#561
Posted 23 November 2015 - 00:26
#562
Posted 23 November 2015 - 00:31
Ako treba pomoc za nabavku nekog polovnog cilindra ko sto je moj za lepe pare javi mi pa cemo nesto naloviti..
#563
Posted 23 November 2015 - 00:31
Jer bas sam neki dan gledao jedan cilindar od ditecha 50 i neko je ubacio zamjenski prox klip, medjutim donja karika takodje trci preko boosta i to ga kaci za 1-2mm do ruba. Vidjeli su se tragovi potpisivanja, od cega nisam isao dalje.
#564
Posted 23 November 2015 - 00:32
#565
Posted 23 November 2015 - 00:32
Razmisliću u svakom slučaju, mašina je od Mitrovice sa 6% ulja išla tako da je konzervirana.. može da prezimi.. glava nije kriva samo mi se učinilo da je emulzija ali nije...
#567
Posted 23 November 2015 - 00:56
Sto se tice novog cilindra mislim da se nista jace ne moze ni nabaviti u toj klasi za radilice 39.2mm, sve jace je u BigBore klasi i trazi 45mm hod...
Bilo bi fora vidjeti na djelu npr onaj Airsal Xtreme 88cc
#568
Posted 23 November 2015 - 02:53
#569
Posted 23 November 2015 - 23:03
Jasno je meni uvek bilo da je HE sklon havarijama i da s vremena na vreme treba kupovati skupe komponente i menjati po potrebi, zbog toga sam i odlučio da pakujem 39,2 radilicu da bih bio kompatibilan, u tom početku sam za iste pare mogao i 86cc uzeti sa 44mm stroker radilicom pa nisam...
Da ne dužim imam jedan Due plus od PhantomBG-a bez klipa u relativno dobrom stanju i jedan MF racing koji je uništio klip i koji je pokopan u nikasilu sa obe strane jer su poispadali segeri... Za ovog bi mi trebalo baš dosta vremena da ga sredim, prvo ručno po bregovima nikasila pa posle honovanje... Imam i jedan MF racing klip 47mm sa 12mm bolcnom, naravno polovan ali ispravan...
I tako rešio sam da Due sredim, hvala Damiru na donaciji, moram se odužiti nekom klopom u xxl količini, honovao sam ga na najfinije što sam mogao i polirao sa 600,800 i 1000 kako bi dobio što manje linije i unanjio oscilacije na već utrošenom konceptu...
Slede merenja, zazor na kariki mi je 0,28mm
Cilindar je utrošen gore 3-3,5/100 i svega 5/1000 ovalan, dok je dole 4,5/100 što mi u principu i odgovara..
Klip je 10/100 u minusu dakle utrošen je 4/100 ispod nazivne mere...
#570
Posted 23 November 2015 - 23:04
DMT mi je na 39,65 dakle C=39,65-39,2= 0,45mm
Squish u glavi mi je oko 1mm +/- 5/100 i ovako imam mereni sqiush 1,50
Kao i stepen kompresije 12,3:1 , preostaje mi da skinem zaptivač i lepim direktno za nekih 13:1
#571
Posted 23 November 2015 - 23:57
I dobio mereni squish 1,39mm nije podjednako zakrivljenje i sqish band u glavi pa je i merenje žice malo različito..
Sutra proveravam pritisak i pakujem na ram, nadam se da će ovaj backup opravdati svoje mesto, ako ne ide u smeće...
#572
Posted 24 November 2015 - 01:05
Nedoumice su mi oko klipa koji koristis, dosta je potrosen u odnosu na kariku, nisu iz istog seta?
Podrzavam koncept veceg stepena kompresije u odnosu na manji C parmetar, treba dovesti 2+ u spektar gde ga nece zaklati ostale jake komponente.
Zanimljivo je da vidimo za koji karb i auspuh ces se odluciti
#573
Posted 24 November 2015 - 02:53
#574
Posted 24 November 2015 - 03:14
#575
Posted 24 November 2015 - 03:41
Inace ja tipujem da ce u ovoj temi pasti neki airsal racing xtreme i to onaj u izvedbi sa klipom od 50mm na hodu 39.2 odnosno 77cc. To ce biti prava stvar ako je Mario vec zeljan eksperimentisanja i izvlacenja 30+ hp
Kako god, nece biti dosadno za pratiti i uvijek se nesto korisno nauci u ovoj temi.
#576
Posted 24 November 2015 - 09:44
Mogao bi ti voziti taj cilindar i dalje al da ne trazis punu performansu od njega, a s obzirom da to za tebe nema smisla jasno je da mora ici nov!
Imas vremena do proleca, nakopace se nesto...
Bojane, nemam problem s blokovima tako da me ne moras izbacivati iz konkurencije...Znas kako kazu: ''kera koja puno laje ne ujeda''...
Due+ ce biti lepo prelazno resenje...uvek je zanimljivo videti neki base-midrace cilindar na HE podlozi...Airsal je onomad pevao kao slavuj!!
#577
Posted 24 November 2015 - 09:56
http://forum.pyrothe...9495#entry79495
http://forum.pyrothe...mance-due-70cc/
što se tiče kompresije, moram još jednom rasklopiti, mada sam sinoć već premerio i imam stabilan pritisak, brine me prsten koji je od prethodnog klipa u otisku, radio sam pojačano honovanje u tom predelu, međutim 3/100 ne može tako jednostavno ni da se uradi, a ne bih želeo da mi se ovde karika "klacka"... najverovatnije je to novi limit po pitanju stepena kompresije...
@Gogi.. violina je uvek imala backup setup, ti bar razumeš šta to znači da ti ne pojašnjavam, naravno da će se kupovati neki HE, samo da saberem utiske, misli, analize, ponude i mogućnosti... mnogo faktora utiče na tu odluku, i vremena ima do proleća.. do tada backup
@Bojan, ne treba da se brineš, sa backup-om mogu da konkurišem u midrace pa ćemo videti koga bude bilo, ako me singe pokrpi onda ću imati medalju za drugo mesto, ako ne onda možda imam šanse da se oprobam kao prvoplasirani iz manje kategorije...
@Lauda.. vidi taj xtreme 77cc sa 50mm klipom je baš primamljiva ponuda, i verujem da je to kopija ovog koncepta, juče je Pita stavio slike, koje su u temi bile falične ali na žalost još ne znamo gde je sastav karike,.. cilindar ima 3 boost-a identično kao MHR, čitao sam da ga pakuju sa Vertex-om.. pa sve obećava, i cena je relativno pristupačna, ali je to ipak B klasa proizvoda...
obzirom da ni nemamo gde i kako da se trkamo, ispada da je sasvim sve jedno šta je na motoru, juče baš razmišljam o ovim HE setupima, u Srbiji ih uglavnom koriste za prženje na zadnji točak i qrč**nje po ulicama, tamo gde ih uopšte i ima.. malo je to deprimirajuće,... kod mene svakako dolazi neki set koji će biti primeran i mojoj telesnoj težini, uglavnom vreme je tu da se misli saberu, do tada ide backup...
#578
Posted 24 November 2015 - 11:01
#579
Posted 24 November 2015 - 12:07
i tako,... razgovaramo se na više platformi, pa da ne bude da nije diskusija, tipa "mladi tuneri"
#580
Posted 24 November 2015 - 12:30
Vreme ti ide na ruku, treba videti sta trziste nudi. Malossi nova radilica 39,2 sa titanijum 85mm klipnjacom je oko 500e slicno kao i 44hod sa 90mm klipnjacom. Polini ima malo jeftinije cene, a opet na italijanskim oglasima se mogu naci radilice koje su vozene 2 trke za 150-200eura ili one koje su pregazile sezonu od 9 takmicenja za 80-120eura.. isto tako za slicne pare i cilindri, polini big evo3(94cc) ili malossi trofeo big bore (86cc). Pricam iskljucivo o delovima sa takmicenja koje prodaju timovi.
Realnost je da treba ici u korak sa novinama, opet sa druge strane je nase trenutno stanje po pitanju takmicenja i opravdanosti ulaganja..
Ja sam svakako za to da majstor tvog kalibra treba da se poigra i sa stroker hodom, sto zbog neogranicenih mogucnosti, sto zbog tvoje mase i ravnopravnosti. Na kraju krajeva, bio si prvi u inovativnosti pa se to nekako i ocekuje od 1 violine
22 user(s) are reading this topic
0 members, 22 guests, 0 anonymous users