Jump to content


Yamaha Aerox



864 replies to this topic

#641 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 19 February 2019 - 19:58

1.zub je uvijek od gore,to je najsiromasnija postavka igle.

Kod jaceg setupa skoro uvijek imas blaga trokiranja na vrhu gasa i vecina to tako i ostavlja da se termogrupa hladi i podmazuje,pogotovo nakon jakog punog gasa.Da se i to dobiti,ali treba malo vise znanja i dosta vise igranja oko setupiranja.

Evo ti jedan primjer odaziva gasa,bez trokiranja i odaziva se kao motorka.



#642 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 19 February 2019 - 20:02

View Postrade007, on 19 February 2019 - 19:58, said:

1.zub je uvijek od gore,to je najsiromasnija postavka igle.

Kod jaceg setupa skoro uvijek imas blaga trokiranja na vrhu gasa i vecina to tako i ostavlja da se termogrupa hladi i podmazuje,pogotovo nakon jakog punog gasa.Da se i to dobiti,ali treba malo vise znanja i dosta vise igranja oko setupiranja.

Evo ti jedan primjer odaziva gasa,bez trokiranja i odaziva se kao motorka.

Razumijem. Poslije gasanja ga uvijek malo volim na vrh gasa voziti da se ohladi. Sada je odziv gasa nenormalan, sa 30kmh po satu na naglo dodavanje gasa skace na zadnji, na svako malo dodavanje iz mjesta isto tako. Jos na sve to tvrda centralna i u stotinci je u rezoni.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#643 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 19 February 2019 - 20:55

Vozis na airbox ili gljivu?

Koja ti je glavna dizna sad sa tim setupom?

#644 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 19 February 2019 - 21:21

View Postrade007, on 19 February 2019 - 20:55, said:

Vozis na airbox ili gljivu?

Koja ti je glavna dizna sad sa tim setupom?
Sa 19mm je bila 72. Danas sam na 21mm pokusao 75 ali nema snage kada se razvrti. Airbox je tu sa fabrickom spuzvom sa otvorom koji sam suzavao

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#645 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 19 February 2019 - 22:53

A koliki je otvor na airboxu sada?

#646 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 19 February 2019 - 22:57

21.5mm mislim da je otvor pravljen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#647 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 February 2019 - 05:34

Ako si kretao od vece prema manjoj dizni,onda si sigurno nasao prvu sa kojom ne trokira.Kad nju nadjes onda je lako,krenes se lagano spustati i pratis okretaje/ponasanje i vidis sa kojom najbolje ide.
Onda vec mozes popratiti i boju svjecice nakon punog gasa.

Ja osobno bi isao sa vecom rupom na ulazu airboxa,recimo 23-25mm,pa prema tome postelao.

#648 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 20 February 2019 - 08:23

View Postrade007, on 20 February 2019 - 05:34, said:

Ako si kretao od vece prema manjoj dizni,onda si sigurno nasao prvu sa kojom ne trokira.Kad nju nadjes onda je lako,krenes se lagano spustati i pratis okretaje/ponasanje i vidis sa kojom najbolje ide.
Onda vec mozes popratiti i boju svjecice nakon punog gasa.

Ja osobno bi isao sa vecom rupom na ulazu airboxa,recimo 23-25mm,pa prema tome postelao.
Neko mi je ranije gore preporucio da smanjim. Mogu izvaditi suzenje skroz pa bi trebao biti 25.5 ja mislim. Taman ce mi tu traziti malo vecu diznu jer se vec vrtim oko najmanje stonu setu imam

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#649 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 20 February 2019 - 16:57

Danas zamjenim W9 za W7 jer je devetka bila na najsiromasnijem polozaju. Sve mi je uredu, odziv gasa od lera kada zavrnem do kraja, paljenje na hladno, samo mi je u voznji vrlo bogat na 1/8 a kada pustim gas ler mi dosta sporo vraca kao da je na ler dizni siromasan. Dva skroz suprotna stanja na istom otklonu, sto me dosta buni. Jedino sto jos mogu je da umjesto ler 50 probam 48, i da se poigram sa iglom.

I ler saraf je opet krenuo raditi normalno, kada ga osiromasujem dize se ler.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#650 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 20 February 2019 - 23:20

Neko da ima ideju? Citavo vrijeme razmisljam sto mi se javljaju dva totalno suprotna stanja sa bilo kojom postavkom ler dizne. Tako je i ranije sa 38 ler pa me je zbunio skroz, u voznji 1/8 perfektna, blago trokiranje se tesko nalazi, nije ni pretanak, a u mjestu kada se zavrne gusi se skroz, nece da pali hladan itd. kao da je skroz siromasan.

Sada mi je u mjestu perfektan, zavrtanje gasa do kraja odziv perfektan, a u voznji na 1/8 do 1/4 dosta bogat. Odaziva se na sarafic,podize ler sa zavrtanjem.

Dali bi na ovo mogao imati uticaj lamelni ventil, jer ne dihtuje 100%?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Edited by alentje, 20 February 2019 - 23:29.


#651 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 20 February 2019 - 23:29

Pa pazi,povisen ler odnosno zadrzavanje visokog lera je ili od premale pilotke ili od nekog fals vazduha...sad moras naci sta je

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#652 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 20 February 2019 - 23:32

View Postvlayco, on 20 February 2019 - 23:29, said:

Pa pazi,povisen ler odnosno zadrzavanje visokog lera je ili od premale pilotke ili od nekog fals vazduha...sad moras naci sta je

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
Moram sutra opet vidjeti ali nevjerujem. Sa 38 umjesto trenutne 50 i W9 na najbogatijem mi je vracao ler odmah.

50ka moze samo biti velika, pa to je skoro kao glavna u nekih serijala :D

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#653 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 21 February 2019 - 17:37



Odziv gasa dobar, poteze kao lud, ali u voznji se ne moze voziti na 1/8 šta god da mu se uradi. A pri puštanju gasa je siromašan pa ostaju obrtaji bas gadno. Falsa nema nigdje, jedino da su semerinzi losi.

Mislim da je uzalud dirati ler diznu i sarafic jer ga tu mogu obogatiti da se obrtaji opadaju fino ali na 1/8 mi je i ovako bogat, ne shvatam nikako.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#654 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 March 2019 - 07:27

View Postalentje, on 04 February 2019 - 12:33, said:

Aerox još uvijek ide dosta dobro, pošto do sada nije bio snimak ni jedan, ide sada.
Potezanje sa Golf 4, 1.6 105ks. Čini se kao da ide dosta dobro, ili je takav osjećaj kako se dugo nije vozio :).



Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

verkauf, vanaf mijn dem under Tapatalk, dobrodošao ti nama u midrace "kanaal" :)

#655 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 15 March 2019 - 10:37

View PostMario, on 15 March 2019 - 07:27, said:


verkauf, vanaf mijn dem under Tapatalk, dobrodošao ti nama u midrace "kanaal" :)
Pa nije valjda :). Super.

Ovih dana poradjeno na zadnjoj kocnici. NG disk i Ferodo plocice, koci odlicno.
Posted Image
Posted Image

Prednja jos ostaje dok ne nadjem adekvatan disk.


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#656 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 16 March 2019 - 20:49

Danas sam na otvorenom putu malo duže razvukao motor pod punim gasom kada odjednom nešto ga ukoči kao zadnju kočnicu da sam stisnuo. Odmah stanem utrenutku jer sam mislio da ne daj bože nije krenuo ljepiti. Nastavim voziti kad zablokira točak, sreća pri maloj brzini.

Remen opet u komadima, ovo je Dayco koji sam zadnji put stavio, nedavno.
Posted Image

Najvjerovatnije da je do zadnjih remenica, morinijeve 123mm koje su u lošem stanju na gazećem sloju pri dnu, gdje se razvija krajnja brzina.

Edited by alentje, 16 March 2019 - 20:50.


#657 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 16 March 2019 - 20:52

A jbte...obavezno radilicu proveri,hoce ona da dobije po nosu kad tako zguzva kais oko variatora.
Definitivno je nesto u banani od pokretnih delova,jel imas izrazenije vibracije u odnosu na ranije.

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#658 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 16 March 2019 - 20:57

View Postvlayco, on 16 March 2019 - 20:52, said:

A jbte...obavezno radilicu proveri,hoce ona da dobije po nosu kad tako zguzva kais oko variatora.
Definitivno je nesto u banani od pokretnih delova,jel imas izrazenije vibracije u odnosu na ranije.

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
Ide na komparator kada budem otvarao masinu uskoro pa cemo vidjeti dali je usukalo osovinu.

Mogu ti reći da se vrlo teško prisjecam ali znam 100% sigurno da nije bilo sekunde vibracija kada sam rješio sve šarafe dekla, nekada poslije toga su se vratili opet, iz kog razloga nije mi jasno. Imam i centralnu koja nema prstena jer jer lamela sa piaggia, pa je možda i to uzrok. Prsten radim ovih dana pa sa vidim rezultat.

Imam i ublokirane nosače mašine sa šarafima, jer u minarelija puno skače, možda i od toga ko zna

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#659 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 30 March 2019 - 01:49

Danas sam mjenjao usisne lamelice. Stare su bile skroz popucale. Ventila kao da i nije bilo.
Posted Image
Posted Image
Stavio sam nove Malossi 0.30mm, vrhove zaklapa, ali kada se gleda bočno prolazi svjetlost. One su fabrički blago napete kao slovo C i kada se stave trebale bi se poravnati. Ovdje ih ne poravna skroz.. Dali je mozda potrebno neko vreme da se opuste?
Posted Image

Piramida je bila zaljepljena mazom pa je pri skidanju pukla, stavljena je druga od kinarelija.
Posted Image

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#660 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 30 March 2019 - 07:23

Prevrni ih,lamelice.
Tako je bilo i kod mene,pa sad kad su opet malo prozevale,opet sam ih prevrnuo dok ne kupim karbonit da sam isecem...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users