mrgood, on 10 June 2015 - 02:25, said:
#481
Posted 10 June 2015 - 21:04
#483
Posted 13 June 2015 - 15:20
#484
Posted 13 June 2015 - 15:29
#485
Posted 13 June 2015 - 17:27
#486
Posted 13 June 2015 - 20:23
Dobro je ovo kao kod tg, meni radi posao, ali doduse kod tebe su vibracije extremne, sece sve kao testera
#487
Posted 13 June 2015 - 20:51
#488
Posted 23 August 2015 - 11:26
#489
Posted 23 August 2015 - 12:09
Ajd daj malo info, i ti si poceo sa pornicima bez prevoda
#490
Posted 23 August 2015 - 12:20
Idem do centriranja radilice .. pa kako stignem
#491
Posted 23 August 2015 - 22:32
odvrnula se kruškica (matica) sa svećice i ostala u kapici.. pa pošto je kapica silikonska ona se držala o telo svećice ali zdravog kontakta naravno nije bilo.. jasno je da je varnica bila slabija i da je pri punom gasu ponestalo paljenje, a moguće je i da je bilo i realnog prekida od vibracija na putu....
dalje opet sam poludeo videvši da mi se selletra češe o stator... postovao sam ranije i uvek imao fiskulturu sa centriranjem, podmetao sam platnice pod stator na mestima gde je bilo potrebno kako bi mi rotor bio u centru, sve kontrolisao špijun listićima... i opet češanje....
svećka deluje ok, mada znam da sam imao deblju smešu
i tassinari je počeo da se kida po desnim ivicama lamela sa obe strane, primetio sam ovo i prošli put, pa pošto nema rezervnih lamelica ,ne gine mi novi tassinari...
#492
Posted 23 August 2015 - 22:33
cilindar deluje ok, nema tragova lepljenja
tačkice su i po glavi vidljive, dakle neko đubre sam imao...
i evo raspao mi se poliamidni kavez na koyo ležaju u velikom bloku, sreća moja pa je samo pukao, ni jedan deo ne fali, kao ni jedna kuglica... na vreme sam ovo otvorio.., jednostavno vibracije su čudo, sad je jasno zašto se na ovako skupim setupima pakuju poliamidni kavezi... mogla je biti havarija mnogo veća
u malom bloku je ležaj ok
#493
Posted 23 August 2015 - 22:49
Lamelice pokrnjene, jos malo pa im treba zamena..
Toliko sitnih ali veoma bitnih stvari koje mogu dovesti do vece havarije ili do jednostavno nespremne masine...
To je, HE se mora stalno kontrolisati!!
#494
Posted 23 August 2015 - 22:53
na jednoj strani ima 4/100 na drugoj 7/100 , jasno je sada da je to mnogo za 13-14k obrtaja
situacija je da su mi polutke i malo smaknute, bavio sam se nekih 2h, koliko sam koncentracije uspeo da složim, i dobio da mi jedna strana bude 2/100 druga 3/100
Toliko za danas nastavljam neki drugi dan
#495
Posted 23 August 2015 - 22:57
#496
Posted 23 August 2015 - 23:07
Jel sad ispada da je uzrok cesanja statora oscilacije na radilici ili?
Svaka cast na upornosti da dovedes SR-ku u top stanje ali izgleda da su i tebe poceli gremlini napadati
#497
Posted 23 August 2015 - 23:19
Vozio sam je prvih dana i na 15k pa se vrtila kao u puteru.. ali od tada sam bar 5 puta rasklapao, i pored sve paznje muguce da sam i ja malo kriv, ali ovo sto je smaknuto definitivno nije od sklapanja i rasklapanja, mislim da sam ovo pokupio kada mi je pokidao remen i ukocio variomat...
Dalje je sve jasno, lezajevi, semerinzi, nosaci ... variomat pa evo i paljenje... sve trpi stetu
Jednostavno ili je perfektno ili havarija pre ili kasnije stize
#498
Posted 23 August 2015 - 23:21
#499
Posted 24 August 2015 - 00:47
#500
Posted 24 August 2015 - 00:50
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users