Tako sam danas izvadio kompresor, nije mi trebalo ni 10 minuta, mora se izvaditi glavni seraf od nosaca motora. Odustao sam od superchargera
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Evo snaci cijeli sistem za upuhivanje zraka u auspuh kako se katalizator ne bi pregrijao
Vidi se filter zraka za kompresor, i kompresor s cijevima
[attachment=13425:20161117_171816.jpg]
[attachment=13426:20161117_171825.jpg]
Ovo je klip s donje strane, a kotac glumi klipnjacu kojeg okine ekscentricna radilica svojom polutkom koka je malo izbacena, i klip ide gore dole i nabija zrak
[attachment=13427:20161117_171834.jpg]
Klip je inace 35mm pa ti vidi.
Naravno, kad sam eliminirao kompresor na nacin da sam izvadio kotac, motor je sada jos zivlji, razvrtava se kao motorka, bolje prima gas nego bilo koji piaggio ukljucujci i PJ
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Imam osjecaj da i lakse ubrzava, jer iznad klipa je opruga koja ima dosta velik otpor.
Naprijed su me cudile pozicije sto ne rade, a ugradjene su. I pazi ovo, francuz je ubacio 2 nove sijalice, i napravio instalaciju do dzeka, ali u dzeku fali 1 zica od plusa da bi pozicija radila. A talijan bi sve poskidao, nevjerojatno koliko su skrti i koliko se cigane naspram francuza, za koje imam vise primjera, a jeftiniji su od talijana i bolji u mnogim stvarima po pitanju kvalitete.
Tako da je elystar prosvjetlio s pozicijama, grunuo sam ledice, svaka ima jedno 12 komada 5x5mm i jako dobro svijetli.
[attachment=13428:20161117_171732.jpg]
Malo sam podesavao prijenos, da li 8.3, ili 9 ili 9.5gr, na kraju sam se nasao na 9gr, makar i 8.3gr nije lose, jako je ziv, a ne prevrtava, malo do 40, ali ne gubi mnogo.
Remen ide do vrha serijskog variomata, dakle treba variomat, a mozda i getriba
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)