#201
Posted 01 October 2017 - 20:49
sa sadasnjeg dekla odrezal se bude taj donji dio sa rupama i zavaril na ovo sa kurblom tak da bude sve pasalo..
vise bude igranke sa zvijezdom/krunom koja ide na radilicu,di se uglavi mehanizam kurble da okrene radilicu..quasar radilica ima zupce taman tolko kolko treba ventilvaru da sjedni na zuocima,dalje je navoj..dok leader 125/150 radilice imaju duzim dijelom zupce pa na njoj i ventilvar i kruna sjede na zupcima..mozda nisam najbolje objasnil,al kad slika bude sve jasno..
ali imamo i za to rjesenje,tak da samo napred teraj
#202
Posted 01 October 2017 - 20:58
#203
Posted 01 October 2017 - 22:06
sjecam se jednom nizozemca ki je vozil trke sa vxrom koi je bil brutalno slozen,malossi cilindar,glava malossi,radilica isto malossi,ferg 37 itd itd i imal je takav dekel i palil je na kurbku,tak da nadam se i ja da bude ovo funkcioniralo..
#204
Posted 02 October 2017 - 20:03
Attached Files
#205
Posted 03 October 2017 - 08:38
#207
Posted 03 October 2017 - 10:30
#208
Posted 03 October 2017 - 22:11
fula samo jedan šaraf i to ovaj kod kartera,ali i cijeli taj donji dio do sljedećeg šarafa..biće rezanje i varanje kak je planirano..
IMAG8395.jpg 2.22MB 17 downloads IMAG8396.jpg 1.69MB 16 downloads
IMAG8397.jpg 2.28MB 17 downloads
blok ispod variomata smo već strugali,ali treba još malo da manje remen dere po bloku..ima se još mjesta da se malo skine i zagladi
IMAG8393.jpg 2.46MB 21 downloads
kaj se tiče ventilvara,dobro da sam i njega zacrtal markerom kad sam i variomat da vidim izlaznost remena,sad se točno vidi do kud remen ide i kolko ga se more tokarit po vanjskom rubu
IMAG8398.jpg 2.57MB 19 downloads IMAG8399.jpg 2.54MB 16 downloads
promjer variomata (u ovom slučaju malossi multivara) je 121mm a promjer ventilvara je 128mm,plan je skinut ga za 2.5mm tj 5mm u promjeru..ovaj zacrtano dio koi je ostal na ventilvaru je 3mm...
#209
Posted 06 October 2017 - 11:53
prva stvar koju sam nedavno registriral je ta da na quasar mašinama zupci na radilici idu samo do kraja ventilvara pa kruna ne kači zupce..ali to nije problem i imam rješenje za to..
IMAG8438.jpg 2.27MB 13 downloads
druga stvar je dužina kraka radilice..ako iza krune stavim podlošku,zupčanik mehanizna kurble uglavljuje odma na krunu..ako pak maknem podlošku i krunu stavim skroz do ventilvara,onda zupčanik mehanizma kurble ne lovi krunu zbog dužine kraka radilice u koju se upre (dužina između krune i vrha navoja na radilici veća je od upuštenog dijela u mehanizmu kurble..
IMAG8437.jpg 2.31MB 17 downloads IMAG8436.jpg 2.29MB 14 downloads
mislim da budem mogel rješit stvar doradom zupčanika...ako ni to ne bude dovoljno onda bude moral skratit taj navoj na radilici za koi milimetar..
samo neka kemija,već me sad boli glava od razmisljanja
#210
Posted 06 October 2017 - 12:03
Mozda bi bilo bolje da otokaris novu krunu, malo "dublju", nego da skidas ponovo radilicu radi skraćivanja?
Ako budes tokario ventilvar prema variomatu onda igra skidanje sajbnice zbog naleganja remena a i zbog daljine zupčanika?
#211
Posted 06 October 2017 - 12:22
nebi vadil radilici za skracivanje navoja,vec smo to radili u servisu na motoru,na licu mjesta haha
a za ventilvar moram vidot dal mi budu mogli napravit sve kaj ssm zamislil
#212
Posted 26 October 2017 - 19:15
uspjel sam rješit situaciju kacenja zupčanika na krunu kurble..
potokareni si vrhovi na dijelu zupčanika koi sjeda u deklo,da se ne trgam sa objašnjavanjem,označil sam ih na slici
IMAG8446 2.jpg 2.73MB 25 downloads
a sa unutarnje strane potokareno je upuštenje da se zapinje u navoj radilice
IMAG8447.jpg 2.77MB 22 downloads
sad sve sjeda i radi kak treba..
IMAG8452.jpg 2.3MB 29 downloads
sa orginalnom vespinom kurblom nismo mogli upalit vespu,niti čak zakurblat kak se spada jer zbog šminkerskog izgleda nema pravu funkciju..
onda smo nabavili kurblu od zipa 50cc koju smo još malo produžili i prilagodili deklu vespe..
sad vespa pali na kurblu
IMAG8536.jpg 1.96MB 29 downloads
stražnji amortizeru su zaštičeni i odnešeni tokaru da se naprave drugi nosači koi se kače na ramu,da imamo mogučnost štelanja visine stražnjeg kraja..
isto to budemo radili i za prednji tak da vespa može u pod još za 20mm
IMAG8529.jpg 3MB 28 downloads
#213
Posted 26 October 2017 - 19:52
s tim bi trebalo jos dotatno rasteretit radilicu..
ventilvar smo olaksali za 76 gr
izbacili dekompresor koi je 226gr
magnet olaksan za 233gr
kuciste sa lezajem koi bacamo van sad tezak je 560gr
ukupna masa skinuta s radilice bude 1095gr
s tim da magnet bude isel na jos malo dodatnog olaksavanja pa bude to i preko 1100gr na kraju
#214
Posted 30 October 2017 - 09:57
kod tog ventivara što si posekao peraja si dobio na momentu jer ne nosi toliko vazduha, što je više nego ta masa tih alu perajca... ali budeš video koliko leti greje prenos, da li je to sada ok...
za kurblu je no comment, kao da ste stavili polugu za kombajn.. .bitno je da pali
#215
Posted 30 October 2017 - 20:07
svi dijelovi su vagani i slikani,sama gola radilica ima 2907gr..
u zadnjem postu sam napisal kolko tezine se skinulo sa micanje i olaksavanjem odredjenih dijelova..
radilica ima 2907gr,magnet sa lezajem i kucistem 2460gr,ventilvar 300 i nest sitno (to su mase izvagane prije olaksavanja)..
eh sad,tu su jos lancanici na radilici za lance,bregasta,variomat ovo ono i to nisam vagal..nije bilo potrebe..
sa takvim ventilvarom vozena je cijela ova trkaca sezona,dekel je izbusen dobro,kevlar remen je gore i nema pada okretaja niti malo
#216
Posted 30 October 2017 - 20:50
#217
Posted 31 October 2017 - 10:46
#218
Posted 01 November 2017 - 14:33
Zanima me i nešto više detalja oko spuha, radio si dva, duži i kraći... koji su utisci i razlike
#219
Posted 01 November 2017 - 14:45
da bi bil s necim u toku tema se treba pratit ak nekog zanima,jer u suprotnom se pogubi covjek i ne polovi kaj se ooce radi..tak sam se i ja pocel vec gubit sa pojedinacnim objasnjavanjem kaj se u kojoj temi radi..a bar moje teme nemaju previse teksta,osim najbitnijih informacija i slika naravno..
cisto mi dojde da vise nist ni ne objavljujem..
one grane kaj sam radil pomotane,napravljene su za neka druga 2 skutera kaj radim..za vespu je slozen taj jedan jedini i za stazi trba drugaciji auspuh nego onaj za cestovnu uporabu,posto je bitno samo kak radi na full gasu a ne na mail i srednjim otvorima ko na cestovnom motoru..
sljedeci tjedan ide masina na stol pa glava na obradu,cilindar itd..
#220
Posted 01 November 2017 - 14:55
Unačelu ja sam kriv što nisam prelistao od početka da se podsetim...
35 user(s) are reading this topic
0 members, 35 guests, 0 anonymous users