#1
Posted 11 December 2016 - 13:11
dakle masina je prebacena na manju ramu,to je vlasnik vise manje ugrubo odradil,jos ja to trebam doterat do kraja..od ovjesa,struje pa do rezanja viskova po rami..
u biti meni najinteresantniji dio je agregat naravno..
gore je vec spomenuti quasar 300cc (278 pravih kubika),bore x stroke 75 x 63mm
narucena je malossi glava,malossi kit (klip i cilindar 282cc),polini bregasta i j.costa variomat za pocetak..
uz to bice korekcija po masini,micanja dijelova koi rade otpor radilici,vjerojatno konverzija na kurblu itd..
uz ove narucene dijelove u planu je uzet usis sa ecu od 350cc masine kojem je sirina usisa 38mm dok je serijskom 300cc usisu promjer 33mm,uz to i injektor sa vecim protokom,vjerojatno sa master 500 agregata..nakon toga ecu bude premapiran..
do kraja tjedna trebali bi stic dijelovi pa krecu radovi..slikal budem kolko god bude moguce,pisal isto tak..
na kraju bi trebal ispast ozbiljan setap sa mocnim agregatom..
ovjes bude kompletan bitubo al o tome vise kad dodje na red..bice duga zima
ako bude interesa,mogu napravit i zasebno teme za ove tuning dijelove,posto ih bas i nema u opticaju,cijene su im stvarno visoke za nase prilike..
#2
Posted 11 December 2016 - 14:26
#3
Posted 11 December 2016 - 15:26
Radovi su ozbiljni kao i spisak delova, rado cu ucestvovati u finesama. Steeef, daj jos koju sliku da se zagolica masta, ja ih imam vise nego sto si postavio u temi
Srecno!
#5
Posted 11 December 2016 - 16:42
#6
Posted 11 December 2016 - 17:32
Sa zadovoljstvom pratim...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Posted 11 December 2016 - 17:36
#8
Posted 11 December 2016 - 18:34
Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk
#9
Posted 11 December 2016 - 18:36
#10
Posted 11 December 2016 - 19:13
skuter nije za cestu,satova nema..video neki bude mozda na kraju,al velim,uz tolko posla kolko imam na toj vespi i garazu koja mi je krcata,nikakvi videi mi nisu ni na kraj pameti..
temu sam otvoril iskljucivo zbog dijelova koi se ugradjuju posto se ne radi o setapu koi se radi na dnevnoj bazi,niti se voze bas na nasim prostorima..
temu sam otvoril samo na ovom forumu zbog ozbiljnosti i pristupa prema tehnicki i mehanickim stvarima..
ko i uvijek sva pitanja su dobrodosla
#11
Posted 11 December 2016 - 21:35
U svakom slučaju ovakvo nešto nismo imali do sada na forumu, i lepo će biti ispratiti ovo...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#12
Posted 12 December 2016 - 00:03
U ovoj sasiji bi to moglo biti kompaktno, naspram originala koji je plovio zbog mase. Bas sam gledao ljetos trku i jedva cekam sljedecu da vidim napredak.
Bit ce i interesantna masa, a i nece mu biti lako da skine svetski No1
#13
Posted 12 December 2016 - 09:03
nosac motora je kruti,bez klackalice i selena kak to klasicno ima piaggo izvedeno..
zbog nosaca i serijskog ovjesa pliva,zbog mase isto..
to sad kad se odradi sve oko ovjesa nebude imalo veze sa onim skuterom..
uz to,masina je bila serijska,multivar i delta..
#14
Posted 12 December 2016 - 13:30
#15
Posted 12 December 2016 - 22:32
#16
Posted 13 December 2016 - 10:39
#17
Posted 17 December 2016 - 18:18
glava je pravo dobra,već na prvu se vidi očita razlika i bez mjerenja..
od širine kanale,drugačijeg kuta ventila,plićeg i šireg kompresionog prostora itd..
kad rastavim mašinu onda budem detaljnije pisal,mjeril itd..
polini bregasta,također ozbiljna stvarčica..
#18
Posted 17 December 2016 - 20:58
Dobro, jasno je da ovo nece biti odmah sklopljeno, bilo bi lepo ako budes imao vremena da postepeno meris razlike u delovima pa cemo otvarati posebne teme, recimo za glave-ventile, razlike u bregastama polini-malossi vs stok 125-200 i stok quasar itd...
Za sada izgleda kao ostvarenje svakog decackog sna!
#19
Posted 17 December 2016 - 23:04
ovo sam stavil slike tek tolko,slikal sam u garazi,tresle mi se ruke od zime tak da sam jedva i ovo poslikal a kamoli da sam isel kaj mjerit jos
#20
Posted 17 December 2016 - 23:13
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users