#501
Posted 24 August 2015 - 00:53
#502
Posted 24 August 2015 - 00:56
#503
Posted 24 August 2015 - 00:58
Jel ove?
#504
Posted 24 August 2015 - 00:59
#505
Posted 24 August 2015 - 01:00
#506
Posted 24 August 2015 - 02:02
Neg nesto mi mnogo 3 i 4 stote debalans, znam da ima jedan u novom sadu koji je poznat po tome sto radi samo ta balansiranja i mom drugu je radio za tzr-a mislim u 1 stotu.
To je kao po njemu za trke i za velike obrtaje, ne znam kojim se spravama koristio ali nam je pokazao kad smo predali radilicu da je bilo skoro 10 stotih a vratio nam skoro perfektnu..
#507
Posted 24 August 2015 - 02:43
Naravno da je ovo mnogo i da mora biti u 1/100 za 14k obrtaja
#508
Posted 24 August 2015 - 10:01
#509
Posted 24 August 2015 - 10:02
ps... evo sad sam odgledao video, naspavane glave, na jednoj strani izlazi najviše kod balans tega pre velike pesnice, dok na drugoj strani posle, znači nasuprot jedna drugoj izlaze...
još uvek je malo smaknuta
#510
Posted 24 August 2015 - 12:21
#511
Posted 24 August 2015 - 12:29
#513
Posted 24 August 2015 - 15:45
Moguce da ti treba malo vise vremena za balansiranje dok ne udjes u stos, taj tip iz ns ih balansira za pola sata-sat al to mu je ipak posao..
#514
Posted 25 August 2015 - 11:58
#515
Posted 25 August 2015 - 14:29
#516
Posted 29 August 2015 - 12:18
Sta je tu je sad, sklapam i idemo dalje...
#517
Posted 29 August 2015 - 22:46
#518
Posted 30 August 2015 - 00:26
Ubacio sam vitonske semeringe, i veliki i mali su 7mm širine, ne smeta lepo je leglo u centru su..
Sklopio sam prirubnicu i tasinari sa starim lanelicama, nije bilo danas dovoljno koncentracije za secenje karbona, isprao i izduvao cilndar i klip i sve polepio, proverio pumpicom sve ok drzi pritisak...
Squish mi je izašao na 0,49 umesto na 0,55 mislim da sam i prošli put tako imao...
I sledi montaža paljenja, koje mi je češalo, tu sam pogubio neko vreme dok nisam počistio istopljenu i zagorelu plastiku i masnoću.. i evo
Razlog češanja rotora o stator je taj da se malossi ploča pojela o blok, tačnije vibracije koje sam imao su ukopale blok u samu ploču na mestima kontakta.
Dalje pošto minareli ovde ima još dve rupe horizontalno, sa M8 navojem resio sam da i to iskoristim, svakao ubuduće pakujem i klingerit između imam i jedan fabrički pa ovako nekako...
Ali neće biti dobro, ipak mora da se podmetne platna na dva mesta
Doveo sam zazor na kraju da mi bude zmeđu 0,28 i 0,4 mm i dobro pritegao sa sva 4 šrafa.. ovde sam izgubio jedno 2 sata međutim mora da se reši kvalitetno...
Dalje je već sve šablon i do kraja dana sam upalio, ništa nisam podešavao, mašina lepo radi, vibracija nema, snage ima više osećam da su mi rolnice koje su bile dobro setovane prelake... eto nije ni čudo gde se pogubi snaga...
Mašina je na prikolici, u jutro krećem za Mitrovicu... Iskren da budem zadovoljan i umoran, nisam verovao da ću je završiti...
#519
Posted 28 October 2015 - 01:40
Na redu je downhill volan, isti kao Pitin, malo sam se zasitio tog drag volana, želeo bih više i kvalitetnije da se vozim... U ovom paketu na red je došla i brza ručka, za nepoverovati je da "pakujem" motoforce, mislim da je to sve isto kinesko, toniseli, motoforce, bgm,... identični oem proizvodi.
Ovu sam kupio novu preko oglasa ima dosta već, jer zaista imam problem sa 30mm karburatorom. Što se mene tiče originalne domino ručke sa sr-ke su zakon po kvalitetu ali nisu predviđene za ovolike pomeraje šibera i jednostavno nema dovoljno u zglobu ruke za pun gas...
evo jedna slika... pisaću nešto detaljnije sutra, imam još nekolicinu fotografija
#520
Posted 28 October 2015 - 11:42
kao prvo ne može da se izvuče sajla iz uvodnice sa domino originalne ručke. rešenje je da se taj kružni završetak odseče i izradi drugi. ovde treba prvo uraditi sajlu sa kalaj-em da se prilikom sečenja licne ne razlete, i sečenje je interesantno, potreban je mali nakovanj, sekač i čekić
novi kraj sam izradio od M6 šrafa, iskoristio sam deo na kome nema navoja, i probušio rupu debljine 1,5mm.. sa jedne strane sam sa 3mm burgijom uradio levak gde planiram da sajlu uvučem, sa druge strane sam malo pobrusio kraj da mogu licne sajle da blago rastučem kako bi kraj bio zagarontavano čvrst..
ovako izgleda novi završetak
naravno pre montaže potrebno je navući sve elemente koji ma kroz otvor ne prolazi završetak, u mom slučaju je to uvodna guma, kontra matica, i nosač uvodnice-odlivak...
ovaj deo umalo da zaboravim, radi se o tome, da domino na svojim uvodnicama pakuje teflonsku izolaciju kako bi sajla duže trajala i kroz krivine nesmetano prolazila, iskoristio sam parče teflona za ovu novu uvodnicu iz stare ručke
sledi lemljenje, potrebno je toliko grejati da se završetak i sajla dovedu do temperature da kalaj nesmetano može da se uvuče, sajla je ako sam dobro merio oko 1,2mm, obavezno je koristiti cinol pastu ili kalaj koji u sebi ima malo paste i naravno pre svega odmastiti površine ukoliko su prljave
višak kalaja se može lepo skalperom poskidati, i na kraju sam onaj mali deo sajle koji izlazi sa druge strane završetka malog cilindra, nakon što je kalaj sve uhvatio rastukao čekićem i obradio..
sada imam tačno 90 stepeni otklon od nule do punog gasa, ne sećam se koliko je bilo na staroj ručki
14 user(s) are reading this topic
0 members, 14 guests, 0 anonymous users