Jump to content


Peugeot elystar 50

karbos

  • This topic is locked This topic is locked
110 replies to this topic

#61 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 November 2016 - 23:08

Haha e necemo tako, nema varanja. Ja sve prikazujem transparentno, bio to uspjeh ili neuspjeh, sve je to dio lutrije.
Ali pokoriti cu ja njega, nije ni prvi ni zadnji. Ne planiram velike kilometraze tako da ne igra mnogo, ali uspjeh je dovesti sve pod konac.



Ni veverica nije na 100.00% desilo se u pocetku par stekcanja sa pumpom goriva, otisla je i polinijeva cementacija osovine klipa u jako kratkom roku (nova druga polinijeva je vec presla tu kriticnu km s uspjehom). Opurila se poneka dizna. Na srecu sve nekako dobro zavrsilo, sa novom sansom.
Ali sato sam odebljao sa zivcima na maxxx, ne mogu da se sjetim kad sam imalo bio nervozan, sve opusteno i sa cistim gustom, ide se dalje u najsitnije detalje kad ne trazi da se cacka oko elementarnog.
Jer kada podjelim to sa kilometrazom, ispada extremno nerealno dobro.






Sto se tice gurtnera, to je onaj sa plasticnim locetom, jako problematicnim i na minarelli gurtneru. Mene je jednom toliko izludio da od 2 nisam mogao sastaviti 1, nekad je sam od sebe nalivao po pun karter, a nekada radio bez greske kao najbolji. Zavrsio je u djubru i jedan i drugi nakon mnogo ulozenog truda, prvi karbosi koje nikako nisam mogao opraviti. Dok sa onim starim koji imaji alu lonce imam vrhunska iskustva.


Trebao bi ga dobro pogledati, izmjeriti nivo goriva (nemam tu mogucnost jer je ispust naravno zaljepljen naknadno (posto tu cesto curi).


Do sad sam uvrnuo 60 diznu pa da vidim kako se ponasa, u nadi da krecem od malo jace dizne pa se spustam prema dole, onako skolski, onda sam se poceo spustati i zavrsio na 55. Eliminirao sam ispravne el. cokove i stavio manualni. Filter zraka nov, kuciste odlicno upakovano sa predfilterom.




3 puta sam skidao karb do sada, 1x temeljito ocistio 2x zbog izmjene dizni, malo sam ga i skidao da bi nasao problem. Jer malo ko je ubo karbosa tako brzo, treba to skiniti na desetine puta da se dovede pod konac, a cekic ne smije da bude u blizini.



Ali javljaju se oscilacije sa potrosnjom, sad 4.5, pa 5.2, pa 6.2 (tempo je isti) nesto je labavo u karbosu pa kako zapljusne, na sto aludira izbacivanje na odusak, i povremeno nalivanje nakon zaustavljanja pa imam malo troksanja kad krecem, a nekad ne, osjetim to.




Ali ne odustajem od problema, znam sta mogu ocekivati i sta je maksimum, samo sto ovaj slucaj trazi vremena, i vise skidanja i stavljanja karbosa.














Malo me muce auti na ovom trabantu, mnogo sam izlozen raznim budaletinama koje me sustignu, pa onda se mrce iza mene iako idem taman ili prebacujem malo preko ogranicenja, pa cesto burgijaju kako da me obidju u mojoj traci, pa onda se izbace u lijevu traku i prestizu sa 79kmh, dok meni pise 78kmh zakovano, i onda to obilazenje mene traje sve dok mu se neko nabije pozadi jer je dujurio sa 340, ona (u 90% slucajeva) se uplasi i pozuri se refleksno prestrojavati u desnu traku, a ja joj onda taman kod cepa za nalivanje goriva, pa opusteno na mene. Koliko je udoban za voznju, toliko je obrnuto proporcionalno napet psiholoski jer valja svakoga upratit, ne ispustat iz vida i ispratit pogledom uz cesto spominjanje keve.
Ili kad imas 2 trake u jednom pravcu, a nas 3 odjednom. Auto, kamion, i ja izguran skroz desno izmedju krajnje desne linije i ivicnjaka onog betonskog po 1m visine = extremno dobar osjecaj. A dozivio sam i obilazenje s desna u desnoj traci :D
Zajebano je postovati ogranicenja, ima da te svi izgaze i igraju se sa tobom, iako se priblizavas zaustavljenoj koloni to traje sve do momenta kada utrcis medju njih, zato treba barem 70tka, ili piaggio LC50-tka da preuzmes dominaciju.



Bolje da ovo zadnje nisam napisao, iznesao sam situacije u zadnjih par stotina km i ovo je vec da se zapitam.

#62 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 22 November 2016 - 16:13

View Postdajteh, on 21 November 2016 - 00:23, said:

Covjece meni jos u glavi Liberty, vidim da imas i kofer. Nikako da nadjem vremena, moram ove 4 sipke naci da napravim od njih nosace za platformu koju vec imam.

Nisam te bas shvatio za usis, vidim da imas normalan airbox, i jel imas onaj plasticni tunel sto se nadostavlja na airbox i onda ide prema rezervaru i tek tamo usisava zrak? E tamo imaju 2 rupice gdje usisava.


Bome dobar ti je, ne zamaras se mnogo s informacijama sta imas, bitno da dobro ide i da malo trosi, dalje nista ne treba :D
Ja cu sutra nakon 100km vidjeti koliko je sada suknuo.

Ovaj moj skuter nema plasticni tunel, nego je na airbox bila zastekana nekakva guma (nesto kao gumeno crijevo) koja je bila spojena na zastitnu plastiku od cilindra, valjda da po zimi fergazer dobiva topli zrak, ja sam tu gumu bacio i sad se zrak usisava kroz rupu na airboxu, kao i kod svih "normalnih" skutera.

#63 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 November 2016 - 18:03

Mrgood, skinuo si mu turbo :)

#64 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 November 2016 - 18:14

Inace AC motori imaju crijevo od zastitne plastike cilindra pa do karba. Jer topli zrak puse po njemu.

A ovo da uvlaci topli zrak koji sajba jos ventilator je pogresno spojeno.

U svakom slucaju si mu sada skinuo turbo :D


Znaci sad imas samo airbox, ali u tom slucaju je njegova usisna rupa oko 20mm ako se ne varam.

#65 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 23 November 2016 - 14:41

Nije, puno je manja, ne znam tocno ali unutarnji promjer te rupe nije veci od 14 mm.

Edited by mrgood, 23 November 2016 - 14:41.


#66 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 03 December 2016 - 12:25

radna raga u base 50. čestitamo

#67 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 December 2016 - 12:56

E al ovo nije projekat, to treba vratiti najzad u garazu :D

Prekjuce sam imao priliku da ga budzim sa doppler 19x15.5 100mm variomatom, i auspuhom ZXR, ali sam odustao od tuninga i bilo kakvih vanserijskih dodataka jer nisam zainteresiran za ovaj tip agregata, sve to zahtjeva dodatna setovanja koja su potpuno nova i razlicita i tu treba dosta kilometra da se dovede u red, a i stek mi nije optimiziran za peugeot, pa se lomim oko sitnica.


Ostaje u stok stanju, doduse sa led pozicijama kao tuning za bolje uocavanje, i pajserom kod volana ispod cepa za LC posudu, jos mi preostaje samo da resim potrosnju i to je gotova prica :D



Ici ce on u zamjenu za tsdi model ako ga izbunarim pa bih na njega opusteno okacio piaggio lc pj agregat sa adapterom da se moze vratiti na staro, e to mi je vec interesantno.

#68 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 04 December 2016 - 17:11

Resio sam,
da se konacno obracunam s ovim karbosom.

Zove Suhy i kaze da dolazi stelovati na parking, reko ajde i ja cu da vidim situaciju, usput da dotjeram pezu.
I tako stalo dosta alata u Elystara, ukljucujuci i pajser odmah kod volana i bacili se na poso. Suhi resava SF2, a ja navalio na Elystara.


Problemi koje moram eliminirati su:
- potrosnja veca od ocekivane
- izbacivanje goriva na odusak prilikom kocenja i nagle promjene pravca



Sto se tice potrosnje tu sam definitivno ustanovio da Gurtner dizne istog broja, budu redovito manje od Dellortovih. Recimo da dizna 53 dellorto je ista kao gurtner 60.

Uvalio sam 53 dellorto, da bi Dellorto stavio morao sam skratiti za 3mm cijev ispod atomizera u koju se uvrce dizna jer nije moguce sklopiti lonče, i primjetio sam da iglica na plovku kasno zatvara. Posto je plovak full plasticni, zagrijao sam i deformirao polugicu koja potiskuje iglicu za nekih 0.5mm, i dobio ranije zatvaranje.

Pokazalo se uspjesnim, sada je fergazer suv i kad izdizem na prednji, a cijeli spekar gasa je sada blizi idealnim odnosima i ja sam za nijansu zadovoljniji. Preostaje samo vidjeti potrosnju i svijecicu.


Radno stolče sam odnesao na parking, a shvatio sam da moze opusteno posluziti kao 3. sjediste, sada opusteno mogu da budem pravi taksista. Dakle jos jedno skuterce koje ume da obilato donosi pare, umesto da ih odnosi.
[attachment=13568:20161204_153346.jpg]
[attachment=13569:20161204_152614.jpg]


Ali to nije glavno iznenadjenje, nego u neverici smo shvatili da stolče opusteno stane i ispod sjedista koje se zatvori bez otpora
[attachment=13570:20161204_152559.jpg]





A sad pomalo treba nakucati nesto km, da se vidi koliki je pomak nabolje.



Snimio sam i jedan video, jedino otkako sam stavio polini rolice umjesto oem, imam veci pad okretaja, a oem su jos bile istrosene sa vise strana, a ove su nove. Kao da prerano prijenos dodje do maxxximuma, to cu jos ispeglati.



#69 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 05 December 2016 - 16:41

Resio sam,
da odradim koferce.




Kofer imam, ali nemam platu sa nosacima. Za Elystar je pravi raritet i ima gimnastike da se poslozi. Kako njegov alu spojler ima vec pripremljena 4 navoja od ispod, tu se samo userafi nosac.
Planirao sam da potegnem 4 sipke i da to malo svarim, medjutim u steku sam izbunario spojler od Skippera i odmah sam ga video kao gotovo resenje.

Ovako izgleda Oem

[attachment=13576:Gepaecktraeger Elystar-640x480.jpg]




A ovako izgleda moja skarabudzotina kojoj nedostaje jos zavrsna obrada po pitanju estetike s bokova, koji jos moram obraditi sa strana da prati liniju jer sam je sasjeko. Planirao sam iskoristiti 4 oem rupe, ali sam na kraju samo 2, s tim da se kofer prednjicom oslanja s gornje strane spojlera pa je jako cvrsto. Suvozac se fino moze nasloniti.
[attachment=13577:20161205_154603.jpg]
[attachment=13578:20161205_154537.jpg]

Ovo je od skippera alu nosac sa platom kojeg sam sasjekao i upasao
[attachment=13579:20161205_135900.jpg]
[attachment=13580:20161205_135908.jpg]



Ovo skuterce i koferce jednostavno idu zajedno, steta sto nemam neki veci od 29l.
[attachment=13581:20161205_160218.jpg]
[attachment=13582:20161205_154530.jpg]

#70 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 05 December 2016 - 17:52

Lijepo si ti to iskombinirao,sad je pravi radni i putni elysta(bez r):)

#71 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 December 2016 - 19:23

Slabo se nabiru kilometri pa nikako da zabiljezim nove rezultate po pitanju najzadnjeg setovanja karbosa.



Imam 56km predjenih kako sam resio nalivanje karbosa na odusak, i otkako se vozim sa 53 diznom umjesto 55.




Utisci su da se osjeti tanja smesa, za nijansu je slabiji, i izgubio je 2-3kmh krajnje brzine, znaci ide nekih 65kmh po gpsu :D :D :D
Za svecku nemam pojma kakva je posto je djubre jer mu je trenutna potrosnja 4.8l/100km i nemam volje da se saginjem posto sam extremno nesrecan.



Postigao sam velik uspjeh (sa 6.5, na 5.2 i sad 4.8l na 100km), ali istovremeno i neuspjeh jer je rezultat porazavajuci posto mora uzeti minimalno jos 1 litar manje u ovoj postavci. Ovo me sve podsjeca na obracun sa piaggio karbosom koji je barem s boljim uspehom i opusteno mogu reci, extremnim performansama.



Karb je Gurtner 12, igla nepodesavajuca, smesa na 2.5 kruga, dizna 53. Bez nalivanja, troksanja, utisci u voznji pozitivni, nema indicija da rasipa gorivo. Airbox ima rms glanc noc sundjer, i 2 rupice po 8mm, sto ispada 100mm^2, a karbos 12 113mm^2.


Vivacity mi je uzimao minimalno litar manje, ovo je extremno mnogo, tako da jedan pjurdzetisa mora prvo u sok sobu na terapiju za oporavak, a valja i drmnuti barem 5 ljutih za potpuni oporavak.

#72 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 12 December 2016 - 20:15

Ma Elystar je dosta tezak za tu slabasnu masinu, otuda i velika potrosnja, mozda si jednostavno dosao do min koju ta masina na Elystaru moze popit i nema dalje.


Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Edited by dacerovs, 12 December 2016 - 20:16.


#73 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 12 December 2016 - 21:28

To sam i ja hteo reći, ima taj vizir, radi dosta jak otpor vazduhu, ima i masu nešto veću što kompenzuje udobnost, a ti sad ideš i u performansu, da je blokiran na 50, mozda ne bi pio vise od 3,2-3,5... toliko je meni kymco pio u stock-u

#74 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 December 2016 - 22:20

Sve to stoji, ima smisla, ali ima jedna stvar koja mi ne opravdava masu i taj otpor koji su definitivno povecani kod ovog modela.

On ide 65kmh gpsa gdje jos nema promaje :D , ajde da ide 80kmh tu bi potrebe za ulozenom energijom bile jos izrazenije pa bih prihvatio 5l.





Morati ce uskociti rezonka na test.






#75 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 13 December 2016 - 08:05

Ovaj od sf1 radi kao sc08, nisam u toku jesi li takav testirao

#76 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 December 2016 - 10:36

Nisam nikakav jaci auspuh probao, osim onog sa sf2 koji je takodjer zapusen.
U pravu si za onaj ravni od sf1.

#77 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 13 December 2016 - 19:26

Da da ovaj što sam ja maloj sada stavio, ravni... nemoš ga uhvatiti, sad možda ja nisam relevantan zbog 70ccm-a ali izvuče mašinu baš fino, po priči kao sc08, jer sc08 ja lično nisam nikada radio..

#78 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 December 2016 - 22:53

Znam za njega, provjerena je stvar. Vozio sam ih dosta s tim auspuhom i hoce izvuci pristojne rezultate, nego eto bakecam se s ovim koliko se moze izvuci dok je pasivna sezona, jer ako vozim nesto brze ubi me promaja :D A bolje je voziti duze, a sporije, nego brze, a krace po hladnom vremenu.






Nego danas nesto prevrco po steku i izbunarim variomat od honde, nalozio se da ga ubacim. I izmjerim ja njega, kad ono 5mm manji precnik, ovo ostalo pase, a rolice 12 grama. Reko nista od toga, malo cu jos isfinirati prijenos sa drugim rolicama i centralnom oprugom kako mi je malo oslabio sa 53 diznom, pogotovo od 30-60kmh.


Skinuo prijenos i ubacio jos malo tvrdju centralnu od oem peugeot koja je do sad bila, neka zuta extra tvrda ne znam cija je, al nije malossi. I rolice, izbacim polini koje su bezvezne, izgledaju gumenasto i nakupe djubra samo tako, pa zapinju, i nakon 300km se vec zaravnale na jednom dijelu. Tu sam ubacio stok iste gramaze. Inace stok vario od peugeota je teska smijurija, staze su duge svega 50% od moguceg.

Kad sam se provozao to je vec druga prica, zivlji je i ima bolje ubrzanje uz manji pad rpm od 30-60km koje dosta bolje savladava i nije mu nikakav problem niti u brdo. Konacno se osjeti i na semaforu razlika zbog linearnijeg ubrzanja. Sad ide 75kmh po satu, sto je nekih 67kmh gpsa.




Trebalo je i odraditi hard test, cepanje uz planinu oko 20km pa nek zalepi ako je kinscetov klip unutra. Dobro se drzao, kako sam uhvatio tempo, gas mu nisam pustio i osjetio sam da se uljenio na nekih 800mnm i tu je isao nekih 40kmh max., a inace 45, pa i do 50kmh. Pustio ga malo da se ohladi dok sam okinuo koju sliku, i taman mi crce fonče. Dalje je opet bio zivahniji i brze je dolazio do nekih 45kmh.




Kako sam se popeo, konacno je dosla i nizbrdica, prilika da se sjurim i konacno malo brze provozam ovog pezoa, pa da vidim kako se to drzi. Nizbrdo ubrzava jako dobro, cak iznenadjujuce jer je taj cas u maksimali koja nije bas respektabilna, ali maksimala je ista kao na ravnom, tako da sam ga cesto drzao zakucanog do kraja krajeva, a masina samo muce jer bojler ne dozvoljava preko zida, hronicno fali rezonka :D U jednom trenutku sam probio zid i isao je 85 kada je postao necujan.
Moram priznati da fino sjece krivine, a 120 gume naprijed i nazad s lakocom prebacuju skuter. Makar to nije skuter za aktivnu voznju, jer se ipak uvija i vozac se ne nalazi u takvom polozaju.
Naprijed bi mogao biti i tezi, nije mi bas zakucan pa hoce da ga malo odigne rupcaga od ispod sto mi je cudno jer ga ima od naprijed, to je zbog opustenijeg polozaja sjedista pa vozac pomice teziste vise prema nazad, nije kao vivacity koji ima u prednjem kraju 4 kg pa mnogi padnu zbog toga jer je balans katastrofalan.
Kocnice su dobre, ali kad sam se sjurio pocele su se umarati, izgazio sam ih posteno i malo me bole prsti, steta, diskovi imaju potencijala, opleteni lajtunzi takodjer, ali to je 50% od onoga sto imam na runnerki siledziji. Ne znam koliki su klipici u AJP pumpama.
Prednji far je za Oskara, opusteno se vozis po noci kao i po danu.



Bitno da je kod mene polozio test izdrzljivosti, sada moze slobodno 400km u prave planine, samo ja ga sigurno necu voziti tamo :D
Evo par fotki malo prije vrha dok mi nije crklo fonče na zadnjoj kada je blic okinuo:

#79 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 14 December 2016 - 08:01

Test izdržljivosti i za vozača ? Koje su temperature vazduha kod tebe ?

#80 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 December 2016 - 08:53

A bilo je oko 2-4°C, bez vjetra, uz 10 kila opreme se moze bez odustajanja, iako ima jos malo mjesta za potpunu izolaciju.
Na rucke montirati one rukavice za volan, i dobro bi dosla prava podkapa koja prekriva i prsa.
Ili jednostavno namontirati jos veci vizir iza kojeg mogu tanji slojevi, onda se slobodno moze reci da je pod konac do odredjene brzine koja nije velika.




Covece, ovo elistarče ume da extremno iznenadi. Juce povezo kantu ispod sjedista, a sada konacno opusteno ubacio laptop ispod sjedista koji mi nije isao u kofere niti ispod jednog drugog sjedista.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users