#81
Posted 21 November 2016 - 00:27
Bome fino si ti to natjero, da je kljuc za kljuc sad bi odnio pobjedu samo tako
Ovo mi djeluje kao povratak otpisanih, minarelli AC ide posteno, za Oskara, a vidio sam na snimci odmah da ima rezervu snage i ne posustaje.
Samo pazi do tada, da ne zacvika, karbos je to
#82
Posted 21 November 2016 - 07:26
Na proljece cu ga regat pa da sam legalan na cesti.
Ja mislim da kilaza tu igra veliku ulogu, jos ga nisam vagao, budem i to napravio pa da se zna, a najbolje je kaj imam vagu, ali lijenost je jaca.
Znam samo da masina ima 26.5kg sa gumom i amortizerom.
Nadam se da ce ovaj tjedan bit snimnjen video max brzine na ravnom i niz onaj lagani brijeg di sam postigao 99gps, naravno ako ce vrijeme i cesta dopustit, non stop vlazna cesta, ako nista bit ce sve na proljece.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#83
Posted 21 November 2016 - 08:18
Uglavnom cviknut nebi trebo, svjecica je i dalje ovakva u svim otklonima gasa, jedino na leru je mrvicu bogatija zbog atomizera vjerojatno, vozi se na 3-3.5% mjesavini, hladan odradi 2-3 min na mjestu i onda lagana voznja.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#84
Posted 22 November 2016 - 09:44
dacerovs, on 20 November 2016 - 21:43, said:
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
ajd pa da baš vidimo na koliko vrti stock LC prenos jedan DR evo kada ide 99 gps-a
#85
Posted 22 November 2016 - 10:51
Mario, on 22 November 2016 - 09:44, said:
ajd pa da baš vidimo na koliko vrti stock LC prenos jedan DR evo kada ide 99 gps-a
10370 niz isti brijeg, znaci opet 99gps
Kolko treba zice omotati oko kabla za svjecicu??
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 22 November 2016 - 10:52.
#86
Posted 22 November 2016 - 13:33
Budem proverio koje obrtaje sam ja beležio na 100gps-a sa multivarom i lc prenosom...
#87
Posted 22 November 2016 - 14:07
81kg, s time da ima alata pod sicom.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#88
Posted 22 November 2016 - 15:25
#89
Posted 22 November 2016 - 16:27
Sent from my iPhone using Tapatalk
#90
Posted 22 November 2016 - 21:32
Uglavnom, jos fali video nekog sa strane da snima i da se vidi.
Evo video i vidi se iz prilozenog da treba teze rolice barem 5.2 ili 5.3g role i kum ce mi posudit RR Leovince pa cu i to probat i vidjet hoce bit sta bolje.
Sto se tice kilaze, vaga je bazdarena i svake se godine bazdari tako da tih 81kg mora pokazat na svakoj vagi.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by Mario, 24 November 2016 - 10:09.
#91
Posted 22 November 2016 - 22:09
Dr evo je sa uglom izduva drugaciji od sport cilindara i to moze da se dovede u spregu da se rezonaca u kraju nesto produži... sličan potez sam i ja radio na sport pro cilindru sa snimka gore, mislim da ga imamo negde u analizama...
Ovo nizbrdo ni meni nije sasvim jasno, ali nije ni bitno... takvi snimci unose pometnju i trebalo bi ih izbegavati...
Čestitke za rezultat
#92
Posted 22 November 2016 - 22:33
Moja prvotna ideja je bila spakovati taj cilindar sa c parametrom centriranim za nekih 8500-9000 okretaja posto je Mario napravio sve izmjere i skinuti cilindar odozgora da bi dobili orginal stupanj kompresije,mislim da je oko 12:1,vec sam zaboravio a mjerio sam programom.Kako je vlasnik htio isprobati cilindar u stock postavci odustali smo od moje ideje i u slucaju da pozeli vise snage da se to naknadno napravi.Iovako su rezultati odlicni i iznenadili su i nas a i vas koliko vidim po popularnosti teme...
Istina Lauda sve stoji sto si rekao...trudit cemo se i pokusat sve stavljati i podijeliti s ostalima,kao i do sad.Prvotna svrha ove Lune nisu ganjanje nekih ekstra performansi,nego skuter za svaki dan koji ce bez cackanja prec 15-ak tisuca km uz malo bolje performanse i lijepsu i zabavniju voznju.
Ako gazdu pukne,onda cemo naloviti max iz prijenosa,cilindra i uz neki jaci spuh.
Ovako je cak i zadnja nelinearna polutka ostala na skuteru jer to trenutno zadovoljava vlasnika...
Edited by rade007, 22 November 2016 - 22:40.
#93
Posted 24 November 2016 - 12:11
Citao sam da postoji hebo crni feder za smanjivanje te rupe ali ga je kod nas nemoguce nac jer se navodno ne proizvodi vise.
Gazda je narucio 6gr rolice pa cemo isprobati kombinaciju 5.5 i 6 grama i probat ga naci gdje je najjaci i tako centrirat ubrzanje.Vagicu smo pribavili pa cemo se lako spustit na potrebnu gramazu.
Moze li malossi torsion control umanjiti ovaj pad okretaja,da i njega ubacimo u jednadzbu...?
Edited by rade007, 24 November 2016 - 12:12.
#94
Posted 24 November 2016 - 13:33
U svakom slucaju tu ti pomaze kraci feder, a za base setup srednje tvrdoce na minarelliju.
Ja sam dosao do zakljucka da je crni hebo jedan od najboljih za nelinearnu remenicu, a setup je toliko dobar da ne opravdava linearne remenice na base setupu. Imao sam malossi linearnu, drugi su se takodjer lozili jer je to tada bio hit, malossi, ili polini, cak i komoletan overrange jer nije bilo alternative. Medjutim kad smo radili drag race zakljucio sam da uopce nema nekog smisla jer sam jako dobro iskoristio prijenos i sa crnim hebo, tako da sam je rijesio posto je razlika bila mizerna, a malossi pomicna jako skupa. Sve to nakon vlastitih iskustava, a i u usporedbi sa drugima. Cak sam posudio i kompletan overrange da vidim dokle to sve ide. Naravno tu je i masa primjera pored raznih skutera i setupa s kojim sam stao na crtu.
Sljedece sto je doslo na red nakon slucajnog experimentiranja je jeftina a jako dobra alternativa, linearne TGB remenice, koje su i malo vece 123mm, pa tu postoji mogucnost ubacivanja veceg remena, od peugeota i cini mi se morinija kao najbolje ili mozda cak od kinesceta. Dalje sam probao tbg remenice nakon cega je se proculo dalje i ostala je na dobrom glasu, medjutim nisam isao s njom do kraja jer nisam htio trosio pare na istrazivanje, ali bitno je da sam potaknuo ljude na to pa su dalje dovrsavali poso.
Moguce je da recimo stage6 ima takvu oprugu, ali imam ti ja u steku jos jednu hebo crnu, pa da ne trosis pare mogu ti je ustupiti kao i tgb remenice pa ako imas volje experimentiraj, tako da imas podrsku od mene, a ima jos toga u steku za potezati konac.
Vidim da si primjetio te stvari, a posto jedini shvacas ozbiljno i vidim da imas zelje za experimentiranjem ako hoces pomoci cu da realiziras situaciju na optimum maksimum bez bacanja para.
#95
Posted 24 November 2016 - 14:15
dajteh, on 24 November 2016 - 13:33, said:
U svakom slucaju tu ti pomaze kraci feder, a za base setup srednje tvrdoce na minarelliju.
Ja sam dosao do zakljucka da je crni hebo jedan od najboljih za nelinearnu remenicu, a setup je toliko dobar da ne opravdava linearne remenice na base setupu. Imao sam malossi linearnu, drugi su se takodjer lozili jer je to tada bio hit, malossi, ili polini, cak i komoletan overrange jer nije bilo alternative. Medjutim kad smo radili drag race zakljucio sam da uopce nema nekog smisla jer sam jako dobro iskoristio prijenos i sa crnim hebo, tako da sam je rijesio posto je razlika bila mizerna, a malossi pomicna jako skupa. Sve to nakon vlastitih iskustava, a i u usporedbi sa drugima. Cak sam posudio i kompletan overrange da vidim dokle to sve ide. Naravno tu je i masa primjera pored raznih skutera i setupa s kojim sam stao na crtu.
Sljedece sto je doslo na red nakon slucajnog experimentiranja je jeftina a jako dobra alternativa, linearne TGB remenice, koje su i malo vece 123mm, pa tu postoji mogucnost ubacivanja veceg remena, od peugeota i cini mi se morinija kao najbolje ili mozda cak od kinesceta. Dalje sam probao tbg remenice nakon cega je se proculo dalje i ostala je na dobrom glasu, medjutim nisam isao s njom do kraja jer nisam htio trosio pare na istrazivanje, ali bitno je da sam potaknuo ljude na to pa su dalje dovrsavali poso.
Moguce je da recimo stage6 ima takvu oprugu, ali imam ti ja u steku jos jednu hebo crnu, pa da ne trosis pare mogu ti je ustupiti kao i tgb remenice pa ako imas volje experimentiraj, tako da imas podrsku od mene, a ima jos toga u steku za potezati konac.
Vidim da si primjetio te stvari, a posto jedini shvacas ozbiljno i vidim da imas zelje za experimentiranjem ako hoces pomoci cu da realiziras situaciju na optimum maksimum bez bacanja para.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 24 November 2016 - 14:16.
#96
Posted 24 November 2016 - 14:31
Mislim da Danijel vec ima gore peugeot remen pa imamo mogucnost to sve isprobati ovaj vikend.I minarelli je na nasoj strani jer dozvoljava da ga se voza bez dekle,pistolj je Danijel pribavio,kompresor ja imam,tako da nece biti problema...
#97
Posted 24 November 2016 - 16:37
Pa ce past jos jedan video, samo ovaj puta drugi mob sa upaljenom GPS aplikacijom ljepim na volan izolirkom, a dugim cu snimat sve.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#98
Posted 24 November 2016 - 20:39
Taj torsion će pomeriti za 300-500 obrtaja sve i dozvoliti da se centralna okreće odnosno ne uvija...
#99
Posted 24 November 2016 - 22:40
Koja centralna ima takvu karakteristiku koju kazes?
#100
Posted 24 November 2016 - 22:46
40 user(s) are reading this topic
0 members, 40 guests, 0 anonymous users