Jump to content


vespa et4 300cc



325 replies to this topic

#1 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 11 December 2016 - 13:11

stigla na slaganje (nabudjivanje) vespa et sa masinom od vespe gts 300 i.e.
dakle masina je prebacena na manju ramu,to je vlasnik vise manje ugrubo odradil,jos ja to trebam doterat do kraja..od ovjesa,struje pa do rezanja viskova po rami..

Posted Image


u biti meni najinteresantniji dio je agregat naravno..
gore je vec spomenuti quasar 300cc (278 pravih kubika),bore x stroke 75 x 63mm

narucena je malossi glava,malossi kit (klip i cilindar 282cc),polini bregasta i j.costa variomat za pocetak..
uz to bice korekcija po masini,micanja dijelova koi rade otpor radilici,vjerojatno konverzija na kurblu itd..
uz ove narucene dijelove u planu je uzet usis sa ecu od 350cc masine kojem je sirina usisa 38mm dok je serijskom 300cc usisu promjer 33mm,uz to i injektor sa vecim protokom,vjerojatno sa master 500 agregata..nakon toga ecu bude premapiran..

do kraja tjedna trebali bi stic dijelovi pa krecu radovi..slikal budem kolko god bude moguce,pisal isto tak..
na kraju bi trebal ispast ozbiljan setap sa mocnim agregatom..

ovjes bude kompletan bitubo al o tome vise kad dodje na red..bice duga zima :D

ako bude interesa,mogu napravit i zasebno teme za ove tuning dijelove,posto ih bas i nema u opticaju,cijene su im stvarno visoke za nase prilike..

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 11 December 2016 - 14:26

Pratim sa zadovoljstvom

#3 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 December 2016 - 15:26

Ovo ce biti jedno pravo osvezenje u zimskim danima za sve nas. Obzirom da je tema iz poznate kuhinje sa zadovoljstvom dajem podstrek u vidu prelaska u projekte maxi.

Radovi su ozbiljni kao i spisak delova, rado cu ucestvovati u finesama. Steeef, daj jos koju sliku da se zagolica masta, ja ih imam vise nego sto si postavio u temi :)

Srecno!

#4 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 11 December 2016 - 16:25

ma to je jedina slika kaj sam ja slikal,tek tolko..ladno je vani :D
a i estetski se nist ne radi tak da i nema se kaj vidit previse..fokus je na masini i ovjesu


Posted Image

napravljen je i custom rezervar goriva od aluminija


Posted Image


Posted Image

#5 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 11 December 2016 - 16:42

Uu definitivno najzanimljivija tema do sad, pratim obavezno :)

#6 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 December 2016 - 17:32

Auuu pa ovo bi trebala biti prava zver od skutera sa tom masinom, bice problema to iskontrolisati na putu...

Sa zadovoljstvom pratim...


Sent from my iPhone using Tapatalk

#7 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 11 December 2016 - 17:36

bice zver do onda dok ne naidje na najbolji skuter na svetu - pj.. pa da ispreskace vespu ko konj prepreku :D

#8 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 11 December 2016 - 18:34

Pratim! :) ajde neka su sa srecom radovi, pa uskoro jos jednu da radis, Ali ovaj put za sebe :)

Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk



#9 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 11 December 2016 - 18:36

Steef zaboravia sam pitat oce kakav video past :D

#10 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 11 December 2016 - 19:13

skuter sam preuzel jucer i spremil u garazu,nisam ga ni pregledal citavog i ne razmisljam o videima nikakvim,ne mislim ni sjest na skuter i probat ga prije nego bude vani bar 15℃ uz suho i suncano vrijeme..
skuter nije za cestu,satova nema..video neki bude mozda na kraju,al velim,uz tolko posla kolko imam na toj vespi i garazu koja mi je krcata,nikakvi videi mi nisu ni na kraj pameti..

temu sam otvoril iskljucivo zbog dijelova koi se ugradjuju posto se ne radi o setapu koi se radi na dnevnoj bazi,niti se voze bas na nasim prostorima..


temu sam otvoril samo na ovom forumu zbog ozbiljnosti i pristupa prema tehnicki i mehanickim stvarima..

ko i uvijek sva pitanja su dobrodosla

#11 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 December 2016 - 21:35

Po meni nema potrebe za bilo kakvim videom u ovoj fazi, a ubuduce ćeš već odlučiti...

U svakom slučaju ovakvo nešto nismo imali do sada na forumu, i lepo će biti ispratiti ovo...


Sent from my iPhone using Tapatalk

#12 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 December 2016 - 00:03

Zestok napad na vrh klase gdje vladaju 2T zipovi 70 i 180, ovo je vec pravi otrov i osvjezenje.
U ovoj sasiji bi to moglo biti kompaktno, naspram originala koji je plovio zbog mase. Bas sam gledao ljetos trku i jedva cekam sljedecu da vidim napredak.
Bit ce i interesantna masa, a i nece mu biti lako da skine svetski No1 :D

#13 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 12 December 2016 - 09:03

skuter je sad vec 45 kila laksi u odnosu kad je bila gts rama u igri..
nosac motora je kruti,bez klackalice i selena kak to klasicno ima piaggo izvedeno..
zbog nosaca i serijskog ovjesa pliva,zbog mase isto..
to sad kad se odradi sve oko ovjesa nebude imalo veze sa onim skuterom..
uz to,masina je bila serijska,multivar i delta..

#14 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 12 December 2016 - 13:30

Stef jel taj skuter za trke? Mislim da sam ga vidio kad su bile trke u Pozegi cak mislim da je bio jedini 4t

#15 yoco_mci

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 12 December 2016 - 22:32

ja sam ga vidjavo po trkama - kz , vtc i naokolo - iso je motor i sad jako fino bio je u onoj najjacoj open klasi , dobro se vozil lik - jedva cekam da vidimo ovo u jos zescem ritmu - sretno s daljnjim radovima :)

#16 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 December 2016 - 10:39

jeste,bice za teranje po stazi..

#17 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 17 December 2016 - 18:18

stigo deda mraz :D

Posted Image Posted Image Posted Image

glava je pravo dobra,već na prvu se vidi očita razlika i bez mjerenja..
od širine kanale,drugačijeg kuta ventila,plićeg i šireg kompresionog prostora itd..
kad rastavim mašinu onda budem detaljnije pisal,mjeril itd..

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

polini bregasta,također ozbiljna stvarčica..

Posted Image

#18 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 December 2016 - 20:58

Svi cutimo kao zaliveni i cekamo :)
Dobro, jasno je da ovo nece biti odmah sklopljeno, bilo bi lepo ako budes imao vremena da postepeno meris razlike u delovima pa cemo otvarati posebne teme, recimo za glave-ventile, razlike u bregastama polini-malossi vs stok 125-200 i stok quasar itd...

Za sada izgleda kao ostvarenje svakog decackog sna!

#19 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 17 December 2016 - 23:04

rekoh da budem mjeril sve i pisal,slikal kad rastavim masinu i kad budem imal serijske dijelove uz ove da usporedim..
ovo sam stavil slike tek tolko,slikal sam u garazi,tresle mi se ruke od zime tak da sam jedva i ovo poslikal a kamoli da sam isel kaj mjerit jos :D

#20 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 17 December 2016 - 23:13

:biker_scooter: :1kokice:





11 user(s) are reading this topic

0 members, 11 guests, 0 anonymous users