Jump to content


Yamaha Aerox



864 replies to this topic

#381 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 01 October 2017 - 23:38

Opet sam malo pocackao na ebayu. Nasao sam kopiju PHBG AD, isto kao moj, spoj na selnu i sarafi za stimanje sa kontra strane. Jedino mi se nesto ne svidja sto je na selnu, tu cu morati opet cijev tokariti da sjeda u prirubnicu.

Posted Image
Ne izgleda toliko lose, odlivak je mali grublji vidi se.

#382 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 01 October 2017 - 23:42

Mislim da taj na selnu nema ni prikljucak za vakum. Barem moj nije imao.

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока



#383 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 01 October 2017 - 23:44

View Postsinisa93, on 01 October 2017 - 23:42, said:

Mislim da taj na selnu nema ni prikljucak za vakum. Barem moj nije imao.

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока
Nema, imam trenutno originalni PHBG, AD verziju. Vakum ventil sam svakako izbacio.

#384 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 02 October 2017 - 00:25

Nebi li slovo d u oznaci ad trebalo znaciti destra,odnosno desni serafi u prijevodu?

#385 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 02 October 2017 - 00:28



View Postrade007, on 02 October 2017 - 00:25, said:

Nebi li slovo d u oznaci ad trebalo znaciti destra,odnosno desni serafi u prijevodu?

Jeste sa desne strane, ali opet zavisi sa koje si ti strane zamislio. AD je ovaj sa slike.
Posted Image

Na minareliju vrlo lako prici sarafima sa strane iznad dekla, kada je ovaj tip.

#386 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 02 October 2017 - 00:30

to je desni da,onaj na slici prije je lijevi...

#387 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 02 October 2017 - 00:34



View Postrade007, on 02 October 2017 - 00:30, said:

to je desni da,onaj na slici prije je lijevi...

A u pravu si. To su onda nastancali oznaku bez veze. Isti prodavac ima normalni AD.
Posted Image

Ali opet mi ne odgovara, jer AD ima cudnu postavku. 4t atomizer i bogatu W6 iglu, pa bi opet naknadno trebao traziti to sve. Razmislicu jos sta raditi, nikako mi ne pasu sarafi sa druge strane, sve se mora rastavljati da im se pridje.

#388 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 October 2017 - 08:46

Ne mora da znači, često na sajtovima stoje slike u "mirror efect" odosno prekopirane u ogledalu jer odredjeni prodavci polazu prava na svoje slike pa ovi drugi samo iskopiraju nopako da bi se razlikovala... u svakom slučaju, prva slovna A oznaka je za kačenje na ušice (clamp style), tip peugeot-honda, a tebi bi za minarelli 2t zanimalo BS, DS to su modeli sa kačenjem na flanđu (elastic rubber connection) i koje treba da pojuris.

Ne samo sto se razlikuju unutrasnje postavke, problem je duzina usisne rezonance kada nadogradjujes ili produzavas prirubnicu nekim umetkom. Poenta je biti što kraći u tom delu a same postavke možeš da iskoristiš i iz svog postojećeg karburatora.

#389 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 02 October 2017 - 09:43

View PostRazredni, on 02 October 2017 - 08:46, said:

Ne mora da znači, često na sajtovima stoje slike u "mirror efect" odosno prekopirane u ogledalu jer odredjeni prodavci polazu prava na svoje slike pa ovi drugi samo iskopiraju nopako da bi se razlikovala... u svakom slučaju, prva slovna A oznaka je za kačenje na ušice (clamp style), tip peugeot-honda, a tebi bi za minarelli 2t zanimalo BS, DS to su modeli sa kačenjem na flanđu (elastic rubber connection) i koje treba da pojuris.

Ne samo sto se razlikuju unutrasnje postavke, problem je duzina usisne rezonance kada nadogradjujes ili produzavas prirubnicu nekim umetkom. Poenta je biti što kraći u tom delu a same postavke možeš da iskoristiš i iz svog postojećeg karburatora.
Ali ni BS ni DS nemaju sarafe za stimanje sa strane koja meni odgovara. Cak mislim da nema ni jednog da je na flanđu a da ima sarafe sa te strane. Ajde kada bi progutao to sto mi sarafi nebi bili sa odgovarajuce strane, koji PHBG je najbolje uzeti, da ima AU atomizer i W7 iglu?

#390 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 October 2017 - 11:48

Cekaj, kako ti neodgovara S (sinistra-levo srafovi) serija. To je za minareli. Za piaggio ide D (destra-desno).

Model BD i DD, su najvise zastupljeni ali imas more modela u S seriji sa različitim prečnikom (15-21mm) kao i sa različitim postvakama kao i priključcima za vakuum i/ili ulje. Ovo je link ka originalnim verzijama, ako imas vremena možeš otvoriti svaki link zasebno i pročitati koje postavke za koji model idu fabrički, naravno to ne mora da znači da su iste kod kineskih kopija ili kod racing kopija stage-a, narakua ili sličnih.

https://www.dellorto...hbg-15-to-21mm/

#391 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 02 October 2017 - 12:09



View PostRazredni, on 02 October 2017 - 11:48, said:

Cekaj, kako ti neodgovara S (sinistra-levo srafovi) serija. To je za minareli. Za piaggio ide D (destra-desno).

Model BD i DD, su najvise zastupljeni ali imas more modela u S seriji sa različitim prečnikom (15-21mm) kao i sa različitim postvakama kao i priključcima za vakuum i/ili ulje. Ovo je link ka originalnim verzijama, ako imas vremena možeš otvoriti svaki link zasebno i pročitati koje postavke za koji model idu fabrički, naravno to ne mora da znači da su iste kod kineskih kopija ili kod racing kopija stage-a, narakua ili sličnih.

https://www.dellorto...hbg-15-to-21mm/

Gledao sam to maloprije. Ne odgovara mi taj sa ljevim sarafima jer idu prema cilindru. A kod mene idu van tako da se moze prici sarafima iznad dekla, sa ljevim bi trebao rastavljati plastike.
Posted Image
Ovo je AD i ovuda mu prilazim, izmedju nosaca motora

#392 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 October 2017 - 12:12

Oke kapiram, nasao si sebi neobično mesto za prilaz :)

#393 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 02 October 2017 - 19:16

View PostRazredni, on 02 October 2017 - 12:12, said:

Oke kapiram, nasao si sebi neobično mesto za prilaz :)
Neobicno bi tek bilo da su ljevi sarafi :D . Ovaj PHBG sam uzeo davno, dok sam imao speedfighta, tu sam morao sjeci plastiku cilindra jer se bas tesko prilazilo.

U aeroxa se moraju rastaviti plastike, kada su ljevi sarafi

#394 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 06 October 2017 - 23:17

Nestao mi je c16 city sa oglasa, planirao sam ga kupiti. Jeli cisti c16 toliko agresivan koliko se prica? Jeli to pametno stavljati na moj setup?

#395 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 08 October 2017 - 08:06

Sport pro mk2 sa jacim auspuhom postane zvjer,vozio sam na zipu slican setup sa powersoundom a decko je prije c16 imao i taj skuter ide ko kuga.

Ako oces izvuci full snagu i ne smeta ti agresivniji setup prijenosa za po gradu,stavljaj ga.Ako oces malo mirniji setup idi na city verziju...

#396 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 08 October 2017 - 09:42

I ja to mogu potvrdit.
Sport pro mk2, phbg 21 i pinasco powersound spuh, za prijenos ne znam postavke. Taj zip ubija 95+gps na nesto manje od 200 metara.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#397 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 10 October 2017 - 13:25

To onda ide bas dobro. Uzeti cu c16 pa ako ne bude odgovarao lako ga mogu prodati

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#398 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 11 October 2017 - 16:24

Motor nije vozen bio par dana jer je i kisa padala i nisam imao vremena ni da ga upalim. Svaki puta kada poslije stojanja upalim motor ne ide nikako, vrlo je trom, ne ide u obrtaje, slabo prima gas. Poslije par kilometara voznje, pogotovo na pun gas, opet krene vrlo veselo ici u obrtaje. Na svjecici opet primjecujem "mraz" kao da je voda unutra. Na boci sam pribiljezio antifriz kada sam ga sastavio i nivo je isti. Ne duva crijeva, poslije rada kada se odvrne cep cuje se samo opustanje vrlo blagog pritiska.

Razmisljam da je moguce da kada kisa pada voda na neki nacin udje preko cepa u rezervoar, drugo objasnjenje nemam. Inace stoji vani, uvescu ga sledeci puta kada bude stojao pa cemo vidjeti.
Jedino je jos moguce da je malo bogat, a svjecka hladna, pa nikada ne dostize temperaturu samociscenja svjecice.

Ne sekira me to mnogo, kada se redovno vozi nema nikakvih gubitaka snage, ali me zanima dali je ovo normalno?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



#399 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 11 October 2017 - 16:37

Da nisi sipao neki benzin sa aditivima ,krece hladnije vreme pa.moguce da prodavci izbacuju takozvana zimska goriva.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#400 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 11 October 2017 - 16:42

View Postvlayco85, on 11 October 2017 - 16:37, said:

Da nisi sipao neki benzin sa aditivima ,krece hladnije vreme pa.moguce da prodavci izbacuju takozvana zimska goriva.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Vrlo moguce, a desavalo mi se to i ranije sa proslim motorom, otprilike u ovo doba.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk







12 user(s) are reading this topic

0 members, 12 guests, 0 anonymous users