

#81
Posted 05 December 2016 - 22:47
#82
Posted 05 December 2016 - 22:51

#83
Posted 05 December 2016 - 22:53
#84
Posted 05 December 2016 - 22:55
eSPe je u Zadru a ja u Zagrebu,sve smo preko whatsuppa i mobitela stelali,ja sam sugerirao i davao smjernice a on je bio fizikalija i eto uspjeli smo doc skoro do ideale a ima i jos malo mjesta napretku,samo je cesto gladan

#85
Posted 05 December 2016 - 23:00
Dajteh znas da je runner krmaca al na naglo odvrtanje gasa cupa ga iz vilica samo ne moze ga dignit jer je sva tezina naprijed al kad ga mrvu cimnes odma te digne. Nekog nrg-ja bi bez po muke na zadnji bez cimanja digao.
Neuspjeli setup je bio dizna 78 igla potopljena serafic smjese na mrvu otvoren (mozda 1mm).
Sad je dizna 78 ,igla na sredini,serafic na krug i nes malo, nek me rade ispravi al to je zadnje sto smo radili
#86
Posted 05 December 2016 - 23:10
#87
Posted 05 December 2016 - 23:39
#88
Posted 05 December 2016 - 23:41

Zvuci zanimljivo ova postavka, makar ja nisam bio zadovoljan s "najtupljim" iglama na 17.5 tipa A22 ili A12 koje su zapravo iste. Jer sam osjecao da imam tanku smjesu na polovici gasa i nisam je mogao eliminirati dok nisam ubo A20 iglu. Iako je sve bilo "dobro"
Tu sam dobio jos bolju punocu gasa i snagu na srednjem spektru gdje sam imao i vecu putnu brzinu sa manje gasa, tako da ti preporucujem da probas i A20 iglu pogotovo kad je malo otvoreniji airbox.
Vidi Oskara u najboljim danima


I klip

#89
Posted 05 December 2016 - 23:51
Depe nije uopce hladno po danu je bila milina za vozit se , navecer je hladnije ali mi je ova jakna cudo jer ne propusta vjetar nit je hladno a nisam bio nesto zabundan
#90
Posted 06 December 2016 - 07:42
Hteo sam ti reći, nije tako strašno, mislio sam da si na primorju samo nisam bio siguran, kod tebe će pomeraj set-a karburatora u letnjim uslovima biti 2-4 broja na glavnoj dizni ili mižda jedna stepenica na igli.. , mada ja misli da iglu nećeš morati ni dirati.
Veliku ulogu ima i vlažnost vazduha pa je moguće da na primorju vladaju drugi uslovi za setovanje nego u drugim predelma...
Svakako čestitke i tebi i Rade-tu (Dario , daj rinejmuj se) na upornosti i kvalitetnom setu, najzad runner puca snagom..
#91
Posted 06 December 2016 - 07:57
Prijenos smo smo ubrali na 9500soma,samo bi valjalo izbaciti produzenu bolcnu ako nece opet biti pad okretaja.
Ima da danas preletimo 95 gps-a

Hvala Mario na cestitkama ali ja nemam mira jer znam da je Anabellasov slicni setup jurio sitno preko 100gps-a i to nam je neka smjernica i sad smo jako blizu ideali...danas nastavak pa kako nam Bog da...
Edited by rade007, 06 December 2016 - 08:06.
#92
Posted 06 December 2016 - 08:04
Sve jedno, kvalitetne i dobro razrađene komponente ne možete ubiti tako lako, pogotovo ako je i ulje kvalitetno, i te probe na 500m do 1km može opušteno voziti sa +/- 2-4 broja a to se već oseti da je slabije ako je deblje ili mršavije pa polako...
#93
Posted 06 December 2016 - 08:10
Jos danas kad se uvjerim u stvarno stanje svjecice na punom gasu cemo vjerojatno mrvu podebljat pun gas i onda je siguran sto se tice smjese i moze ga gazit kao da ga je ukrao

#94
Posted 06 December 2016 - 10:36

Al jedva cekam doma doc da ga nastelamo i onda gas, sad je naravno gust vozit ga kad je sve kako treba samo jos ta nijansa naravno
#95
Posted 06 December 2016 - 11:16
Evo snimka base runnerke koja je imala polini sport 70, dell 19 i leo vince RR koji je jako slican ovom tvom kratkom ZXu.
#96
Posted 06 December 2016 - 12:07
Jucer je postigao 92gps-a na 9800 sa produzenom bolcnom...
#97
Posted 06 December 2016 - 15:56
Fali mu nijansa i idemo na 80 diznu.
Javljam se kako cu dobivati informacije.
Evo da i vi imate uvid u situaciju...
Attached Files
#98
Posted 06 December 2016 - 16:59
Idemo iglom jos prema gore sa 3ceg na 4ti podeok.
Evo slike:
U zraku pun gas,kod auspuha 1/4 i kod podnice pola gasa.
Attached Files
#99
Posted 06 December 2016 - 18:15
Ideja je userafiti 82 diznu jer nam je gore jos falilo pa iglu staviti na 2 zub od gore te sutra provjeriti sve otklone i isprobati druge pozicije igle,ovisno bude li potrebno i sto ce svjecica pokazati...
Evo slike punog gasa,ostale nemamo jer je kolega ostao bez goriva,pa nastavak slijedi sutra...
Attached Files
#100
Posted 06 December 2016 - 21:15
Da zajedno isteramo gremline

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users