Jump to content


Gilera Runner SP 50 Black Soul



343 replies to this topic

#161 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 December 2016 - 10:48

Kolika je ta rupa za fals kad je trebalo 10 brojeva vecu diznu staviti?


Ovo sad sto jurite, 75, 72 mi je jako poznato, to skoro svi imaju kad stave dr evo na piaggio uz slican auspuh :D







#162 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 21 December 2016 - 13:20

Da otprilike,recimo anabellas je vozio 78 i 76 diznu na slicnom setupu,nezz sta je tocno s airboxom radio i dal je preradivao poklopac airboxa koji je restrikcija na 17mm.eSPe trenutno ima 19mm lulicu.
Nezz sta bi bilo da vozi tvornickih 14mm lulicu.
Trenutno smo na 72 dizni a blizu smo 0 stupnjeva,sta ce bit na 30+ stupnjeva ostaje da vidimo...

#163 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 December 2016 - 13:46

Sa tvornickom lulicom ima da bude dizna oko 68 :D

#164 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 21 December 2016 - 15:38

Ja nezz jel ovo normalno...covjece jos smo crni na 72 dizni.
Sve sam mu rekao daj pogledaj tu lulicu da se nije zastpao otvor.hahahah
Probali drugi zub od gore i jos je crna a kaze da mu ide losije,tako da se spustamo na 70 diznu i vracamo iglu na sredinu i seraf na krug i pol.
Ovako izgleda svjecica na svim otvorima:

Attached Files



#165 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 21 December 2016 - 19:12

Dizna 70,igla na sredini,seraf krug i pol.
Imamo super boju,sad idemo prosetati iglu i to ispratiti serafom smjese.

Attached Files



#166 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 December 2016 - 19:28

Opa momci, svaka cast za upornost!
E bas mi je drago da ste prihvatili savete, mada vidim da jos uvek postoji ta doza neverice koja dizna treba i uporedjivanje sa tudjim setupima... nemojte to raditi, evo u ovom slucaju ide dobro, meni je jasno zato sto na primer Anabelas je imao slican setup pa kopirate... Anabelas nije hteo da prihvati da se karb steluje sa iglom na sredini pa je vozio vecu diznu. A i Anabelas zivi u ZG, ti si na primoriju, drugaciji je vazduh i temperature. Zasto to pisem?
Obicno se u tom kopiranju setupa ljudi zeznu, odu na onu drugu stranu, kad se cude sto tako velika dizna treba a neko drugi me vozi tako... i onda motor zalepi...

Dakle, sam svoj majstor, bas kao i sto radite, tako je najbolje. Drago mi je da si osetio sta znaci kad motor sa mm otklona gasa udje u rezonu... na zavrtanje gasa iz mesta poskoci, propne prednjicu. E to je to!

Ja verujem da si blizu i da pvo mozes da ostavis ovako, takodje za leto ce ti trebati 1-2-3 broja manja dizna, osetices vec... takodje, ako je novi kit, vremanom ce se nakupiti naslage cadji na glavi, smanjice se volumen i stepen kompresije ce se povecati, onda ce ova dizna biti dobra leti, mozda ce trebati i veca... bitno je da s vremena na vreme pogledas svecicu, osluskujes dal se sta promenilo na full gasu u obrtajima i tako... zato kazemo, karburator je nezna sprava koja svako malo treba da se fino podesava. Mi koji smo zavisnici, non stop se igramo srafom smese, uvek pod sedistem imamo set dizni.. tako to ide, to je normalno, jer sve utice na idealnu smesu, od xxxxx faktora u motoru do xxxxx spoljnih faktora...

Jos jednom cestitke za rezultat.


Cije dizne koristis i jel imas sve od istog proizvodjaca. Ako nemas manje, obavezno nabavi iste. Veruj mi da 1 broj znaci, recimo polini pravi dizne na 1 broj razlike...

#167 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 21 December 2016 - 20:22

Nismo kopirali setup,samo spomenuli kako je netko drugi vozio,bas iz razloga da se setupi ne kopiraju.Moze biti vodilja oko koje brojke kupiti dizne.
eSPe ima Motoforce dizne od 50 do 90 ako se ne varam,tako da dizne nisu problem.

Nazalost dizne su po 2-3 broja razlike,ovisi oko kojeg broja se vrtis.
Npr 70,72,75,78,80...

Prosetat cemo jos iglu pa vidjeti di je najjaci.

Provjerili i pola gasa sa istim setupom,boja je ista.

Krajnji setup: igla drugi zub od gore,seraf smjese krug i 40min i dizna 70.

Postigao 98gps-a sa prevrtavanjem,produzenom bolcnom i torsionom i bez pretjeranog rastezanja...

Ostaje nam prestelati prijenos i zategnuti konac.

Aca hvala za pohvale :)

Ovako izgleda svjecica:

Attached Files


Edited by rade007, 21 December 2016 - 20:23.


#168 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 21 December 2016 - 20:44

Produzena bolcna,preveliki okretaji u ubrzanju i torsion.
Tri faktora koji kradu krajnju brzinu i ne daju remenu na vrh.
Evo sta mi imamo...ovo je max maxova sa ovim postavkama

To smo ganjali kad smo imali pad okretaja i fals zrak,sad to vadimo van i idemo po ps-u

Attached Files



#169 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 25 December 2016 - 22:58

Jucer smo postigli dosta dobre rezultate po ravnom uz vjetar 102km/h uspravan, sutra ide jos zAtezanje nekih sitnica pod konac i nadamo se minimalno 105km/h :D
Naravno sve cemo popratit videom i slikama.

#170 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 December 2016 - 10:52

Da da, 105-110 bi trebao sat izbaciti ako je sve top stanje.

#171 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 27 December 2016 - 16:42

Ljudi imam malo cudnu situaciju.
Prilikom stelanja frgica ngk br9es je stalno pokazivala crnu boju,dan prije je bila smedja i motor je super isao.
Drugi dan crna i spustao sam se 8 brojeva s diznom i gubio performanse.
Ok userafim champion rn2c i pokaze svijetlu boju,opet se vratim na stare postavke di je ngk bila smedja,motor ide,trga,vuce i ima najvise snage a svjecica uzas,presvjetla s nekim naslagama koje otpadaju.
Ok reko siromasan sam,dignem se 5 brojeva s diznom i dobijem dobru boju ali naslage ostanu,izgubim 500 okretaja u ubrzanju i motor ide puno slabije.
Imam li ja to pretoplu svjecicu pa me zato zafrkava?
Nezz vise sta napravit.Ekvivalenti su isti ngk nema naslaga ali nece boju pokazati a champion izgleda pokazuje pre svjetlu boju jer se ocito previse grije.
Evi slike sa svjetliom kombinacijom je najbolje isao.

Attached Files



#172 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 December 2016 - 16:54

Au bokte, meni ovo deluje kao da si omasio ulje??? Da nije do goriva? Voda ili velika vlaga i niska temperatura?

Nema mi logike da svecka ne radi, radila je do sada savrseno, sta se promenilo na agregatu sem sto se vreme (temperatura) promenila? Razmisljaj bukvalno o svemu, svim sitnicama, gde si tocio bengu, koje je ulje, da nije voda antifriz i slicno....

#173 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 27 December 2016 - 17:04

Ulje od prvog dana eni full sintetika, gorivo super 95 toceno u marini,antifriz rozi eni, vani je 15°, vlaznost cca 38%. Nije do toga garant, a ubacili smo dvije champion rn2c i svaka je pokazivala drukciju boju.

Edited by eSPe, 27 December 2016 - 17:06.


#174 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 December 2016 - 17:09

Ne, nije problem sta je od prvog dana, nego da proveri sitnice, da nije nesto dosuto u benzin ili u bocu ulja, da ne pije antifriz i slicne sitnice...

Svecica ne izgleda kao da je pretopla i da se topi, vec ima cudne naslage, kao da ima nesto u mesavini sto nesagoreva kako treba.

#175 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 27 December 2016 - 17:16

Pa nema sto upast kad gorivo sipam na benzinskoj,a ne u kantu pa u motor. Ulje isto tako ulijem sve iz boce u motor i dok se ne potrosi ne otvaram nit prckam. Antifriz ne pije
Jedna rn2c se cudno ljustila i to nas je isto bunilo

Edited by eSPe, 27 December 2016 - 17:18.


#176 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 27 December 2016 - 17:19

eSPe
jesi dobro provjerio antifriz??
Tocno kako je Razredni reko, nesto se odvaja od mjesavine i ne izgara.

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#177 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 27 December 2016 - 17:26

Ma antifriz je na mjestu koliko sam ulio toliko je unutra al eto provjerit cu jos jednom. Jedino da nema morske vode u gorivu posto je pumpa do mora i cuo sam tako.neke price al nema sanse jer nikad nisam ima problema s tim gorivom a sipali smo ga jos od prvog dana stelanja i nis nije bilo tkd to.se moze odbacit

#178 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 27 December 2016 - 17:31

Ma sve zivo smo gledali,sve je okej.
Jednostavno 2 tjedna vodimo borbe,mjenjali svjecice,otkrili fals na prirubnici,kupio je drugu i nema falsa vise,provjerili uljnu i okej je nije prespanata.Jednostavno svjecica nece pokazat pravu boju.kad je svjecica prava motor nejde,kad je na svjecici siromasan leti.
Sad ce otic kupit ganc nove br9es i br10es jer sam izgubio zivce.
Evo kako uljna izgleda:ovo je meni okej s obzirom na kit i na diznu koju koristi te na 10t okretaja

Attached Files



#179 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 December 2016 - 18:15

Prvo, obzirom ko je zapoceo i kako, pomislio sam da je Dario u problemu, al dobro, konststovali smo da se radi o runnerki sa dr evo...

Prebacicu postove u SPovu temu...

Uljna je ok, nije to nista previse.

Ukoliko si 100% siguran da ne pije antifriz, probaj da istocis sve iz rezervoara i ostavi za kasnije u neki kanister. Uzmi na bilo kojoj drugoj pumpi 2l obicnog benzina bez ikakvih dodataka za zimu, bolje paljenje i slicno. Odspoj uljnu pumpu i sam zamesaj mesavinu 3% u tih 2l benzina pa probaj.

Ne znam stvarno zasigurno sta je ali idemo logickim redom, uopste ne sumnjam u svecicu, vec u neku drugu anomaliju prilikom sagorevanja.

#180 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 27 December 2016 - 18:20

Posted Image
Evo, nasao i na internetu o naslagama na svjecici.
Ja mislim da je do antifriza, a sada moli boga da nije.

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk







6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users