#141
Posted 28 February 2011 - 11:33
#142
Posted 28 February 2011 - 18:47
#143
Posted 28 February 2011 - 19:40
inače u njemu su bili SKF sa metalnim kavezom isto C4 i kada sam ih vadio konstatovao sam da imaju lufta-.. pa da to ne bi bilo pitanje da li su ok ili nisu, izmenjao sam takoreći sve brendove koji su mi bili na dohvat ruke...
ako jednom budem imao otvorenu mašinu kada budem radio rolnanje, a da je prethodno radila tj. zagrejana proveriću ti, mada magnet ne mogu tako brzo skidati za tu zgodu...
#144
Posted 01 March 2011 - 11:28
#145
Posted 01 March 2011 - 12:18
Pita, on 01 March 2011 - 11:28, said:
inace sve ostlao odlicna 10-tka!samo napred! http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/wink.png
#146
Posted 01 March 2011 - 12:33
#147
Posted 01 March 2011 - 14:49
#148
Posted 01 March 2011 - 16:37
#149
Posted 11 March 2011 - 22:58
Svaki motor pored svojih delova mora da ima i zamajac ili akumulator energije. Kod nekih jednoklipnih motora niskoturaznih kada se zavrsi takt ekspanzije i klip dodje u DMT postoji opasnost da kol. vratilo ne moze da povrati klip u GMT te iz tih razloga postoji zamajac kao akumulator energije da bi prebacio inerciju i zavrsio pun krug (ovo ne pisem zbog tebe nego mozda neko ne zna za to) i uglavnom kod jednoklipnih motora zamajci budu najtezi, a motor koji ima vise cilindara zamajac je sve laksi npr. neki 6-ak i recimo prvi klip zavrsio ekspanziju i dosao u DMT, a tamo vec neki drugi opaljuje eksploziju i ide u DMT te gura ovaj prvi u GMT. Tako i kod skutera ulogu zamajca ima magnet od paljnja, e sad posto si ti stavio to drugacije paljenje gde je vrv. taj rotor mnogo laksi od magneta, pa me zanima da li si mozda primetio na niskim obrtajima malo opterecenjiji rad motora, posto se upustas u sve i svasta i volis da eksperimentises.
#150
Posted 11 March 2011 - 23:06
definitivno ima malo problem na niskim obrtajima, kod svih inner rotora se čuje to karakteristično kljucanje i nemiran rad na nižim obrtajima... samo ovde ima dosta veliko predpaljenje na nižim obrtajima, tu krivu kontroliše eprom i ona je optimizovana za ove tipove cilindara...
opet ako se uzme u obzir da ovaj motor do 9000-10000 praktično vrti u prazno onda i nije greda, samo treba voditi računa da ler gas ne bude ispod 2000 jer se naravno ugasi..
#151
Posted 11 March 2011 - 23:11
#152
Posted 11 March 2011 - 23:50
#153
Posted 13 March 2011 - 00:16
evo i prvih testova, za sada se voze teže rolnice 5,75
#154
Posted 13 March 2011 - 01:34
#155
Posted 13 March 2011 - 03:27
#156
Posted 13 March 2011 - 09:36
Inače nemam reči .....
#157
Posted 13 March 2011 - 09:36
Rade, on 13 March 2011 - 03:27, said:
Rade, mislio sam Apriliu Pegaso
#158
Posted 13 March 2011 - 10:36
#159
Posted 13 March 2011 - 13:05
btw, ovo je pocetak, ludilo tek dolazi
#160
Posted 13 March 2011 - 14:39
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users