Jump to content


Aprilia SR-1 Pyrotherm team



976 replies to this topic

#461 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 April 2015 - 11:13

najzad oduvao sam malo prašinu sa nje, i rešio da je dovedem u vozno stanje...

prvi problem koji sam vukao od ranije su ti navoji u bloku, ovde se dosta često skida dekla i podešava prenos, za očekivati je bilo koliko god pazio da će poneki navoj u alu bloku da popusti, rešio sam da nabavim brezone prelazne M7 - M6 i njih ulepim u blok, a deklu stežem sa maticama.. brezoni se prodaju u Naraku pakovanju 10-kom za nekih 3e, tako da smo to i pazarili sa Pitom.. međutim za M7 ureznicu sam morao da telefoniram majstorima po okolini, malo je retkost..

urezao sam sa 1 i posle odmah sa 3 ureznicom, pošto bi za ovu zgodu trebala rupa od 5,6mm a ja već imam 5/6mm na M6-icama, trebao sam sam ući samo 10mm u rupu koliko i brezon ima navoja na M7 delu... nebitno, koristio sam wurth lepilo za navoje, posle urezivanja sam namazao i rupe i navoje i sačekao 10-ak min

Posted Image Posted Image


dobro će biti, imam mesta za jednu ravnu platnu i eventualno za matice sa plastičnim umetkom

Posted Image


ono što se tiče prenosa, ponovo se vraćam na Athena crnu oprugu Pia tipa, međutim uvek imam neko minimalno zapinjanje i teško zaoktretanje, pa da bih rešio vibracije od uvrtanja, pre nego što kupim taj torsion sa kuglicama idem na neke drevne metode... pobrusio sam fabru sa opruge po celom obodu, gornji i donji prvi krug opruge sam isto pobrusio i ostavio u lagani konsu..

počistio sam neravnine po unutrašnosti pakni 2G kvačila... pa videćemo kako će ovo funkcionisati..

Posted Image Posted Image


i ponovo matematika sa remenom od katane, pisao sam gore da sam namerno kupio 17mm širine remen, međutim on je visine 8 a ne 9mm pa mi deluje malo labav.. sve u svemu vidimo koliko loše ulazi 17mm u zadnje remenice, kako li tek ulazi onaj od 17,5...

Posted Image Posted Image


spoljni prečnik remena u najvećem prenosnom odnosnu je 82mm dok je maksimalna izlaznost na variju 100mm pa eto ko želi neka računa

Posted Image


spakovao sam ga sada bez šajbica, pa videćemo kako će se na kraju završiti... ovde mi deluje dovoljno zategnut

Posted Image Posted Image

#462 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 April 2015 - 11:35

Premeri dužinu tela sedišta opruge, možda ti paše ovaj moj Naraku, svakako mi stoji neupotrebljiv. Gornji deo ti može napraviti strugar na željenu dimenziju i kvalitetnije, mislim na površinu po kojoj se kotrljaju kuglice, ovaj Naraku mi deluje malo hrapav, bolje da sam ga ispolirao pre ugradnje. Imaš premerenu dimenziju kod mene u temi.Posted Image

#463 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 April 2015 - 11:59

hvala Gogi premeriću

#464 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 April 2015 - 19:10

Izracunacu, mada nisam razumeo gde je 82mm? Odnosno, sta smatras najvecim prenosnim odnosom? Takodje, molim te daj mi precnik bolcne izmedju zadnjih remenica i broj zuba primar i sekundar i na kojim obrtajima zavrsavas.
Obim gume znam :)

#465 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 April 2015 - 19:14

A da, zaboravih najbitniju stvar. KONACNO da neko uradi pravu stvar! Svaka cast za brezone, ja smatram da je to moranje, pogotovu na tvom setupu. A eto, i ne kosta puno.. ne bi bilo lose staviti na 2 mesta one samokocece matice.
Prava stvar!

#466 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 April 2015 - 20:36

Pametan potez, moraću i ja to da uradim.

#467 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 28 April 2015 - 11:18

Ja isto popizdjavam od tih sarafa , stalno neki fali , ma kako ih dobro zavrnuo ...

#468 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 April 2015 - 21:15

View PostALIEN SM, on 28 April 2015 - 11:18, said:

Ja isto popizdjavam od tih sarafa , stalno neki fali , ma kako ih dobro zavrnuo ...

ma ne samo što fali, nego od mnogobrojnog odvrtanja zavrtanja obliznu navoji u bloku i šta onda...daj urezuj tamte vamte...ovako nema šta, sigurica!

#469 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 03 June 2015 - 13:19

pre trke sam lovio rolnice koje bi mi odgovarale najviše i čujem da melje... zvuk kao kada zviznu ležajevi radilice, međutim kasnije uviđam da sam ubacio neke s6 rolnice koje već nisu u meri i na moju nesreću variomat se u početnom stadijumu zatvara više... to dovodi di češanja stubova o prsten koji se na bloku nalazi da bi vodio zupčanik alansera....

preostaje mi da dodajem platnice sa zadnje strane kako bi udaljio multivar od bloka, ali tada gubim i ovako malo navoja kojih imam na raspolaganju za maticu napred... ili da kupim nove rolnice koje su u meri malo jače... vidim ja da će ovaj prsten da leti dole, pre ili kasnije, to će biti rešenje... problem je prisutan samo na leru, kako variomat kreće da podiže remen, automatski se udaljava od bloka i zvuk nestaje,..


što se prenosa tiče povadio sam primarni malossi 14% ostavio samo sekundar 19% i poštelovao kvačilo koliko sam stigao od dosadnog Krste....:)

Posted Image Posted Image Posted Image


nakon trke čujem interesantan prizvuk ali samo u nekim rupama i na prvi trenutak sam pomislio da mi se sajla opet nateže od cimanja kroz rupe pa zamuče karburator, međutim zvuk dolazi iz auspuha... pukao mi je nosač sad posle silen-a jubilarno, i ceo roost je visio o prirubnicu...

zaključujemo da "ne valja" roost, jer je ceo toliko lagan da se nosio o prirubnicu oko 10km vožnje ... a imam i ožiljke na grani još od motovil-a koje treba da saniram , pa će sada biti pravi trenutak

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

do tada počasno mesto zauzima s6 sport pro, ovaj je prešao boga i oca, izmenjao se kod svih poznatih tunera i evo ga kod mene.. sad mogu da se merim sa Krstom rame uz rame :)

Posted Image

#470 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 June 2015 - 14:50

Podseti me kad si ono overio tu desnu stranu kadice? Ne sećam se da sam to video na skupu. Ajd sad premeri nosač centralne opruge pa ako je ok da ti šaljem ovaj Naraku, kad je bal nek je maskembal :)

#471 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 June 2015 - 15:56

To je valjda juniorka potpisala srku?

Definitivno ne valja roost :)
A dihtung izduva je sampionski, ok, verovatno je od klackanja otpalo parce, al vidim da je bio ustinut.. a leba ti, koliko si sirio izduv, jel ima 30mm?

#472 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 03 June 2015 - 16:02

Zar moze S6 auspuh da radi bez S6 cilindra? :D

#473 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 03 June 2015 - 17:31

@siniša ne znam jer ovde možda nije uklopljen onaj "mission" slogan, moram probati

@poštar izduv je strogo 25,5mm i nisam ništa širio, roost je isto toliko, dihtung je sranje ali je otpao od klackanja

@gogi juniorka je overila desne plastike na treningu pre Horgoškog drag race-a 2011, posle toga više nije ni pomišljala da se trka

sve u svemu biće interesantno ispraviti ona ulubljenja, dva prstena su dobila po nosu

#474 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 June 2015 - 17:39

E da, to sam zaboravio da priupitam, kako planiras da odradis ulubljenja. Hidro pod pritiskim, hidro-zamrzavanje, grejanje i kuckanje, vakuum, seciranje?

#475 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 08 June 2015 - 14:31

da nastavim, majstor je u Petak pokušao da zavari tanku šipku i da kucka sa kontra tegom i pri tome greje.. međutim pošto niko nije bio da mu pomogne, a on nije mogao i da drži i da greje i da kucka, desilo se što se desilo, probušio je materijal, šipka je pokidala, i nakon toga je pokušao da sakrije neravnine i TIG-om zalije rupe sa naravno prohrom-om kome je enormno već tačka topljenja nego ovom tankom materijalu od čega je izrađen Roost...

kada sam video za vikend na šta liči odmah sam se smorio i u glavi su mi proletele sve misli, na koji način sam uspeo da dođem do ovog spuha, koliko sam platio, kako ću ovo rešiti... jednostavno var je probio materijal i sa unutrašnje strane ostavio bregove...

jutros je bilo postrojavanje majstora, matori nije bio kod kuće u Petak pa se radilo bez nadzora, naredio je da se sve seče i novo pravi, međutim ja kako sam čuo da je izbio puč brže bolje sam se presvuka i pravac radionica da budem prisutan...

evo kako je sve počelo, tanki kamen za sečenje i vađenje kriškica oštećenog lima , koji je tačno 1mm, pa sečenje novih kriškica od lima iste debljine...

dve kriškice su problematične, prva je samo tačkasto heftovana, sa autogenim naravno.. TIG je sklonjen daleko sa strane jer vidim da je majstorima omiljen... već je hteo i sa malim električnim... pa neeee.. samo autogeno i polako

Posted Image


evo i drugi komad smo izvadili pa pogledajte na šta je ličilo iznutra... bitno da ga je spolja uradio, da bude lep za "prodaju"

Posted Image


međutim ova elektroda debljine 2,5mm koju koristi na slikama se nije pokazala dobro, jednostavno njoj je potrebna veća temperatura, a lim već gori i buši se...

Posted Image Posted Image


pa smo prešli na manuelnu izradu od istog lima... isekao sam trakica jedno 6-7 kom da može lepo da se radi, vidi se na slici koje se rupe prave, čak i sa najslabijim plamenom

Posted Image Posted Image


na kraju posle nekih sat zajebancije, ispalo je ovako, jednostavno moralo je zaista sporo da se radi i pazi da materijal ne ucuri unutra, a da se kriškice ispravno povare i da ne ostane rupa.. ovako ga montiram, ništa ne lickam... i proveravam da li pušta negde...

Posted Image


dakle ovo nije posao za svakog varioca, ljudi jednostavno ne shvataju da je ovaj spuh tanak kao papir i da se više štete napravi ako se ne pazi nego koristi...

#476 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 08 June 2015 - 15:19

E jbg, mora se paziti sa tim tankim limom.

#477 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 June 2015 - 16:20

Jbg ja bi ti to odradio da si blize.. :D

Ja koristim tig aparat za varenje i zicu od 1mm, okrenem na 30-ak ampera sto je taman dovoljno da istopi zicu i na kraju sve izgleda kao fabrcki.. :)

#478 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 08 June 2015 - 17:09

Dobro je na kraju, jbš estetiku jer dole se ni ne vidi kakv je...bitno da je prohodan u punom smislu!!
a majstor ko majstor, i on je upao u problem kad ga je probušio pa onda krpi dupe...

#479 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 10 June 2015 - 02:25

Da si blize ja ti rijesim i to sa mig/mag aparatom, nikakvo autogeno ni tig. Ljudi misle (jer daje takav osjecaj) da sa mig/mag moze varit i stara baba. Moze, al nesto debelo. Ja sam sa svojim Lincoln MIG/MAG aparatom u stanju zavariti lim debljine oko 0.3 mm bez ikakvog probijanja, ali naravno mora se prilagodit struja, plin, i brzina zice sukladno materijalu koji se vari.

#480 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 10 June 2015 - 09:42

naravno iskusni varioci znaju podesiti, ja verujem da je i oprema sa kojom se vari kod nas podesiva,
ali su žice, plamenici, pištolji svi veliki i predviđeni za zavarivanje debelih materijala za potrebe proizvodnje...





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users