Jump to content


vespa et4 300cc



325 replies to this topic

#201 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 01 October 2017 - 20:49

ma dobro je,ima isto tak i za lc leader 3 vrste dekla i tak,ne treba se s tim zamarat :D
sa sadasnjeg dekla odrezal se bude taj donji dio sa rupama i zavaril na ovo sa kurblom tak da bude sve pasalo..
vise bude igranke sa zvijezdom/krunom koja ide na radilicu,di se uglavi mehanizam kurble da okrene radilicu..quasar radilica ima zupce taman tolko kolko treba ventilvaru da sjedni na zuocima,dalje je navoj..dok leader 125/150 radilice imaju duzim dijelom zupce pa na njoj i ventilvar i kruna sjede na zupcima..mozda nisam najbolje objasnil,al kad slika bude sve jasno..
ali imamo i za to rjesenje,tak da samo napred teraj :D

#202 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 October 2017 - 20:58

Da da razumem šta pišeš. Bice ovo pravi majstorski podvig. Kod ace na et 200ac nismo mnogo podizali stepen kompresije, nehde smo na 10,5:1 i ako vozi dekompresor prava je muka zakurblati. Nadam se da će to raditi posao na vekikom stepenu kompresije koji planiraš.

#203 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 01 October 2017 - 22:06

ma toga se jedino bojim,mislim da bum potrgal kurblu :D
sjecam se jednom nizozemca ki je vozil trke sa vxrom koi je bil brutalno slozen,malossi cilindar,glava malossi,radilica isto malossi,ferg 37 itd itd i imal je takav dekel i palil je na kurbku,tak da nadam se i ja da bude ovo funkcioniralo..

#204 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 02 October 2017 - 20:03

mnogo lep je ovaj dekel,stvarno u tip top stanju..nazalost zacas bude izgledal ko i ovaj koi je sad na vespi :D


Attached Files



#205 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 03 October 2017 - 08:38

pratim i ja... obecao si neki video sa tih trka

#206 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 03 October 2017 - 10:06

View PostMario, on 03 October 2017 - 08:38, said:

pratim i ja... obecao si neki video sa tih trka

jesam ali nije do mene posto nisam dobil materijal,jedva da mi je stigel dopeljat vespu ovaj vikend..morali su se opijat pa jbg

#207 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 03 October 2017 - 10:30

Haha dobro to je opravdano

#208 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 03 October 2017 - 22:11

skinul sam dekel da stavim ovaj od lx i vidim točno di se mora prepravljat..
fula samo jedan šaraf i to ovaj kod kartera,ali i cijeli taj donji dio do sljedećeg šarafa..biće rezanje i varanje kak je planirano..

Attached File  IMAG8395.jpg   2.22MB   17 downloads Attached File  IMAG8396.jpg   1.69MB   16 downloads

Attached File  IMAG8397.jpg   2.28MB   17 downloads

blok ispod variomata smo već strugali,ali treba još malo da manje remen dere po bloku..ima se još mjesta da se malo skine i zagladi

Attached File  IMAG8393.jpg   2.46MB   21 downloads


kaj se tiče ventilvara,dobro da sam i njega zacrtal markerom kad sam i variomat da vidim izlaznost remena,sad se točno vidi do kud remen ide i kolko ga se more tokarit po vanjskom rubu :D

Attached File  IMAG8398.jpg   2.57MB   19 downloads Attached File  IMAG8399.jpg   2.54MB   16 downloads

promjer variomata (u ovom slučaju malossi multivara) je 121mm a promjer ventilvara je 128mm,plan je skinut ga za 2.5mm tj 5mm u promjeru..ovaj zacrtano dio koi je ostal na ventilvaru je 3mm...

#209 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 06 October 2017 - 11:53

danas mi je tek stigla kruna kurble pa sam probal montirat..
prva stvar koju sam nedavno registriral je ta da na quasar mašinama zupci na radilici idu samo do kraja ventilvara pa kruna ne kači zupce..ali to nije problem i imam rješenje za to..

Attached File  IMAG8438.jpg   2.27MB   13 downloads

druga stvar je dužina kraka radilice..ako iza krune stavim podlošku,zupčanik mehanizna kurble uglavljuje odma na krunu..ako pak maknem podlošku i krunu stavim skroz do ventilvara,onda zupčanik mehanizma kurble ne lovi krunu zbog dužine kraka radilice u koju se upre (dužina između krune i vrha navoja na radilici veća je od upuštenog dijela u mehanizmu kurble..

Attached File  IMAG8437.jpg   2.31MB   17 downloads Attached File  IMAG8436.jpg   2.29MB   14 downloads


mislim da budem mogel rješit stvar doradom zupčanika...ako ni to ne bude dovoljno onda bude moral skratit taj navoj na radilici za koi milimetar..
samo neka kemija,već me sad boli glava od razmisljanja :D

#210 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 October 2017 - 12:03

Saćam se da smo merili krake na leader 125 i uporedjivali sa quasarom, nije mi palo na pamet da krak ima duži navoj :(

Mozda bi bilo bolje da otokaris novu krunu, malo "dublju", nego da skidas ponovo radilicu radi skraćivanja?

Ako budes tokario ventilvar prema variomatu onda igra skidanje sajbnice zbog naleganja remena a i zbog daljine zupčanika?

#211 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 06 October 2017 - 12:22

jedino kaj mogu je igra sa ovim zupcanikom koi uglavljuje na krunu,ostalo je skuplja pita nego tepsija neznam ni ko bi mogel krunu otokarit a i potrosni je materijal..
nebi vadil radilici za skracivanje navoja,vec smo to radili u servisu na motoru,na licu mjesta haha

a za ventilvar moram vidot dal mi budu mogli napravit sve kaj ssm zamislil

#212 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 26 October 2017 - 19:15

zaboravil sam da nisam ništ pisal u vezi pripasivanja dekla s kurblom na vespu..
uspjel sam rješit situaciju kacenja zupčanika na krunu kurble..
potokareni si vrhovi na dijelu zupčanika koi sjeda u deklo,da se ne trgam sa objašnjavanjem,označil sam ih na slici

Attached File  IMAG8446 2.jpg   2.73MB   25 downloads

a sa unutarnje strane potokareno je upuštenje da se zapinje u navoj radilice

Attached File  IMAG8447.jpg   2.77MB   22 downloads

sad sve sjeda i radi kak treba..

Attached File  IMAG8452.jpg   2.3MB   29 downloads


sa orginalnom vespinom kurblom nismo mogli upalit vespu,niti čak zakurblat kak se spada jer zbog šminkerskog izgleda nema pravu funkciju..
onda smo nabavili kurblu od zipa 50cc koju smo još malo produžili i prilagodili deklu vespe..
sad vespa pali na kurblu :D

Attached File  IMAG8536.jpg   1.96MB   29 downloads

stražnji amortizeru su zaštičeni i odnešeni tokaru da se naprave drugi nosači koi se kače na ramu,da imamo mogučnost štelanja visine stražnjeg kraja..
isto to budemo radili i za prednji tak da vespa može u pod još za 20mm

Attached File  IMAG8529.jpg   3MB   28 downloads

#213 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 26 October 2017 - 19:52

zaboravil sam napisat,sad idu van anlaser,kuplung paljenja i jednosmjerni lezaj sa kucistem koi se inace vrti zajedno s magnetom..
s tim bi trebalo jos dotatno rasteretit radilicu..
ventilvar smo olaksali za 76 gr
izbacili dekompresor koi je 226gr
magnet olaksan za 233gr
kuciste sa lezajem koi bacamo van sad tezak je 560gr
ukupna masa skinuta s radilice bude 1095gr
s tim da magnet bude isel na jos malo dodatnog olaksavanja pa bude to i preko 1100gr na kraju

#214 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 30 October 2017 - 09:57

kolika je ukupna masa radilice sa svim tim periferijama, zna li se koji je to odnos pre u odnosu na sada, pa da kasnije može da se izvede neki zaključak dobitka..

kod tog ventivara što si posekao peraja si dobio na momentu jer ne nosi toliko vazduha, što je više nego ta masa tih alu perajca... ali budeš video koliko leti greje prenos, da li je to sada ok...

za kurblu je no comment, kao da ste stavili polugu za kombajn.. .bitno je da pali

#215 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 30 October 2017 - 20:07

nisam skuzil ovo pitanje za radilicu bas..
svi dijelovi su vagani i slikani,sama gola radilica ima 2907gr..
u zadnjem postu sam napisal kolko tezine se skinulo sa micanje i olaksavanjem odredjenih dijelova..
radilica ima 2907gr,magnet sa lezajem i kucistem 2460gr,ventilvar 300 i nest sitno (to su mase izvagane prije olaksavanja)..
eh sad,tu su jos lancanici na radilici za lance,bregasta,variomat ovo ono i to nisam vagal..nije bilo potrebe..

sa takvim ventilvarom vozena je cijela ova trkaca sezona,dekel je izbusen dobro,kevlar remen je gore i nema pada okretaja niti malo

#216 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 30 October 2017 - 20:50

Da da to 1100/5667= 0,194 dakle 19,4% si umanjio obrtnu masu

#217 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 31 October 2017 - 10:46

marinko pa da si odma reko da mislis na postotak,sve bi se skuzili odmah :D

#218 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 01 November 2017 - 14:33

Da da, sad to izađe 1/5 umanjeno, a ti prijavi koliko se dobilo, kakav je subjektivni osećaj..

Zanima me i nešto više detalja oko spuha, radio si dva, duži i kraći... koji su utisci i razlike

#219 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 01 November 2017 - 14:45

izgleda da su nas sve pomalo pocele lovit godine,nekog vise nekog manje :D
da bi bil s necim u toku tema se treba pratit ak nekog zanima,jer u suprotnom se pogubi covjek i ne polovi kaj se ooce radi..tak sam se i ja pocel vec gubit sa pojedinacnim objasnjavanjem kaj se u kojoj temi radi..a bar moje teme nemaju previse teksta,osim najbitnijih informacija i slika naravno..
cisto mi dojde da vise nist ni ne objavljujem..

one grane kaj sam radil pomotane,napravljene su za neka druga 2 skutera kaj radim..za vespu je slozen taj jedan jedini i za stazi trba drugaciji auspuh nego onaj za cestovnu uporabu,posto je bitno samo kak radi na full gasu a ne na mail i srednjim otvorima ko na cestovnom motoru..

sljedeci tjedan ide masina na stol pa glava na obradu,cilindar itd..

#220 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 01 November 2017 - 14:55

Da vidis ja sam permutovao, znam da si ovog prekrojio da ne zapinje u krivini, ali eto svašta nešto si radio i lako je pomešati..

Unačelu ja sam kriv što nisam prelistao od početka da se podsetim...





29 user(s) are reading this topic

0 members, 29 guests, 0 anonymous users