Jump to content


Luna Speedjet R50 by Beta Minarelli



310 replies to this topic

#261 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 27 April 2017 - 08:27

Rezime nakon 1250km.
Sve do sada radilo tip top, jos bolje dolaskom YaseRa, medutim.
Centralna Polini je za smece. Poceo mi je slabije dizat okretaje, pogotovo nakon 15km przenja i forsiranja. Dok je prijenos jos hladan donekle dobro odradi ubrzanje, start skoci na 9700 i padne na 9050 i onda oko 55-60gps samo odjednom u sekundi skoci na 9330, a kad se prijenos ugrije i pogotovo pun gas po normalnim uzbrdicama na 50 pustim gas, stisnem i digne okretaje na 8900 pa najednom na 9100 i onda opet odma na 9300.
Uglavnom odmah narucena Malossi zuta opruga pa cemo vidjet, ova Polini dok je bila nova radila je fenomenalno, gubila kroz ubrzanje 250 okretaja pa cu vidjet kolko ce trajat ova Malossi.
Nadalje, Bando remen se potrosio sa 16.5 na 15.8 u tih 1250km.

Sad malo o YaseRu.
Najjaci mi djeluje na 9600-9700, znaci nakon sto kuplung uhvati i kad krenem, na laganom skretanju u lijevo ili desno proklizava guma i motor stvarno brutalno ubrzava dok ne dode nagli pad okretaja, tako da ga planiram vrtit na 9600-9700, tu mi djeluje fenomenalno.
Smjesa je prava skolska, jedino mozda malo obogatit na igli srednji spektar al to cu se jos poigrat kad dode meni i Dariu set igli i pilotki, jucer naruceno.

Sad malo o vibracijama.
Umanjio sam ih stezanjem nosaca auspuha, podlozio sam serafe sa onim sajbicama protiv odserafljivanja i sad je ok do 90-92gps tu pocine vibra ponovno, nije tako strasno ali kad ga se tjera 100-tku tada mos skupljat serafe po cesti hehehe.
Uglavnom, sve mora bit krvnicki stegnuto onda su vibracije kolko tolko pod kontrolom.

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#262 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 27 April 2017 - 16:48

Evo malo i video odaziva gasa.
Zanemarite skakutanje okretaja na Koso obrtaljki jer ne znam rjesenje za to, bila svjecka sa rezistorom i svejedno opet skakucu na leru.
Uglavnom radi na 1800-1900 okretaja.



Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

#263 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 April 2017 - 20:20

Zaista dobro reže u mestu i fin odaziv ima. Čuje se na snimku da nemirno radi u mestu, kao nemirni race motori ali to svakako nije skok od 500rpm koliko čuka preskoči, ne znam šta bi mogao biti uzrok. Ukoliko koristis signal sa visokonaponskog kabela savet je da se obmota manje zavojnica, recimo 3-4kruga maximalno. Kada je namotano vise krugova zice, čuka zna poludeti pa recimo na kurblanju pokaze neke nenormalne cifre tipa 18300rpm.

Tvrde centralne umeju pojesti remen ali svakako prekontrolisi unutrasnjost blokova, sva peraja od ojačanja kao i plafon i pod kuda prolazi remen. Definitivno negde kači, nije normalno za 1200kn da se pojede na tako malu meru. Pokusaj probati jos jednom sa pravilnom sirinom remena pre nego otpises tu centralnu oprugu.

#264 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 01 May 2017 - 00:19

View PostRazredni, on 28 April 2017 - 20:20, said:

Zaista dobro reže u mestu i fin odaziv ima. Čuje se na snimku da nemirno radi u mestu, kao nemirni race motori ali to svakako nije skok od 500rpm koliko čuka preskoči, ne znam šta bi mogao biti uzrok. Ukoliko koristis signal sa visokonaponskog kabela savet je da se obmota manje zavojnica, recimo 3-4kruga maximalno. Kada je namotano vise krugova zice, čuka zna poludeti pa recimo na kurblanju pokaze neke nenormalne cifre tipa 18300rpm.

Tvrde centralne umeju pojesti remen ali svakako prekontrolisi unutrasnjost blokova, sva peraja od ojačanja kao i plafon i pod kuda prolazi remen. Definitivno negde kači, nije normalno za 1200kn da se pojede na tako malu meru. Pokusaj probati jos jednom sa pravilnom sirinom remena pre nego otpises tu centralnu oprugu.
Prekjucer stavljen Malossi X kevlar remen, podlozen na ventilvaru sajbicama 1mm i 0.2mm te stavljene rolice 3x4.5g i 3x5g.
Motor ide po mom sudu najbolje do sada. Starta na 9100, padne na 9000 i onda digne na 9450 i drzi 9700 do 90gps gdje okretaji dodu do 10100 i padnu na 9700 i dodu na 9800 s time da krajnju nisam testirao i mjerio, koliko sam po satu vidio i polozaju kazaljke, isao sam 100+gps na 9800.
Al na ovih 9700 mi se motor cini najjaci do sada, pretpostavljam da tu yasuni najbolje djeluje, pogotovo u tim visim okretajima od 9700 nadalje.
Budem nabacio snimku da se vidi kako to sad klapa sa YaseRom.

Przio sam ga otvorenom cestom, posteno ga ugrijao i dodoh na semafor u N.Zagrebu kad motor ne spusta okretaje na leru. Reko koja ti je sad p**** materina, pa nije valjda fals neki, vec me hladan znoj obljeva. Nista, vanim serafciger i okrenem seraf na bogato za 3min i motor se smiri, radi ko beba. Provjerim svjecicu, smeda je školski.

Uglavnom, poslikat cu malo prijenos drugi tjedan kad feder dode da se vidi kako sad lezi ovaj malossi u remenicama i ujedno rijesit problem one casice u kojoj lezi centralni feder gdje sjeda na remenice, tu mi radi problem da se da casica ne vrti i zato vi frce feder i stvara vibracije, sad sam prilikom montiranja remena to skinuo i stavio masti i cak dosta umirio vibracije, budem to sve detaljno poslikao.



Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#265 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 04 May 2017 - 21:11

Idemo dalje, prosao 120km sa ovim remenom i totalno razocaranje, u pocetku kad sam ga stavio bilo je prva liga, kako je remen sjeo, skratio se prijenos, pa padovi i skokovi okretaja kako kroz ubrzanje tako i na krajnjoj, naravno nije za sve kriv remen.
Raskopao prijenos i bacio se na posao, kako je dosao Malossi zuti feder odlucio sam rijesit problem one casice u kojoj sjedi feder. Ta casica kao da se zapekla i cinilo se da se Polini feder frkao i radio vibracije, opet sam je jedva iscupao.
Zatim sam uzeo brusni nastavak za busilicu i pobrusio casicu iznutra da se lagano vrti na osovini remenice.
Zatim stavio vrhunsku crvenu mast, inace se koristi na teskim strojevima za podmazivanje.
Pa sam nabio feder u casicu i evo kako se to sada lagano vrti



Pa sam malo isprobavao oprugu, hoce li se pigat kad se stisne, zacudujuce djeluje mi da se ljepo slaze.

Sve namontirao i stavio sam TC, kad stavim ja zvono i da vidim opet kolko lufta do zvona ima kad se remenica otvori do kraja, kad ono jedno 5mm ako ne i malo vise i remenica se ne otvara do kraja, znaci nema boga, stavim na pod potegnem do kraja i nema sanse.
Izvadim TC, kad ono, polutke se otvaraju do kraja, tocno milimetar i po do zvona.
Nije mi bilo jasno, stavim stari Polini feder i tc, polutke se otvaraju, stavim Malossi i TC, polutke se ne otvaraju.
Zbilja, ili je opruga toliko jaka da ne mogu otvorit ili zbilja neide, nista vadim TC i tako stavljam.
Stavljam za pocetak 5gr rolice i sajbice 0.4mm (1.4mm) i proba, motor vrti 9700 ali na krajnjoj ode preko 10 tisuca i ide oko 93-94, kad prode 10 tisuca nema snage,nista opet skidam.
Sad stavljam 5.5gr i 0.4mm, vrtim 9400, start brutalan, krajnja oko 95 ali opet visoki okretaji.
Opet skidam i stavljam 0.2mm sajbicu (1.2mm) i 5.5gr rolice kao ono opaa, ubrzavam digne okretaje za 9300 na 9450 i drzi ih preko 90 i kad dode otprilike na 95-96 pocinje dizat okretaje na 9550 i tjt, izvrti 99-100gps.
Vise nisam imao volje, ali sljedece ne 5.5gr i 0.3mm(1.3mm) sajbica i to bude to, mislim da ce tad jos malo navuc pa da se vratim na onih 102-105gps, makar je i ovo previse al nema veze.
Odlucio testirat malo masinu, przio sam ga 20km od 90-95gps, nakon 15km poceo sam opet osjecat lagane vibracije i kad sam stigao kuci imam sta vidjet, na iberlauf od getribe iscurilo jos malo viska, tako je i prosli puta cim ide 100+gps i naravno ukenjalo cijelu gumu.
Onda sam malo testirao naglo kocenje prvom kocnicom, dvojca na motoru, svaki 82kg, 85gps brzina i rezultat je sprzen disk heheh i naravno trebalo mi je stvarno dugo, tako da bi valjalo i jace kocnice stavit.



Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Edited by dacerovs, 04 May 2017 - 21:15.


#266 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 04 May 2017 - 21:45

Ispod te casice su gumice remenica,a izmedju kanali sa pinovina,da li si siguran u posao sto si uradio?

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#267 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 04 May 2017 - 22:37

View Postvlayco85, on 04 May 2017 - 21:45, said:

Ispod te casice su gumice remenica,a izmedju kanali sa pinovina,da li si siguran u posao sto si uradio?

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Koje gumice??? Pa nema tu nista.

Jesam, nemam vibracija trenutno uopce sve dok ne krenem 100gps hvatat, cak i onda nisu kao sto su prije bile.

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#268 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 May 2017 - 23:04

Ni ja nisam najbolje video na snimku, ispolirao si unutrasnju stranu poklopca torque-drivea? I sada se ona slobodno vrti? Tu moze da bude problem jer će mast vremenom usled centrifuge završiti na kvačilu i zvonu.
Ili si samo oborio ivicu da opruga slobodno šeta na poklopcu-čašici?

Inače, da pohvalim ostatak radova i upornost. Mnogi ne razumeju da ovakvi setupi zahtevaju strpljenje i vreme, puno stvari se dobije ili izgubi milimetarskim sitnicama ili eto sa minimalnom korekcijom gramaza rolnica. Svaka čast za prezent radova, sve mladje kolege sada mogu da vide i opipaju ono o čemu pišeš, na taj način se najlalse i najbolje uči. U dobrom pravcu ideš, samo napred!

#269 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 04 May 2017 - 23:24

View PostRazredni, on 04 May 2017 - 23:04, said:

Ni ja nisam najbolje video na snimku, ispolirao si unutrasnju stranu poklopca torque-drivea? I sada se ona slobodno vrti? Tu moze da bude problem jer će mast vremenom usled centrifuge završiti na kvačilu i zvonu.
Ili si samo oborio ivicu da opruga slobodno šeta na poklopcu-čašici?

Inače, da pohvalim ostatak radova i upornost. Mnogi ne razumeju da ovakvi setupi zahtevaju strpljenje i vreme, puno stvari se dobije ili izgubi milimetarskim sitnicama ili eto sa minimalnom korekcijom gramaza rolnica. Svaka čast za prezent radova, sve mladje kolege sada mogu da vide i opipaju ono o čemu pišeš, na taj način se najlalse i najbolje uči. U dobrom pravcu ideš, samo napred!
Da da, casicu sam ispolirao sa unutrasnje strane da se slobodno vrti, zapinjala je i nije se okretala kao da se navuklo necistoce od remena i kvacila, a znam kad sam sklapao prijenos prvi puta dok je masina bila na stolu da se vrtila.
A sto se opruge tice, ne moze se okretat sama u toj casici jer se zasjece u nju tako da se okrece zajedno sa casicom .
Uglavnom ubio sam vibracije, a mast nikamo nije bjezala, prilikom izmjena rolica sam pratio stanje i sve je ok, nista se okolo nije zamastilo.


Hvala Aco, a trudim se zabiljezit sto vise podataka, bit ce jos ljudi koji ce sklopit ovakav setup na minarelliju pa da im pomognem sto vise.

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#270 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 04 May 2017 - 23:34

Moja je greska,izvinjavam se,gumice se nalaze na fiksnoj polutci...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#271 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 May 2017 - 06:04

Tačno se zato i prodaju oni torsion-i sa kuglicama jer se na većini čašica ne pomera. Ja sam uglavnom vodio računa da pobrusim malo oprugu u dosedu da se može ona u samoj čašici pomerati ukoliko je potrebno..

Istina gumice bi trebale biti na torque driveru, mada minarelinu stock-u nema dve već samo jednu gore... pa proveri za mast da li se razletela nakon nekog vremena..

Dobar ste posao odradili, rekao ja više puta da TC ume da ukrade mesto i nema potpunog otvaranja sa svakim tipom opruge. Opet sa druge strane TC ti daje mogućnost da kombinuješ koliko remen upada isto kao što sa šajbicama zaustavljaš koliko na variomatu izlazi, pa onda imaš mogućnost podešavanja tog kraja prenosa na dva mesta..

edit: i time naravno regulišeš snagu motora u sprezi sa prenosom i powerbandom auspuha, nekada se bolja krajnja dobije laganim prevrtavanjem a nekada previše izgubi usled pada obrtnog momenta, pa bude još X propratnih negativnih posledica..

#272 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 07 May 2017 - 19:43

View PostMario, on 05 May 2017 - 06:04, said:

Tačno se zato i prodaju oni torsion-i sa kuglicama jer se na većini čašica ne pomera. Ja sam uglavnom vodio računa da pobrusim malo oprugu u dosedu da se može ona u samoj čašici pomerati ukoliko je potrebno..

Istina gumice bi trebale biti na torque driveru, mada minarelinu stock-u nema dve već samo jednu gore... pa proveri za mast da li se razletela nakon nekog vremena..

Dobar ste posao odradili, rekao ja više puta da TC ume da ukrade mesto i nema potpunog otvaranja sa svakim tipom opruge. Opet sa druge strane TC ti daje mogućnost da kombinuješ koliko remen upada isto kao što sa šajbicama zaustavljaš koliko na variomatu izlazi, pa onda imaš mogućnost podešavanja tog kraja prenosa na dva mesta..

edit: i time naravno regulišeš snagu motora u sprezi sa prenosom i powerbandom auspuha, nekada se bolja krajnja dobije laganim prevrtavanjem a nekada previše izgubi usled pada obrtnog momenta, pa bude još X propratnih negativnih posledica..
Mario jel bi popratna posljedica mogla bit potrosnja?
Evo kako svjecica izgleda(slika), znaci tip top smjesa, opcenito je i setup isti kao i prije sa Extrom i tad je potrosnja bila 3.7L, od kad sam Yasuni stavio potrosnja porasna na 4.5 al je bilo hladnije.
Sada zadnja 3 rezervara imam potrosnju od 5-6L, zbilja mi nije jasno. Dobro imam i kracih relacija dosta, al bilo ih je i prije pa nije bio takav skok potrosnje.
Posted Image

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#273 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 May 2017 - 19:59

Razlike u auspusima itekako umeju da utiču na potrošnju ali i na performanse. Ja sad ne znam kakav je taj ekstra ali ovi sa pregradama drugačiji povratni talas generišu i moguće je da se gorivo koje zbog konstrukcije 2T svakako nađe u izduvnoj grani bolje vrati. Prevashodno će to biti na nižim okretajima pre ulaska u pravu rezonancu..

Za yasuni bi svakako trebalo ponovo setovati prenos i početne postavke pilot i igla jer se tu gubi najviše a ustvari ne primećuje, takoreći snaga nešto manja a gorivo ode u spuh.. onda pak vozač malo da gas i motor potegne i ima taj subjektivni osećaj da je ok...

#274 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 07 May 2017 - 21:27

Evo defektaze,skupi malossi filter je bacao gorivo,otud vjerovatno i tolika potrosnja!
Posted Image

Poslano sa tamagochija



#275 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 May 2017 - 21:33

Hehe, a taman sam hteo da kazem velika mu dizna, skini mu 78.
Da nenormalno je da potrosnja toliko skoči ali svakako da ce drugaciji auspuh drugacije i da se ponasa u smislu setovanja karburatora. Rade ima najsveziji primer izmedju nekog base i ostrijeg midrace auspuha. Tacno je onako kako je Mario opisao, uglavnom ne osetimo da se gorivo gubi na niskim otklonima a tu se dosta drugacije ponasaju gianeli i yasuni, 2 totalno različita koncepta. Bitno je da ste ustanovili gde ode benzin :)

#276 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 07 May 2017 - 23:12

Ja isto jazavac, umjesto da se sagnem i malo pogledam stanje, mislim si sve je oko karburatora i crijeva tip top, kad ono filter je namastio sve zivo ispod ove lijeve bocne plastike i po rami.

Aco, sto se dizne tice, mislim da ce cak i 75 trebat kad posteno ugrije vani.

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#277 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 08 May 2017 - 08:32

ma neeee,nece ti trebat 75,ta se bas slucajno kupa u energijevom benzinu :)

#278 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 18 May 2017 - 16:31

Lunarelli dobio novi sic.
Znaci udobnost razlika nebo i zemlja.
Svidaju mi se prosavi rombova na kozi, pa sam si ispunio zelju + zlatni konac.Posted ImagePosted ImagePosted Image

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#279 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 May 2017 - 16:36

Deluje udobno, mnogi ne shvataju koje su to muke kad je sic tvrd. Meni se svidja kombinacija sa zlatnim koncem.

#280 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 20 May 2017 - 13:56

Danas odem na benzinsku, potrosnja 5L, pa kak majku mu milenu, 5.4L-110km.
Skinem svjecicu kad ono ugalj, ok radio je 10-15sec na leru ali jucer sam takoder gledao pun gas i bila je tamnija smeda.
Konzultiram se sa Dariom, napokon se otrijeznio od jucer i sugerira w7 iglu i 5 broja manju pilotku, sredit cemo to opet na 3.7L.

Nadalje, nekako mi cudno remen dere, pretpostavljam da je zadnja remenica kriva za to(slike)

Nadalje, kasnije postam video, nesto zvekece u variomatu, sve mi smrdi na RMS rolice, kad sam ih stavio lagano se to culo.

Nadalje, narucene 4.7gr Polini role i Denso w27FSR svjecica.Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk







39 user(s) are reading this topic

0 members, 39 guests, 0 anonymous users