Evo slike skutere koji je lakiran(orginal je sivo-zuta kombinacija koju cu isto priloziti):
#1
Posted 24 September 2016 - 13:54
Evo slike skutere koji je lakiran(orginal je sivo-zuta kombinacija koju cu isto priloziti):
#2
Posted 24 September 2016 - 14:27
E onda sam naravno rijesio svu papirologiju i dovezao motoric doma,vec na test voznji sam vidio da ide fino i da ima neke brutalno tvrde opruge na kuplungu,nije mi se svidalo kako je motor postelan jer takva postavka ubija kvacilo a u drugu ruku je vrtio samo 7tisuca kroz ubrzanje.Krajnja je bila 103kmh na 9500 okretaja naravno po satu a svi dobro znamo da lazu ko politicari...Potrosnja skutera je abnormalna i rekao bi da se vrti oko 7 litara.Naravno nikada ne postize radnu temperaturu i skuter je toliko hladan da nakon 20km voznje sa visokim tempom mogu staviti ruku na cilindar jer je doslovno hladan.(zakljucujem da nema termostata).
Nakon sto je skuter dosao doma odlucio sam skinuti deklo da vidimo kakvo je generalno stanje prijenosa i jel sve novo kako je vlasnik rekao.Nalazim doslovno nove postavke ispod dekla,novi kuplung i zvono oznake tgb sa centralnim bijelim i zutim malim federcicima,orginal variomat sa dobrim stazama,bolcnom bez lufta,novim malossi rolicama tezine 6.1 gram,novim malossi klizacima i orginal piaggio remen debljine 18.2mm.
Isao sam otvoriti i filter kutiju da vidim kakvo je unutra stanje,maknuta je lulica iz kutije,promjer otvora di usisava zrak je 18mm koliko sam uspio sublerom izmjeriti,te je gore malossi red sponge
Izgleda da je prijasnji vlasnik svrsavao na malossi dijelove kad je sve njihovo kupovao,gore su i malossi plocice prve i zadnje.
Za sad sam ubacio 5.3 grama rolice jer sam te imao doma i situacija je malo bolja ali je i dalje prisutna rupa od 1500 okretaja u ubrzanju.Doma sam nasao i male oprugice 1.5mm debljine koje su ostale sa mog typhoona pa za prvu ruku planiram njih ubaciti da ne ubijem kuplung a i da se u guzvi mogu normalno voziti.Kupio sam i orginal piaggio centralni feder pa cu i njega ubaciti da vidim kako ce to funkcionirat.
U planu je slozit lulicu 14mm na ovaj airbox i smanjit potosnju a da performanse ne trpe,gore je weber 12 kojeg jos nisam stelao i otvarao,pregledao sam stanje svjecice i na svim otvorima gasa je smjesa korektna.
Ono sto me brine je jako veliki luft na osovini primara,pretpostavljam da je do neke mjere taj luft okej radi lezaja u bloku koji to fiksira ali kod mene doslovno ide pol cm gore-dole,lijevo-desno,ima li netko info o ovome?
Kod variomata se osjeti minimalni luft na osovini radilice recimo nekih 1mm na kraju osovine ali ovo smatram okej jer su unutra vjerovatno lezaji sa povecanom zracnosti c3 ili c4.
Do citanja
Attached Files
#3
Posted 25 September 2016 - 22:23
Malo sam postelao smjesu na seraficu jer mi je ostajao gas kad sam stao,sad je okej
Neki dan sam mjerio krajnju i po jakom vjetru na 9400 okretaja sat pokazuje 102-3km/h a gps pokazuje ravno 80km/h
Attached Files
#4
Posted 26 September 2016 - 20:44
Danas oprao ivasolom dekl i podmazao lezaj primara,osmirglao i pofarbao dekl jer je bio stvarno ubijen.
Ubacio sam podlosku 0.5mm kod polutke i jako je popravilo start,nema vise one zadrske i djeluje kao da blaze padnu obrtaji sa 9 na 8.5 tisuca...
Vidio sam da mi je prirubnica ispucana pa bi ju trebao zamjeniti,moguce i da zbog nje vise trosi.
Ne znam kako je na ostalima nrg-ima ali moj je doslovno uvijek hladan,bivsi vlasnik kaze da je termostat gore,jel moguce da je on ostao blokiran u otvorenom polozaju?
Ljudi koje okretaje da lovim sa ovim leovince auspuhom,na netu nisam uspio nista nac?
#5
Posted 26 September 2016 - 20:48
Attached Files
#6
Posted 27 September 2016 - 08:23
Sto se tice oznake godista na delovima motora, to ne treba da te buni jer se to vidja i novim skuterima. Jednoatavno, fabrika stancuje delove i komponente na veliko pa oni tek kasnije idu na ugradnju, te je normalno da na 03 godistu vidis recimo blok 02 ili glavu 01godiste itd...
Pisao si da mucis muku sa potrosnjom, a ona zavisi od mnogo faktora. Prvo, karb treba nastelovati, uhlavnom su 2t postavke na bogatijoj strani, treba spremiti set glavnih dizni i set igli pa probati kombinacije..
Pothladjenost utice u mnogome na rad i postavku karba pa naravno i na potrosnju. Agregat mora imati normalnu radnu temperaturu da bi izbor toplotne vrednosti svecice i setovanje karba bilo oupste moguce, a moguce je da nema termostat ili je jednostavno zaglavio u otvorenom polozaju. Ne usvajaj tudje price i ne donosi zakljucke prema prici neko je rekao da je to tako kod tebe, sva moras da proveris i premeris pre nego sto budes siguran da mozes da predjes na stelovanje neke druge stvari.
Sto se tice karba-airboxa, ok je 12mm za stok cilindar i neki stok auspuh kao ovaj tvoj, medjutim preveliki je otvor airboxa pa tu nastaje raskorak u setovanju, jer je moguce ispratiti pun gas promenom glavne dizne ali je malo problematicno nastelovati sve otklone iglom. Potrosnja u ovoj kombinaciji bi trebala biti oko 4 litara, 12mm karbovi su mali potrosaci. Prelaskom na 17,5 dell'Orto bi donelo nesto snage koje se najvise osete na ubrzanju a ako krstaris na pola rucice gasa, potrosnja opet moze biti ispod 4l. Naravno treba imati komplet setove za stelovanje.
Sto se tice prenosa tgb je zamenski brend za stok postavke, i ok, radice posao korektno. Nemamo predstave o tom tvom auspuhu ali obzirom na tezinu rolnica 5 do 6 grama koje koristis, rekao bih da je u sprezi sa stok cilindrom, odnsno da ce raditi izmedju 6 i 9000 obrtaja pa tu bu trebalo da probas na osecaj razlicite gramaze i odluciti koje daju bajbolje rezultate. Uz takve obrtaje, najbolje ce biti da postavis std 1,5mm oprugice kvacila, da ne bi imao klizanje dok probas razlicite rolnice. Kasnije mozes probati malo deblje, za po 0.1mm ukoliko zelis da odgodis start. Pozdravljam izbor std piaggio centralne opruge, kad je nova, performanse su na zavidnom nivou. Remen je stavka koja mnogo daje i na kojoj se moze puno izgbiti. Moja preporuka su gumeni mitsuboshi ili dayco u dimenziji 811x18,5 i narvno, kada je nov treba se poigrati sa sajbnicama da se dovede u optimalno stanje sedenja na bolcni. Za neke performanse, najbolje ulozeni novac se zove Malossi multivar 2000
Inace, malossi slajderi ne pasu na stok kalotu variomata, na slici imas stok variomat a verujem da ti je kalota od malossija, drugacije ne bi mogao fizicki da postavis te crvene klizace. Ne secam se da je to iko ikada probao pa ne znam da li daje neke rezultate ili pravi problem, posuto ugao stok i malossi kalote nije isti u ptrdelu gd ese rotirju rolnice...
Osovina primara sedi u lezaju 6203 sa c3 tolerancijom i ona mora da seta. Oslanja se u mali lezaj dekla tako da je obazvezno voziti sa deklom. Taj luft na vrhu od 1cm je sasvim ok.
Lezajeve, ako nemas posebne radapcigere, vadis grejanjem spoljne strane bloka ili dekle a za unutrasnju kosuljicu zavaris neku sipkicu koju kasnije cuckas malim cekicem..
Za pad obrtaja prvenstveno moras da rasklopis remenice i da utvrdis da li imaju linearni kanal torque drivea. Noviji modeli (runner2,3 nrg mc3, power, zip, fly, sr3) imaju 134mm linearne remenice i to u mnogome donosi performanse, tada su obrtaji konstantni celim tokom ubrzanja sve do krajnje brzine.
Na kraju, budi malo strpljiv, uvek ce se javitu neko da prokomentarise, a realno, za sva pitanja vec postoje odgovori u raznim temama. Koncentrisi se da citas teme u projektima, to su ozbiljne teme u kojima je sve lepo objasnjeno. Takodje, pogledaj teme o setovanju karburatora i prenosa u tehnickom kutku. Naravno, gde zapnes, pitaj pa cemo dalje zajedno. Srecno!
#7
Posted 27 September 2016 - 20:12
Ma problem je nabavit dizne i igle za ovog webera,plan je staviti 17.5 dellorta kad dodem do neke love.Isto tako bi trebao i termostat,danas sam skidao auspuh da ga pofarbam i ispoliram top i vidio sam da je klip blago zalijepio ispod karika,pravo stanje cu znati kad skinem glavu radi promjene termostata.
Danas sam opet raskopal prijenos i poslikao variomat i te klizace da vidite jel to neka kemija,slikao kako remen stoji da mozete prokomentirat,izbacio 0.6 sajbicu i stavio 0.8 jer nije bio skroz na bolcni.Trenutno su gore 1.7 federcici zeleni ia zadovoljan sam s njima lovili su na oko 4500 okretaja.Remen je orginal piaggio 811x18.5 i trenutno ima 18.2mm,za variomat cekam da mi vi kazete...
Polutke su 134 sa ne linearnim kanalima.
Zacrtao sam variomat da drugi put znam stanje...
Rolice su 5.3 grama,probat cu jos 4.7 grama i kombinaciju 3x3 sa njima,tako da vidim jel bolje da malo prevrti u startu ili da padnu okretaji di nije najjaci.
Malo sam skratio nosac tablice jer mi je onako dugi bio odvratan
Evo slike danasnjih radova i da vidite i prokomentirate prijenos.
Attached Files
#8
Posted 27 September 2016 - 20:20
Vario, klizaci i kalota su stok sve je ok, medjutim, preporodio bi se ako bi uzeo polovne stok linearne 134 i multivar. Ja bih prvo to kupovao, karb kasnije. Svaka cast za prikaz fotografija, mnogo je lepsa tema i lakse se otklone nedoumice
#9
Posted 27 September 2016 - 20:22
#10
Posted 27 September 2016 - 21:12
Razredni-nije li bila prica da variomat prede preko sajbice i opet ima istu krajnju,sad si slazem slike u glavi i jedina razlika je sto je sad remen nijansu vise na koso,mislim da bi variomat to morao izgurati u krajnji polozaj.
U planu su i remenice i multivar i frga a mozda i termo grupa,ovisi sta cu zateci kad raskopam to,sve je samo u financijama pa kako ce sto naletit tako ce se i nabavljat.
#11
Posted 27 September 2016 - 21:51
#12
Posted 27 September 2016 - 22:33
#13
Posted 28 September 2016 - 22:08
Raskopao sam orginal webera,unutra je serijska dizna 68,probao sam staviti lulici 14mm ali nemam dizni pa rezultati nisu bili dobri,skrpao sam serijski prihvat od airboxa na ramu.
Isprobao krajnju sa 0.8mm sajbicom i izgubio 6km/h,nasao sam kompromis sa 0.4 sajbicom,dobio se bolji start a izgubio sam 1-2km/h.provjerio stanje svjecice poslije 3km punog gasa i dole su slike,nakon toga digao iglu za zub jer mi je djelovalo da moze i nijansu bogatije.
Skompletirao sam i auspuh pa mozete vidjeti slike dole!
Ima li netko info jesu li trokutasti airboxi dolazili sa lulicom odnosno restrikcijom?
Po nekom proracunu koliko bi piaggio trebao ici gps-a na 9700 okretaja?
Prije sam mjerio 80gps-a na 9300-9400,sad sam imao vislje okretaje a sat je pokazivao 101,zalegnut i uspravan ide jednako...
Attached Files
#14
Posted 04 October 2016 - 08:32
Kako se kod piaggia glava mora skinuti da bi se stavio termostat,morao sam kupiti nove dihtunge i termostat.
Kad sam vec skinuo glavu,odlucio sam i skinuti cilindar te klip.Klip nije jako lijepio,naslage su lagano sisle dole sa vodobrusnim smirglom ali utvrdujem da karike imaju 0,55 i 0,50mm zazor u cilindru.Cilindar sam odnio da se premjeri i on je 8-9/100 od klipa.Unutra je klip 40.4,znaci da je netko vec radio specijalu.
Zakljucujem da su karike i cilindar potroseni zato sto je motor ili nepravilno razraden ili zbog toga sto je uvijek hladan ili kombinacija toga dvoje.
Odlucujem se raditi busenje i staviti 40.8 rms klip,ujedno sam kupio i set dihtunga,termostat,polini osigurace i rms klip te dao razbusiti i honati cilindar sa 6/100 zracnosti.
Jucer sam sve to slozio,pod cilindar sam stavio 0.8mm dihtung.
Premjerio sam cilindar i usporedio sa mjerama na forumu,moji kanali su 0.2mm nizi i c parametar je 0 sa ovim dihtungom.
Kako sam stavljao i diht masu,antifriz sam ostavio da danas sipam da se diht masa stegne.Danas ce biti prvo paljenje.Stavio sam dodatno 2% ulja u rezervar i stavit cu lulicu 17,5mm u airbox umjesto standardnih 19mm.
Attached Files
#15
Posted 04 October 2016 - 15:50
Stavio sam lulicu,stupanj hladniju svjecicu,ubacio najteze rolice koje imam(6.1 gram),nasipao antifriz i motor je odradio pola sata na leru.Potpuno sam ga ohladio i opet je odradio pola sata.
Onda ga opet ohladio pa sam za treci put pustio 10min da se malo ugrije i napravio voznju od jedno 5min sa okretajima do 6tisuca,nize ne mogu jer iovako jedva ide 30km/h.Antifriz ne curi nigdje i ne gubi tekucinu,tako da mi ostaje samo da razradu odradim.Kombinirat cu rad na leru sa kratkim voznjama dok to malo ne sjedne na svoje.Provjeravao sam svjecicu i na leru je crna i mokra a poslije voznje je crna sa malom nijansom tamnosmeđeg.
#16
Posted 05 October 2016 - 08:49
Nisi trebao kupiti rms klip, brzo ce ti se istopiti karike, u prosjeku traju 3000km.
#17
Posted 05 October 2016 - 13:36
Ne znam kakav je u orginalu airbox,ovaj moj nema nikakve lulice i promjer rupe je 19mm,ovo sto se na slici vidi to je home made lulica koju sam ja stavljao,trenutno je 17,5 za razradu gore.Ustedio sam da nemoram postavke karba mjenjat a obogatio sam mu cijeli spektar za doslovno 3min.
Odkud ti info da su rms klipovi toliko losi,tj.karike
#18
Posted 05 October 2016 - 16:36
A rms poznajem iz iskustva, uzeo sam novoga kad sam slagao masinu od malagutija f12 od frenda. Jos smo zajedno isli na voznje. I na nekih 3000km samo je oslabio. Kad sam pogledao situaciju, karike su imale neki ogroman zazor, potrosile se kao od sira.
To mi je onako iz prve ruke bas za rms.
A ima ih jos mnogo drugih, to se osjeti odmah cim je primis u ruke ako si iskusan.
#19
Posted 05 October 2016 - 21:48
Jesi li siguran da je kod brusenja kod prijatelja ostavljena dovoljna zracnost?Znam ljude koji su na rms-u odvezli preko 10tkm,kod rms-a je klip napravljen da ude sa 5/100 zracnosti,kod mene je ostavljeno 6/100...
#20
Posted 05 October 2016 - 22:29
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users