Jump to content


Aprilia SR-1 Pyrotherm team



976 replies to this topic

#501 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 August 2015 - 00:53

0,35 mislim, plavi je, ima tabela na RP a ako ti je ostao komadić od onog parčeta od Zilketa, premeri za svaki slučaj.

#502 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 August 2015 - 00:56

Mislim da je tasinari 0,25 al provericu sutra, hvala u svakom slucaju

#503 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 August 2015 - 00:58

Posted Image


Jel ove?

#504 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 August 2015 - 00:59

Nije mi sad pri ruci, al sutra ću premeriti pa javim, da budemo sigurni. Ja koliko se sećam, plava boja je 0,35.

#505 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 August 2015 - 01:00

Vidi imaju posebno, ok onda su zaista 0,35

#506 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 August 2015 - 02:02

Da, ima za tassinari posebno da se kupe lamelice..

Neg nesto mi mnogo 3 i 4 stote debalans, znam da ima jedan u novom sadu koji je poznat po tome sto radi samo ta balansiranja i mom drugu je radio za tzr-a mislim u 1 stotu.

To je kao po njemu za trke i za velike obrtaje, ne znam kojim se spravama koristio ali nam je pokazao kad smo predali radilicu da je bilo skoro 10 stotih a vratio nam skoro perfektnu..

#507 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 August 2015 - 02:43

Nisam rekao da sam zavrsio, ni da ce ostati ovako, vec da sam se za danas umorio i da nastavljam neki drugi dan. I nije 3-4 vec 2-3 bas kako se na snimku i vidi...


Naravno da je ovo mnogo i da mora biti u 1/100 za 14k obrtaja

#508 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 24 August 2015 - 10:01

Bilo bi sramota da ta R/T radilica ne moze bolje od 2-3/100. Ako moze u nulu dovesce je Mario u nulu.

#509 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 August 2015 - 10:02

hoće ako se nije pokrivila :)

ps... evo sad sam odgledao video, naspavane glave, na jednoj strani izlazi najviše kod balans tega pre velike pesnice, dok na drugoj strani posle, znači nasuprot jedna drugoj izlaze...

još uvek je malo smaknuta

#510 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 August 2015 - 12:21

Polini plavi karbon je ipak 0,30 tako piše na etiketi, al nema veze, znači elastičniji i mrvu se lakše otvara nego 0,35. Razlika je skoro pa zanemariva, bitno da je žilav, a možda i malo popravi ler.. :rolleyes:

#511 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 August 2015 - 12:29

ako ne popravi, pakovaću tanjirić ...

#512 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 August 2015 - 12:56

View PostMario, on 24 August 2015 - 12:29, said:

ako ne popravi, pakovaću tanjirić ...
To sam hteo da predlozim. Moras samo paziti na tezinu, jer velika je razlika izmedju tanjirica i zamajca ...

#513 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 August 2015 - 15:45

Znaci ipak se pakuju tanjirici.. :)

Moguce da ti treba malo vise vremena za balansiranje dok ne udjes u stos, taj tip iz ns ih balansira za pola sata-sat al to mu je ipak posao..

#514 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 August 2015 - 11:58

uh uh, to kada ja budem za pola sata znao da izbalansiram radilicu, ima da proslavim....mada mislim da tada neću raditi 25 poslova u jednom danu....

#515 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 August 2015 - 14:29

Stigli potrosni delovi, hvala Piti i Gogi-ju

Posted Image

#516 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 29 August 2015 - 12:18

Najbolje sto mogu da izvucem je ovo, ocigledno da sam jednu pokrivio kada je pukao remen i ukocio masinu.. takoreci jedna je strana se uvrnula 4,5/100 ... posto su strane koje udaraju nasuprot jedna drugoj i to na mestu lezaja donje pesnice, broj 6 na snimku, i suprotno njemu na drugoj polutki ja sam uradio 2,5 i 1,5 na drugoj strani to je neki centar...

Sta je tu je sad, sklapam i idemo dalje...



#517 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 29 August 2015 - 22:46

Evo sad sam video snimak. Izgleda da je ipak malo povukla kada je stradao remen. Ovo bolje ne moze. Hoce li masina biti spremna za Mitrovicu?

#518 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 August 2015 - 00:26

Nisam slikao ono što već sto puta radimo, dosta sam žurio danas, radilica je iz zamrzivača uvučena u poliamide alatom, nema grejanja, tolerancije kod ovih trkačkih su 1/100 pa nije napeto... dakle bez kucanja sam sklopio i sa prstenom i alatom otpustio sredine.. sve je ok klima za medalju, kako i treba da klima C4...

Ubacio sam vitonske semeringe, i veliki i mali su 7mm širine, ne smeta lepo je leglo u centru su..

Sklopio sam prirubnicu i tasinari sa starim lanelicama, nije bilo danas dovoljno koncentracije za secenje karbona, isprao i izduvao cilndar i klip i sve polepio, proverio pumpicom sve ok drzi pritisak...

Squish mi je izašao na 0,49 umesto na 0,55 mislim da sam i prošli put tako imao...

I sledi montaža paljenja, koje mi je češalo, tu sam pogubio neko vreme dok nisam počistio istopljenu i zagorelu plastiku i masnoću.. i evo

Razlog češanja rotora o stator je taj da se malossi ploča pojela o blok, tačnije vibracije koje sam imao su ukopale blok u samu ploču na mestima kontakta.


Posted Image Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image Posted Image

Dalje pošto minareli ovde ima još dve rupe horizontalno, sa M8 navojem resio sam da i to iskoristim, svakao ubuduće pakujem i klingerit između imam i jedan fabrički pa ovako nekako...

Posted Image Posted Image Posted Image

Ali neće biti dobro, ipak mora da se podmetne platna na dva mesta

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


Doveo sam zazor na kraju da mi bude zmeđu 0,28 i 0,4 mm i dobro pritegao sa sva 4 šrafa.. ovde sam izgubio jedno 2 sata međutim mora da se reši kvalitetno...

Dalje je već sve šablon i do kraja dana sam upalio, ništa nisam podešavao, mašina lepo radi, vibracija nema, snage ima više osećam da su mi rolnice koje su bile dobro setovane prelake... eto nije ni čudo gde se pogubi snaga...

Posted Image

Mašina je na prikolici, u jutro krećem za Mitrovicu... Iskren da budem zadovoljan i umoran, nisam verovao da ću je završiti...

#519 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 October 2015 - 01:40

posle dužeg vremena stigao sam i do radionice...

Na redu je downhill volan, isti kao Pitin, malo sam se zasitio tog drag volana, želeo bih više i kvalitetnije da se vozim... U ovom paketu na red je došla i brza ručka, za nepoverovati je da "pakujem" motoforce, mislim da je to sve isto kinesko, toniseli, motoforce, bgm,... identični oem proizvodi.

Ovu sam kupio novu preko oglasa ima dosta već, jer zaista imam problem sa 30mm karburatorom. Što se mene tiče originalne domino ručke sa sr-ke su zakon po kvalitetu ali nisu predviđene za ovolike pomeraje šibera i jednostavno nema dovoljno u zglobu ruke za pun gas...

evo jedna slika... pisaću nešto detaljnije sutra, imam još nekolicinu fotografija

Posted Image

#520 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 October 2015 - 11:42

sex oko sajle je juče bio na nivou..

kao prvo ne može da se izvuče sajla iz uvodnice sa domino originalne ručke. rešenje je da se taj kružni završetak odseče i izradi drugi. ovde treba prvo uraditi sajlu sa kalaj-em da se prilikom sečenja licne ne razlete, i sečenje je interesantno, potreban je mali nakovanj, sekač i čekić

novi kraj sam izradio od M6 šrafa, iskoristio sam deo na kome nema navoja, i probušio rupu debljine 1,5mm.. sa jedne strane sam sa 3mm burgijom uradio levak gde planiram da sajlu uvučem, sa druge strane sam malo pobrusio kraj da mogu licne sajle da blago rastučem kako bi kraj bio zagarontavano čvrst..

ovako izgleda novi završetak

Posted Image Posted Image


naravno pre montaže potrebno je navući sve elemente koji ma kroz otvor ne prolazi završetak, u mom slučaju je to uvodna guma, kontra matica, i nosač uvodnice-odlivak...

ovaj deo umalo da zaboravim, radi se o tome, da domino na svojim uvodnicama pakuje teflonsku izolaciju kako bi sajla duže trajala i kroz krivine nesmetano prolazila, iskoristio sam parče teflona za ovu novu uvodnicu iz stare ručke

Posted Image


sledi lemljenje, potrebno je toliko grejati da se završetak i sajla dovedu do temperature da kalaj nesmetano može da se uvuče, sajla je ako sam dobro merio oko 1,2mm, obavezno je koristiti cinol pastu ili kalaj koji u sebi ima malo paste i naravno pre svega odmastiti površine ukoliko su prljave

Posted Image Posted Image
Posted Image


višak kalaja se može lepo skalperom poskidati, i na kraju sam onaj mali deo sajle koji izlazi sa druge strane završetka malog cilindra, nakon što je kalaj sve uhvatio rastukao čekićem i obradio..


sada imam tačno 90 stepeni otklon od nule do punog gasa, ne sećam se koliko je bilo na staroj ručki

Posted Image Posted Image





14 user(s) are reading this topic

0 members, 14 guests, 0 anonymous users