Jump to content


Yamaha Aerox



864 replies to this topic

#461 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 March 2018 - 18:11

ako je ovo slika na suncu, posle punog gasa, cini mi se da je malo siromasan. Nema boje na metalnom obodu (navoj svecice) a keramika deluje svetlo sivkasto. Definitivno bi trebao promeniti iglu za ostriju a glavnu diznu ponovo probaj 2 broja gore i 2 broja dole.

#462 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 30 March 2018 - 19:09

View PostRazredni, on 30 March 2018 - 18:11, said:

ako je ovo slika na suncu, posle punog gasa, cini mi se da je malo siromasan. Nema boje na metalnom obodu (navoj svecice) a keramika deluje svetlo sivkasto. Definitivno bi trebao promeniti iglu za ostriju a glavnu diznu ponovo probaj 2 broja gore i 2 broja dole.
Sada je W9, svjecica je nova mozda je to problem. Imam osjecaj da je na glavnoj opet bogat. Probacu ostriju

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#463 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 March 2018 - 20:27

oke ako je svecka nova treba joj vremena da primi farbu.

#464 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 30 March 2018 - 20:38

View PostRazredni, on 30 March 2018 - 20:27, said:

oke ako je svecka nova treba joj vremena da primi farbu.
Aha, onda necu dirati, a svakako treba osiromasiti.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#465 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 30 March 2018 - 21:24

Ofarbalo je metalni dio malo, ali opet je svjecica sa jedne strane crna a sa jedne bjelkasta. Opet se stvaraju tackice kao da gubi rashladnu tecnost a nikada kap nisam dosuo.. Mozda ne drzim dovoljno pun gas. Probacu duzePosted Image

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#466 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 March 2018 - 21:33

Posted Image

#467 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 30 March 2018 - 21:46

View PostRazredni, on 30 March 2018 - 21:33, said:

Posted Image
Fino objasnjeno, gledao sam na forumu tu sliku ranije. Ali nije mi jasno kako keramika nikako ne dobija pravilnu boju nego samo vanjski metalni dio. I ranije je ova boja bila, pola crno pola sivkasto, a dok je bila neka motocraft svjecica boja je bila izrazena i jednaka. Evo odvrnuo sam ga barem kilometar, sa slike. Potrazicu sada sliku stare svjecice dok je motor jos u razradi bioPosted Image

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#468 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 30 March 2018 - 21:52

Ovo je svjecica koju sam imao pri ruci, vjerovatno za auto, neznam ni sam sto sam uopste pokusao. Ali kao sto se vidi boja je svuda ravnomjerna, nema tackica sto lice na mraz na keramici. Pocinjem da razmisljam o toplotnoj vrijednosti, odkako sam stavio BR9ES nikada mi boja nije bila pravilna, a bas sam sada narucio denso ekvivalent 9ke, da sam bar znao pa i 8icu uzeti.. Sta raditi dali ko ima ideju, nije mi vise jasno.Posted Image

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#469 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 04 April 2018 - 15:08

Smanjio sam glavnu na 80ku, pilotka ostala 40, i W9 igla na najbogatijem zubu. Kada zamjenim semering radilice osiromasiti cu ga za zub. Vanjski ravni dio je dobio braon boju, keramika jos uvijek crnkasto siva.
Danas sam kupio neki remen za Peugeota. Standardna dimenzija 765x17.5. Presirok je naprijed, nazad malo vise izlazi ali nista posebno. Slike uporedjuju standardni malossi remen i ovaj za peugeot.
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Iz starta pa do ca. 55kmh su stabilni obrtaji a poslije toga se penju i vec na 80-90 digne bas puno obrtaja. Nesto nije skroz ok, moram opet prekontrolisati

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Edited by alentje, 04 April 2018 - 15:09.


#470 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 April 2018 - 18:11

Deluje kratak i preširok

#471 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 04 April 2018 - 23:10

View PostMario, on 04 April 2018 - 18:11, said:

Deluje kratak i preširok
765 je kao sto svi koriste. Bez prednje remenice remen nazad stoji skoro pa super. Ima neki prelaz u remenici, mali zub ima u kanalima, moram vidjeti sutra malo detaljnije. Nisam znao da su ove remenice ovoliko velike, pa dere mi remen od ojacanje bloka dole...

Vratio sam malossi standardni remen za minarelli i jedna podloska pod ventilvar. Dosta jako ispucavanje i poslije toga dize malo vise obrtaja nego sto treba ali drzi ih potpuno linearno do nekih 65-70kmh, i onda krene u iberturu vrti mnogo van opsega snage auspuha i ne ide dalje od 85 90 po satu.

Mada mi je to nebitno dok ne uzmem auspuh i rolnice za stelovanje.

Konstantno su mi se javljale vibracije na malo vecim obrtajima, bas nije zdravo zvucalo, zuji nemozes sjediti. Kad one okrugle gume ili selena u nosacu auspuha nema, privremeno sam to rjesio nekom gumom na istom mjestu.

Svjecica ima solidnu braon boju na vanjskom ravnom dijelu metala na full gasu, mada se na keramiku i dalje javljaju tackice u fazonu mraza, a vode ne gubi sigurno. Sa jedne strane dobijam crnu a sa druge strane sivu. Ostaje mi da umjesto 9ke probam 8icu NGK.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#472 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 07 April 2018 - 17:35

Sjele su danas nove disk plocice, MHR tip nije bio na stanju ali mogu reci da su ove i vise nego dovoljno, blokira sa pritiskom jednog jaceg prsta bez problema.
Posted Image
Posted Image

Mada me vec dugo muci problem sa smjesom... obojalo je ravni dio navoja, ali keramika je sa jedne strane crna a sa druge svjetlo siva, isto tako na ravnom dijelu navoja, gdje keramika svjetlija tu je i ravni dio navoja, sve se vidi na slici.
Posted Image

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#473 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 07 April 2018 - 18:38

Igla ostala ista a stavio broj 78, poteze puno bolje i zdravije vrti, i to nije da se cini nego je bas fina razlika. Ali sada je svjecica na full gasu dosta suha mozda cak i svjetlija. Ne vjerujem da moze biti presiromasan a da ide bolje nego sa diznom 2 broja veca. Sta bi mu moglo ometati boju svjecice nikako mi nije jasno... jedino sto znam da je za mjenjati su usisne lamelice, karbonske su ali su umorene i zijevaju malo, i auspuh kojeg je da grlu duplo manjeg promjera nego cilindar, nista mi drugo ne pada na pamet jer sam ranije mjenjao i dihtung glave i odmah se poslije toga isto javilo, a niti kuva niti se pregrijava sve je stabilno. Stvarno ne znam sta dalje raditi, do sada ga nikako nisam smjeo odvrnuti i drzati duze vrijeme bojeci se da ne zaljepi.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#474 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 07 April 2018 - 18:43

Realno je i to a svjedok ti je nedavna havarija na nrg-u gdje srecom cilindar nije stradao.isao mu bolje na 84 nego na 90.
Zato ako nista drzi 3% mjesavinu kroz testiranje

#475 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 07 April 2018 - 19:06

View Postboriss1972, on 07 April 2018 - 18:43, said:

Realno je i to a svjedok ti je nedavna havarija na nrg-u gdje srecom cilindar nije stradao.isao mu bolje na 84 nego na 90.
Zato ako nista drzi 3% mjesavinu kroz testiranje
A kod mene je nijansa za broj dizne dole, nasuti cu malo vise ulja.

Pada mi jos na pamet da mozda svjecica ne dostize temperaturu samociscenja, to bi trebalo biti oko 450C a talozi se stvaraju radi malo bogatije smjese na vrhu gasa i prehladne svjecice. Poslije duge voznje svjecicu mogu izvaditi bez brige da cu se oprziti, dok sam ranije na AC masinama cekao po 15 minuta da se ohladi.

Sledece mi je nabaviti BR8ES ili Denso ekvivalent, da sam bar odmah znao..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#476 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 April 2018 - 19:07

Uvek temperatura igra ulogu, nju imaš iz dva tri razloga povišenu
1. Posna smeša
2. Veliki stepen kompresije
3. Veliki ugao predpaljenja (ovde igra loša toplotna svećice, loš kabel-kapica i kondenzator u cdi-ju osim stvarno lošeg ugla)
4. Premali zazor klip-cilindar
5. Preotvoren ili prezačepljen auspuh

Tako da obrati pažnju na ove faktore, možeš ti mešati i više ulja, ajmo reći ovi na trkama što sipaju 6% double ester-a malo sačuvaju mašinu od ribanja, ali 2-3 % i još ako je kaufland, neće biti od značajne pomoći...

#477 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 07 April 2018 - 19:10

View PostMario, on 07 April 2018 - 19:07, said:

Uvek temperatura igra ulogu, nju imaš iz dva tri razloga povišenu
1. Posna smeša
2. Veliki stepen kompresije
3. Veliki ugao predpaljenja (ovde igra loša toplotna svećice, loš kabel-kapica i kondenzator u cdi-ju osim stvarno lošeg ugla)
4. Premali zazor klip-cilindar
5. Preotvoren ili prezačepljen auspuh

Tako da obrati pažnju na ove faktore, možeš ti mešati i više ulja, ajmo reći ovi na trkama što sipaju 6% double ester-a malo sačuvaju mašinu od ribanja, ali 2-3 % i još ako je kaufland, neće biti od značajne pomoći...
Kod mene je smanjena temperatura, ne dostize temperaturu samociscenja svjecice, citam da bi trebala biti min. 450C.
Uvijek sipam Motul 710 full sinteticko ulje. Mislim da trebam probati topliju svjecicu, sta mislis?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#478 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 April 2018 - 19:12

To zavisi od stepena kompresije i BD-a cilindra, probaj svakako, ako ti se ova javlja da trokira dok je hladna onda je jasno

#479 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 07 April 2018 - 19:14

View PostMario, on 07 April 2018 - 19:12, said:

To zavisi od stepena kompresije i BD-a cilindra, probaj svakako, ako ti se ova javlja da trokira dok je hladna onda je jasno
Pa trokira dok je hladan motor. Nisam pretjerao, po prospektu ide 0.7-0.5 squish, cini mi se da sam podesio malo preko 0.6mm

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#480 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 April 2018 - 19:17

Onda probaj topliju svakako

Mi vozimo 0,45 zazore na mhr-ima tako pise u knjizi, al dobro to je za 13500





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users