

#941
Posted 21 October 2019 - 12:42
Koje boje je ova Srka sve promenila bokte, od plave preko bele do crne..možda je bilo još nešto?
Koliko troši ovakav gradski beton setup, jesi uspeo izmeriti?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#942
Posted 21 October 2019 - 14:21
Crna-bela-crna... ima od početka teme slika
#943
Posted 14 February 2020 - 14:50

Inače Kenda Hi Racing K761 ako se ne varam su odlične, drže za svaku pohvalu, i troše se enormno, baš kao prave takmičarke...
Nema ovo veze sa Sava MC16 i ovim komercijalnim gumama koje sam u poslednjih 10-ak godina vozio....
#944
Posted 14 February 2020 - 18:04
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#945
Posted 14 February 2020 - 22:41
#946
Posted 15 February 2020 - 11:23
#947
Posted 15 February 2020 - 13:00
@zigas ja sam imao zadnju Hidenau k61 i trosila se od ivice do ivice. Takav im je kalup da kazem otvorenija guma.
Ostale koje sam imao su mnogo jajaste i do ivice ostaje 2cm.
#948
Posted 15 February 2020 - 16:29
Pikiram ih i ja ali uvijek nešto iskrsne hitnije.. Biće valjda jednog dana.
Poslano sa mog LG-G6 koristeći Tapatalk
#950
Posted 26 May 2020 - 21:49



Sad nakopah i ja da sam ga već sreo na Zoki-jevoj SF3 zujalici, i to pre 10g...

Dakle nista novo, a nadam se ozbiljnom kvalitetu.. Polini Evo me služi i dan danas, iako je preživelo dosta drag trka, kao i podešavanja, međutim vibracije po svaku cenu želim da rešim.. Kvačilo.za sada ostaje polini evo 2g, shvatio sam da je naslednik 3g igračka...
Do tada, dule i street setup vozi, evo nas za vikend na Fruškoj, skut smo odneli kombi-jem i najzad vožnja po brdu...



#951
Posted 26 May 2020 - 22:40
I jedan skroman osvrt na street setup.. Već sam i zaboravio da sam što šta radio u kraj prošle sezone.. Dule je krenuo dosta mlitavo, u početku vožnje, akceleracija na 9000 te 8800... Kasnije se to popravilo, motor ke odlično spreman na 9500 bio..
Akceleracija koju gledamo na snimku je na obilaznici oko Sremske kamenice, tu je blaga uzbrdica, i dva putnika, supruga i ja.. Ono što mogu da kažem je da se nova žuta malossi centralna ponaša blago nelinearno, vidimo.da rastu i obrtaji a i krajnja.. dakle opruga je u kraju nešto tvrđa.. Kraj ovog OR prenosa sa tih 17% produženja je na oko 80-82 ako gledamo 10k obrtaja kao centar.
Ovaj street voli hladniji vazduh, sreća pa sam pročitao da je setovan u oktobru.. Iskreno za brdovit predeo je taman, inače mi je malo spor, zadnji amort za vožnju u dvoje nijansu premekan.. mogao bi se dotegnuti na opruzi. Definitivno mi nedostaje makar jedan retrovizor, teško je okretati se u frekventnom saobraćaju sa sve suvozačem.. Počinje da mi nedostaje pravi rezonantni spuh, radi ovaj TK prevarantski ali sam željan prave oštre rezonance, u zvuku i isporuci snage...
Mislim da sledi priprema i HE
#952
Posted 26 May 2020 - 22:55
#953
Posted 23 August 2020 - 09:28
Juče sam pretresao sve prenose koje imam.u kući, te pored AC 13/42 imam i 12/44, taj je za scarabeo, nisam ni znao da postoji... imamo na forumu tablicu...
Poslednjih nedelja sam pokušavao dule-ta da upregnem sa roost auspuhom i ne ide, pa ne ide, puca i puca.. sve karb varijable izmenjao i odustao...
Juče krenem da pakujem HE


I zove Plameni, "jebote nisi dobro rekao kada je sve na nuli ima blokadu na 11500, mora na F"


E jbt, koji sam noob, matoro pa ćoravo, neće dule sa roost-om ni u 12, još savetujem pogrešno, e u to ime sledi pljeska i pivo..
Danas sam uranio da zaobiđem pakao, i grbavim se sa postavljanjem inner-a jer mi se ploča ogulila od vibracija pa moram platnice, stara priča..
Trenutno je ovako i jos nije dobro


#954
Posted 23 August 2020 - 11:01

Al dolijala je, bakarna platna na desnom velikom je dovela zazor 0,35/0,55 sa jedne i sa druge strane do jezgra



Ovde sam gotov, jubilarno treći put mikrometar i 2,25 zazor, pa spuh, videćemo opet proba sa sleeper blatobranom

#955
Posted 23 August 2020 - 12:51


Zašto stari tip, zato što sam zadovoljan radom, i da nisam tamo strugao prvih dana po remenici možda bi bio idealan.. I zato što mi se ne da skoro duplo za furia rossa podvig, a inače već sam se utrošio za polini koji je 40-42 stepena, i ustanovio da je to za jače agregate...
Variomat isti kao i pre 10g, MHR 2000, nosi 19x15.5, prečnika 102mm, kalota sa sliderima od mina 100cc, ovoga puta eloksirana, nekad bila crna, dva komleta rolnica 3,5 i 3,8, te crveni malossi kontra feder, 44mm




Prsten iza variomata debljine 9mm


#956
Posted 23 August 2020 - 12:57


Kvačilo vraćam polini 2g, sa plavim oprugicama, kako u knjizi predlazu na 20,5mm za EVO cilindre, odnosno 6900-7300 start... Znamo da to nije merodavno, ali za novi početak mislim da neće biti daleko



Remen je opet menjan, sada je 17,8mm, nekada je bio 17,2 pa 17,5 za mina aplikaciju

#957
Posted 23 August 2020 - 16:55
#958
Posted 23 August 2020 - 18:03

Upalio i još jurim vazduh po sistemu...
Fansy blatobran ide dole

#959
Posted 23 August 2020 - 19:39

I pročitah da sam morao da pobrusim dosed igličastog na bloku za bendiks 2mm, ne sećam se da sam to ikada radio... možda je ovaj vario drugačiji
I ipak, sve je ok.. nema dodirivanka kalote


Testirao po dvorištu, deluje sve savršeno, za neki dan ide opet test, parametrija, pa tim redom.. Gume bi mogle takođe sada da se postave itd... sve u svemu zadovoljan sam...
#960
Posted 24 August 2020 - 09:24
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users