#321
Posted 08 July 2013 - 15:34
#322
Posted 08 July 2013 - 15:45
Super ide stvarno,moglo bi bolje vreme od tih 9.8 al nisam smeo sa punim gasom da krenem ni kada sam skroz nagnut napred jer se prednji kraj dize kao lud sa Mariom od 120 kila a ne samnom od 80 uz malo treninga dobio bi Gagijevog runnera,ne ide ono kako bi trebalo da ide
#323
Posted 08 July 2013 - 17:14
Sloba15, on 08 July 2013 - 15:45, said:
Quote
#324
Posted 08 July 2013 - 23:00
Mario, on 27 June 2013 - 01:06, said:
kod mene se vidi da je nivo na tački ulivanja spajanja atomizera i igle... ja se moram požaliti da meni malo preliva na leru, i da mi se šraf za ekstra vazduh ne odaziva, već samo utiče na kompletnu smešu... možda ću jednog dana probati da smanjim još nivo, ali to povlači rizik da če mi ponestati goriva u lončetu na punom gasu.. .imao sam već takvu situaciju na TM24 i moram priznati gadan je osećaj.. sreća bio je bez posledica
#325
Posted 08 July 2013 - 23:04
#326
Posted 11 August 2013 - 01:49
gume izgledaju ovako
kod balansiranja sam dobio 25g na prednjoj i 30g na zadnjoj felni, u prvom testu deluju odlično, mada je prerano da donosim zaključke, jednostavno oseti se razlika kao i kod svih menjanja pneumatika.. Sledi jedan serijal vožnje pa nakon toga mogu da komentarišem...
napred sam uzeo 130-60-13 , a natrag 140-60-13 iste sam imao i u conti brendu
#327
Posted 11 August 2013 - 02:11
#328
Posted 11 August 2013 - 09:15
#329
Posted 11 August 2013 - 22:35
#330
Posted 11 August 2013 - 22:53
http://translate.goo...LBHsSvD3BuP3ehw
Uostalom tu je Mario pa kad malo "legnu"- prenece utiske...
#331
Posted 12 August 2013 - 01:42
@cvele kopao sam i ja po netu dosta i ne nađoh neke korisnije informacije od tako tih trgovačkih rečenica sa shop-ova... jednostavno kenda ih još nema prezentovane na svom site-u
#332
Posted 12 August 2013 - 10:04
#333
Posted 19 August 2013 - 02:06
rešio sam da isečem ovaj plastični "kišobran", kojui ima zadatak da zadrži gorivo u nekoj novoformiranoj komori, kada motor izlazi u vertikalni položaj, zato su ovi TMX karburatori i predviođeni više za motocross i atv aplikacije gde ima potrebe za napajanjem goriva još jedno vreme kada je mašina na zadnjem točku pod velikim uglom.. itd...
uočio sam da je zadnja pozicija otvorenosti u granici koju ova plastika dozvoljava, reših da je isečem kako bi dobio nešto više otvoren stadijum, a time mogao podesiti na ranije zatvaranje ventil.. moj primerak više nije TMX već samo TM
evo kako sada izgleda limić koji određuje poziciju igličastog ventila... previše mi je to , čak imam i da mi u zatvorenom stadijumu gura ventil u stranu...
međutim pošto još uvek nije dovoljan spektar, a i smeta mi ovakav ugao , rešio sam da isrivim limić u obliku slova S, kako bih dobio nelinearniju krivu i nešto brže zatvaranje, a samim tim i više otvoren stadijum kada je plovak na samom dnu... za taj posao sam se poslužio sa burgijom debljine 1,5mm.. malo je pipav posao , ali može da se izvede, dobro bi bilo da imam pomoć nekoga, dve ruke nisu baš dovoljne...
proverio sam koliko se otvara plovak i kada udara u metalno lonče karburatora.. pahh nije baš za neku pohvalu, sečenjem tog kišobrana sam dobio možda 1-2mm niže.. kako god posle provere ovo je najotvorenija pozicija
a ovde je već potpuno zatvoren
iskontrolisao sam nivo goriva sa crevom spolja, i deluje da je nivo baš na ivici početka atomizera, izmerio sam i ugao karburatora koji je u neopterećenom stadijumu 44 stepena... verovatno se nešto povećava kada sednem na skut, jer tada taj deo bloka koji je ispred vešanja dobija nagib prema napred i ugao karburatora se povećava...
uspeo sam da dobijem da ne preliva, još samo da proverim da li ima dovoljno goriva kod vožnje pod punim gasom...
#334
Posted 19 August 2013 - 10:44
Ovaj problem će svako imati sa karburatorom pod ovakvim uglovima, tako da je trik veoma koristan!!
#335
Posted 19 August 2013 - 20:26
#336
Posted 22 August 2013 - 11:18
kod mene je plastika baš interesntna, trebalo bi dosta krojiti i osmišljavati nosače, mada sve vreme se vodim tom mišlju da možda vazduh ovde ne bi trebao ulaziti, jer je moguće da će turbulencija vaduha koji bi ulazio na mesto farova potiskivala deo korisnog vazduha prema gore, pa pošto ja već imam odlično hlađenje rešio sam da ipak ostavim prednje staklo fara i ovde ne dovolim ulazak vazduha..
kasnije sam se poslužio tim ALU cevima koje je Pita kupio, tnx, i u njih ulaze ove ledice uz minimalno brušenje ovih alu rebara, tipa 1mm po svakom rebru...
ovako sam planirao da uradim vešanje, a da pritome sa jednim šrafom sa gornje strane mogu da podešavam visinu, a samim tim i svetlosni snop prema potrebi
izvezao sam ih paralelno i usledila je proba
zadovljan sam kako svetle, obzirom da su meni preostale one od 3200K a toplo bele, dok je Pita kod sebe ugradio 6400K one plave, i čini se da je ta frekvencija odnosno spektar nešto bolji za osvetljavanje.. Kako god, desna mi je za nijansu višlja, tako je slučajno ispalo, ali i odgovara da bolje uočim pešake, tako se i usmerivači na redovnim farovima projektuju,,.. nije neka bog zna kakva usmerenost, nisu da se sad vozi 90Kmh sa njima, ali za grad i za kraće relacije odlično svetle, reklo bi se kratko svetlo je odlično..
#337
Posted 22 August 2013 - 11:39
za zadnje svetlo sam takođe imao sijalicu 5W/21W gde je 5W kontinualno radila, a 21W kada kočim kao Stop sijalica, pa eto i natrag sam rešio dam umanjim potrošnju..
imam ove led trake sa crvenim ledicama, i svaka tri segmenta imaju svoj otpor i nastavak, tako da se traka može seći i krojiti prema potrebi na svaka tri led segmenta... pošto 1m ove trake troši 4,8W a to je za 60 ledica koliko ih je u celom metru, ja dakle imam za 6 ledica koliko planiram u poziciju 0,48W potrošnju odnosno 0,04A što je beznačajno, dok sam za Stop odlučio da postavim što više, kako bi bilo uočljivije, te sam ovde polepio dve trake celom dužinom 12 ledica gore i isto toliko dole..
izvezao sam ih paralelno i na postojeći konektor, ko zna možda će jednog dana trebati vratiti šta na fabričko, pa gledam da što manje štete napravim
evo i pozicije od 6 ledica, napajanje je tačno u centru, trebalo je samo malo oguliti silikonsku izolaciju, i žice prolaze kroz samo grlo
neki univerzalni lepak je ipak obećavajući, te samolepljive trakice su meni slabašne, pogotovo što je far malo rebrast
evo kako izgleda kada je kompletno
i evo izmerio sam struju potrošnje celog sistema, dakle pumpa, prednje ledice u faru i zadnja pozicija, kao i Koso brzinomer, i iznosi 1,3A ukupno što izlazi na oko 16,5W...
ovako bi sa 6Ah akumulatorom trebao imati autonomiju oko 4,5 sata vožnje što je značajno bolje, ranije sam sa 5Ah akumulatorom imao plafon 1,5h za vožnju...
#338
Posted 16 September 2013 - 01:55
PS Htedoh ti reći za LED-ovke u farovima, tako nešto sam i ja uradio na NRG-u, ali sam kupio 4300k, takozvani daylight, iliti dnevno bela svetlost i sijalo je super. U autu imam 6000k i svetli plavičasto, po mom ukusu je to mnogo lošije jer spektar svetlosti plave boje loše osvetljava objekte žute i crvene boje, a ni na kiši se nisu proslavile pa ću ovih dana da ih menjam u 4300 ili 5000k u zavisnosti šta nadjem.
Edited by goggyso, 16 September 2013 - 02:00.
#339
Posted 16 September 2013 - 02:36
za svetla si u pravu, malo su ova od 3200 kelvina žuta, a nisam video da ima ta međuvrednost, samo 6400, opet moža uradim neku kombinaciju sa dve različte, predložio sam Piti da se menjamo po jednu, kod njega su dve od 6400, ali mi je nešto tvrdoglav... te su previše plave to isto ne valja... kako god dobro je svetli kao kratko svetlo, neki dan sam išao pored kumovog APN-a i on sa originalnim kratkim svetlom 15W sijalica u saturnus ogledalu, bude upola slabiji nego ove dve ledice napred kod mene...
#340
Posted 17 September 2013 - 20:42
15 user(s) are reading this topic
0 members, 15 guests, 0 anonymous users