#161
Posted 21 December 2016 - 10:48
Ovo sad sto jurite, 75, 72 mi je jako poznato, to skoro svi imaju kad stave dr evo na piaggio uz slican auspuh
#162
Posted 21 December 2016 - 13:20
Nezz sta bi bilo da vozi tvornickih 14mm lulicu.
Trenutno smo na 72 dizni a blizu smo 0 stupnjeva,sta ce bit na 30+ stupnjeva ostaje da vidimo...
#163
Posted 21 December 2016 - 13:46
#164
Posted 21 December 2016 - 15:38
Sve sam mu rekao daj pogledaj tu lulicu da se nije zastpao otvor.hahahah
Probali drugi zub od gore i jos je crna a kaze da mu ide losije,tako da se spustamo na 70 diznu i vracamo iglu na sredinu i seraf na krug i pol.
Ovako izgleda svjecica na svim otvorima:
Attached Files
#165
Posted 21 December 2016 - 19:12
Imamo super boju,sad idemo prosetati iglu i to ispratiti serafom smjese.
Attached Files
#166
Posted 21 December 2016 - 19:28
E bas mi je drago da ste prihvatili savete, mada vidim da jos uvek postoji ta doza neverice koja dizna treba i uporedjivanje sa tudjim setupima... nemojte to raditi, evo u ovom slucaju ide dobro, meni je jasno zato sto na primer Anabelas je imao slican setup pa kopirate... Anabelas nije hteo da prihvati da se karb steluje sa iglom na sredini pa je vozio vecu diznu. A i Anabelas zivi u ZG, ti si na primoriju, drugaciji je vazduh i temperature. Zasto to pisem?
Obicno se u tom kopiranju setupa ljudi zeznu, odu na onu drugu stranu, kad se cude sto tako velika dizna treba a neko drugi me vozi tako... i onda motor zalepi...
Dakle, sam svoj majstor, bas kao i sto radite, tako je najbolje. Drago mi je da si osetio sta znaci kad motor sa mm otklona gasa udje u rezonu... na zavrtanje gasa iz mesta poskoci, propne prednjicu. E to je to!
Ja verujem da si blizu i da pvo mozes da ostavis ovako, takodje za leto ce ti trebati 1-2-3 broja manja dizna, osetices vec... takodje, ako je novi kit, vremanom ce se nakupiti naslage cadji na glavi, smanjice se volumen i stepen kompresije ce se povecati, onda ce ova dizna biti dobra leti, mozda ce trebati i veca... bitno je da s vremena na vreme pogledas svecicu, osluskujes dal se sta promenilo na full gasu u obrtajima i tako... zato kazemo, karburator je nezna sprava koja svako malo treba da se fino podesava. Mi koji smo zavisnici, non stop se igramo srafom smese, uvek pod sedistem imamo set dizni.. tako to ide, to je normalno, jer sve utice na idealnu smesu, od xxxxx faktora u motoru do xxxxx spoljnih faktora...
Jos jednom cestitke za rezultat.
Cije dizne koristis i jel imas sve od istog proizvodjaca. Ako nemas manje, obavezno nabavi iste. Veruj mi da 1 broj znaci, recimo polini pravi dizne na 1 broj razlike...
#167
Posted 21 December 2016 - 20:22
eSPe ima Motoforce dizne od 50 do 90 ako se ne varam,tako da dizne nisu problem.
Nazalost dizne su po 2-3 broja razlike,ovisi oko kojeg broja se vrtis.
Npr 70,72,75,78,80...
Prosetat cemo jos iglu pa vidjeti di je najjaci.
Provjerili i pola gasa sa istim setupom,boja je ista.
Krajnji setup: igla drugi zub od gore,seraf smjese krug i 40min i dizna 70.
Postigao 98gps-a sa prevrtavanjem,produzenom bolcnom i torsionom i bez pretjeranog rastezanja...
Ostaje nam prestelati prijenos i zategnuti konac.
Aca hvala za pohvale
Ovako izgleda svjecica:
Attached Files
Edited by rade007, 21 December 2016 - 20:23.
#168
Posted 21 December 2016 - 20:44
Tri faktora koji kradu krajnju brzinu i ne daju remenu na vrh.
Evo sta mi imamo...ovo je max maxova sa ovim postavkama
To smo ganjali kad smo imali pad okretaja i fals zrak,sad to vadimo van i idemo po ps-u
Attached Files
#169
Posted 25 December 2016 - 22:58
Naravno sve cemo popratit videom i slikama.
#170
Posted 26 December 2016 - 10:52
#171
Posted 27 December 2016 - 16:42
Prilikom stelanja frgica ngk br9es je stalno pokazivala crnu boju,dan prije je bila smedja i motor je super isao.
Drugi dan crna i spustao sam se 8 brojeva s diznom i gubio performanse.
Ok userafim champion rn2c i pokaze svijetlu boju,opet se vratim na stare postavke di je ngk bila smedja,motor ide,trga,vuce i ima najvise snage a svjecica uzas,presvjetla s nekim naslagama koje otpadaju.
Ok reko siromasan sam,dignem se 5 brojeva s diznom i dobijem dobru boju ali naslage ostanu,izgubim 500 okretaja u ubrzanju i motor ide puno slabije.
Imam li ja to pretoplu svjecicu pa me zato zafrkava?
Nezz vise sta napravit.Ekvivalenti su isti ngk nema naslaga ali nece boju pokazati a champion izgleda pokazuje pre svjetlu boju jer se ocito previse grije.
Evi slike sa svjetliom kombinacijom je najbolje isao.
Attached Files
#172
Posted 27 December 2016 - 16:54
Nema mi logike da svecka ne radi, radila je do sada savrseno, sta se promenilo na agregatu sem sto se vreme (temperatura) promenila? Razmisljaj bukvalno o svemu, svim sitnicama, gde si tocio bengu, koje je ulje, da nije voda antifriz i slicno....
#173
Posted 27 December 2016 - 17:04
Edited by eSPe, 27 December 2016 - 17:06.
#174
Posted 27 December 2016 - 17:09
Svecica ne izgleda kao da je pretopla i da se topi, vec ima cudne naslage, kao da ima nesto u mesavini sto nesagoreva kako treba.
#175
Posted 27 December 2016 - 17:16
Jedna rn2c se cudno ljustila i to nas je isto bunilo
Edited by eSPe, 27 December 2016 - 17:18.
#176
Posted 27 December 2016 - 17:19
jesi dobro provjerio antifriz??
Tocno kako je Razredni reko, nesto se odvaja od mjesavine i ne izgara.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#177
Posted 27 December 2016 - 17:26
#178
Posted 27 December 2016 - 17:31
Jednostavno 2 tjedna vodimo borbe,mjenjali svjecice,otkrili fals na prirubnici,kupio je drugu i nema falsa vise,provjerili uljnu i okej je nije prespanata.Jednostavno svjecica nece pokazat pravu boju.kad je svjecica prava motor nejde,kad je na svjecici siromasan leti.
Sad ce otic kupit ganc nove br9es i br10es jer sam izgubio zivce.
Evo kako uljna izgleda:ovo je meni okej s obzirom na kit i na diznu koju koristi te na 10t okretaja
Attached Files
#179
Posted 27 December 2016 - 18:15
Prebacicu postove u SPovu temu...
Uljna je ok, nije to nista previse.
Ukoliko si 100% siguran da ne pije antifriz, probaj da istocis sve iz rezervoara i ostavi za kasnije u neki kanister. Uzmi na bilo kojoj drugoj pumpi 2l obicnog benzina bez ikakvih dodataka za zimu, bolje paljenje i slicno. Odspoj uljnu pumpu i sam zamesaj mesavinu 3% u tih 2l benzina pa probaj.
Ne znam stvarno zasigurno sta je ali idemo logickim redom, uopste ne sumnjam u svecicu, vec u neku drugu anomaliju prilikom sagorevanja.
#180
Posted 27 December 2016 - 18:20
Evo, nasao i na internetu o naslagama na svjecici.
Ja mislim da je do antifriza, a sada moli boga da nije.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
22 user(s) are reading this topic
0 members, 22 guests, 0 anonymous users