja..

Ja sam svakako za to da majstor tvog kalibra treba da se poigra i sa stroker hodom, sto zbog neogranicenih mogucnosti, sto zbog tvoje mase i ravnopravnosti. Na kraju krajeva, bio si prvi u inovativnosti pa se to nekako i ocekuje od 1 violine :)





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users