Jump to content


Akumulatori



121 replies to this topic

#61 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 September 2015 - 16:58

Uvek treba verovati brand-u, i obavezno utvrditi da li je plagijat ili original

#62 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 25 September 2015 - 17:34

Jbite me ...jesam kriv , napravio sam sebi posla bespotrebno ...to je ono kad ne radis to svaki dan , a na kraju svih radova kazes sebi , a sto nisam ovo ili ono onako ...jbg iz iskustva znam da svaki posao ( koji ne radis rutinski ) najbolje znas kad dodjes do kraja , kad ga zavrsis , onda taman udjes u stos , al` posle ti vise ne treba , pa zaboravis ...tako to ide ...

Znate koja je zajebancija uraditi reviziju automata alnasera ? On je zapertlovan i nije predvidjen da se otvara ...al` ne mos` ti Srbina zajebati ! Raspertlovao ga , konstatovao da je sve u redu , al` kad je vec rastavljen ajd` malo sredi kontakte turpijom i pri tom manipulisanju otpadne izvod sa spulne i to naravno , onaj donji koji se ne moze odmotati za jedan krug , nego se mora odmotati sva zica , pa pravi alat za motanje , pa na busilicu , pa ti se umrsi , pa , jebi , grebi dok ne uradis , zapertluj ponovo i sve to bez potrebe , al` bar sam vratio u predjasnje stanje ...a dovoljno je bilo da sam premostio kontakte kao sto se radi kod kola , a nije hteo ni tako ...nije hteo ni na veliki od kola , pa me sve to preslo ...jbg ...

#63 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 September 2015 - 18:01

Jbg Mišo, svaka škola se plaća, ali i vredi. Najbolje se nauči kad se uči na svojoj koži. Sad sigurno znaš za ubuduće šta ti je činiti ako se opet slučajno desi nešto tako.

#64 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 17 November 2015 - 11:27

Heh, zimske radosti vec pocele , bar za mene ...

Kineski shit od accua je izdrzao okruglo godinu dana , kad je posle toga vec u toku leta poceo da pokazuje znake slabosti ...sve cesce je ostajao bez struje za alnasovanje , a bilo je za potrosace...sa prvim hladnim danima mrtav je na mrtvo , kao da ga nema...na srecu skuter pali dobro na kurblu , pa se moze voziti , ali ima tu jedan mali problem ...sve cesce baguje alarm . pali se i kad ne treba , jbe ga smanjeni napon accua , nekad ga ne mos ni ponistiti na kljuc , pa serka u voznji , a cesto se desi i da ugasi motor ...nizak napon dozivljava kao napad , pa adekvatno odgovara i uzrokuje probleme ...najgora stvar je da se on ne moze prosto diskonektovati , nesto od toga ide i preko brave , pa se ne moze upaliti ...

Imam dve opcije ...ili kupiti novi accu ( ne znam koji po redu ) sto je losa varijanta , jer nece se voziti , kraj sezone , ili izvaditi ovog mrtvaca i sacekati prolece za novi ...kako god , ne valja ...

#65 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 November 2015 - 13:48

fora je u tome da ti imaš mogućnost paljenja i gašenja mašine, kao i da alarm blokira paljenje kada je aktiviran...

veliki problem je i ta minimalna potrošnja i ja garantujem da je ona uzrok čestog crkavanja akumulatora... tačnije svi skuteri koji su sa alarmom moraju da se pale i pune barem jednom nedeljno, u protivnom alarm svuče ćelijama napon ispod minimalnog, a to znamo da donosi trajno oštećenje i tu je kraj...

1. rešenje koje koje je većina nas odradila, je deaktivacija alarma u periodu kada se skuter ne vozi često... pr svaki dan... ili vadiš glavni osigurač (npr. Lauda ima kod sebe taj rad) ili ugrađuješ jedan prekidač sa kojim prekidaš strujno kolo alarma i akumulator se ne troši.. (ja sam radio to na ovom fact-u), oko sredine posta je primer
http://forum.pyrothe...8606#entry88606

2. rešenje je da se alarm eliminiše totalno, i da se žice koje sa motora idu na alarm, prevežu direktno na bravu koja je identična u svim tipovima...

dakle kontakt, napon +12V i alanser taster daju komandu alarmu, a on aktivira stvarni kontakt ili pokretanje releja alansera... ostalo je nebitno 4 migavca, njima isto diriguje alarm, ali ti vodovi mogu da ostanu u prekidu...

#66 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 November 2015 - 14:14

Najlakse je samo izvaditi osigurac i time se prekida strujno kolo alarma. Licno sam to uradio i provjerio sa instrumentom potrosnju struje sa i bez alarma.
Realno kineski alarm donosi vise stete nego koristi. S druge strane kod mene je riknuo totalno alarm (ne reaguje uopste) ali i dalje je vukao struju pa sam ga iz tog razloga iskopcao.

A ako ti znaci alarm onda mozes da stavis prekidac kao sto Mario kaze i sigurno ces produziti radni vijek akumulatora.

#67 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 18 November 2015 - 11:15

Accu je poceo da pokazuje znake slabosti vec u toku leta , kad se vozilo svaki dan , pa to nema veze sa alarmom , nego sa kvalitetom akumulatora ...godinu i koji mesec , to mu je vek ...

Alarm je ipak , tokom godina korekno radio posao , ali eto , smanjeni napon uzrokuje probleme ...svejedno , kraj sezone , ide napolje ...

#68 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 18 November 2015 - 11:40

alarm uvek troši 4mA, ti jednostavno nemaš dovoljno odgovornosti da ga ne zaboraviš na motoru koji ne radi, vek trajanja akumulatora na skuterima sa alarmom je po statistici prepolovljen

znake slabosti je pokazao, u pravu si, i zato što je kinesko gov**o, a i zato jer je u par situacija bio potrošen do rizične granice, a za to je kriv ili alarm ili vlasnik koji ne skače svaki drugi dan da ga pali ili dopunjuje.. pa sad kako se uzme

#69 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 November 2015 - 11:50

Mišo, tebi bar nebi bio problem... ugradiš šteker za power tj priključak na 12V direktno sa accu, ili el. upaljač za cigare, pa na punjač nabaciš muški šteker i kad je skuter u garaži, samo ga priključiš na "infuziju". Tako ti je accu uvek napunjen i spreman za startovanje a i sam alarm više ne može isprazniti accu. Ja sam već kupio takav šteker sa Aliexpresa sa dodatkom USB-a za punjenje mobilnog, no nikako da ga namontiram jer me accu još nije naterao na to, al svakako ću ugraditi pre sledeće sezone, da ne moram da se zezam sa akumulatorom, samo ga uštekam na punjač ko mobilni, komforno...

#70 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 18 November 2015 - 18:21

To sam video i ovde negde kod nas ...to i nije losa ideja ...to se lako napravi , muski i zenski dzek i na mali ispravljac 12 V pa nek stoji kad se ne vozi na njemu ...

#71 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 29 December 2015 - 00:25

[attachment=6719:uploadfromtaptalk1451345417032.JPG]Evo moj na infuziji stalno.
Dolazi mi za par dana alarm al obavezno ide prekidac da ne cucla na standby-u kad nije upaljen alarm.

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Nekidan sam pospremio kablove u malu kutijicu i stavio voltmetar na taster da mogu privjerit s vremena na vrijeme napon :)

Edited by Anabellas, 29 December 2015 - 00:38.


#72 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 17 March 2016 - 18:46

Ah, ponovio sam se danas ...imao danas neki posao , sto ja kazem izi mani , pa, po principu kako doslo , tako otislo , kupio novi accu ...imam ovde jednu specijalizovanu prodavnicu , prodaju samo akumulatore za sve zivo , udjem - dobar dan , posto je accu za squta 4 ah :? Ima , 1300, 00, dobro , ne interesuje me ciji je ( naravno zemlja porekla prc ) , dajte jedan za poneti , jel` kompletan , kaze jeste sve ima samo da se formira ...ne pricaj mi kako , sve znam , toliko sam ih formirao , svake godine po jedan , da vec napamet znam ...garancija 2 godine ? Uuuuu, pa videcemo se sigurno , kod mene ni jedan do sada nije izdrzao vise od godinu i po ...

U uputstvu pise da posle sipanja elektrolita je posle 15 min spreman za upotrebu , ali jos bolje je da se puni malom strujom oko 5 sati ...ajd` kad tako kazu , nije mi sad o glavu da mora danas za danas , pa ga stavio da se puni ...sutra pre podne je spreman za ugradnju , pripremljen kako Bog zapoveda pa cemo da vidimo ...vec sam nekoliko meseci bez ( sa losim ) accu , zaboravio sam sta znaci paljenje na dugme ...

#73 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 17 March 2016 - 22:31

E neka si Mišo pazario...treba imati dobar akumulator, pa sad koliko je dobar....bolji je ako je nov jel?
Ja sam se nešto razmišljao da dovučem jedan Bosch iz Njemačke sa RP-a pa da vidimo kakvog je on kvaliteta, ali treba se istresti 30-40eura pa sam odustao....Rade i ovi Unibat iz Motobikea, pa bar 1 sezonu ako ne i 2 onako zdravo, sve posle toga je već kesa...

#74 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 March 2016 - 23:19

Skupo je 40e za akumulator.. Vec 60e su oni litijumski koji su od 15-20A i u njih se isplati investirati jer imas kolku oces autonomiju i onda ne mislis dal si napunio..

Ja pre neki dan prikopcao skuter na punjac, imam neki maintenance (float) opciju koja odrzava akumulator na propisnom nivou od oko 12-13v i cim oseti da je opao napon odma dopuni akumulator, zato sam ja evo sa 2 akumulatora izgurao 6 godina..

#75 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 18 March 2016 - 09:30

Eh, vi HE sto vozite na elektropogon ...meni je dobar koji god da je , nek` pali jednu sezonu za te pare , cena govori sve ...zaradio sam ga za 40 minuta ...promenio lezajeve na usisivacu i tamo - vamo eto ga accu , necu bre, vise da za male pare gazim po kurbli ...otpade mi noga od kurblanja ...

#76 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 18 March 2016 - 09:57

uhh da tako je, sad ćeš biti gosp. čovek pali na dugme,,,,

#77 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 March 2016 - 15:10

Kurbla? Šta je to? :)

#78 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 March 2016 - 16:06

View Postgoggyso, on 18 March 2016 - 15:10, said:

Kurbla? Šta je to? :)
Heh, ono cime ces i ti paliti pi dzeja kad budes poceo da juris performanse. Eno pitaj dajteha :)

#79 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 18 March 2016 - 18:09

What is the kurbla ? To je ono sto unistava patiku uvek na istom mestu , a njome se moze i upaliti motor , naravno ko je ima ...A, vi koji je nemate, u drugu i bitte malo gur, gur ...

#80 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 19 March 2016 - 08:47

Ja jos uvijek pazim kad ramblu na centralnu dizem da ne zapnem nogom za kurblu, tesko se odviknut haha





6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users