

#541
Posted 11 August 2018 - 23:02
Evo dok je zagrijan. Zveckanje nestaje.
Kako sam stavio kina remen spustio mi je sigurno 500-1000obr van rezonance (trenutno mi se rolnice ne diraju jer jos uvijek trazim pravi remen) i kada ga pod velikim teretom stisnem npr. uz brdo, cuje se zveckanje ili lupkanje kao detonacija, 98okt kao po preporuci se stalno sipa.
Sad dali su stradali lezajevi ili nesto drugo, volio bih znati, da znam sto prije zamjenuti. Cini mi se kada se kasnije razvrti i probije u rezonancu da zvukovi nestaju. Luft sam samo provjeravao na hladno, ima, jer je C4. A dok je skroz zagrijan nebi trebalo lufta imati ni sekunde ili?
Svakako planiram mjenjati kariku i iglicasti pa da se spremam...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#542
Posted 12 August 2018 - 07:50
Gledaj da izpoštuješ fabrički stepen kompresije, da ne preopteretiš motor kada nije u powerbandu i da dobije dovoljno ulja i goriva...
Ostalo se menja po utrošku
#543
Posted 12 August 2018 - 10:35
Mario, on 12 August 2018 - 07:50, said:
Gledaj da izpoštuješ fabrički stepen kompresije, da ne preopteretiš motor kada nije u powerbandu i da dobije dovoljno ulja i goriva...
Ostalo se menja po utrošku
Dakle sta se da zakljuciti, da je karika gotova ili? Razlika otpora na kurbli izmedju toplog i hladnog motora je neprimjerna, mozda je na toplo cak i malo bolja. Anlaser uvijek zastane na pola sekunde kada se potrefi kompresioni takt. Nije bas mjerodavno ovo sve ali nemam ni neki osjecaj da se zamorio bas toliko da ne moze docekati kraj sezone.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#544
Posted 12 August 2018 - 12:26
Najverovatnije imaš i depozita na čelu, stepen kompresije ti se povećao, onamo malo klip utrošio, zazor u kanalu karike isto malo povećao i eto kombinacije.. Čest slučaj, ja sam ga dosta puta imao...
#545
Posted 12 August 2018 - 12:32
Mario, on 12 August 2018 - 12:26, said:
Najverovatnije imaš i depozita na čelu, stepen kompresije ti se povećao, onamo malo klip utrošio, zazor u kanalu karike isto malo povećao i eto kombinacije.. Čest slučaj, ja sam ga dosta puta imao...
Ima finog depozita na celu, vidio sam kroz izduv. Neka zavrsi sezonu ovu pa cu gledati mjenjati to.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#546
Posted 16 August 2018 - 02:07




Ostalo mi je još prenos rješiti a brinu me već i druge stvari. Neznam koliko bugarski ležajevi još mogu ići, zagrijan nebi trebao imati nikako lufta? Karika, igličasti i segeri idu novi, a blokovi mi se nikako ne rastavljaju..
Sa C16-kom je totalno druga priča, zvuk preoštar, snaga na dosta visokim obrtajima, ali skoro pa ne iskoristena na žalost. Iz starta nekada krece na visokim obrtajima, tada ga je nemoguće smiriti, divlja i odvaja prednji točak totalno, ali nekada se uguši i tek kasnije udje u rezonu pa poleti. Valjda centralna žvaka? Malossi žuta je, trebala bi biti najtvrdja, ali je baš stara. Onda nekada drži obrtaje gdje je špic snage, ali nekada i ispod, nekada iznad, totalno neprevidiv, valjda je sve to radi centralne?
Dakle na redu je pravi 765 remen i centralna, samo me zanima koja dimenzija lježe na morini 123mm polutke perfektno bez nabijanja. I dali uzeti srednju ili tvrdu, ako pričamo o Malossi-u
Karburator nisam previše dirao, malo je masnija, sigurnija postavka kao i uvijek kod mene, jedino još uvijek ima ponekada ima problem kod naglog odvrtanja gasa, gdje se uguši.
Kada rješim sve ovo za sada ostaje mi još neko kvačilo i zvono, pa i produženje getribe.
Edited by alentje, 16 August 2018 - 02:14.
#547
Posted 16 August 2018 - 07:13
#549
Posted 16 August 2018 - 13:14
#550
Posted 16 August 2018 - 20:09
Mario, on 16 August 2018 - 13:14, said:
Mislio sam sto se tice Malossi ponude. Powerband je mozda cak i malo preko 10k, crvenu cu onda uzeti i deklo isjeci..
Kako mi je proklizao navoj na cilindru od auspuha, valjda jer sam cesto skidao ZX-a, uzmem kineski helicoil sa ebaya. Reko da ne uništim cilindar uzmem probati na navoj u donjem desnom uglu dekla. Izbušim i ubacim umetak perfektno. Za nepovjerovati kada sam probao, sto se tice vibracija sad je mirniji od neke pedesetke

Tako sam i u cilindru izbusio i drzi perfektno, kao fabrika sve.. Jos je sada flandza pa se nece skidati.


#551
Posted 20 August 2018 - 09:44

Stigao dayco remen, ni on ne lezi perfektno nazad ali sam probao krajnju i dosao sam do 91km/h po gps-u sto je vrlo fina brzina mada je tu jos ostalo nije vise ravnice bilo.
Problem je sto sa ovim remenom iz starta krene normalno, mozda malo i losije nego prije pa onda zakuje obrtaje dole i jedva probije pa kasnije krene dizati. Mozda je do centralne ali neznam kako je ranije radio ok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#552
Posted 20 August 2018 - 17:56

Za sada maksimalna izmjerena brzina 93km/h gps-a, vrlo fina brzina za sada stim da ima jedna podloska kod ventilvara.
Oscilacije iz zadnjeg dijela su postale nemoguce, lezajevi u getribi stradali, na osovini kvacila ima dosta velik luft unutra-vani. Isto tako je i na preliv krenuo izbacivati ulje na toj brzini, mada mislim da je to ok.
Remen nazad ne lezi idealno, stim da dayco ima pravu duzinu od 765mm, ovdje ide sigurno onaj od 775mm.
Remen nalegao i nema pad obrtaja vise do 20kmh.
Nista dalje bez mjenjanja lezajeva.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#553
Posted 20 August 2018 - 19:27
Ja sa mojim airsalom hvatam 92km/h pri 10500rpm
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
#554
Posted 20 August 2018 - 19:29
vlayco, on 20 August 2018 - 19:27, said:
Ja sa mojim airsalom hvatam 92km/h pri 10500rpm
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
Moram nabaviti obrtajku da vidim koliko se vrti.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#555
Posted 20 August 2018 - 20:55
#556
Posted 20 August 2018 - 23:51
Damjan66, on 20 August 2018 - 20:55, said:
Kada sam tek stavio C16 sa starom postavkom dizne bio je zivotinja, ili se bar tako cinilo. Na svako odvrtanje gasa je isao na zadnji. Pun se gas nije mogao drzati nigdje po ulicama.
Nije to toliki problem ustimati koliki je problem oscilacija i prebrzog izvrtavanja.
Problem je kada su stari i trosni dijelovi pa se i nezna definitivno do ceg je. Remenice se cudno ponasaju, kada ih pritisnem sa oprugom nekada se pri kraju osjeti kao zub, bez opruge to nije slucaj, koliko kod probam nategnuti u ljevu ili desnu stranu. Razmisljam da nije uska opruga pa kada naidje zavojnica neka gornja da zapne, sutra pogledam bolje.
Dosta je bolje ispucavao iz starta sa malossi remenom za minarelli, a krajnju nisam mjerio ali nije ni puno sporiji bio nego sada , samo je zivlji bio na svakoj brzini.
Ja bi ostavio ovaj remen, tvrdju centralnu stavio i nategnuti kvacilo na vece obrtaje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#557
Posted 21 August 2018 - 00:29

#558
Posted 21 August 2018 - 00:35
Damjan66, on 21 August 2018 - 00:29, said:

Nakon 2k? Moguce, zgazi on svaku, nekad su obrtaji na punom gasu veliki nekad maleni, zbog zvake od centralne. Uzimam crvenu po malossi bojama.
Ja se sad sjeti, kako sam uzeo auspuh nisam mogo docekati zavrnuti ga dobro pa sam uvrnuo dosta vecu diznu, ispalo da je solidno-ok, sutra cu malo poigrati sa glavnom.
Isao sam tada pored R6 100-105 max, i on laze bar 5 ako ne i vise.
Razocaram se malo u minu kada vidim piaggio blokove, sa lezajem u dekli, velikim remenicama.. Ali sredice se i ovaj valjda.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#559
Posted 21 August 2018 - 06:24
alentje, on 21 August 2018 - 00:35, said:
Razocaram se malo u minu kada vidim piaggio blokove, sa lezajem u dekli, velikim remenicama.. Ali sredice se i ovaj valjda.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da poznat mi osećaj, ali ima lezaj za deklu, evo ja sam vec pribavio potrebno samo treba da odradim
#560
Posted 21 August 2018 - 12:32
Mario, on 21 August 2018 - 06:24, said:
Da poznat mi osećaj, ali ima lezaj za deklu, evo ja sam vec pribavio potrebno samo treba da odradim
Treba osovina primara duza za lezaj i neko deklo koje u sebi ima leziste za lezaj?
Kada sjednem na nekog piaggia osjete se samo tanke oscilacije koje su smjesne, skoro pa se samo po zvuku cuju.
Okretanjem ovih remenica se vidi da nisu skroz ravne, ali do sada ni jednu nisam ravnu nasao. Imam novu nekoristenu 115mm remenicu, i ona je isto kriva, jeli to fabrika nije pravila za velike brzine ili kako ja neznam. Mada ni ove morini 123mm nisu neka sreca, moje su u losem stanju iznutra, mjenjace se svakako. Prije su te oscilacije uvecavane za 10 puta kod nepravilno postavljenog ZX-a, sve pomalo utice na to.
Ja cu jos probati zamjenuti sve lezajeve u getribi pa cu vidjeti.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users