![:biker_scooter:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/biker_scooter.gif)
Dugo sam iscekivao priliku da uzmem tsdi verziju, medjutim nikako da se ukaze prilika i eto me na karbosu, po nacelu daj sta ima, ipak sam uz peugeot odvezao par putesestvija i pokazao se kao pravi broj 2 naspram najboljeg skutera na svijetu koji se nikada ne kvari, za razliku od svega ostaloga
![:mmhappy3:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/mmhappy3.gif)
Radi se o vertikal masini sa euro2 normom, ima kompresor za euro normu ispod ispuha, gurtner 12 bez mogucnosti podesavanja igle (jedino home made podizanje), dizna 53, elektricna uljna pumpa. Paljenje T.C.I. bez elektronskog ogranicenja za serijalu.
Moram priznati da je jako interesantan, nakon pravih maxija ovo je igracka, ima prostora naprijed za 6 nogu, na sjedistu je isto kao u boravku. Moze da ponese mene i jos 2 zene bez problema, za trojicu nije.
Ovjes je extra, naprijed teleskop hidraulika, pozadi podesavajuci amortizer, sve paioli. Ogromno i ergonomski pogodjeno sjediste pridonosi udobnosti.
Kocnice extra, prednji disk 226mm je opasan i odlucno utapa, zadnji disk 180mm jako dobro obavlja poso. Gume su 12", mislim da su 70 visine sto doprinosi udobnosti.
Prostor ispod sjedista je idealan za sverc, stane full kaciga i jos toga, nisam testirao. Ima jos 2 pretinca na protuoklopu tocno ispred koljena, jedan pod kljucem, drugi je na klik. Stanu po 2 banane u svaki.
Instument tabla podsjeca na onu od auta, brzinomjer s el. puzem, i digitalni prikaz goriva, TRIP i time, te lampice zmigavac, dugo, immo kojeg ovaj nema, aku, ulje.
Prednje svjetlo je ogromno, a po mraku kao da vozis ne auto nego kamion, ima sirinu i duzinu.
Ne znam sta dalje reci, cudi me da ih nema vise jer je komforan, ne sjedi se na wc solji nego na fotelji.
Evo jedna pocetna
[attachment=13328:IMG-20161110-WA0001.jpg]
Moram priznati da sam se malo uvaljao u djubre posto ljudi vozaju karbosa bez ikakvog odrzavanja do apsolutnih granica, iako ide 40kmh ne diraj dok ne stane, jer tek onda ce nastupiti problem, karbos se ipak moze popraviti sa serafima od namjestaja, pa kad vec vozi zasto se ne bi vozilo i sa potrosenim plocicama, ali kad moze i sa potrosenim plocicama sto ne bi i sa klipicima iz celjusti?
Nakon temeljitog pranja vidim da je blato dobar izolator od oksidacije blokova, pa konacno pristupam detaljnom pregledu, a evo uspio sam nesto i uslikati:
Potegao lulicu svijecice
[attachment=13331:IMG-20161111-WA0000.jpeg]
Ne znas jel depozit il djubre
[attachment=13329:20161111_125343.jpg][attachment=13330:20161111_125347.jpg]
A vidi sundjera isti Bob
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
[attachment=13332:IMG-20161111-WA0002.jpeg][attachment=13333:IMG-20161111-WA0004.jpeg]
Naravno i aku je maxxx izvozen iako ima 0.1% kapaciteta, taman da upali lampicu od ulja, ali ne izdrzava dulje od 2 sec.
[attachment=13336:IMG-20161111-WA0008.jpg]
Kad sam otvorio prijenos imam sta da vidim, gdje je nestao ventilator?
[attachment=13337:IMG-20161111-WA0014.jpg]
Dalje sam zatekao lagano trul i potrosen remen, rolice sa mnogo bridova od kojih je jedna pukla poprijeko, klizaci zveckajuci, klipic zadnje kocnice potrosen 2mm u jednom kraju.
Nakon 2 vrece djubra uspio sam da spasim stvar, moram jos sacekati remen i ventilvar. Sve u svemu dobro je, termo grupa fino nabija, radilica nije kriva niti ima lufta, 15tkm ima. Bit ce nesto od njega, jbg ne mozes uvijek kupiti pa preuzeti direktno sa servisa sa tuning dijelovima (juce ulupao 1200€, a sutra prodaje za 600 hitno)
Vidi karbosa sto se sjaji, a nije se vidio od zemlje, neko je zavario sa elektrodom plasticno dno cascice i dobro drzi, posto im je to mana
[attachment=13334:IMG-20161111-WA0006.jpg]
Sljedece na redu je uzimanje godisnjeg za podesavanje karbosa, pa opet neki kraci u ljeto za korekciju smjese
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)