

#401
Posted 30 September 2011 - 22:18
drugo moguće je da je vukao prašinu, krsta je potrcao sport pro cilindar u nikasilu za 3/100 mm, za celih 1000km pređenih, i to zbog prašine koju je uvukao preko semeringa na variomatu.. e sad pitanje od čega je ta prašina koja dolazi sa feroda kvačila...
#402
Posted 30 September 2011 - 23:43
Mora biti da ima i razlog za to...jednostavno ne može toliko da se potrca u normalnim uslovima...Ja sam na svom Sportu imao zazor na karikama oko 1,2mm ali nakon mnogo više pređenih kilometara nego ti..
#403
Posted 30 September 2011 - 23:46
Stavio sam sad sport pro i athena hyper racing auspuh,rolnice 3g,ljubicastu centralnu oprugu,i malo prigusio airbox,jos ga nisma probao,sutra cu posto sam do sad radio,nebi bas da rezoniram u 11k u 1 ujutru

Nego,i lezajevi na radilici su otisli u k***,znaci onaj do variomata ima lufta i napred nazad,i gore dole,levo desno,i to bas lupa kad cimas radilicu,dosta jako,kod variomata se vrh radilice(gde je onaj navoj)sigurno 1-2mm klima,znaci bas dosta...el smem tako da vozim do rkaja sezone,sta eventualno moze da se desi?Na zimu otvaram blokove,ubacujem motoforce radilicu,nove lezajeve,kupujem org malosi klip za prvu specijalu itd...samo me brine da se ne raspadnu kad ga uteram u 11k

Inace ja vise sumnjam na ulje,pa sam sad iskljucio uljnu pumpu...a semerinzi su mi dobri,skoro sam stavio nove,kad sam menjao i klip...
Inace sad pali kao mina,znaci samo opustim nogu na kurblu i on upali bez gasa,sauha i icega...na dugme nisam probao jer mi se odvio anlaser,pa sad samo onako visi tamo bzv,kad zaverglam samo vrti u prazno...nisam mogao sad i to da resavam,ali videcu neki drugi dan,uglavnom sad ce sigurno da pali na dugme...samo me stra da se ne desi nesto ovom sport pro

e,da,kad sam stavljao RMS klip skidao sam i masinu i sve i lezajevi na radilici nisu imali uopste lufta,znaci pojeli su se totalno za tih 800km...
EDIT:A el moguce da uljna samo ponekad zataji pa opet proradi?Jer mi je potrosio skoro ceo litar za ovih 800km,a nigde ne curi ulje,proverio sam i vreva i sve...pa nzm kako je moguce,ili je prasina ili ulje,jer su se i karike i lezajevi skroz ptorosili za tih 800km...
#404
Posted 01 October 2011 - 10:09
sećam se sad da si rekao da je zazor bio nešto oko 0,30.. pa premeri u kojoj je meri cilindar i klip, ako se sve potrošilo onda je jasno da je vukao prašinu, ako su samo karike onda je sranje matrerijal nema druge...
#405
Posted 01 October 2011 - 12:35
Ali kako je uopste doslo do tolikog lufta u lezaju za 800km,kad je sve bilo ok kad sam stavio nov klip??Tad sam stavio i nove semeringe,lepo ih namestio,jos uvek su kao novi i suvi..
Sad nzm dal da vozim i dalje sa ovim novim KITom,da se ne desi i njemu nesto...al ne verujem da moze zbog lufta da uvlaci,posto je na kraju radilice luft mozda 1.5-2mm,ali na lezaju nema sanse da je vise od 0.2-0.3mm,a semeringu to sigurno nista ne smeta...
#406
Posted 01 October 2011 - 13:56
Sredio sam anlaser...sad moze da se promeni naslov teme

#407
Posted 01 October 2011 - 22:13

#408
Posted 01 October 2011 - 23:05
EDIT:A potrosnja je...stra me da je merim...sipao sam 3l mesavine,probao ga nekoliko puta,sigurno nisma presao vise od 20-30km i ostao bez goriva

#409
Posted 02 October 2011 - 08:41
vidi što se ležajeva i semeringa tiče.. ako si zadovoljan.. nemoj da ti bude teško , rasklopi, izmenjaj te ležajeve i semeringe i daj mu hpc radilicu kako dolikuje.. ako ima lufta 1,5-2mm ja mislim da je to mnogo.. i na osovini mora biti mnogo.. jbg ti namenski 20x52x12 su svi pod znakom pitanja, vidi kaD UGRAĐUJEŠ DA ZAOBIĐEŠ SEKIRČE i da ih ugradiš na toplo hladno, .. toliko smo o tome već pisali...
ps evo menjam ti naslov.. vidiš da je pozitivno uticalo na tebe..

#410
Posted 02 October 2011 - 08:56


Pa nzm kome je moglo da padne na pamet da zbog turpijanja trokira puca iz auspuha,i to posle 2km,a pre toga je isao super...ja o tome uopste nisam ni razmisljao,sad sam ga namestio bez ikakve sumnje,odma gurnuo 3g rolnice i ljubicastu athena centralnu(jer je sa tim setupom odlicno radio ona prva 2km),i prenos mi se cini da je ok,u startu je mnogo slab,ali kad povuce...ravnomerno ubrzava do kraja...mozda malo samo opadnu obrtaji kad predje 40kmh,ali i dalje je u rezonanci i odlicno ubrzava...
EDIT:A koje lezajeve je najbolje da kupim?Sad su na njemu oni SKF France iz motobikea(RMS pakovanje),imali su oko 500km pre malossi sporta na serijskom cilidnru,sa malossijem 2000km,znaci na 2500km nisu imali ni najmanje lufta,a sad posle 800km(znaci na 3100km)prolupali skroz...kako je to moguce?Ako je ulje u pitanju onda ok,ali akoje prasina?Ode naturpijan sport pro...
A ne mogu sad da ih zamenim zbog skole,nemam drugi motor,a ne pada mi na pamet da zbog lezajeva idem busom,a i nemam ni vremena za toliki posao...
#411
Posted 02 October 2011 - 09:04

EDIT:A pre turpijanja sa 19mm karbom i hpc radilicom je izlazio oko 65

#412
Posted 02 October 2011 - 09:15

#413
Posted 02 October 2011 - 16:50
#414
Posted 02 October 2011 - 18:00

#415
Posted 02 October 2011 - 21:33
#416
Posted 02 October 2011 - 21:55
#418
Posted 03 October 2011 - 13:32
#419
Posted 03 October 2011 - 14:13

#420
Posted 04 October 2011 - 09:02

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users