Edited by vlayco85, 11 March 2017 - 00:18.
4
325 replies to this topic
#101
Posted 11 March 2017 - 00:18
Uff,ala rezi...e svaka ti dala ,svaka cast na radu...
#102
Posted 11 March 2017 - 07:24
Hahah "zmaju imaš li vatre"... kako se odaziva prgavo, jedva čekam da je vidim i čujem na asfaltu
#103
Posted 11 March 2017 - 23:53
Grokće baš dobro... ovo ima da leti osećam!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#104
Posted 18 March 2017 - 22:21
uglavnom vespa je brzinski sklopljena pa nisam stigel nest slikat,posto sam ju trebal sastavit da ju dam vlasniku da se srede neke stvari bravarske naravi koje ja ne radim..
posto sam jos na stakama,tim manje sam imal volje i vremena slikat..
znaci na et 50 ramu je slozena quasar masina..
slozena je na nosac od 50cc koj je dodatno pojacan i produzen za 3cm da glava nebi luoala po rami..
s tim se nastali neki drugi problemi koje budem probal sto bolje objasnit i pokazat slikama..
posto je nosac produzen a nosaci amortizera na rami ostali su na istom mjestu,kad sam probal uglavit bitubo amortizere doslo je do problema..taman mi je falilo tih 3 cm kolko je nosac produzen da amortizer ljepo legne na nosac na bloku...
vlasnikov stari je bravar pa je napravil novu plocu sa nosacima amortizera i pomaknul ju prema iza tak da bitubosi sjede sad ko orginalni..
vespa je ostala i bez guzice haha
ubacen i prednji bitubo
razlika u duzinu bituba za vxr i serijskog gts amortizera
nabavljena prednja brembo celjust od nexusa 500
skuter bude nizi izmedju 4 i 5 cm nego je bil do sad..sjedalo bude isto skratil i stanjil kolko god se bude dalo..
stup volana bude kracen da sjedne nize,posto je gore gts vilica koja ima duzi stup nego et vilica
sljedeci vikend dolazi nazad da poslozim struju do kraja i da slozim crijeva kilera koje vlasnik nije bas dobro pospajal
a onda bude proba i neki video sa gopro onboard haha
posto sam jos na stakama,tim manje sam imal volje i vremena slikat..
znaci na et 50 ramu je slozena quasar masina..
slozena je na nosac od 50cc koj je dodatno pojacan i produzen za 3cm da glava nebi luoala po rami..
s tim se nastali neki drugi problemi koje budem probal sto bolje objasnit i pokazat slikama..
posto je nosac produzen a nosaci amortizera na rami ostali su na istom mjestu,kad sam probal uglavit bitubo amortizere doslo je do problema..taman mi je falilo tih 3 cm kolko je nosac produzen da amortizer ljepo legne na nosac na bloku...
vlasnikov stari je bravar pa je napravil novu plocu sa nosacima amortizera i pomaknul ju prema iza tak da bitubosi sjede sad ko orginalni..
vespa je ostala i bez guzice haha
ubacen i prednji bitubo
razlika u duzinu bituba za vxr i serijskog gts amortizera
nabavljena prednja brembo celjust od nexusa 500
skuter bude nizi izmedju 4 i 5 cm nego je bil do sad..sjedalo bude isto skratil i stanjil kolko god se bude dalo..
stup volana bude kracen da sjedne nize,posto je gore gts vilica koja ima duzi stup nego et vilica
sljedeci vikend dolazi nazad da poslozim struju do kraja i da slozim crijeva kilera koje vlasnik nije bas dobro pospajal
a onda bude proba i neki video sa gopro onboard haha
#105
Posted 18 March 2017 - 22:29
btw,kaj se tice one rasprave oko amortizera....
na slici se vidi da je aca bil u pravu za gewindanje ali samo prednjeg amortizera,vidi se da kroz kapu prolazi osovina s navojem i tu se da postelat visina...posto je tvornicki visina 210mm kad je skroz spusten,u planu je produzit navoj jos prema dolje na osovini tak da se kapa moze nasarafit jos nize da se prednji kraj spusti jos za 10mm pa da bude malo zapiknut prema dolje da se mustang sto manje propinje
straznji amortizeri za koje sam ja i prical nemaju mogucnost podesavanja visine,ali naspram serijski su neusporedivi,bar tak vlasnik veli..cemo da vidimo kad probamo na stazi za 2-3 tjedna
edit;
zaboravil sam napisat koju rijec o klapni i ecu sa 350 masine...
skuzil s da su isti dzekovi za ecu na novijim 300cc skuterima ko o na ovim od 350 tak da nebude nikakve jebade sa brikanjima i nabavljanjem konektora od 350 instalacije kak sam prvo mislil,jer starije 250/300cc masine imaju manji dzek za ecu i na njih ne pase klapna sa 350cc masine..
jos malo budem ko albert e. sa svim otkricima
pa čigra nek poleti
na slici se vidi da je aca bil u pravu za gewindanje ali samo prednjeg amortizera,vidi se da kroz kapu prolazi osovina s navojem i tu se da postelat visina...posto je tvornicki visina 210mm kad je skroz spusten,u planu je produzit navoj jos prema dolje na osovini tak da se kapa moze nasarafit jos nize da se prednji kraj spusti jos za 10mm pa da bude malo zapiknut prema dolje da se mustang sto manje propinje
straznji amortizeri za koje sam ja i prical nemaju mogucnost podesavanja visine,ali naspram serijski su neusporedivi,bar tak vlasnik veli..cemo da vidimo kad probamo na stazi za 2-3 tjedna
edit;
zaboravil sam napisat koju rijec o klapni i ecu sa 350 masine...
skuzil s da su isti dzekovi za ecu na novijim 300cc skuterima ko o na ovim od 350 tak da nebude nikakve jebade sa brikanjima i nabavljanjem konektora od 350 instalacije kak sam prvo mislil,jer starije 250/300cc masine imaju manji dzek za ecu i na njih ne pase klapna sa 350cc masine..
jos malo budem ko albert e. sa svim otkricima
pa čigra nek poleti
#106
Posted 18 March 2017 - 23:18
E baš m je krivo što je tako kratak vremenski rok, sve se brzo završilo a ozbiljno fino podešavanje tek predstoji. Šta se dešava sa mapom, auspuhom, prenosom, kako inače radi agregat?
Sa ovim estetskim preradama izgleda sve bolje i bolje, pravi mali bobber.
Ovo oko vilica će najviše doneti, znamo svi da je na stazi bitno biti što niže i bliže tlu, što zbog aerodinamike i manjeg otpora, što zbog sile gravitacije i nižeg tačke balansa kroz krivine.
Onaj stage6 sat radi posao? El puma povezana na prekidač?
Mislim da je za ovakvu temu bitno napomenuti (ako želiš da budeš pronalazač Albert Einstein) da je sve odradjeno bez trunke dihtmase
Čini mi se da je na Gts isto neka dvoklipna čeljust, otkud prelazak na Nexusovu? Rupe pašu ili će biti igrarije?
Sa ovim estetskim preradama izgleda sve bolje i bolje, pravi mali bobber.
Ovo oko vilica će najviše doneti, znamo svi da je na stazi bitno biti što niže i bliže tlu, što zbog aerodinamike i manjeg otpora, što zbog sile gravitacije i nižeg tačke balansa kroz krivine.
Onaj stage6 sat radi posao? El puma povezana na prekidač?
Mislim da je za ovakvu temu bitno napomenuti (ako želiš da budeš pronalazač Albert Einstein) da je sve odradjeno bez trunke dihtmase
Čini mi se da je na Gts isto neka dvoklipna čeljust, otkud prelazak na Nexusovu? Rupe pašu ili će biti igrarije?
#107
Posted 18 March 2017 - 23:45
ono prvo paljenje mašine bilo je 10 min prije nego je vlasnik došel po njega,bitno mi je bilo da upalim i čujem da sve dobro radi..u tih par paljenja kratkih pošto nije bilo vode u sistemu sve je radilo kak treba,odaziv na gas odličan ko i sve ostalo..
cuje se da je malo teže sad anlaseri kad nema dekompresora,al jbg takav mu je horoskop,da trpi i gura
prenos je sklopljen tek tolko,štelanje bude kad bude gotov skroz..
moral sam sklopit to nabrzinu pošto vlasnikov stari ide na teren radit i nema ga barem mjesec dana,tak da sad dok je doma da napravi ta rezanja varenja i dorade koje treba,pa mi ju bude vratil nazad..
ecu ovaj od 300 je već bil mapiran i kolko sam videl po svjećici i unutrašnosti mašine bila je dosta bogata,tak da i za ovaj setap bi igrala sigurno..prelazak na 350 klapnu je zbog većeg promjera usisnog tijela (250/300 usis je 33mm a od 350 je 38mm)
grana auspuha se radi nova,mora se podić i ona i lonac jer je prije bilo struganja kod naginjanja kroz zavoje..unutarnji fi bude 32mm,tak sam složil i ispušni kanal (to je taman u skladu kad se izračuna površina ventila)
s6 čuku sam zbrikal na instalaciju,to sve radi poso,vodena pumpa je isto na mjestu ali kak sam gore rekel ustanovil sam da nisu dobro pospajana crijeva medju kilerima a pošto nisam imal vremena više nisam to stigel složit,tak da me to čeka sad zajedno sa instalacijom da se sredi..
moram složit prekidač za vodenu pumpu,izbacit sklopku brave i ubacit prekidač za kontak,izbacit moram killswitch a starter prekidač zamjenit sa onim od vxra koi je manji i okrugli pa je s time i praktičniji..sve te prekidače složit na jedan panel da bude pregledno a i da liči na nekaj..mada na takvom skuteru estetika je najmanje bitna kolko got mene to iritiralo,ja bi to sve složil da bude picikato..
gts ima dvoklipnu čeljust hengtong,takva ide na većinu piaggio skutera do 500cc (vxr,sp,novije pedesetke itd), nexusova čeljust je veća,ima veće klipiće i površinski veće pločice,naravno ne pase nosac tak da se mora i to napravit novo po mjeri..sad lovimo zelioni wave plutajući disk da dobiju u shopu na stanju pa da se i on uzme..
cuje se da je malo teže sad anlaseri kad nema dekompresora,al jbg takav mu je horoskop,da trpi i gura
prenos je sklopljen tek tolko,štelanje bude kad bude gotov skroz..
moral sam sklopit to nabrzinu pošto vlasnikov stari ide na teren radit i nema ga barem mjesec dana,tak da sad dok je doma da napravi ta rezanja varenja i dorade koje treba,pa mi ju bude vratil nazad..
ecu ovaj od 300 je već bil mapiran i kolko sam videl po svjećici i unutrašnosti mašine bila je dosta bogata,tak da i za ovaj setap bi igrala sigurno..prelazak na 350 klapnu je zbog većeg promjera usisnog tijela (250/300 usis je 33mm a od 350 je 38mm)
grana auspuha se radi nova,mora se podić i ona i lonac jer je prije bilo struganja kod naginjanja kroz zavoje..unutarnji fi bude 32mm,tak sam složil i ispušni kanal (to je taman u skladu kad se izračuna površina ventila)
s6 čuku sam zbrikal na instalaciju,to sve radi poso,vodena pumpa je isto na mjestu ali kak sam gore rekel ustanovil sam da nisu dobro pospajana crijeva medju kilerima a pošto nisam imal vremena više nisam to stigel složit,tak da me to čeka sad zajedno sa instalacijom da se sredi..
moram složit prekidač za vodenu pumpu,izbacit sklopku brave i ubacit prekidač za kontak,izbacit moram killswitch a starter prekidač zamjenit sa onim od vxra koi je manji i okrugli pa je s time i praktičniji..sve te prekidače složit na jedan panel da bude pregledno a i da liči na nekaj..mada na takvom skuteru estetika je najmanje bitna kolko got mene to iritiralo,ja bi to sve složil da bude picikato..
gts ima dvoklipnu čeljust hengtong,takva ide na većinu piaggio skutera do 500cc (vxr,sp,novije pedesetke itd), nexusova čeljust je veća,ima veće klipiće i površinski veće pločice,naravno ne pase nosac tak da se mora i to napravit novo po mjeri..sad lovimo zelioni wave plutajući disk da dobiju u shopu na stanju pa da se i on uzme..
#108
Posted 19 March 2017 - 08:19
Da se logujem da sam pročitao, pratim dalje sa velikim interesovanjem
#110
Posted 19 March 2017 - 21:17
Pratim temu od pocetka redovno. Mogu samo da kazem - svaka ti cast na radovima! Bas je uzivanje pratiti ovakvu temu, jos kada je Vespa u pitanju.
#112
Posted 26 March 2017 - 22:00
Auspuh izgleda predobro, nisam ispratio neka ručna izrada, i da li je pravljen sadza vespicu ili za neki drugi motor?
#113
Posted 27 March 2017 - 12:47
lonac je za vece motore,za suzuki..nije rucna izrada nego yoshimura..grana je custom,zbog polozaja a i sirine ispusnog kanala..od glave do prosireja prema topu unutarnji fi je 32mm ko i kanal ispuha grane,a dalje se konusno siri da pase ba top..
ima jos i akrapovic i remus,al veli da mu je najbolje vespa isla sa tom yoshimurom..
ima jos i akrapovic i remus,al veli da mu je najbolje vespa isla sa tom yoshimurom..
#114
Posted 05 April 2017 - 21:29
dosla vespa nazad da dovrsim struju i kilere da spojim kak treba..
taman crko injektor,pocel pisat vec na samo davanje kontakta kad pumpa nabije pritisak..
tak da je odma narucen injektor za master 500 masine
cijelo popodne sam se igral sa zicama..eliminarl sam kill switch,rjesil da se ne mora stiskat kocnica kod paljenja,izbacil sklopku brave i slozil kontak preko prekidaca sa 4 pina,spojil vodnu pumpu na instalaciju,isto preko prekidaca..
napravil sam i nosac za ta 3 prekidaca da stoje na mjestu..
visak,kill switch i vespin start gumb..
i nosac prekidaca..
jos sam i tu plastiku povaril di je bila puknuta i tak..svasta a skoro pa nista
taman crko injektor,pocel pisat vec na samo davanje kontakta kad pumpa nabije pritisak..
tak da je odma narucen injektor za master 500 masine
cijelo popodne sam se igral sa zicama..eliminarl sam kill switch,rjesil da se ne mora stiskat kocnica kod paljenja,izbacil sklopku brave i slozil kontak preko prekidaca sa 4 pina,spojil vodnu pumpu na instalaciju,isto preko prekidaca..
napravil sam i nosac za ta 3 prekidaca da stoje na mjestu..
visak,kill switch i vespin start gumb..
i nosac prekidaca..
jos sam i tu plastiku povaril di je bila puknuta i tak..svasta a skoro pa nista
#115
Posted 05 April 2017 - 21:40
To svasta a nista najvise oduzme vremena.
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#116
Posted 06 April 2017 - 10:47
Bome radilo se dosta. Mučan deo ali svakako preko potrebne sitnice za ovakav setup. Pratimo...
#120
Posted 14 April 2017 - 11:01
debela rupa, hoće li to izdržati ovako olakšano ?
23 user(s) are reading this topic
0 members, 23 guests, 0 anonymous users