#881
Posted 11 July 2019 - 11:10
#882
Posted 11 July 2019 - 14:41
#883
Posted 15 July 2019 - 15:05
idemo dalje
uploadfromtaptalk1563198698994.jpg 59.43K 59 downloads uploadfromtaptalk1563199511853.jpg 48.83K 66 downloads uploadfromtaptalk1563199547766.jpg 55.28K 70 downloads
#884
Posted 15 July 2019 - 15:25
#885
Posted 18 July 2019 - 07:13
uploadfromtaptalk1563430301559.jpg 66.27K 62 downloads uploadfromtaptalk1563430311837.jpg 66.49K 61 downloads
#886
Posted 18 July 2019 - 16:22
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#887
Posted 18 July 2019 - 17:52
#888
Posted 19 July 2019 - 07:31
#889
Posted 20 July 2019 - 21:43
Seletra je podesena a 1,9mm umesto 2,25 jer due+ nece vrtiti tako visoko kao MHR pa su potrebni malo mirniji uglovi za radni spektar. Videću koliko i kako to izlazi i da li će se ponašati valjano, mada sam radio već ovaj potez davno kada je Airsal T6 bio vožen..
Usis sam spakovao stock minareli sa carbon lamelicama 0,30mm debljine kao i origi usisno mina grlo, koje bi trebalo biti fi20mm. Za stock postacku imam PHBG 21 karb u YSN brandu sa deve, njega krećem u preset postavci kako je na devi radio. (Proverim neki naredni dan komponente u njemu) Dalje čekao me je i SR-kin airbox sa Malossi red sponge filterom. Ovde sam ubacio dB killer na ulazu od aluminijuma, unutrašnji promer je fi23 dužina 70mm, kraj obrađen blago u konus. Savršeno se uklapa i radi posao za jače potrebe airbox-a, tek malo se načuje dublji zvuk.. Nekada sam ovo provalio na keeway-u...
Prenos sam za prvu loptu produžio sekundarnim +19% parom, variomat i remenice nisam za sada dirao, Iznenadilo me je da zvono zapinje za Aprilia deklu, sad ili je primarna osovina koju sam spakovao drigačija ili je blok plići, tu sledi provera..
Auspuh je za prvu loptu naišao S6 Pro, odlučiću još koji će biti u eksploataciji, za dayli vožnju bi dobro došao neki raspoloživ niže, mada Due+ treba da prne na oko 10k ako se dobro sećam..
Nasuo sam G12 mešavinu i konstatujem da pirbourg pumpa ubija protokom. Akumulator mi je mrtav. Za danas toliko sledi start, peta kurbla je donela taktove, saug nemam, karb još nisam takao, sledi analiza, po zvuku deluje blago bogatiji, pilotka i igla su tu negde..
drugi start je dobio i nešto turaže, ali pažljivo, novi klip je u agregatu.. Nikad nisam bio srećniji sa unapred pripremljenim blokom..
#890
Posted 21 July 2019 - 00:35
Sto se tice ovog YSN karba,nezz jesi li taj dio pregledavao kad si montirao na devu(da sad ne kopam po temi)?
On je kod dacerovsa dosao sa jako siromasnom postavkom plovka,mislim da je bilo 20 ili 21 mm,a treba biti 16mm.Tako da svakako provjeri taj dio kod rasklapanja ako vec nisi.
Samo mala smjernica da ne izgubis vrijeme kod stelanja ili da dode do kakve havarije radi nestanka goriva.
#891
Posted 21 July 2019 - 06:40
Hvala proveriću, poznat mi je problem, Motoforce phva 17 je bio tako glupo setovan nekada kada sam radio
#892
Posted 22 July 2019 - 09:22
#893
Posted 23 July 2019 - 10:46
#894
Posted 23 July 2019 - 15:43
Koliko samo ima lepršav odziv na gas zbog malog rotora tj selettre, tako da city setup dobija race odelo!! Prgavi Dule!
Biće ovo lepa gradska jurilica, samo oprezno sa razradom da ne promakne neka glupost...
#895
Posted 23 July 2019 - 20:31
uploadfromtaptalk1563910103081.jpg 47.07K 53 downloads uploadfromtaptalk1563910114058.jpg 39.33K 58 downloads
Blokiran je nakon sastava, dosta kvalitetno, za 50 stock cilindar ide i platna sa redukcijom na samom izlazu
uploadfromtaptalk1563910200899.jpg 43.36K 56 downloads uploadfromtaptalk1563910227222.jpg 47.03K 58 downloads
Ima malo da se popravlja
uploadfromtaptalk1563910250462.jpg 37.5K 58 downloads uploadfromtaptalk1563910279087.jpg 52.22K 56 downloads
#896
Posted 24 July 2019 - 17:28
#897
Posted 27 July 2019 - 12:23
Juče sam podešavao karb, u njemu je bila pilot 35, šraf otvoren nešto preko celog kruga (phbg dozira gorivo) A7 igla na predposlednjem uronjenom i 82 glavna dizna. Donji spektar je delovao ok, međutim na punom gasu mukanje, dakle debelo fali...
uploadfromtaptalk1564226052999.jpg 33.28K 47 downloads uploadfromtaptalk1564226061604.jpg 32.03K 59 downloads
Spakovao sam 92 glavnu i odmah test, ok pun gas radi, ali idem za probu još veću.. u međuubrzanju netaknut prenos daje 10300-10500
Usledila je 102, lakše mi je u koracima po 10 jer u manje otvaranja bivam precizniji. I za divno čudo i ova radi, kopa ide, proguta svo gorivo.. Tri para prelivna na duletu su stravična, velika površina transfera se lako šteluje i dosta trpi.. u međuubrzanju isti prenos daje 10500-10700
Nakon toga ubacih 110 i trokiranje na punom gasu se javilo..
Nakon toga uvrnem 105 i proguta ali agregat biva slabiji, međuubrzanje je na 9900-10100
Nakon toga uvrnem 100 i snaga je u punom jeku, međuubrzanje je na 10800-11000
Evo i boje svećke
uploadfromtaptalk1564226461524.jpg 36.73K 62 downloads
Odlučih se za podizanje igle za pola podeoka sa platnicom i 98 glavnu diznu, obrtaji ostaju na 10800-11000 dobio sam malo tvrđe taktove dole.. Danas nastavljam rad.. Montirao sam masku i svetla napred, kraj dana je i nije za vožnju i kidanje ovako..
uploadfromtaptalk1564226610403.jpg 26.86K 63 downloads
Auspuh je bacio danak, spalio je svo ulje u sebi
#898
Posted 29 July 2019 - 09:37
Zanimljivo je to Turbo spuhce,znaci masina ima daha i sa takvim "polurezonantnim" auspuhom?
Sto se osovine tice,ako si je polovnu uzeo,prodavcima su svi delovi od mina masine isti,ali ima zajeba...
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#899
Posted 29 July 2019 - 12:32
#900
Posted 29 July 2019 - 14:03
Vrisne fino,ako bacvu zavrti na 11soma
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users