#61
Posted 25 September 2015 - 16:58
#62
Posted 25 September 2015 - 17:34
Znate koja je zajebancija uraditi reviziju automata alnasera ? On je zapertlovan i nije predvidjen da se otvara ...al` ne mos` ti Srbina zajebati ! Raspertlovao ga , konstatovao da je sve u redu , al` kad je vec rastavljen ajd` malo sredi kontakte turpijom i pri tom manipulisanju otpadne izvod sa spulne i to naravno , onaj donji koji se ne moze odmotati za jedan krug , nego se mora odmotati sva zica , pa pravi alat za motanje , pa na busilicu , pa ti se umrsi , pa , jebi , grebi dok ne uradis , zapertluj ponovo i sve to bez potrebe , al` bar sam vratio u predjasnje stanje ...a dovoljno je bilo da sam premostio kontakte kao sto se radi kod kola , a nije hteo ni tako ...nije hteo ni na veliki od kola , pa me sve to preslo ...jbg ...
#63
Posted 25 September 2015 - 18:01
#64
Posted 17 November 2015 - 11:27
Kineski shit od accua je izdrzao okruglo godinu dana , kad je posle toga vec u toku leta poceo da pokazuje znake slabosti ...sve cesce je ostajao bez struje za alnasovanje , a bilo je za potrosace...sa prvim hladnim danima mrtav je na mrtvo , kao da ga nema...na srecu skuter pali dobro na kurblu , pa se moze voziti , ali ima tu jedan mali problem ...sve cesce baguje alarm . pali se i kad ne treba , jbe ga smanjeni napon accua , nekad ga ne mos ni ponistiti na kljuc , pa serka u voznji , a cesto se desi i da ugasi motor ...nizak napon dozivljava kao napad , pa adekvatno odgovara i uzrokuje probleme ...najgora stvar je da se on ne moze prosto diskonektovati , nesto od toga ide i preko brave , pa se ne moze upaliti ...
Imam dve opcije ...ili kupiti novi accu ( ne znam koji po redu ) sto je losa varijanta , jer nece se voziti , kraj sezone , ili izvaditi ovog mrtvaca i sacekati prolece za novi ...kako god , ne valja ...
#65
Posted 17 November 2015 - 13:48
veliki problem je i ta minimalna potrošnja i ja garantujem da je ona uzrok čestog crkavanja akumulatora... tačnije svi skuteri koji su sa alarmom moraju da se pale i pune barem jednom nedeljno, u protivnom alarm svuče ćelijama napon ispod minimalnog, a to znamo da donosi trajno oštećenje i tu je kraj...
1. rešenje koje koje je većina nas odradila, je deaktivacija alarma u periodu kada se skuter ne vozi često... pr svaki dan... ili vadiš glavni osigurač (npr. Lauda ima kod sebe taj rad) ili ugrađuješ jedan prekidač sa kojim prekidaš strujno kolo alarma i akumulator se ne troši.. (ja sam radio to na ovom fact-u), oko sredine posta je primer
http://forum.pyrothe...8606#entry88606
2. rešenje je da se alarm eliminiše totalno, i da se žice koje sa motora idu na alarm, prevežu direktno na bravu koja je identična u svim tipovima...
dakle kontakt, napon +12V i alanser taster daju komandu alarmu, a on aktivira stvarni kontakt ili pokretanje releja alansera... ostalo je nebitno 4 migavca, njima isto diriguje alarm, ali ti vodovi mogu da ostanu u prekidu...
#66
Posted 17 November 2015 - 14:14
Realno kineski alarm donosi vise stete nego koristi. S druge strane kod mene je riknuo totalno alarm (ne reaguje uopste) ali i dalje je vukao struju pa sam ga iz tog razloga iskopcao.
A ako ti znaci alarm onda mozes da stavis prekidac kao sto Mario kaze i sigurno ces produziti radni vijek akumulatora.
#67
Posted 18 November 2015 - 11:15
Alarm je ipak , tokom godina korekno radio posao , ali eto , smanjeni napon uzrokuje probleme ...svejedno , kraj sezone , ide napolje ...
#68
Posted 18 November 2015 - 11:40
znake slabosti je pokazao, u pravu si, i zato što je kinesko gov**o, a i zato jer je u par situacija bio potrošen do rizične granice, a za to je kriv ili alarm ili vlasnik koji ne skače svaki drugi dan da ga pali ili dopunjuje.. pa sad kako se uzme
#69
Posted 18 November 2015 - 11:50
#70
Posted 18 November 2015 - 18:21
#71
Posted 29 December 2015 - 00:25
Dolazi mi za par dana alarm al obavezno ide prekidac da ne cucla na standby-u kad nije upaljen alarm.
Nekidan sam pospremio kablove u malu kutijicu i stavio voltmetar na taster da mogu privjerit s vremena na vrijeme napon
Edited by Anabellas, 29 December 2015 - 00:38.
#72
Posted 17 March 2016 - 18:46
U uputstvu pise da posle sipanja elektrolita je posle 15 min spreman za upotrebu , ali jos bolje je da se puni malom strujom oko 5 sati ...ajd` kad tako kazu , nije mi sad o glavu da mora danas za danas , pa ga stavio da se puni ...sutra pre podne je spreman za ugradnju , pripremljen kako Bog zapoveda pa cemo da vidimo ...vec sam nekoliko meseci bez ( sa losim ) accu , zaboravio sam sta znaci paljenje na dugme ...
#73
Posted 17 March 2016 - 22:31
Ja sam se nešto razmišljao da dovučem jedan Bosch iz Njemačke sa RP-a pa da vidimo kakvog je on kvaliteta, ali treba se istresti 30-40eura pa sam odustao....Rade i ovi Unibat iz Motobikea, pa bar 1 sezonu ako ne i 2 onako zdravo, sve posle toga je već kesa...
#74
Posted 17 March 2016 - 23:19
Ja pre neki dan prikopcao skuter na punjac, imam neki maintenance (float) opciju koja odrzava akumulator na propisnom nivou od oko 12-13v i cim oseti da je opao napon odma dopuni akumulator, zato sam ja evo sa 2 akumulatora izgurao 6 godina..
#75
Posted 18 March 2016 - 09:30
#76
Posted 18 March 2016 - 09:57
#77
Posted 18 March 2016 - 15:10
#79
Posted 18 March 2016 - 18:09
#80
Posted 19 March 2016 - 08:47
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users