Jump to content


Peugeot elystar 50

karbos

  • This topic is locked This topic is locked
110 replies to this topic

#41 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 November 2016 - 17:39

Piaggio injection je trenutno nezamjenjiv, koliko god ova vertikala na elystaru bila jednostavnija i pristupacnija, znaci ovo je smijurija, napravis sta god hoces u par minuta, samo skines 2 plastike koje drze 3 serafa i radi sta hoces.

Tako sam danas izvadio kompresor, nije mi trebalo ni 10 minuta, mora se izvaditi glavni seraf od nosaca motora. Odustao sam od superchargera :D Nemam vremena za to.

Evo snaci cijeli sistem za upuhivanje zraka u auspuh kako se katalizator ne bi pregrijao
Vidi se filter zraka za kompresor, i kompresor s cijevima
[attachment=13425:20161117_171816.jpg]


[attachment=13426:20161117_171825.jpg]



Ovo je klip s donje strane, a kotac glumi klipnjacu kojeg okine ekscentricna radilica svojom polutkom koka je malo izbacena, i klip ide gore dole i nabija zrak
[attachment=13427:20161117_171834.jpg]


Klip je inace 35mm pa ti vidi.




Naravno, kad sam eliminirao kompresor na nacin da sam izvadio kotac, motor je sada jos zivlji, razvrtava se kao motorka, bolje prima gas nego bilo koji piaggio ukljucujci i PJ :D





Imam osjecaj da i lakse ubrzava, jer iznad klipa je opruga koja ima dosta velik otpor.





Naprijed su me cudile pozicije sto ne rade, a ugradjene su. I pazi ovo, francuz je ubacio 2 nove sijalice, i napravio instalaciju do dzeka, ali u dzeku fali 1 zica od plusa da bi pozicija radila. A talijan bi sve poskidao, nevjerojatno koliko su skrti i koliko se cigane naspram francuza, za koje imam vise primjera, a jeftiniji su od talijana i bolji u mnogim stvarima po pitanju kvalitete.

Tako da je elystar prosvjetlio s pozicijama, grunuo sam ledice, svaka ima jedno 12 komada 5x5mm i jako dobro svijetli.

[attachment=13428:20161117_171732.jpg]





Malo sam podesavao prijenos, da li 8.3, ili 9 ili 9.5gr, na kraju sam se nasao na 9gr, makar i 8.3gr nije lose, jako je ziv, a ne prevrtava, malo do 40, ali ne gubi mnogo.
Remen ide do vrha serijskog variomata, dakle treba variomat, a mozda i getriba :D Makar sam ja zadovoljan, ovo je sad pali vozi, gazi i dok je hladan jer je alu :D

#42 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 17 November 2016 - 18:34

Netko prelai na pežu ... a niti sam nije svijestan :D

#43 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 November 2016 - 21:51

Jutros sam natocio do cepa, pa da vidim koliko ce mi uzeti ova peza kad je sve podeseno, otklonio sam sve sitnice koje su predstavljale problem, jedino sta ponekad karb orosi gorivom na odusak, ali to primjecujem samo kad jako kocim.

U pocetku mi je na 30km skinuo 3 crtice od 8 za gorivo, bas je svakih 10 skidao po jednu, vidim ja bit ce ovo skupa voznja, sto se pokazalo kao 6.2l na 100km.



I sad kad je sve dobro, pali na cvoku, ne troksa niti malo, momentalno se ugasi i nalije kad potegnem cok, svijecica uredna, przim ja to tako da ne pustam punog gasa osim na semaforu, iako se moze voziti i sa pola gasa, a nakon 29km nije pala niti jedna crtica, znaci i dalje je full.
Odvajam se na benzisku i taman bi nebi palo za crticu i eto me na 31km.


Sta mislite koliko je stalo goriva unutra? :D


Evo da se prisjetim skutera na kojima sam ostvarivao minimum za 100km:
- Yamaha aerox full stok, s katom = 3l
- Gilera Runner Karb 2007 full stok bez kat SC46, tu sam pazio da ne prelazim 75kmh po satu = 3.5l
- Peugeot SF2 LC, full stok s kat = 3.2l
- Peugeot Vivacity 1 bez kat full stok, = 3l

#44 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 17 November 2016 - 22:00

Ajmo rec 8.5 deci...

#45 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 November 2016 - 22:03

1,07 l...

#46 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 November 2016 - 22:58

I ja bih volio da je tako, evo koliko je stalo na 31km gradske voznje
[attachment=13430:20161117_203302.jpg][attachment=13431:20161117_203249.jpg]


A evo situacija nakon 31km na otvorenoj cesti, preko 90% samo pun gas
[attachment=13432:20161117_225338.jpg][attachment=13433:20161117_225314.jpg]




:D

#47 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 17 November 2016 - 23:10

Jos uvijek je to previse...trebas se jos malo poigrat stelungom...ja se nemrem pomirit s tim da sam isao prckat po frgi a radio sam 20km sa 0.5l goriva otvorene ceste sa laganom voznjom,sreca kaj se sjecam stele pa cu se vratit na to...

#48 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 November 2016 - 23:47

To ti ispada 2.5l na 100, za karbosa nemoguc dogadjaj.

Ovo su mi prva mjerenja nakon sto sam sve rijesio, nema mi druge nego uvrnuti glavnu diznu broj 30 :D

#49 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 November 2016 - 17:07

Nebi peza nagazila 80kmh po satu da je niz planinu. Kako na ravnom tako i svim uvjetima. Zakacio se iza autobusa, i povuce me vakum do 78kmh i tu je zid, dalje je nemoguca misija. Auspuh i kratak prijenos ne daju dalje.

Bas je nezgodno kad se ne moce malo prileci u kriticnim situacijama, jer tu dobivam i po 15kmh, ovisi sta vozim i kakva je situacija vani.

#50 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 November 2016 - 12:38

Ne znam zasto svaki put kad jace zakocim ili kad naglo obaram u voznji, izbaci malo goriva na odusak. A u trenutku kada izbaci, onda kao da malo nalije u cilindar, osjetim na sekund.

Ne znam kako da mu doskocim. To je ovo crijevo kod serafica smjese, vidi se da je kraj mokar.

#51 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 November 2016 - 12:43

To je normalna pojava za visok nivo plovka u loncetu, jednostavno tako je setovan.

Ako izbaci na odusak (koji je vislji od poprecnog preseka difuzora) onda je sigurno da na silu protrci i visak kroz pilot diznu i nalije na kratko cilindar.

Moze se setovati nivo krivljenjem limica ili zagrevanjem plasticnog dela plovka samo se tada menjaju i ostale postavke.

1mm nizi nivo rezultovace i kao da je 1mm igla potopljena, pa opet treba podesiti iglu a mozda i pilot 1 ili 2br vecu.

#52 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 November 2016 - 12:50

Jbliga ovaj Gurtner je tvornicki setovan na mnogo mjesta i to na previse gospodski nacin (fixna igla, zasticen seraf smjese, igla i plovak nemaju limic za jednostavno krivljenje) kao da karburator nikada ne treba setovati.

A nista moram se voziti fluidnije bez naglih promjena, tako mi je najlakse.


Nego moram pohvaliti Elystara po pitanju slobodnog prostora, kako je platforma potpuno ista kao za 150LC, onda imas mjesta gdje god hoces.
Tako da konacno imam skuterce i pajser ili pistolj pri ruci.
Jos kad mu nakacim kofer i kuku za prikolicu na kojoj cu slepati skutere, pa to ce biti prava pokretna garaza.


Nema sta, pravi je

#53 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 19 November 2016 - 22:59

bez pajsera u grad ni pod tackom razno...izvinjavam se za off

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#54 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 20 November 2016 - 00:20

Učiš iz tudih pogresaka :D

#55 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 20 November 2016 - 11:15

To je slicno kao moj elyseo, samo sto moj ima gurtnera sa stelajucom iglom, a i saraf smjese sam izvadio i zarezao tako da ga mogu postelavat. Ja kad sam sam na skuteru po ravnici dodjem i do 82-83 po njegovom satu, sve je stock na masini, jedino sam mu maknuo onu gumu sta usisava topli zrak u fergazer i dodao jos jednu rupu na usisu airboxa, da ga malo otvorim i prestelao sam fergazer naravno.

#56 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 November 2016 - 13:03

Da to je skoro skuter samo je malo redizajniran, i ti imas euro1 agregat bez previse euro gluposti koje ga guse.

Kakv auspuh imas, i koliko ti suce na 100km? Koju diznu imas u Gurtneru kad si sirio airbox, odnosno onaj tunel s 2 bijele rupice?

Moj ide 78 na ravnom po satu i tu je zid. Trebalo bi spuh i vario ubaciti.

#57 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 20 November 2016 - 18:00

Auspuh je onaj bojler, stavio sam negdje na ovu temu sliku: http://forum.pyrothe...ng/page__st__40 . Dizna je original, a koja je nemam pojma. Nisam sirio nikakav tunel s 2 bijele rupice, nemam ja to, ima normalan otvor cini mi se fi 14 cm na usisu, ja sam izbusio jos jednu rupicu fi 6 mm, samo da ga malo otvorim, podigao iglu i prestelao smjesu. Mislim da trosi cca 3.5-4 litre na 100 km, ali ima rezervoar od 8 litara, pa je to super, ne moram ga cesto tocit.

#58 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 November 2016 - 00:23

Covjece meni jos u glavi Liberty, vidim da imas i kofer. Nikako da nadjem vremena, moram ove 4 sipke naci da napravim od njih nosace za platformu koju vec imam.

Nisam te bas shvatio za usis, vidim da imas normalan airbox, i jel imas onaj plasticni tunel sto se nadostavlja na airbox i onda ide prema rezervaru i tek tamo usisava zrak? E tamo imaju 2 rupice gdje usisava.


Bome dobar ti je, ne zamaras se mnogo s informacijama sta imas, bitno da dobro ide i da malo trosi, dalje nista ne treba :D
Ja cu sutra nakon 100km vidjeti koliko je sada suknuo.

#59 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 November 2016 - 21:19

Pa sta je ovo sunce mu poljubim, jace od 5 litara na 100km!!!

A isteko mi godisnji za setovanja. Zasto moram biti entuzijaista i onda kada to ne mogu, mnogo volim ove karbose, ovaj se nesto neda tako lako i brzo.



Osjetim da ponekad voli naliti gorivo kada trebam krenuti sa semafora nakon zaustavljanja.



Dizna 2 broja veca od one sa blokadama, broj 55. U potrazi sam za diznom 25. Manualni saug koji nikako ne potezem, oem dellorto zatvara 100%.

#60 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 November 2016 - 21:24

Uhh pa ovo je racing bokte, stičem neki utisak da ti to namerno radiš da bi opet vevrice uzdigao do nebesa :)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users