#1
Posted 11 November 2016 - 20:25
Dugo sam iscekivao priliku da uzmem tsdi verziju, medjutim nikako da se ukaze prilika i eto me na karbosu, po nacelu daj sta ima, ipak sam uz peugeot odvezao par putesestvija i pokazao se kao pravi broj 2 naspram najboljeg skutera na svijetu koji se nikada ne kvari, za razliku od svega ostaloga
Radi se o vertikal masini sa euro2 normom, ima kompresor za euro normu ispod ispuha, gurtner 12 bez mogucnosti podesavanja igle (jedino home made podizanje), dizna 53, elektricna uljna pumpa. Paljenje T.C.I. bez elektronskog ogranicenja za serijalu.
Moram priznati da je jako interesantan, nakon pravih maxija ovo je igracka, ima prostora naprijed za 6 nogu, na sjedistu je isto kao u boravku. Moze da ponese mene i jos 2 zene bez problema, za trojicu nije.
Ovjes je extra, naprijed teleskop hidraulika, pozadi podesavajuci amortizer, sve paioli. Ogromno i ergonomski pogodjeno sjediste pridonosi udobnosti.
Kocnice extra, prednji disk 226mm je opasan i odlucno utapa, zadnji disk 180mm jako dobro obavlja poso. Gume su 12", mislim da su 70 visine sto doprinosi udobnosti.
Prostor ispod sjedista je idealan za sverc, stane full kaciga i jos toga, nisam testirao. Ima jos 2 pretinca na protuoklopu tocno ispred koljena, jedan pod kljucem, drugi je na klik. Stanu po 2 banane u svaki.
Instument tabla podsjeca na onu od auta, brzinomjer s el. puzem, i digitalni prikaz goriva, TRIP i time, te lampice zmigavac, dugo, immo kojeg ovaj nema, aku, ulje.
Prednje svjetlo je ogromno, a po mraku kao da vozis ne auto nego kamion, ima sirinu i duzinu.
Ne znam sta dalje reci, cudi me da ih nema vise jer je komforan, ne sjedi se na wc solji nego na fotelji.
Evo jedna pocetna
[attachment=13328:IMG-20161110-WA0001.jpg]
Moram priznati da sam se malo uvaljao u djubre posto ljudi vozaju karbosa bez ikakvog odrzavanja do apsolutnih granica, iako ide 40kmh ne diraj dok ne stane, jer tek onda ce nastupiti problem, karbos se ipak moze popraviti sa serafima od namjestaja, pa kad vec vozi zasto se ne bi vozilo i sa potrosenim plocicama, ali kad moze i sa potrosenim plocicama sto ne bi i sa klipicima iz celjusti?
Nakon temeljitog pranja vidim da je blato dobar izolator od oksidacije blokova, pa konacno pristupam detaljnom pregledu, a evo uspio sam nesto i uslikati:
Potegao lulicu svijecice
[attachment=13331:IMG-20161111-WA0000.jpeg]
Ne znas jel depozit il djubre
[attachment=13329:20161111_125343.jpg][attachment=13330:20161111_125347.jpg]
A vidi sundjera isti Bob
[attachment=13332:IMG-20161111-WA0002.jpeg][attachment=13333:IMG-20161111-WA0004.jpeg]
Naravno i aku je maxxx izvozen iako ima 0.1% kapaciteta, taman da upali lampicu od ulja, ali ne izdrzava dulje od 2 sec.
[attachment=13336:IMG-20161111-WA0008.jpg]
Kad sam otvorio prijenos imam sta da vidim, gdje je nestao ventilator?
[attachment=13337:IMG-20161111-WA0014.jpg]
Dalje sam zatekao lagano trul i potrosen remen, rolice sa mnogo bridova od kojih je jedna pukla poprijeko, klizaci zveckajuci, klipic zadnje kocnice potrosen 2mm u jednom kraju.
Nakon 2 vrece djubra uspio sam da spasim stvar, moram jos sacekati remen i ventilvar. Sve u svemu dobro je, termo grupa fino nabija, radilica nije kriva niti ima lufta, 15tkm ima. Bit ce nesto od njega, jbg ne mozes uvijek kupiti pa preuzeti direktno sa servisa sa tuning dijelovima (juce ulupao 1200€, a sutra prodaje za 600 hitno)
Vidi karbosa sto se sjaji, a nije se vidio od zemlje, neko je zavario sa elektrodom plasticno dno cascice i dobro drzi, posto im je to mana
[attachment=13334:IMG-20161111-WA0006.jpg]
Sljedece na redu je uzimanje godisnjeg za podesavanje karbosa, pa opet neki kraci u ljeto za korekciju smjese
#2
Posted 11 November 2016 - 22:55
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#3
Posted 11 November 2016 - 23:12
Hoce se nesto ozbiljno ulagat u taj motor?
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#5
Posted 12 November 2016 - 00:45
Za sad trenutno ce biti stok poslozen nanovo s potrosnim materijalima, a sluziti ce za kurvanje do proljeca, pa ko hoce neka ga jasi, dok je mokro i prljavo, pa cu onda tek obnoviti auspuh i neke ostale styling dijelove. No sikiriki i ako ga odnesu.. A adzaje nek stoje, steta da propadaju.
Moram i kofer ugradit.
Velika mana je AC masina, veoma ogranicena maksimala koja ne zadovoljava moj minimum, i jos je 120/70-12 zadnja guma po papirima sto daje jos kraci prijenos. Ja ovdje ne znam sta da radim, kitovanja karbosa su samoubojstvo.
Zato sam planirao tsdi verziju na koju bi ustekao piaggio lc 50 purejet masinu i to bi bio pun pogodak, naravno ako se tsdi pokaze losim.
#6
Posted 12 November 2016 - 07:46
#7
Posted 12 November 2016 - 12:21
#8
Posted 12 November 2016 - 15:50
dajteh, on 12 November 2016 - 00:45, said:
Za sad trenutno ce biti stok poslozen nanovo s potrosnim materijalima, a sluziti ce za kurvanje do proljeca, pa ko hoce neka ga jasi, dok je mokro i prljavo, pa cu onda tek obnoviti auspuh i neke ostale styling dijelove. No sikiriki i ako ga odnesu.. A adzaje nek stoje, steta da propadaju.
Moram i kofer ugradit.
Velika mana je AC masina, veoma ogranicena maksimala koja ne zadovoljava moj minimum, i jos je 120/70-12 zadnja guma po papirima sto daje jos kraci prijenos. Ja ovdje ne znam sta da radim, kitovanja karbosa su samoubojstvo.
Zato sam planirao tsdi verziju na koju bi ustekao piaggio lc 50 purejet masinu i to bi bio pun pogodak, naravno ako se tsdi pokaze losim.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#9
Posted 12 November 2016 - 16:01
Medjutim, uopste nemam predstavu sta bi se tu moglo izvuci po pitanju prenosa i reduktora, ajd kit manje vise, ima ih, vecina proizvodjaca radi 70ccm.
Kakav je sistem kacenja blokova, ako je slican piaggu mozda prebaciti komplet agregat?
#10
Posted 12 November 2016 - 17:43
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#11
Posted 13 November 2016 - 10:19
Za konverziju na piaggio sam planirao odraditi nekakav adapter koji bi doveo piaggio masinu pod vaservagu, evo primjer
[attachment=13352:ajan8ctgtnkwg85gs.jpg]
Konacno sam odradio prvi speed test makar nemam nov remen koji ce uskoro, ovaj ima 17mm. Osjeti se da ima nelinearne remenice, koje naglo mjenjaju ugao pred kraj.
Apsolutna maksimalna brzina uspravljen:
[attachment=13354:Screenshot_2016-11-13-10-11-30.png]
Apsolutna maksimalna brzina NE zalegnut naprijed, nego u lezecem polozaju prema iza da maxxximalno poboljsam aerodinamiku:
[attachment=13353:Screenshot_2016-11-13-10-06-44.png]
Prvo mi je pao mrak na oci, koji ovo djavo, izvrtio mi se pred ocima popis peugeot cilindara, auspuha, variomata, karbova, usisa, karbonskih lamelica, iridium svecki, mnogo setova rolnica, opruga, cnc ventilvar, varijabilni cdi, produzenje getribe, mnogo strugotine, reko bez od mene neces mene zeniti kad jurim 100gpsa i imam sve to sa piaggio serijalom uz nikakva ulaganja, i jos traje. Extremno tesko ovo podnosim jer silazim sa najsavrsenijeg agregata na nesto sto nema perspektive.
Jedva dodje do 50kmh gpsa (komsina macka juri 44kmh gpsa), a kasnije natezanje, taj ne bi overio 100kmh niti niz K2 vrh u slobodnom padu, bolje mu je ugasen da ide. Agregat je barem duplo slabiji od piaggio purejet lc agregata koji ubija brasno u ovom slabasnom motoricu koji me i na vivacitiju nije odusevio, iako sam njega terao do 85kmh po satu.
Po satu ide najvise 70kmh, sat uzima 8kmh na toj brzini i na 50kmh po satu. Dakle kad se jos malo dovede u red, kao stokara ce ici oko 80kmh po satu sto je odlican rezultat za AC masinu.
Ali strpljen spasen, sacekati cu novi remen pa cemo vidjeti, jos cu malo iskorigirati karb posto sam pojacao smjesu, valjda ce nagurati 70kmh gpsa, iako su moji zahtjevi minimalno 80kmh gpsa, vidjeti cu jos kako sta s cim. Ovako na nogaram zvuci mocno, imam osjecaj da se vrti i preko 10k.
PS na speed testu me isprestizalo apsolutno sve sto je bilo na cesti, i onda se pojavila praznina, medjutim isprestizao me skoro i cijeli konvoj koji je pusten u drugom ciklusu semafora, a ja jos nisam stigao do prvog. Dakle, opasnost na cesti, uletilio ih je preko 5 u skare, vecina prolazi 20cm od mene , pod hitno se mora nesto resiti, ovo nije ni V od Veverice.
Cilj je ostvariti najvise za najmanje, naviknut na purejet agregate da ne traze dinara, a ostvaruju skoro maksimum.
#12
Posted 13 November 2016 - 14:15
Vaga kaze 106kg, sa 4l goriva, a u paporima pise 93kg. Nije ni lagano, a nije ni pretesko, ali za AC agregat je izazov.
[attachment=13357:20161113_110915-1.jpg]
[attachment=13358:20161113_110910-1.jpg]
Dalje sam otrcao do Suhog, posto on uzgaja pezoice ima ih ko u farmi pilica, sve respektabilni primjerci oces odvaljivaca ili ces za putesestvijiu. Suhi je optimista i vjeruje da ce se moci postici dobri rezultati, podsjetio sam se kako ide njegov SF2 stokara, bogami zadovoljavujici je, ali je LC sto naravno dosta doprinosi.
Ali glavni razlog otrcavanja do Suhog je pozajmljivanje tuning dijelova, ustupiti ce mi kompletan variomatski prijenos pa cemo vidjeti sta ume ovaj agregat, doppler 19x15m5 vario 100mm ce mnogo da donese, a tu je i nov kais sa boljim remenicama.
Ajde ima i dobrih stvari, da je sve lose automatikom visnjega bi zavrsio kod nekog drugog, konacno komfornost sa velikom rezervom i laka mogucnost za prevoz plinskih boca, auto guma, i ostalih kabastih predmeta. Ispod sjedista opusteno stane full kaciga, zimske rukavice, bubreznjak, a ima prosotra i za jos neke stvari, a gdje je jos kofer kad sjedne neki veliko, idealan za svercovanje cigara.
[attachment=13359:20161113_133907.jpg]
A sad odo setovat karb, primjecuje se nalivanje na punom gasu pa se moram spustiti za nekoliko brojeva sa manjom diznom posto je sada 60 umjesto fabrika 53, takodje el. saug je podesen agresivno, pa treba spustiti i njegov klipic.
IZbunario sam 2 gurtner dizne, jedna 62, druga 72.
Ako usporedim 62 sa dellorto 62, vidim da je dellorto veca.
Uzimam 0.6mm borer i on prolazi kroz dellorto, ali ne i kroz gurtner. Veoma interesantno. A po sjecanju, 53 gurtner je manja od 53 dellorto.
[attachment=13362:20161113_151743-1.jpg]
#13
Posted 13 November 2016 - 16:18
Nisam neki ljubitelj peugeot skutera ali ovaj je dovoljno velik i praktican,vjerujem i da ces ga malo poslozit da nebudes smetnja na cesti i da ces dohvatiti ocekivanih 80gps-a.
Zasto si pobjegao od provjereno dobrog piaggia?
Jeli ti djelovalo smjesno kad si zalegao a jurio si samo 60 i kusur gps-a? Nedao bog da ti se ljuti biciklasta na specijalki zainati...
Edited by rade007, 13 November 2016 - 16:20.
#14
Posted 13 November 2016 - 18:25
Tu je peugeot bolji izbor, nece mu nista biti, a pokusavam ga uklopiti za posebne namjene.
Presmjesno je ovo voziti na 60kmh, i sve poslje toga je raketa.
Stavio sam mu diznu 55, sad je vec sve bolje sto se tice karburacije, medjutim remen mi se poceo raspadati nakon lozenja i uvodi oscilacije pa ne mogu da donesem konacan zakljucak Ali sutra cu zakljuciti situaciju.
[attachment=13364:20161113_170712-1.jpg]
Napredovala je i krajnja brzina za dobrih 4kmh gpsa, sad je 66kmh zalegnut i 61 pod normalno
[attachment=13365:Screenshot_2016-11-13-17-27-46.png]
[attachment=13366:Screenshot_2016-11-13-17-34-26.png]
Nastojati cu naci tsdi model, a ovog cu u stok stanju dovesti pod konac, i rado cu dati karbosa za njega, da oslobodim covjeka od problema, a on ima jos da mi plati od zahvalnosti. Jer koji to ludjak daje karbosa za tsdi???
E onda bih ja dosao na svoje, fino okacio piaggio lc purejet agregat, i samo ustekao dzekove jer je tsdi instalacija kompatibilna sa purejetovom, stavim kiler od SF2 i stavim piaggio ecu. I imam jurilicu sa auspuhom i multivarom
#15
Posted 13 November 2016 - 18:41
.
Ajd jedva cekam da vidim nesto radova.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#16
Posted 14 November 2016 - 20:56
Danas ubacen Malossi remen, i stavio sam 9.5gr rolice, a tvornicke su 9gr. Lako se spustim prema dole, sad kad imam zdrav remen i sve ostale komponente mogu da dobijem jasniju sliku stanja. Makar sad tek vidim da stari remen iako je izgubio konce, nije tako los bio, jer pomak nabolje je mizeran
Dok je hladan ide nekako, cak i kada se normalno vozi. Medjutim kada ga tjeram do kraja na 65kmh po satu i drzim tako po koji kilometar,osjeca se tipicni sindrom za AC masinu, malo oslabi, onda mu 9.5gr postaje vec tesko za izgurati pa cu ipak ici na 9gr.
Krajnja brzina nije nista porasla, taj agregat je toliko slabasan sa originalnim auspuhom da daje valjda 200W pod ovim skuterom. Sve je izglednije kako tu nema dalje od sezdesetak kmh gpsa dok se auspuh ne lesi, on je usko grlo. Naravno, ostaje mi jos da se poigram malo sa prijenosom, a pogotvo sa karburatorom jer bi ga lako mogao odvaliti sa nogom...
Iz razloga sto sam ga fino pocistio i poslozio zeru jace od stok postavke, testirao cok i podesio ga u 2 navrata fino za pocetni polozaj tako da imam sto manje troksanja dok je hladan, a da opet pali iz prve i da ne muce dok je hladan, ubacio diznu 55 umjesto tvornicke 53 i sauga 6.2l na 100km.
Natocim jucer skroz do cepa i danas se vozim, kad vec nakon 10km skida 1 crtu, nakon 20km 2, nakon 30km je vec skinuo 3. Vidim ja da tu nesto ne stima, i vec znam da je ovo extremno velika potrosnja, i otrcim odmah na benzisku nakon 29.9km, kad unutra stade 1.87litara.
[attachment=13388:20161114_184911.jpg]
Primjetio sam da hoce malo izbaciti benzina na iberlauf ako se jako zaustavi, malo orosi deklo, ne ostavlja tragove na podu, i ako se jako prebacuje lijevo desno, odmah se osjeti smrad benzina. To samo kod jacih iscimavanja. Druga stvar koju sam primjetio na 2 razlicita elektronska coka od peugeota, niti jedan nema gumeno dno na klipicu kao u dellorta. Kada se cok aktivira, da zatvori diznu 100% s tim gumenim dijelom. Moguce da i tu propusta.
Moram pogledati i svijecicu.
Glede trenutnih performansi, auti me hoce izgaziti tamo gdje su kolone, ti danasnji auti svi imaju po 500, 600 konja dok vozim Elystara, to starta kao iz pracke. Ja bi da se ubacim, a dok sacekam odaziv gasa, pa dok digne okretaje, pa dok krene, pa dok ubrza, slika ispred mene je sasvim drugacija. Na semaforu moram dati gas jos dok je crveno, inace se uplasim koliki su auti u retrovizoru, nataknu se iza kao da ih slepam. Prvi put da namjerno prelazim preko svakog lezeceg policajca, jer iskoristavam spust sa njega kao zamajac.
Nisam obisao niti jedan jedini auto u 30km.
Obisao sam svaku autobusnu stanicu, i iskljucio sam se na svako ukljucivanje da me nabudzena kolona isprestize.
Cak sam smetao i u zoni 30kmh, a bojim se da bi me biciklisti odvalili i u pjesackoj.
Po prvi put se bojim izbiti prvi na semafor jer ovi kad startaju to prolazi pored mene sa svih strana jer im je ubrzanje do 50kmh jedno 20x bolje.
Motor nema snage da savlada tracnicu visoku 5cm kada startam iz nule, samo zuji ko fen, moras cimnuti prednji kraj u zrak pod gasom, ali nece odletjeti jer je masina pitome naravi kao krava.
Motor nema snage da krene pod punim gasom, a ja drzim 1 nogu na podu, samo zuji.
ALI, ima tu i dobrih primjera
Natrcao na Kymco Agility 50 4T sa kutijom za picu na semaforu. Elystar ga odvalio.
Natrcao na Piaggio Fly 4T 4V, Elystar ga takodjer odvalio.
Sve ostalo moguce, cak mi se i pesaci sepure pa prolaze opusteno na crveno dok ja dolazim, sve je ubilo brasno i to dvostruko, kao da sam utrcao na F1 stazu, to samo siba sa svih strana!
Dakle, ima potencijala, nije najgori, samo treba jos malo godisnjeg da se dovede to pod konac
Evo kako izgleda jedan uspon pod punih i neprekidnih 12mm otklona gasa, nadam se da cu postici bolje rezultate, navikao sam na barem duplo vise
I situacija na ravnom, najbolja je ova nelinearna remenica kad na 55kmh prebaci ko automatik u drugu, toliko da ne dolazi k sebi par sekundi
#17
Posted 15 November 2016 - 15:19
Odvrnuo sam svijecicu da vidim kako izgleda kad trosi 6.2l full serijala:
[attachment=13401:20161115_125455.jpg]
Nemam komentara, kako moze tako dobro izgledati a sauga 100% vise goriva nego sto treba, ali svejedno sam pocastio Peugeota sa novom francuskom svijecicom posto ne preferiram NGK, nije mi bas kvalitet broj 1, a 3 puta je skuplja.
Pozlacena kapica, keramika se cakli od bijele boje (vise nego ngk), izvorno Francusko, ja extremno srecan, vise nego onaj sto je dao 15x vise para za iridiumku, a dobio nista
[attachment=13396:20161115_121610.jpg][attachment=13397:20161115_121622.jpg]
Dok je jos hladan, resio sam da izmjerim i kompresiju s punim gasom, i vise nego zadovoljavajuca je, a i cujem po zvuku kad izvadim svijecicu da zdravo izmjenjuje tlakove:
[attachment=13403:20161115_130153.jpg]
Dalje je krenula malo ozbiljnija akcija, izbunario sam iz steka linerane tgb remenice i resio da oplemenim pezu sa njima, jer one krive sto ima uzrokuju preveliki pad okretaja.
[attachment=13395:20161115_121549.jpg]
Kad sam vec ubacio tgb remenice, uzmem i piaggio 811x18.5 remen, pa da probam. Medjutim, kratak je. Nesto bi se dalo upasati, ali to mi nije toliki prioritet trenutno, nego da ima linearne remenice.
Ovo je sa piaggio remenom:
[attachment=13398:20161115_122520.jpg]
Stanje kvacila, zvona je jako dobro, a na slici se vidi usporedba tgb i desno peugeot remenica:
[attachment=13399:20161115_124720.jpg]
Evo kako lezi malossi special u tgb remenicama za peugeota:
[attachment=13400:20161115_124932.jpg]
Ubrzanje je sada linearno, puno manje vibracija ima, osjeti se boljitak jer puni do 60 s lakocom, ali samo dok je hladan. Kad se dobro ugrije sve vise gubi snagu, pocinje i troksati dok krecem a odaziv na gas se jako produzi, pa koji ovo djavo?
Nategnem usi i cujem da auspuh pocinje da frflja, sto je znak opasne zacepljenosti. Za svaki slucaj istekam elektricni cok da obogatim smjesu i probam voziti dok je vruc, medjutim nema promjene, nesto ga gusi, a sada mi je jasno da je auspuh vec postao kritican, a ja drugog trenutno nemam.
Prvo je usljedio test, istekao sam crijevo na grani gdje se upuhuje zrak, i bogami evo ga, zivnuo je, odaziva se brzo i cisto, ide bolje. Znaci tu smo, eto i razloga za ogromnu potrosnju.
[attachment=13402:20161115_140726.jpg]
Sljedece sta sam poduzeo je nalivanje litre dizela u tu cijevcicu, pa sam odlucio da ga procepim. Medjutim, nisam imao srece kao na piaggio auspusima, taj auspuh je gotov i opasn zapetljan iznutra, vec je za djubreta jer je poceo izbijati na sve strane. Performanse su sada malo bolje, ali i dalje agregat ne dise kako treba.
Nema bez auspuha nista...
#18
Posted 15 November 2016 - 16:11
#19
Posted 15 November 2016 - 20:14
Taj Elystar je naslijednik Elyseo modela?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users