#81
Posted 31 July 2015 - 22:43
#82
Posted 01 August 2015 - 10:52
#83
Posted 01 August 2015 - 13:24
Vidjeti cu jos kako i sta, a znam da je bio jedan lik nekih 10 godina slozio je rezervar ispod aprilie ditech i lozio se na plin.
#84
Posted 13 October 2016 - 10:55
Mana je sto to sve mnogo kosta, najvise ecu.
A dok sam bio zagrijan za ovakvo sto, mozda cak i vise zbog samog gasa kao nesto sasvim novo nailazio sam samo na neke djubretare.
Nakon cega sam resio da se konacno obracunam sa postojecim konceptom i nakon mnogo experimerimentiranja uspio, a kao vrhunac doradio sam fabricke propuste koji su namjerno ili ne pusteni u proizvodnju, zbog cega sam extremno ponosan posto sam odradio poso koji cak ni fabrika nije, a iza koje stoji mnogo ljudi. Ili sam ih razotkrio, ili nadmasio pitanje je sad.
Sada, kada sam uspostavio nove standarde i konacno mogu da garantujem kako je purejet agregat extremno pouzdan i nadmasuje karbosa, sa zadovovoljstvom vrbujem okolo drustvo na karbosima kako prelazak donosi samo benefite, a to bi rado iskljucivo licno podelio...
Naravno, predrasude su ogromne.
Trazim i jos nekoga ko bi vozio trke u klasi 50, rado bih pripremio agregat i ucestovao sa svojim saznanjima pa da imamo i sluzbenu potvrdu.
#85
Posted 13 October 2016 - 11:14
#86
Posted 13 October 2016 - 11:20
goggyso, on 13 October 2016 - 11:14, said:
#87
Posted 13 October 2016 - 11:56
Razredni, on 13 October 2016 - 11:20, said:
Heh pa nema tajni, ne moze toplu vodu da izmisli, rezultat dobija kroz ozbiljan pristup i resavanje problema. Naravno, ogromnu ulogu igraju finansije, ili veliki stek delova za experimentisanje. Nema tu nikakvog tuninga van granica poznatog, samo ozbiljnost i posvecenost.
Dali je to vezano nešto za autogas ili ne?
#88
Posted 13 October 2016 - 12:43
Da stvar bude bolja, prakticki ih opravim na daljinu posto vec tocno znam kako koja komponenta radi i kakve su nuspojave. Jer tu su mnogi dijelovi isti u svakog nema odskakanja od propisanih vrednosti, sve je oem i po specifikaciji, a kod karbosa imas stotine proizvodjaca svake sitnice, a svaka vuce na svoju stranu. Bas sam pratio teme iz proslosti na raznim portalima i vecinu bi resio odmah sto se i ispostavi u nekim slucajevima koji su ipak reseni nakon mnogo pokusaja, a mnogo se postova izredalo bez uspjeha, i tu nastaje konfuzija sto garantuje losu reputaciju za direktno ubrizgavanje.
Ali nije ni to ono najbitnije, najbitnije je da sam otklonio bugove kojih zapravo ima jako malo, i nakon toga jedino cega se bojim je da ce taj agregat nadzivjeti mene Dalje, dodatno sam smanjio troskove redovnog odrzavanja, a eliminirao izvanredno odrzavanje, tako da me veliki servis agregata dodje jeftinije od karb varijante. Evo primjer za svecicu. Nakon visehiljadnog testiranja na vise agregata pokazalo se sasvim nepotrebno uzimati svecice po 10€, a ima ih i premium po 20, 30€. Zasto davati toliko kada poso obavlja i Francuska svecica koja kosta 1.7€, dakle jeftinija je nego za karbosa. Vozim je licno na 70ccm, a na nrgu su vec vise od pola godine.
Jer, razvoj je kratko trajao, a najveca ekspanzija je bila 2002 i 2003 godine, kasnije je prakticki sve ostalo isto.
#89
Posted 15 October 2016 - 06:17
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
#90
Posted 15 October 2016 - 06:51
#91
Posted 15 October 2016 - 11:18
dajteh, on 01 August 2015 - 13:24, said:
Vidjeti cu jos kako i sta, a znam da je bio jedan lik nekih 10 godina slozio je rezervar ispod aprilie ditech i lozio se na plin.
Ja razmišljam samo o jednom problemu, smeštanjem boce/rezervoara gasa na skuter, i naravno praktičnost dopunjavanja na terminalima "benzinskih pumpi".
#92
Posted 16 October 2016 - 22:03
#93
Posted 25 January 2017 - 12:12
Kod mene je to radilo oko godinu i po dana , na kraju je izgradjeno zbog stalnih sukoba sa zenom , bilo je ili ona , ili autogas ( odlucim se za nju , ne znam da li sam pogresio ? ) ...zalila se na stabilnost zbog boce u gepeku , te par puta nije mogla da upali , te bomba pod guzicom , itd ...sprecila me da to razvijem do kraja , racunam da sam to bar 90 % apsolvirao , a ostalo je jako malo, neke sitnice ...uprkos svom neiskustvu , teskocama za nabavku delova koje sam skoro godinu dana skupljao nepostojanja nikakvih informacija o tome , osim gotovih sistema iz Kine i Indije i cinjenici da nikad nisam ugradio autogas ni u auto gde je daleko lakse zbog nedostatka mesta za smestaj delova , dokazao sam da se moze u cvajku , AC ...problemi su bili mnogobrojni...sad, na ovom stepenu tuninga to je prakticno nemoguce , a bilo bi lepo kad bi Alien trosio umesto 5-6 litara benzina 3.5 litara gasa , a isao isto tako dobro ...
Ima tu jos nesto - morao bi da imas takav squt kao mrtav kapital da radis na tom projektu i da stalno eksperimentises , probavas , prepravljas ...ne bi ga mogao voziti dok to ne dovedes do kraja ...dakle , jedan da vozis ( ako nameravas da se vozis ) , drugi da eksperimentises ...Na PJ masini to bi bio jako veliki tehnicki izazov zbog nedostatka informacija o tome i morao bi da te pokrece veliki entuzijazam ...eto , i ja sam ono svoje gurnuo u stranu do daljnjeg , mozda i zauvek ...jako mi je zao zbog toga ...
#94
Posted 25 January 2017 - 12:38
Ja sam htio odraditi prelazak zbog eliminacije benziskog sistema jer je to moguce posto je jedan instalater za gasove to resio na svom ditechu jos davne 2004 i ne mogu nikako da izbunarim neku sliku niti sam ga uspio naci, jer znam da je boca bila ispod sjedista kad je dolazio na skupove. Prednost kod PJ agregata je direktno ubrizgavanje u kompresioni prostor (na mestu svecice je injektor koji uprska gorivo dok je izduv zatvoren), dakle klip ostaje podmazivan na isti nacin kao i sa benzinom, preduslovi su odlicni.
Kasnije sam dobio informaciju da zaboravim na gas ako nemam radnu temp. od 80°C, ali snasao bi se nekako, ima auspuh kojeg si iskoristio (i jos ako je sa odvojivom granom) iz kojeg izlazi 200°C na PJu, ima mogucnost pregradjivanja kilera, stavljanje termostata sa visom radnom temp. a moze se i on custom odraditi sa tvrdjom oprugom...
I bilo mi je interesantno resiti nesto sasvim novo, s naglaskom da je kompleksno barem na prvu, i sve dok traje razvoj to je najsladji dio posla. Medjutim imao sam dovoljno posla oko postojeceg sistema tako da sam tu spalio tu energiju i interes koju sam mislio raspaliti na gas.
Poanta je da se ima entuzijazma, jer ko ga nema, taj si uzme nesto ozbiljnije, a majstori mu menjaju ulje i filtere.
Sve mi se cini da je sljedece ugradnja nekih elektromotora da konacno odvaljuje u startu vec na 1000rpm...
#95
Posted 25 January 2017 - 15:16
#96
Posted 25 January 2017 - 15:49
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Edited by vlayco85, 25 January 2017 - 15:49.
#97
Posted 25 January 2017 - 16:59
Ja budala dao praviti nove i nikad ih nisam iskoristio. Vise volim neotvarane dizne sa oem vitonom i nikad dozivio problem.
Na 4T je isto lako ubacit, usis vodi na ventil koji direktno ubacuje u kompresioni prostor.
#98
Posted 25 January 2017 - 17:09
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#99
Posted 25 January 2017 - 17:15
#100
Posted 26 January 2017 - 09:36
Ostaje još jedan mali problem. Svi znamo šta se dešava na magistrali protoka gasa u autu, gas nije savršeno čist pa ostavlja talog u obliku grafita koji se lepi po zidovima, a to bi moglo da začepi obe dizne na PJ kroz neko vreme eksploatacije.
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users