Jump to content


Yamaha Aerox



  • This topic is locked This topic is locked
864 replies to this topic

#61 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 04 February 2017 - 23:22

20mm je unutrasnji reducira a 23mm karburatora. Ja bi mogao stanjiti unutrasnji precnik reducira i kraj koji ide u karburstor na vrhu napraviti konus, ako to sta znaci

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#62 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 February 2017 - 23:24

Jel mozes da prosiris unutrasnji precnik sa 20 na 23 celom duzinom?

Kako ces fiksirati reducir na karb?

#63 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 04 February 2017 - 23:29

Neizvodljivo jer je vanjski reducira 24 a unutrasnji smanji na 23 i bice tanko. Mislio sam ga fiksirati samo tako sto se precizno na mjeru istokari i upresuje ili na toplo-hladno

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#64 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 04 February 2017 - 23:33

Mozda nisi shvatio ali sam zamislio da reducir ulazi u karburator a ne da bude vani

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#65 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 February 2017 - 23:48

Razumeo sam, pokusavam te dovesti do zakljucka. Znaci nisi u mogucnosti da zadrzis celom duzinom precnik karburatora. Sta mislis da li ce to uticati na dinamiku tecnosti, to suzenje?

Naravno da hoce, negativno. Nema poente montirati taj veci karburator onda.

Od presovanja nema nista, vibracije su takve da bi se to zacas raspresovalo i karburator ispao.

Dakle samo fleksibilna - gumena veza i to sa spoljne strane.


http://www.racing-pl...cPath=2957_3340

Ili uzmi ovu klasicnu pa prosiri unutrasnjost dremelom za 2mm u precniku

http://www.racing-pl...cPath=2957_3340



#66 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 04 February 2017 - 23:51

Ta zadnja je ista kao na motoru. Pokusati cu prosiriti svoju kad budem montirao to sve

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#67 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 04 February 2017 - 23:53

Zamislio sam taj reducir napraviti u konus unutra da vrh u karburatoru bude ostar, ali uparavu si za vibracije. Prva prirubnica sto saljes link mi ne pase jer ide iza tocka a za nju treba subframe. Najbolja onda opcija prosiriti tvornicku prirubnicu. Pokusacu

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#68 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 February 2017 - 00:06

Ne nevredi ni zbog fiksiranja a ni zbog suzenj, bilo bi ti isto kao da vozis manji karburator...

Prva prirubnica je univerzalna i dobiju se 2 gumena adaptera, za manje i vece karburatore, takdje je rotirajuca u 360* i moze se voziti i napred i pozadi. Za tu cifru je best buy.

#69 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 05 February 2017 - 00:57

Ahaa ako se rotira onda ok.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#70 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 05 February 2017 - 20:33

Dali bi odgovarala ova dizna posto imam set, ove su od gurtnera, isti je navoj samo malo vise izlazi
Posted Image

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#71 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 05 February 2017 - 23:48

Moguce je da ti sa tom diznom srkne talog(prljavstinu) sa dna karburatora...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Edited by vlayco85, 05 February 2017 - 23:49.


#72 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 06 February 2017 - 00:53

Nezz kako ce to radit s tim diznama (pretpostavljam da nece bit problem) al talog nece srknit sigurno, jer je clan rade imao slicno izbacenu diznu i radilo je bez problema.

#73 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 07 February 2017 - 19:03

Narucen je Sport Pro MKII, naravno u 12mm izvedbi. Gledam sada neke radilice nove pa se ne mogu odluciti nikako. Dali uzeti polovnu tipa malossi rhq, stage 6 hpc, boljih brendova ili novu motoforce evolution radilicu. Radi se o motoforce evolution radilici sa punim polutkama bez plastike. oko 80e je na SA. https://goo.gl/e6JWRi. Djeluje mi ok, samo ne razumijem kako je motoforce sa plasticnim polutkama iste cijene? Koja je razlika? https://goo.gl/dxVAoL Kako se pokazale te radilice?

Naravno uz svaku radilicu ce ici bolji iglicasti, malossi ili stage 6.

I da, to bi islo max sa yasuni city 16, ako vas zanimaju obrtaji.

#74 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 07 February 2017 - 19:49

Po meni ni jedno ni drugo, bolje sacekati pa ispazariti pravu stvar i pravu radilicu, mislim na Malossi RHQ radilicu-novu, komplet novi lezajevi, taj iglicasti sto dolazi uz njih nije nekad najsrecniji, tako da razmisli i o kupovini drugog boljeg iglicastog lezaja. Kod kupovine polovne radilice pitanje je da li je neko krsten skidao istu, da li se mucio sa skidanjem lezajeva, ili ih je neki dunjder pera samo izbacio cekicem i sekacem, naravno postavlja se i pitanje sta je prozivela na motoru, kao i koliko je presla, da li dok se vozila da nije doslo do havarije termogrupe i da je tom prilikom mozda upao neki opiljak gde ne treba..

#75 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 07 February 2017 - 20:00

I da, moze li mi neko reci kako idu dimenzije iglicastih, posto nisam siguran. Dali idu ovako mjere: unutrasnji fi x sirina x vanjski fi ??

#76 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 February 2017 - 20:16

Moj savet ide novoj mhr rhq (do 200 eura) i iglicastom koji dolazi uz nju, tu neces imati nikakvih problema.

Inace, karika na cilindru i iglicasti lezaj kao i osiguraci bolcne su potrosna roba...

Razlika izmedju punih polutki od metala i sa plasticnim umetcima je iskljucivo u masi, ove plasticne sa manjom masom su pravljene za 50cc race cilindre ili za neki 70cc u base izvedbi gde ne ide aplikacija innerrotor paljenja...

Najbitnija stavka je da budes svestan da izabrani kit nije base, dosta je nabrijan u stsartu i stepen kompresije je oko 14:1 sto je presudno za dalji odabir ostalih komponenti, ponajvise radilice.

Dimenzije koje si trazio idu, npr, 12x16x16 - unutrasnji, spoljni i poslednje je širina.

#77 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 07 February 2017 - 20:23

Razumijem o kakvom se cilindru radi, samo sto se sa njim u praksi nisam susreo :). Vidjecemo malo kasnije za radilicu dok jos skupim love.

#78 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 10 February 2017 - 11:55

Razmisljam izmedju Yasuni C16 city i Stage 6 Pro, po grafikonu vidim da je Stage 6 Pro mnogo elasticniji od replice, ali grafikona za Yasuni C16 city nemogu naci.

Dali neko moze reci kako se porede po snazi, koji bi bilo bolje uzeti od ova dva? I na kojim obrtajima ce se vrtiti ovi auspusi, okvirno

#79 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 February 2017 - 12:04

Yasuni city (bilo u izvedbi R ili carerra 16) je mnogo bolji izbor u svim aspektima svakodnevne upotrebe, tu nema dileme.

#80 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 10 February 2017 - 12:09

Aha, onda da ganjam city 16 :). A moze li mi neko reci na koliko se to vrti, okvirno? Posto ne mogu nigdje pronaci..





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users